Παράδρομος στο χρόνο

Παράδρομος στο χρόνο

Με μεγάλη μου χαρά αφήνω σήμερα να περιπλανηθεί στον κόσμο το πρώτο μου βιβλίο τόσο σε έντυπη, σε περιορισμένο αριθμό αντιτύπων, όσο και σε ηλεκτρονική μορφή.

Ο Παράδρομος στο χρόνο δε θα είχε γίνει πραγματικότητα χωρίς την πολύτιμη βοήθεια και συμμετοχή του Δήμου Χλωπτσιούδη ο οποίος έκανε τη φιλολογική επιμέλεια των κειμένων. Η συνεργασία όμως δεν έμεινε εκεί γιατί  επιμελήθηκε επίσης και τη σελιδοποίηση του όπως και τα εξώφυλλα του βιβλίου. Θα ήθελα να τον ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου για όλη την υπέροχη δουλειά που έκανε με αποτέλεσμα αυτό το όμορφο αισθητικά βιβλίο.

Το βιβλίο ‘Παράδρομος στο χρόνο’ άνοιξε τα φτερά του και κυκλοφορεί τόσο σε έντυπη μορφή (ISBN: 978-960-93-4892-8), σε περιορισμένο αριθμό αντιτύπων, όσο και σε ηλεκτρονική μορφή (ISBN: 978-960-93-4894-2).

Περισσότερες λεπτομέρειες στο ‘Εν θερμώ‘.

  1. Τα συγχαρητήρια μου Κώστα, εύχομαι μέσα απ’ την καρδιά μου να ακολουθήσουν μονάχα επιτυχίες 🙂
    Να έχεις μια όμορφη ημέρα και ένα γλυκό Σαββατοκύριακο.

    • Να είσαι καλά, σε ευχαριστώ πολύ!

      Καλό Σαββατοκύριακο επίσης 🙂

  2. Μπράβο σου! Συγχαρητήρια! Θα το διαβάσω σίγουρα!

    • Σε ευχαριστώ πολύ Χρωματιστή!

      Καλό σου απόγευμα.

  3. Πολλά πολλά συγχαρητήρια και καλή επιτυχία Κώστα μου!
    Καλό απόγευμα να έχεις.

    • Μελίτα μου σε ευχαριστώ πολύ.

      Καλό απόγευμα επίσης και καλό Σαββατοκύριακο 🙂

  4. Καλοδιαβασμένο να’ναι…;)

    • Να είσαι καλά, σε ευχαριστώ πολύ 🙂

  5. Μου αρέσει πολύ και η ιδέα και η εμφάνιση αλλά και η «λειτουργία» του. Εύχομαι ολόψυχα να έχει καλούς ανέμους στο ταξίδι του. Με πολύ ανυπομονησία θα το διαβάσω! Εύχομαι και σε άλλα με υγεία φίλε μου. Θα τα πούμε!

    • Σε ευχαριστώ πολύ Χριστόφορε για τις ευχές. Μακάρι λοιπόν να έχει καλούς άνεμους και να ταξιδέψει πολύ 🙂

      Καλό σου βράδυ.

  6. Τι όμορφο εξώφυλλο!
    Θα το διαβάσω πολύ σύντομα!
    Καλή του επιτυχία… θα επιστρέψω με κριτική αλά μαμ- μάγισσας! 😉

    ΑΦιλιά και καλή ξεκούραση! 🙂

    • Καλή μου μαμ-μάγισσα σε ευχαριστώ για τις ευχές! Να ξέρεις ότι θα περιμένω εναγωνίως την αλά μαμ-μάγισσα κριτική κι ελπίζω να είναι αυστηρή!

      Πολλά ΑΦιλιά και καλό Σαββατοκύριακο 🙂

    • VaD
    • 30 Μαρτίου 2013

    Σου ειχα γραψει τη γνωμη μου,για την πρωτοτυπία του θεματος και την καλή γραφή,ευχομαι καλοταξιδο :0

    • Βασίλη σε ευχαριστώ πολύ.

      Την καλημέρα μου και καλό ΣΚ 🙂

  7. Από τα βιβλία που όταν τα κλείνεις, σου μένουν και τα θυμάσαι μέχρι να τα ξανανοίξεις. 6 ιστορίες που σε κρατάνε μέχρι το τέλος και πάνω απ’ όλα σου ανοίγουν ορίζοντες να σκεφτείς.

    • Κύριε Αρχοντή σας ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια τα οποία με κάνουν να αισθάνομαι άβολα… Να είστε καλά.

      Ελπίζω να τα λέμε συχνά από εδώ κι εμπρός.

  8. Η υπόσχεση, υπόσχεση… 😉
    Μόλις τέλειωσα την ανάγνωση του βιβλίου «Παράδρομος στον χρόνο» και θα προσπαθήσω να είμαι σύντομη…
    Και οι έξι ιστορίες έχουν ένα κοινό, «παίζουν» με μαεστρία με τα νεύρα σου, έχουν στοιχεία θρίλερ (!) δλδ σε κρατούν σε αγωνία, δεν πλατειάζουν, δεν φλυαρούν, είναι απλά γραμμένες, χωρίς λογοτεχνικά ακροβατικά (που προσωπικά δεν συμπαθώ!) έχουν σαφέστατα το μεταφυσικό στοιχείο αφού ο θάνατος είναι παρόν… χωρίς να σε τρομάζουν, η μια δε έχει και πολύ χιούμορ και το σημαντικότερο, όλες μεταδίδουν αισιοδοξία!
    Μου αρέσει αυτή η εξικοίωση με τον θάνατο και όπως λέει και ο Κρισναμούρτι: «Ο θάνατος και η ζωή είναι ένα»…

    Φυσικά και οι 6 ιστορίες άρεσαν πολύ στην μαμ-μάγισσα- φίλη σου!
    🙂 🙂 🙂

    • Καλά σε αποκαλώ λοιπόν καλή «μαμ»-μάγισσα και όχι απλώς καλή μάγισσα! Είσαι μέσα στο μυαλό μου λες και είμαι… παιδί σου!

      Έπιασες το νόημα των κειμένων μου και μάλιστα με τρόπο μοναδικό. Χαίρομαι γι’ αυτό γιατί απ’ ότι φαίνεται έχουμε τον ίδιο τρόπο σκέψης 🙂

      Σε ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για τα καλά σου λόγια και να ξέρεις πως θα τα φυλάξω μέσα μου σαν πολύτιμο θησαυρό!

      Καλό σου βράδυ και πολλά ΑΦιλιά 🙂

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

