Το χώμα.

Η εικόνα είναι από το flickr του χρήστη faith goble

Ένα εξαιρετικό ποίημα του koufetariou κόσμησε το χώρο των ιστολογίων πρόσφατα και ξεχώρισε σα φωτεινός φάρος στις σκοτεινές αυτές ημέρες που ζούμε. Θεώρησα σκόπιμο να το συμπεριλάβω στο κομμάτι του δικού μου ιστολογίου που προσπαθώ να συγκεντρώσω τέτοια «διαμάντια«. Το ποίημα έχει τίτλο «Το χώμα» και θα το βρείτε είτε εδώ, στο ιστολόγιο του koufetariou, είτε εδώ, αναδημοσιευμένο με την άδεια του ποιητή του, στο δικό μου ιστολόγιο. Απολαύστε το…

  1. Πραγματικά ήταν υπέροχο, το είπα και στον ίδιο, νόμιζα πως έχει ξεπηδήσει από ποιητική συλλογή. Οπότε τώρα, απλά αναμένουμε να γράψει πολλά τέτοια «διαμάντια» όπως τα λες και εσύ για να εκδώσει μια συλλογή σκέτο κόσμημα!!
    Συνεχίστε και οι δύο σας την καλή δουλειά!!
    Καλημερούδια! 🙂

    • Πράγματι είναι ξεχωριστό κομμάτι το ποίημα του koufetariou. Κι εμένα με εντυπωσίασε από την πρώτη κιόλας φορά που το διάβασα.

      Ας συνεχίσουμε όλοι μας Μαρίνα την καλή δουλειά!

      Την καλημέρα μου 🙂

  2. Σε ευχαριστώ θερμά για την τιμή που μου κάνεις Τελευταίε…! Με γέμισες χαρά.

    • Koufetarie, εγώ σε ευχαριστώ και για το ποίημα που μας χάρισες αλλά και για το γεγονός ότι μου επέτρεψες να το αναδημοσιεύσω!

      Πάντα τέτοια 🙂

  3. Τα διαμάντια σου Κώστα, αληθινά, αστραφτερά και σπάνιας αξίας!
    Καλή μας μέρα και καλή συνέχεια σε όλους μας! 🙂

    • Τα διαμάντια δεν είναι δικά μου καλή μάγισσα Άιναφετς, εγώ απλώς τα αναδημοσίευσα! Τα συγχαρητήρια αξίζουν στους δημιουργούς τους!

      Καλημέρα και πολλά πολλά Αφιλιά! 🙂

    • ο δείμος του πολίτη
    • 13 Ιουνίου 2012

    Το ποίημα είναι τέλειο. Εξαιρετικό.

    • Είδες; Σ’ αυτό συμφωνούμε απόλυτα Δήμο. Τι λες, του χρόνου στα e-Awards, να το προτείνουμε;

  4. χαχα! και εσύ που αναδημοσιεύεις διαμάντια, διαμάντι είσαι! 😉
    Φυσικά και τα συγχαρητήρια ανήκουν ΚΑΙ στους ίδιους!
    ΑΦ!

    • Αχ, καλή μου μάγισσα, το στόμα σου(!) στάζει μέλι! Να είσαι καλά, σε ευχαριστώ μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου 🙂 🙂 🙂

  5. Πολύ όμορφο, δεμένο με αισθήματα που αγγίζει μόλις το διαβάσεις!!!!!!! Συγχαρητήρια στο δημιουργό και σε σένα που μας το έκανες γνωστό!
    Καλησπέρα τελευταίε που το έχεις καταφέρει να σε διαβάζω πρώτο!!!!!!!!

    • Άννα, τα συγχαρητήρια όλα πρέπει να πάνε στον koufetario, εγώ απλώς έγινα ο μεσάζοντας.

      Καλό σου βράδυ κι ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια 😉

  6. Όπως ανέφερα και στο μπλογκ του Κουφετάριου , νομίζω ότι είναι από τα καλύτερα του αν όχι το καλύτερο που έχει γράψει έως τώρα.Και έχει δίκιο η Μαρίνα όταν λέει ότι είναι σαν να ξεπήδησε από κάποια ποιητική συλλογή. Πολλά συγχαρητήρια στον δημιουργό αλλά και στον μεσάζονα 😉 .Φιλιά!

    • Πράγματι Melita, είναι εξαιρετικό ποίημα! Όσο για τα συγχαρητήρια, είπαμε, στο δημιουργό και μόνο σ’ αυτόν!

      Την καλησπέρα μου.

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε