Ανώνυμος = Κουκουλοφόρος;

Image: winnond / FreeDigitalPhotos.net

Ανοιχτή επιστολή προς τον Υπουργό Δικαιοσύνης κ. Μιλτιάδη Παπαϊωάννου.

Αξιότιμε κύριε Υπουργέ της Δικαιοσύνης,

Η πρόθεση της Κυβέρνησης είναι, σύμφωνα με τις δηλώσεις σας κύριε Υπουργέ, να ταυτοποιηθούν οι διαχειριστές των ελληνικών ιστολογίων, διότι «το Διαδίκτυο πρέπει να πάψει να φιλοξενεί κουκουλοφόρους»! Τουλάχιστον αυτό αναφέρεται στο δημοσίευμα του in.gr που μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

Εν ολίγοις, κι εγώ ως διαχειριστής του https://teleytaios.wordpress.com είμαι ύποπτος ότι ανήκω στην κατηγορία των κουκουλοφόρων! Εν δυνάμει παράνομος δηλαδή!!! Πρέπει να ταυτοποιηθώ και να καταγραφώ στα κατάστιχα της Ελληνικής Κυβέρνησης για να έχω το δικαίωμα να μπορώ να εκφέρω την άποψή μου και να μη νιώθω περίπου ως εγκληματίας. Επιπροσθέτως, δε θα μου φαινόταν διόλου περίεργο αν, προκειμένου να μην υπάρξει περίπτωση να θεωρηθώ ότι δεν παραβαίνω κάποιο νόμο, να πρέπει μαζί με την ταυτοποίησή μου, να αποστείλω και κάποιο ενδεικτικό μέρος των όσων έχω γράψει στο ιστολόγιό μου για να αξιολογηθεί. Ίσως από εδώ κι εμπρός, να πρέπει να αποστέλλω και τα πλήρη κείμενα πριν τη δημοσίευση για να περάσουν από την επιτροπή λογοκρισίας!

Αξιότιμε κύριε Υπουργέ, νομίζω ότι άλλο πράγμα είναι το να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, το οποίο ενδεχομένως και να σε εκφράζει, κι άλλο να κρύβεσαι πίσω από την ανωνυμία προκειμένου να ρίχνεις λάσπη. Έχετε κατανοήσει τη διαφορά; Γιατί, διερωτώμαι, χαρακτηρίζετε όσους γράφουν σε κάποιο ιστολόγιο «κουκουλοφόρους»; Είναι τόσο γενικόλογο και τόσο παθογενές όπως το να ισχυριστεί κάποιος ότι όλοι οι εκπρόσωποι του Ελληνικού λαού που βρίσκονται μέσα στο κοινοβούλιο είναι π.χ. ανίκανοι για να μη χρησιμοποιήσω άλλους όρους! Τουλάχιστον, προσωπικά εγώ, που το πλήρες όνομά μου είναι Κώστας Θερμογιάννης, δεν αποδέχομαι αυτόν το χαρακτηρισμό αν, ως διαχειριστής ιστολογίου, απευθυνθήκατε και σε μένα. Στο δεξί μέρος του ιστολογίου μου υπάρχει η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μου, από την οποία αν επιθυμείτε, μπορώ να σας στείλω και τα υπόλοιπα στοιχεία μου αν υπάρξει εκ μέρους σας τέτοιο αίτημα. Διότι οι χαρακτηρισμοί αυτοί δεν αρμόζουν ούτε στο σύνολο των Ελλήνων που κάτι έχουν να πουν μέσω των ιστολογίων τους αλλά ούτε, επιτρέψτε μου, και σε στόμα υπουργού.

Η ταυτοποίηση είναι βεβαίως πολύ δύσκολο να γίνει αν κάποιος επιθυμεί να μείνει πραγματικά ανώνυμος, νομίζω ότι κάθε άνθρωπος που ασχολείται στοιχειωδώς έστω με το διαδίκτυο το γνωρίζει. Ακόμα κι αν καταφέρει κάποιος να οδηγηθεί στην ip address του υπολογιστή από τον οποίο έγινε κάποια ανάρτηση, δύσκολα μπορεί να αποδειχτεί ότι το φυσικό πρόσωπο που καθόταν πίσω από τον υπολογιστή ήταν ο τάδε ή ο δείνα, ειδικά στην περίπτωση πχ. ενός internet cafe που δεν μπορεί να βγει άκρη με τίποτα! Έχουμε δηλαδή να κάνουμε με ένα μέτρο που στην πραγματικότητα θα είναι ατελέσφορο και από το οποίο θα έχει μείνει μόνο ο χαρακτηρισμός δια στόματος σας κύριε Υπουργέ ότι οι διαχειριστές των ιστολογίων είναι κουκουλοφόροι!

Στην περίπτωση που δεν έχω καταλάβει καλά τη δήλωσή σας ή αυτή έχει σκοπίμως παραποιηθεί στην ανάρτηση του in.gr, δηλώνω ευθέως ότι ανακαλώ όλα τα προηγούμενα και σας ζητώ συγγνώμη.

Με τιμή

Κώστας Θερμογιάννης

    • Καρυάτιδα Ακροπολίδου
    • 3 Αυγούστου 2011

    Νάσαι καλά βρε Κώστα! Την επιστολή σου την προσυπογράφω!
    Αλλά εγώ δεν του χαρίζω καμμία συγγνώμη του Υπουργού!
    Αυτός οφείλει να ζητήσει πολλές συγγνώμες απο τον Ελληνικό Λαό!
    Καλύτερα μάλιστα να μην μείνει μόνο στις συγγνώμες, παρά να κάνει την αυτοκριτική του!
    Εγω του χαρίζω σχοινί και σαπούνι!
    Με τιμή μόνο προς τον συγγραφέα της επιστολής
    «Κάρυ
    Μαίρη Αθανασίου.»

    • Μαίρη Αθανασίου, σε ευχαριστώ για την προσυπογραφή της επιστολής, η οποία δε νομίζω βέβαια ότι πρόκειται ποτέ να απαντηθεί. Όχι μόνο γιατί απλώς οι υπουργοί δεν απαντάνε σε τέτοιου είδους επιστολές αλλά και επειδή το ιστολόγιό μου δεν είναι βεβαίως ευρέως γνωστό ούτε έχει τη μεγάλη επισκεψιμότητα ούτως ώστε να φτάσει στα μάτια του κ. Παπαϊωάννου. Άλλωστε, κι εγώ αν ήμουν υπουργός δε θα ήθελα συνδιαλλαγές με εν δυνάμει εγκληματίες και κουκουλοφόρους, έστω κι αν αυτοί πάνω στην κουκούλα τους και το ψευδώνυμο που χρησιμοποιούν έχουν ταμπελάκι με το ονοματεπώνυμό τους…

      Σε εποχές λογοκρισίας δεν έχω ζήσει, αλλά μου μυρίζει στον αέρα ότι κάτι παρόμοιο είναι προ των πυλών…

    • Καρυάτιδα Ακροπολίδου
    • 3 Αυγούστου 2011

    Βοηθώ με τις δικές μου μικρές δυνάμεις για την προώθηση της επιστολής σου μέσα στο διαδίκτυο…
    Εστω και τρία ακόμα ζευγάρια μάτια να την διαβάσουν έχει μεγάλη σημασία και δεν πάει χαμένη!

    • Καρυάτιδα, είδα το λινκ που έχεις στο ιστολόγιό σου και σ’ ευχαριστώ πολύ. Εύχομαι ολόψυχα να πάρουμε μια απάντηση… Τουλάχιστον, ας το διαβάσουν μερικά ζευγάρια μάτια ακόμα, ποτέ δεν ξέρεις!

      Επέτρεψέ μου να σου αφιερώσω το Δίχτυ του Μπίνη, ένα τραγούδι που λατρεύω, μιας και ταιριάζει λίγο πολύ στην περίπτωσή μας. Παραθέτω κι εγώ το λινκ εδώ για όσους θέλουν να το ακούσουν.

    • Μαίρη
    • 3 Αυγούστου 2011

    Τι να πει κανείς αποποινικοποιούν την κάνναβη και ποινικοποιούν την ελεύθερη άποψη , την ελεύθερη γνώμη.
    Τι άλλο θα ζήσουμε επιτέλους σε τούτη τη χώρα!
    Καρυάτιδα φίλη μου,Μαίρη κι εσύ καλό μου;
    Τελευταίος, όμορφο το μπλοκ σου , σε βρίσκω πρώτο απο το τέλος..

    • Μαίρη, πρώτα απ’ όλα καλώς ήρθες στο ιστολόγιό μου. Επώνυμο από εδώ κι εμπρός για να μην έχουμε μπλεξίματα με το νόμο. Όπως πολύ σωστά παρατήρησες, αποποινικοποιούν τα ναρκωτικά και ποινικοποιούν την ελεύθερη εκφορά του λόγου. Σε λίγο για να δημιουργήσεις νέο μπλογκ θα απαιτείται να καταθέτεις την ταυτότητά και το ΑΦΜ σου πρώτα!!!

      Να είσαι καλά για το «πρώτος από το τέλος…»!!!

    • Vad
    • 4 Αυγούστου 2011

    Και γω δε συμφωνώ,μα πιστευω πως το μετρο δεν αφορά εμας τους ερασιτέχνες μπλογκερς,τι να το κανει τ’ονομά μου,η εποχή των φακελων της Ασφάλειας παρήλθε ανεπιστρεπτί,περισσοτερο ίσως στοχευει στα δήθεν ενημερωτικά και ειδησεογραφικά μπλογκ,που αναπαράγουν ‘η δημιουργούν ειδήσεις…αν θελουν να λειτουργησουν ειδησεογραφικές επαγγελματικές σελιδες,δεν εχουν καμιά δουλειά μεσα στο μπλογκερ,ανεξοδη σελιδα..να φκιάξουν επαγγελματική σελιδα,να πληρωσουν και τότε να μου παριστάνουν τους ενημερωτές,όση βρωμιά υπάρχει στον παραδοσιακο τυπο,αλλη τόση στον δήθεν ηλεκτρονικο…

    • Vad, είναι πολύ πιθανό πραγματικά αυτή να είναι η σκέψη της πολιτικής ηγεσίας, αλλά σε τούτη τη χώρα, μπορεί να ανεβάσω ένα ποστ με κάτι που έγινε έξω από το σπίτι μου και να θεωρηθώ ότι είμαι δημοσιογράφος!

      Όσον αφορά στο γεγονός ότι πολλοί δημοσιογράφοι ή «δημοσιογράφοι» έχουν μπλογκ και γράφουν ανακρίβειες και ψευδείς ειδήσεις, είναι πράγματι γεγονός, αλλά δεν μπορεί να γενικεύεται όλο αυτό στα πρόσωπα όλων όσων έχουν ιστολόγιο. Η «κοινωνία» όσων έχουν ιστολόγιο σίγουρα είναι καθρέφτης της πραγματικής και δεν μπορεί να διαφέρει από αυτή. Μέσα της θα υπάρχουν και οι καλοί και οι κακοί. Είναι όμως ατόπημα να χαρακτηριζόμαστε συλλήβδην ως κουκουλοφόροι! Και μάλιστα δια στόματος υπουργού!

  1. ολη αυτη η κουβεντα με παει πισω, σε μια επταετια που δε θελω να θυμαμαι..
    λογοκρισια.. χμμμ.. θα αρχισουμε να μιλαμε κωδικοποιημενα λοιπον.. οπως και τοτε..

    • Η διαρκής αγωνία του κράτους να ταυτοποιήσει τους πάντες και τα πάντα, μπορεί από τη μια μεριά να έχει ως αποτέλεσμα τη διευκόλυνσή μας ως πολίτες (αν βέβαια επιτευχθεί αυτός ο στόχος ποτέ στην Ελλάδα) αλλά από την άλλη, με τη βλακώδη νοοτροπία που επικρατεί, καταντάει βάρος και τροχοπέδη.
      Η εφταετία είναι βαριά κουβέντα και ίσως δεν καλό να κάνουμε τέτοιες συγκρίσεις… 😉

    • Μαίρη
    • 4 Αυγούστου 2011

    Αυτό που μπορεί να καταλάβει κανείς είναι σε τι μεγάλο πανικό είναι η κυβέρνηση κι εμείς να αναλογιστούμε με τι ανθρώπους έχουμε να κάνουμε.
    Επιπλέον μιλάμε για κανονική κατάλυση της δημοκρατίας.
    Ωστόσο νομίζω ότι ο κόσμος δεν έχει σκοπό να κλείσει το στόμα του και να βολευτεί μέσα σ΄αυτή τη μιζέρια που έχουν ετοιμάσει για μας.
    Εύχομαι ένα καλό βράδυ.

    • Ένας καλός μου φίλος είπε το εξής πολύ σοφό: Ένας λαός που γελάει είναι περισσότερο επικίνδυνος για μια κυβέρνηση από έναν μου κλαίει τη μοίρα του. Γι΄ αυτό λοιπόν, ότι κι αν κάνουν, όσες πιστοποιήσεις και ταυτοποιήσεις κι αν μας ζητήσουν, σκοπεύω να κρατήσω το κεφάλι μου ψηλά και να κάθε φορά που θα τους κοιτάζω θα χαμογελώ. Θα τους δώσω και την ταυτότητά μου, και το ΑΦΜ μου και ότι άλλο θέλουν, αλλά τη σιωπή μου δε θα τους τη δώσω ποτέ! Όσο κι αν προσπαθήσουν να μας φιμώσουν!

      Καλό βράδυ και σε ‘σένα Μαίρη.

  2. Αχ σε καλό μου! Μια φορά έκανα κάμποσες ώρες να δω τι γίνεται στο κομπιούτερ μου και έχασα μια ολόκληρη μέρα να σχολιάσω σε τούτη την ανάρτηση!

    Κατ’ αρχάς ιδέα δεν είχα ούτε έχω για το τι είπε ο αγράμματος και εντελώς άσχετος ηλίθιος αυτός, που δεν είχαν τι άλλο να τον κάνουν και τον κάναν υπουργό. Μόνο ότι διάβασα εδώ και ότι κατάλαβα από την ανοικτή επιστολή.

    Μα τέτοιες μπούρδες ούτε στο Ελλαδιστάν δεν μπορεί να τις πάρει κανένας σοβαρά ρε παιδιά! και μόνο με το ότι νομίζει ότι μπορεί να ελέγξει το ίντερνετ φαίνεται πόσο εντελώς άσχετος με την πραγματικότητα (και με την τεχνολογία) είναι και αυτός και η κυβέρνηση και αυτοί που τα χάβουν.

    Η ανοιχτή επιστολή του κυρίου Θερμογιάννη φυσικά είναι άριστα οργανωμένη, αλλά από την δική μου άποψη θα έλεγα όχι απλά μην του δίνετε του ηλίθιου θάρρος με το να απαντάμε στις μπούρδες του, αλλά θα πήγαινα πιο πέρα σε εκείνες τις ταμπέλες στο ζωολογικό κήπο που λένε «Μην ταΐζετε τις μαϊμούδες!».

    Απ’ το Ιράν πάντως ακούω ότι αν κάνεις ένα υπεραστικό σε dialup ISP στην Αμερική, η IP της ανάρτησής σου βγαίνει να είναι και από τη Βόρεια Ντακότα άμα λάχει… Πως νομίζει ο κύριος υπουργός ότι εγώ από την Ιταλία ενεργοποιώ τα επεισόδια του Law & Order SVU που κατεβάζω από το amazon.com των ΗΠΑ τα οποία δεν μπορείς να τα ενεργοποιήσεις να τα δεις αν είσαι εκτός Αμερικής; ε;

    Τώρα με συγχωρείτε, πάω να ξαναφορέσω την κουκούλα μου που είχε βάλει η σύζυγος να στεγνώσει μετά από την μπουγάδα.

    Για χαρά ντιν-νταν,
    Βίτο Κορλεόνε

    • Δον Κορλεόνε, ελπίζω αυτό να είναι το πραγματικό σου όνομα γιατί αλλιώς θα ζητήσω την ταυτοποίησή σου…

      Ότι κι αν πει κανείς, νομίζω ότι είναι λίγο. Θεωρώ είναι από τις περιπτώσεις εκείνες που έχει γίνει πατάτα εκ μέρους ενός δημοσίου προσώπου κι άντε τώρα να την μαζέψεις. Επιπροσθέτως, θα ταυτοποιήσει και τους χρήστες των υπηρεσιών του διαδικτύου!!! (Δες εδώ http://news.kathimerini.gr/4Dcgi/4Dcgi/_w_articles_civ_11_03/08/2011_451510). Δηλαδή στο σπίτι μου θα μπορώ να χρησιμοποιώ το internet μόνο εγώ κι η γυναίκα μου ενδεχομένως, που θα έχουμε ταυτοποιηθεί κι επισκέπτης θα απαγορεύεται να το χρησιμοποιήσει! Για να μη μιλήσω για τα internet καφέ που θα πρέπει να είναι online με το αρχείο της αστυνομίας για να ταυτοποιούν τους πελάτες πριν αρχίσουν να σερφάρουν ή τα ελεύθερα wifi hotspots τα οποία μάλλον θα οδεύσουν προς κλείσιμο!!! Κατά τα άλλα ο καιρός θα είναι αίθριος και θα πέσουν μερικές καταιγίδες στα νοτιοανατολικά! Κάπως έτσι είναι η κουβέντα…

      • Αγαπητέ μου Μαχάτμα (το οποίο όπως θα ξέρεις, στα Ινδικά, σημαίνει «Μεγάλη Καρδιά»), η κατάσταση αυτή είναι τόσο εντελώς γελοία και τεχνολογικά και νομικά αδύνατο να εφαρμοστεί, που θα έπ[ρεπε να ευχόμαστε να το προσπαθήσουνε απλά για να κάνουμε πλάκα και να σκάμε στα γέλια. Επώνυμα μάλιστα. Είναι εντελώς ηλίθιοι ΚΑΙ ανίκανοι. Τα μεταξωτά βρακιά (ίντερνετ) και επιδέξια σκέλια θέλουν!

        • Θέλω να γελάσω, αλλά η κατάσταση είναι τόσο τραγικά γελοία όπως λες, που δεν μπορώ να το κάνω…

    • Μαίρη
    • 5 Αυγούστου 2011

    Σε μια εποχή που άνοιξαν δουλειές με φούντες για την Ελλάδα, βρήκαν οτι οι επικίνδυνοι είναι οι κουκουλοφόροι του διαδικτύου και δεν κοιτάζουν τους εαυτούς τους στον καθρέφτη να δουν ποιοι είναι οι πραγματικά επικίνδυνοι.
    Ούτε την δική μου σιωπή θα έχουν, θα παραμείνω φλύαρη.
    Μόνο την φλυαρία εξ άλλου δεν φορολογούν , θα κάνω κατάθεση της φλυαρίας μου τους αρέσει δεν τους αρέσει.

    • Τώρα που θα απελευθερωθεί η φούντα και θα μαστουριάζουμε στα μπαλκόνια μας, όλα θα διορθωθούν γιατί απλώς όλα θα μας φαίνονται ωραία!

      Κανονικός παραλογισμός! Αντί να κοιτάξουν να κινήσουν την αγορά για να πάρει μπρος η οικονομία κοιτάνε την αποποινικοποίηση των ναρκωτικών και την ταυτοποίηση των μπλόγκερς! Έχω την εντύπωση ότι μόνο στην Ελλάδα μπορούν να συμβούν αυτά. Γιατί αλλού δε γίνονται… ούτε καν στις ταινίες επιστημονικής φαντασίας!!!

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

