Πρωτοχρονιάτικο δώρο.

Όλο αυτό το χρονικό διάστημα στο οποίο γράφω τις σκέψεις μου εδώ στο teleytaios.wordpress.com συνειδητοποίησα κάτι το οποίο δεν ήταν στη σκέψη μου όταν το πρωτοξεκίνησα κι έγραψα τις πρώτες γραμμές.

Ποιο είναι αυτό; Το γεγονός ότι το σημαντικότερο πράγμα εδώ μέσα δεν είμαι εγώ κι αυτά που γράφω, αλλά εσείς που διαβάζετε και σχολιάζετε τις δικές μου σκέψεις. Θαρρώ πως το ιστολόγιό μου είναι στην πραγματικότητα δικό σας, ενώ εκείνα που γράφετε εσείς είναι δικά μου!

Και μιας και είναι η πρώτη μέρα της νέας χρονιάς σήμερα ήθελα να σας κάνω ένα δώρο για όλα όσα μου έχετε χαρίσει εδώ. Αλλά τι θα μπορούσε να είναι αυτό; Σκέφτηκα να συμμαζέψω σε ένα αρχείο μερικές από τις σκέψεις μου και όλες σας τις απαντήσεις, να τους δώσω μια υποτυπώδη μορφή βιβλίου και να σας το χαρίσω απλόχερα. Διάλεξα λοιπόν δέκα άρθρα μαζί με τους διαλόγους που ακολούθησαν και τρεις μικρές ιστορίες και σας τις αφιερώνω με όλη μου την καρδιά.

Θα το βρείτε εδώ σε μορφή pdf ή εδώ στο issuu.

Χρόνια πολλά σε όλους σας προσωπικά και εύχομαι τα όνειρά σας να γίνουν πραγματικότητα το 2012.

Κώστας.

    • ria
    • 1 Ιανουαρίου 2012

    τι υπέροχο!
    ευχαριστούμε για το δώρο!

    καλή χρονιά, με υγεία και χαρές!

    • Να είσαι καλά Ria μου. Καλή χρονιά να έχουμε χωρίς βάσανα και ταλαιπωρίες… 😉

  1. Καλή Χρονιά Κώστα και ευχαριστούμε για το δώρο που θα θυμίζει πάντα τον πολύτιμο αυτό χώρο που είιναι ζωντανός κάθε μέρα για μας με την καρδιά σου και τον νου σου!
    Ότι επιθυμείς και να χαίρεσαι κάθε μέρα την υπέροχή σας οικογένεια και την ζωή.

    • Δημήτρη μου, αυτό το δώρο τώρα που το ξανασκέφτομαι, δεν το έκανα εγώ σε σας, αλλά εσείς σε μένα! Οπότε, εγώ σας ευχαριστώ όλους σας. Γιατί χωρίς εσάς, τούτο το ιστολόγιο θα ήταν ένα νεκρό πράγμα. Κι αν εγώ είμαι ο σκελετός, εσείς όλοι είστε η ανάσα αυτού του δικτυακού χώρου. Σας ευχαριστώ όλους μέσα από την καρδιά μου.

      Χρόνια πολλά Δημήτρη. Να χαίρεσαι κι εσύ όλους όσους αγαπάς κι έχεις στην καρδιά σου. Send our best wishes to Margherita. She has honored me and my family and believe it or not, she is the most beloved person that has ever been in my house. We are counting down the time for our next meeting…

      Happy New Year!

    • Καρυάτιδα Ακροπολίδου
    • 1 Ιανουαρίου 2012

    M’αρέσει να ξεφυλλίζω άλμπουμ! Και το πρωτοχρονιάτικο δώρό σου ήταν ένα άλμπουμ της παρέας των όμορφων στιγμών που περάσαμε στο σπίτι σου ένα χρόνο και κάτι παραπάνω.
    Διάβασα τα σχόλια των αναγνωστών σου και τα συνέκρινα με τα δικά μου, ψάχνοντας να βρω την «επαναστατικότητα» που θεώρησες ότι με χαρακτήριζαν
    Δεν κατάφερα να την διακρίνω. Το μόνο σχόλιο που θα μπορούσα να πω ότι είχε επαναστατικότητα όσο κι’αν δεν φαινόταν με την πρώτη ματιά ήταν εκείνο περί ελευθερίας…
    Ισως γιατί γιατί έχω μια διαφορετική άποψη για τους επαναστάτες! Οι επαναστάτες δεν ευκαιρούν για να φιλοσοφήσουν την ζωή. Οι επαναστάτες ασφυκτιούν και αντιδρούν χωρίς δεύτερη σκέψη, χωρίς να ζυγιάζουν τις συνέπειες….
    Τα δεδομένα υπάρχουν και κείνοι προσπαθούν να τ’ανατρέψουν…διχως την σιγουριά της αποτελεσματικότητας.
    Μια λοιπόν και με κατέταξες στους επαναστάτες του ιστολογίου σου, ας ευχηθώ για όλο τον κόσμο το 2012 νάναι η χρονιά της ανατροπής σε κάθε επίπεδο!
    «Ζήτω η επανάσταση των λαών!!!» Προσδοκώ και θα προσδοκώ την ΑΝΑΣΤΑΣΗ Στρατηγέ μου.!

    • Τι λες Κάρυ μου; Οι επαναστάτες δεν ευκαιρούν να φιλοσοφήσουν; Αυτοί κι αν φιλοσοφούν! Ποιόν να πρωτοαναφέρω και ποιόν να αφήσω. Μην ξεχνάς ότι οι επαναστάσεις γίνονται πρώτα μέσα μας και μετά τις εξωτερικεύουμε…

      Όπως και να ‘χει, νιώθω την ανάγκη να σε ευχαριστήσω για τη ζωντανή συμμετοχή σου στο ιστολόγιό μου. Έβαλες κι εσύ τη δική σου ξεχωριστή πινελιά όπως και όλοι οι άλλοι.

      Οπότε, Viva la revolution και Καλή σου Χρονιά!!!

      🙂 🙂 😉

    • Καρυάτιδα Ακροπολίδου
    • 1 Ιανουαρίου 2012

    Στο φαινομενικά ανέφικτο στοχεύουν οι επαναστάσεις Τελευταίε μου, τους αιθεροβάμονες και ονειροπόλους εμπνέουν…
    Διαφορετική ερμηνεία δίνουμε στην λέξη φιλοσοφώ….και ίσως παρεξήγησες τι ακριβώς εννοούσα.
    Για μένα η πολύ σκέψη και ανάλυση σε κρατά δέσμιο των δεδομένων και των φόβων.

    Και γω σ’ευχαριστώ για την φιλοξενία με την οποία ένιωσα να με περιβάλλεις στο μπλογκόσπιτό σου!

    • Εσύ δεν είσαι δηλαδή ονειροπόλος;

      Πάντως, αν η πολύ σκέψη και ανάλυση δεν είναι του χαρακτήρα σου, τότε και πάλι είσαι καλοδεχούμενη εδώ, χα, χα, χα… Εδώ που ο οικοδεσπότης είναι φιλόσοφος, χα, χα, χα…

      Να είσαι καλά για τα καλά σου λόγια, που είμαι σίγουρος ότι προέρχονται από μια ζεστή καρδιά, κι ας μην είναι επαναστάτρια…!!!

  2. Καλή χρονιά με υγεία,δημιουργία και αγάπη,σε όλους σας!

    • Καλή χρονιά και σε σένα Πιπεράτε. Και πάντα να είσαι έτσι, πιπεράτος… 😉

  3. Καλημέρα και καλή χρονιά!!
    Καλοδεχούμενο το δώρο Κώστα, σε ευχαριστούμε!
    Πολλές ευχές για σένα και για την οικογένεια σου!!! Να είστε καλά!!!

    • Μαίρη μου, σε ευχαριστώ ειλικρινά για τις ευχές. Μακάρι κι εσύ να έχεις μια καλή χρονιά και όλοι οι στόχοι σου να επιτευχθούν το 2012!

  4. Πολύ όμορφο και πρωτότυπο το δωράκι σου, ευχάριστη έκπληξη για μένα.
    Εύχομαι κι επόμενη χρονιά να είναι δημιουργική κι ευχάριστη κι αξίζει να την κάνουμε ευχάριστη, μιας κι οι ταλαιπωρίες μας δυστυχώς όπως όλα δείχνουν θα συνεχιστούν.Αλλά εμείς με ψηλά το κεφάλι και με το αίσθημα ευθύνης που μας διακρίνει δεν θα πάψουμε να ελπίζουμε..
    Καλή χρονιά με υγεία πάνω απ΄όλα

    • Μαίρη, το δώρο, όπως είπα και πιο πάνω, μάλλον εσείς το χαρίσατε σε μένα παρά εγώ σε σας! Μακάρι η επόμενη χρονιά να είναι δημιουργική και χαρούμενη. Έτσι όπως το λες κι εσύ, με το κεφάλι ψηλά!

      Χρόνια σου Πολλά και Καλή Χρονιά!

  5. Υπέροχο δώρο. Μοναδικό. Θα του δώσουμε την πρέπουσα σημασία.

    σ.σ. μάθαμε και το όνομά σου δηλαδή…

  6. Υπέροχο δώρο. Μοναδικό. Θα του δώσουμε την πρέπουσα σημασία.

    σ.σ. μάθαμε και το όνομά σου δηλαδή…

    • Να είσαι καλά Δήμο (εκ παραδρομής έγραψα Θωμά, συγχώρα με…). Σε ευχαριστώ ειλικρινά.

      Χρόνια Πολλά και καλή χρονιά σε σένα και την οικογένειά σου που μεγαλώνει! Να χαίρεσαι τα παιδάκια σου 🙂

      Όσο για το όνομά μου, δεν είναι κρυφό ούτε ποτέ το κράτησα κρυφό. Μπορείς μάλιστα να ρίξεις μια ματιά και σε τούτο το άρθρο αν θες, όπου μιλάω επώνυμα και καταφέρομαι ενάντια στις αχαρακτήριστες δηλώσεις του υπουργού δικαιοσύνης περί κουκουλοφόρων που γράφουν στα ιστολόγια…

    • Καρυάτιδα Ακροπολίδου
    • 1 Ιανουαρίου 2012

    M’ ενέπνευσες πρωί-πρωί και δεν άντεξα….
    Νόμιζα πως θα μ’ακουγες αλλά φαίνεται τόριξες στο χαρτάκι! χαχαχχαχαχαχαχχαχαχαχαχχαχα!
    Κερδίζουμε, κερδίζουμε? Στα χαρτιά ή στην αγάπη? 😉

    • Κάτσε ντε να βάλουμε κι ένα λινκ να έρθει ο κόσμος να διαβάσει και να σχολιάσει. Τι έτσι νομίζεις θα τη βγάλεις; Για περάστε από εδώ, έχει πράγμα ζωντανό…

      Και που είσαι, χαρτάκι έχω χρόνια να παίξω, δε με παίζει κανένας γιατί κλέβω, χα, χα, χα… 😉

  7. τελευταιε μου σου ευχομαι ολοψυχα οσο το δυννατον πιο καλη χρονια.. οπως την επιθυμεις :):)

    • Να είσαι καλά κι ευχαριστώ για τις ευχές σου Στέλλα. Χρόνια Πολλά και σε σένα, πάντα δημιουργικά και πάντα όμορφα.

  8. Καλή χρονιά λοιπόν και να σου φέρει ότι πολύ χρειάζεσαι και βαθιά επιθυμείς. Να σε χαίρονται οι αγαπημένοι σου, να τους χαίρεσαι και να ‘χετε κουράγιο και δύναμη για κάθε τι δύσκολο.

    Σ’ ευχαριστούμε για το δώρο. Είναι όμορφο να γνωριζόμαστε καλύτερα.. Θα διαβάδω και θα σου πω.. 🙂

    • Καλή χρονιά και σε σένα Κατερίνα.

      Κρατάω την ανάσα μου… μέχρι να μου πεις τη γνώμη σου!

      🙂

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε