Χρόνια πολλά!

Αγαπημένοι μου φίλοι, σας στέλνω τις θερμότερες ευχές μου για τις γιορτινές ημέρες που διανύουμε

με την ευχή η νέα χρονιά που θα έρθει σε λίγες ημέρες να φέρει για όλους σας

προσωπική και οικογενειακή χαρά κι ευτυχία. Τα όνειρά σας ας γίνουν το 2013 πραγματικότητα!

Και πάνω απ’ όλα, ας είμαστε όλοι μας ελεύθεροι.

Η απουσία μου από το χώρο των ιστολογίων θα εξακολουθήσει να υφίσταται για ένα μικρό χρονικό διάστημα ακόμα. Υπάρχει αυτή τη χρονική περίοδο μια προσωπική πρόκληση που πρέπει να ολοκληρωθεί και δε μου αφήνει δυστυχώς ελεύθερο χρόνο. Μην ανησυχείτε όμως, χαίρω άκρας υγείας και πριν το καταλάβετε θα είμαι πάλι εδώ!

  1. Επίσης αντευχόμεθα…τα καλύτερα για σένα και την οικογένειά σου!
    Καλή επιτυχία στην πρόκληση. 🙂

    • Κάρυ μου σε ευχαριστώ πολύ. Να περνάς καλά εύχομαι 🙂

  2. Χρόνια Πολλά και πάντα με υγεία, οι ευχές για σένα και την οικογένεια σου..
    Καλή επιτυχία σε ότι καταπιάνεσαι.

    • Μαρία, τις καλύτερες ευχές μου για τις ημέρες σε εσένα και τα προσφιλή σου πρόσωπα.

      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου 🙂

  3. Χρόνια Πολλά με αγάπη και δύναμη! Να είσαι καλά κι εσύ και η οικογένειά σου 🙂
    Καλή επιτυχία και όλοι εδώ γύρω θα είμαστε 😉

    • Magikifoni, Σε ευχαριστώ πολύ 🙂 Τις θερμότερες ευχές μου για τις γιορτινές ημέρες και κάθε σου επιθυμία εύχομαι να γίνει πραγματικότητα το 2013!

  4. Απολυτη υγεία – Υπέροχη τύχη – πολύ Αγάπη και χαμόγελα γύρω σου Κωστή μου για το 2013.

    • Μαίρη μου, σου εύχομαι κι εγώ με τη σειρά μου να έχεις μια υπέροχη νέα χρονιά και να είσαι απολύτως ευτυχισμένη με όλους όσους αγαπάς και σε αγαπάνε. Χρόνια σου πολλά 🙂

  5. Χρόνια πολλά! Να είμαστε σωστοί άνθρωποι!

    • Χρόνια πολλά επίσης. Σωστότατη η επισήμανσή σου, τη συνυπογράφω 🙂

  6. Χρόνια Πολλά Δημιουργικά και Χαρούμενα με Υγεία πάντα.

    • Σε ευχαριστώ πολύ Θαλασσένια. Σου στέλνω τις καλύτερες ευχές μου 🙂

  7. Χρόνια πολλά αγαπημένε Κώστα, σε σένα και στην οικογένεια σου!
    Εύχομαι η καινούργια χρονιά να μας φέρει υγεία, χαρά και ευημερία!

    Καλή δύναμη σε ότι έχεις αναλάβει!

    ΑΦιλιά από την μα-μαγισσα! 🙂

    • Καλή μου μαμ-μάγισσα, σε ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για τις ευχές. Ειλικρινά, σου εύχομαι κάθε χαρά για τη νέα χρονιά με δημιουργικότητα πάνω απ’ όλα για την εξαιρετική οικογένειά σου και τα μέλη της που παράγουν σημαντικό έργο και πολιτισμό σ’ αυτή τη χώρα. Υγεία και ευτυχία και πολλά πολλά ΑΦιλιά 🙂

    • Νέστορας
    • 27 Δεκεμβρίου 2012

    χρόνια πολλά Κώστα, ό,τι καλύτερο για σένα και την οικογένειά σου εύχομαι!

    • Χρόνια πολλά και σε σένα Νέστορα. Καλή χρονιά να έχεις εσύ και όσοι αγαπάς 🙂

  8. Χρόνια πολλά και το νέο έτος να σου φέρει ότι επιθυμείς!

    • Να είσαι καλά Αθεόφοβε. Έχεις και τις δικές μου θερμές ευχές για τη χρονιά που έρχεται.

  9. Eυχαριστούμε πολύ, Τελευταίε!
    Χρόνια Πολλά και σε σένα! Με υγεία, αγάπη, χαρά, δημιουργικότητα και ελευθερία όπως λες, πνεύματος και ψυχής. Στο χέρι μας είναι.
    Καλή επιτυχία και στο έργο με το οποίο έχεις καταπιαστεί!

    • Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου Χρωματιστή. Μακάρι η χρονιά που έρχεται να σε γεμίσει χαρά και η ζωή σου να οδεύσει προς την κατεύθυνση που επιθυμείς, πάντα όμως προς το καλύτερο 🙂

  10. Καλή Χρονιά με υγεία και χαρά, Κώστα!

    Δύναμη, κουράγιο κι αισιοδοξία!

    • Ευάγγελε, χρόνια πολλά και καλή χρονιά και σε εσένα. Να είσαι ευτυχισμένος με τους οικείους σου τη νέα χρονιά και οι επιθυμίες σου εύχομαι να εκπληρωθούν στο ακέραιο!

    • VaD
    • 29 Δεκεμβρίου 2012

    Aπό δω το τριγυνάμε το ανταμ ωμα,απο κει το τριγυρνάμε,δεν μπορεί,κάποτε θα μας κατσει!:)Χτες εφυγα απο κει…

    Χρόνια Πολλά,με Υγεία και Αγάπη…

    Καλή Χρονιά!

    • Βασίλη, δυστυχώς μια δυσάρεστη εξέλιξη μας κράτησε μακριά από τα Τρίκαλα 😦 Ελπίζω κάποια άλλη στιγμή να βρεθούμε κι από κοντά…

      Όπως και να έχει πάντως σου στέλνω τις καλύτερες ευχές μου για τις ημέρες αλλά και για τη χρονιά που έρχεται 🙂

    • ANNA
    • 30 Δεκεμβρίου 2012

    Σου εύχομαι η νέα χρονιά να σου φέρει νέες υπέροχες προκλήσεις και ας σε κρατούν μακριά από το ιστολόγιό σου. Υγεία και αγάπη να έχεις πάντα στη ζωή σου!
    Το 2013 ας δεις μαζί με μας αληθινή ανάσταση στη χώρα μας και χαμόγελα ας ανθούν πάντα στα χείλη όλων των αγαπημένων σου.
    Καλή χρονιά Κώστα. Ευχή μου ό,τι επιθυμείς.
    Χρόνια πολλά!

    • Άννα η ευχές σου είναι ότι καλύτερο και θα ήθελα να σε ευχαριστήσω από το βάθος της καρδιάς μου.

      Σου εύχομαι η νέα χρονιά να είναι γεμάτη από τα όνειρά σου που θα πραγματοποιηθούν, να έχεις χαρά και υγεία εσύ και οι άνθρωποι που αγαπάς!

      Χρόνια σου πολλά.

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

