τοβιβλίο.net

τοβιβλίο.net

Λίγη ώρα πριν ένας νέος δικτυακός τόπος άρχισε τη λειτουργία του. Πρόκειται για τοβιβλίο.net το οποίο φιλοδοξεί να γεμίσει τις σελίδες του με αξιόλογες δημιουργίες που οι ίδιοι οι δημιουργοί τους θα παρουσιάζουν. Αυτή είναι άλλωστε και η φιλοσοφία του δικτυακού αυτού τόπου. Οι κριτές και οι κριτικές περισσεύουν σε τούτη τη χώρα, ειδικά δε στο χώρο της τέχνης και της δημιουργίας, σκέφτηκα λοιπόν πως εκείνο που λείπει είναι ένας τόπος που ο δημιουργός με το έργο του να παρουσιάζονται χωρίς τη διαμεσολάβηση τρίτων, απλά και χωρίς καμία πίεση γι’ αυτό και δημιούργησα τοβιβλίο.net

Σας καλώ λοιπόν να συμμετέχετε ενεργά σ’ αυτή την προσπάθεια, είτε παρουσιάζοντας το έργο σας είτε υποδεικνύοντάς μου δημιουργίες άλλων που θεωρείτε πως αξίζουν να τις γνωρίσουν κι άλλοι άνθρωποι. Λογοτεχνία, μουσική, ζωγραφική, φωτογραφία, όλα χωράνε, ίσως κι άλλα τόσα!

Κλείνοντας θα ήταν παράλειψή μου να μην αναφερθώ στην καλή μάγισσα του Παραμυθά και των ιστολογίων, την μαμ-μάγισσα Άιναφετς, όπως την αποκαλώ γιατί τη νιώθω σα δικό μου άνθρωπο, για τη συνεργασία που είχαμε προκειμένου να δημιουργήσουμε το λογότυπο του νέου αυτού δικτυακού χώρου, αυτό που βλέπετε πιο κάτω και να την ευχαριστήσω μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου.

Logo_cirlce

Το σχέδιό της τελικά μπορεί να μην αποτελεί το λογότυπο του «βιβλίου», αλλά αυτό δεν έγινε επειδή δε μου άρεσε αλλά για άλλο λόγο. Συζητώντας με τη σύζυγό μου για τη δημιουργία του νέου αυτού χώρου και την επιλογή του σήματος που θα τον αντιπροσωπεύει, ο μεγάλος μου γιος, ο Ηλίας, ακούγοντας την κουβέντα μας με έβαλε να του υποσχεθώ ότι αυτός θα διαλέξει το σχέδιο… Και τελικά διάλεξε αυτό στην κορυφή τούτης της ανάρτησης λέγοντάς μου: «Μπαμπά, αυτό το βιβλίο μου αρέσει γιατί είναι σαν να πετάει. Μακάρι και τα δικά μου τα βιβλία να μπορούσαν να πετάξουν». Δεν μπόρεσα να του χαλάσω το χατήρι…

    • chrispap68
    • 3 Μαρτίου 2013

    ! …..
    !

    3 2013 – 10:08 .., « … » :

    > **
    > posted: »
    > . .net
    > .
    > »

  1. Πολλά μπράβο για το εξαιρετικό στήσιμο της ιστοσελίδας φίλε μου «τελευταίε» αλλά και για τη συμμετοχη της οικογένειάς σου! Ευχαριστώ ιδιαίτερα για την τιμή της παρουσίασης του δίσκου μας, είναι η πρώτη που γίνεται και είναι εξαιρετική! Καλή συνέχεια με σημαντικές και ποιοτικές αναρτήσεις!

    • Βασίλη, τα μπράβο αξίζουν σε εσάς που δημιουργήσατε ένα τόσο όμορφο δίσκο και όχι σε εμένα που απλώς τον παρουσίασα.

      Πολλά και ειλικρινή συγχαρητήρια 🙂

  2. Μα τι στο καλό γράφω πιο πάνω; Εξωγήινος έγινα; Ή μήπως ήμουνα;
    Ήθελα απλώς να εκφράσω τα θερμά μου συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία και την ιδέα αλλά και την εμφάνιση. Περισσότερα θα γράψω όταν θα…βλέπω περισσότερα! Να χαίρεστε το Ηλία σας!

    • Χριστόφορε, με λαχτάρησες προς στιγμή, νόμισα πως χάθηκες σε άγνωστες διαστάσεις(!) χα, χα, χα…

      Σε ευχαριστώ και θα περιμένω να παρουσιάσουμε τις δημιουργίες σου στοβιβλίο.net! (Όταν τα μάτια σου ανοίξουν, χα, χα, χα… 😉 )

  3. Η χαρά και η λαχτάρα μεγάλη…
    Λαχτάρα: όταν είδα πρώτο πρώτο το «σχόλιο» του Χριστόφορου…
    Χαρά: όταν ΜΠΗΚΑ!!! από το εξαιρετικό Link που όντος πετάει! (πάντα πρέπει ν’ ακούμε τα παιδιά!) 😉
    Επεξεργάστηκα τα κατατόπια για να εξοικειωθώ με τον χώρο και άκουσα τις εξαιρετικές μουσικές που παραχώρησε ο Vasilis… δεν θα μπορούσε να ξεκινήσει καλύτερα…
    Μπράβο Κώστα μου και σ’ ευχαριστώ για την συν-εργασία!

    Πολλά πολλά ΑΦιλιά από την μαμ- μάγισσα! 🙂

    ΥΓ: Ευτυχώς που η τελευταία μου ανάρτηση έχει τίτλο: «Το ν’ αγαπάς είναι πάνω απ’ τη ζωή»…γιατί είναι γεγονός!

    • Καλή μου μαμ-μάγισσα, η αλήθεια είναι πως κι εγώ μια λαχτάρα την πήρα με το σχόλιο του Χριστόφορου 🙂

      Η μουσική του Βασίλη είναι πράγματι πολύ καλή και αποτέλεσε κι ένα καλό έργο από το οποίο ξεκίνησε τοβιβλίο.net!

      Εγώ θέλω να σε ευχαριστήσω για όλα όσα έκανες και να θυμάσαι πάντα πως είμαι υποχρεωμένος 🙂

      Την καλησπέρα μου και πολλά ΑΦιλιά 🙂

  4. Συγχαρητήρια Κώστα! Εξαιρετική κι αξιέπαινη προσπάθεια!
    Η «εξαφάνισή» σου από το blogging άξιζε πραγματικά τον κόπο.
    Σου εύχομαι ολόψυχα καλή δύναμη και καλή και δημιουργική συνέχεια!

    • Ευάγγελε, σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και θα χαρώ ιδιαίτερα αν παρουσιάσουμε κάποια από τις δημιουργίες σου στο ‘βιβλίο’. Ξέρω πως έχεις γράψει πολλά πράγματα… 😉

      Ο λόγος που άφησα προς στιγμή το ιστολόγιο αυτό δεν ήταν μόνο τοβιβλίο.net αλλά και κάποιες άλλες ασχολίες. Όμως, στο διάστημα αυτό ξεπήδησε η ιδέα του ‘βιβλίου’ κι έγινε πραγματικότητα με τη βοήθεια όμως πολλών ανθρώπων τους οποίους ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου. Μακάρι τοβιβλίο.net να γίνει μεγάλο, όχι μόνο σε μέγεθος και πλήθος δημιουργιών που θα φιλοξενήσει αλλά και ποιότητας πρωτίστως.

      Καλό σου απόγευμα και μην ξεχνάς πως η πρότασή μου πιο πάνω ισχύει 🙂

  5. Τελευταίε, τελευταίος και καλύτερος!! 🙂
    Πολλά συγχαρητήρια για την αξιοπρόσεκτη και αξιόλογη δουλειά σου!
    Είναι τόσο »απολαυστικό» να βλέπεις τέτοιες κινήσεις που πηγάζουν από αληθινή ανάγκη για προσφορά (κι αυτό πιστεύω πως φαίνεται)!
    Καλή συνέχεια λοιπόν κι εμείς θα είματε εδώ να παρακολουθούμε και να στηρίζουμε με κάθε τρόπο 😉

    Υ/Γ: Α! Και φυσικά τα ίδια ισχύουν και για την αγαπημένη μας μαγισσούλα! Τα αξίζει, αφού -κι εσύ ξέρεις καλά- πως μας το έχει αποδείξει έμπρακτα 🙂

    • Καλή μου Μαγική Φωνή, σε ευχαριστώ πολύ για τα υπέροχα λόγια σου. Ξέρω πως είναι ειλικρινή και αληθινά. Θα σε περιμένω για να παρουσιάσουμε τις δημιουργίες σου στο ‘βιβλίο’, τα κείμενά σου είναι κάτι παραπάνω από αξιόλογα και θα ήταν τιμή μου να συνεργαστούμε και να τα αφήσουμε να ταξιδέψουν μέσα από τοβιβλίο.net.

      Η καλή μας μάγισσα ξέρει και κάνει τόσο καλά μαγικά που δύσκολα μπορεί κάποιος να της ξεφύγει, έτσι δεν είναι 😉

      Καλό σου βράδυ κι ελπίζω να τα πούμε σύντομα…

  6. Δηλώνω ενθουσιασμένη με το δημιούργημα σου.
    Εύγε και πάλι εύγε!
    Περιηγήθηκα στο φιλόξενο χώρο και με ξάφνιασε η ευκολία στην περιήγηση του.
    Τα διάβασα όλα,(και όταν λέμε όλα, εννοούμε όλα) άκουσα και την όμορφη μουσική του Παναγιώτη Λιανού με τους στοίχους του Βασίλη Πουλημενάκου, και μάλιστα μου άρεσε ιδιαίτερα το τραγούδι «Αναβοσβήνει ο Ουρανός» με την Μαίρη Αθανασίου και την παιδική χορωδία, και το «Θυμάμαι» με τον Άκη Σαββίδη.
    Πραγματικά πολύ καλή και ποιοτική δουλειά.
    Την έχω βάλει σαν μουσική υπόκρουση όταν δουλεύω στο pc.
    Το ποίημα της Αικατερίνης Τεμπέλη το διάβασα όπως το ήθελε και εκείνη, δηλαδή με τις δικές μου προσδοκίες και την δικιά μου αμηχανία.
    Το διήγημα του Δήμου Χλωπτσιούδη δεν μπορώ να το κρίνω λογοτεχνικά γιατί δεν έχω αυτήν την ικανότητα. Αλλά μου άρεσε, γιατί παρουσίασε μια γυναίκα που» οι χυμοί του έρωτα της μπορούν να παρομοιαστούν με τους ιστούς της αράχνης».
    Και πράγματι, με αφορμή τους μύθους ο συγγραφέας εξέφρασε τις βαθύτερες απόψεις του.
    Τα συγχαρητήρια μου από καρδιάς σε όλους τους συντελεστές αυτής της προσπάθειας.

    Υ.γ
    τοβιβλίο.net απέκτησε άλλον έναν φάν.

    • Xristin, χαίρομαι που σου άρεσε τοβιβλίο.net και σε ευχαριστώ θερμά για τα καλά σου λόγια. Τα συγχαρητήρια όμως νομίζω πως αξίζουν στους δημιουργούς και τα έργα τους 🙂

      Την καλημέρα μου.

  7. Πολύ καλη η προσπάθεια αυτή…που ξεκίνησε και ελπιζω να γινει μεγαλη και να αγκαλιασει…ολες τις σκεψεις…οσων έχουν το ταλεντο να τις γραφουν …και να τις πλέκουν…και να δημιουργουν τις δικές τους ιστορίες…δεν εχω φεης μπουκ…αλλα με χαρα θα μπαινω εδώ ναδιαβαζω… με προέτρεψαν να ερθω εδώ…. δυο πολύ καλες σου και καλές μου φιλες…..Τζίντζερ……. και… Αιναφέτς….εκει σε εχω (δεί) να σχολιαζεις… καλες και πολλες εμπνέυσεις.. σε όλους…χαρηκα που ήρθα..!!!!!!

    • Ρούλα, σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και τα καλά σου λόγια.

      Πέρασα από το ιστολόγιό σου κι ανάμεσα στα άλλα διάβασα και τον «Παράξενο Άνθρωπο», τον οποίο με μεγάλη μου χαρά θα ήθελα να φιλοξενήσω στις σελίδες του ‘βιβλίου’, εάν βεβαίως το θες κι εσύ!

      Την καλημέρα μου.

  8. Κώστα μου , συγχαρητήρια γι αυτή την αξιόλογη και αξιέπαινη προσπάθεια. Μέσα από τις σελίδες του βιβλίου , θα μπορέσουμε να χαλαρώσουμε, να διαβάσουμε αξιόλογα κείμενα, να ακούσουμε εξαιρετική μουσική κτλ. και είμαι σίγουρη ότι όλα θα είναι διαλεγμένα ένα και ένα.
    Καλό ξημέρωμα να έχεις.Φιλιά!

    • Μελίτα μου σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Μακάρι να γίνει ένα στέκι που όλοι μας θα μπορούμε να απολαύσουμε τα έργα που θα φιλοξενηθούν εκεί 🙂

      Καλό σου βράδυ 🙂

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

