Απουσία…

christmas tree

Αγαπημένοι μου φίλοι, όπως ίσως θα έχετε παρατηρήσει απουσιάζω από τα ιστολόγιά σας, όπως και από το δικό μου, το τελευταίο χρονικό διάστημα. Δυστυχώς κάποιες υποχρεώσεις που έχω αναλάβει με κρατούν μακριά σας και μου στερούν το χρόνο που θα ήθελα να αφιερώσω στον καθένα από εσάς ξεχωριστά. Το να περάσω για ένα ελάχιστο χρονικό διάστημα και να ρίξω απλώς μια ματιά στις αναρτήσεις σας, επιδερμικά και χωρίς να συλλογιστώ σε βάθος τις σκέψεις σας, δεν το επιτρέπω στον εαυτό μου.

Ελπίζω να είστε όλοι καλά και σύντομα να καταφέρω να απεμπλακώ από όλα όσα έχω αναλάβει και να μπορέσω να βρεθώ πάλι σ’ αυτόν τον υπέροχο κόσμο των ιστολογίων που τόσο έχω αγαπήσει.

Με την ευχή να περνάνε όσο το δυνατόν καλύτερα οι ημέρες σας, σας χαιρετώ προς το παρόν 😉

  1. Η απουσία αισθητότατη (αν υπάρχει τέτοια λέξη!)…βλέπεις μας είχες καλομάθει… πάντως ησύχασα… είσαι καλά και ας είσαι αυτό τον καιρό φορτωμένος… όλα καλά θα πάνε με λίγη υπομονή και επιμονή!

    ΑΦιλιά από την μαμ-μάγισσα! :)))))))))

    • Καλή μου μαμ-μάγισσα χαίρομαι που σας έχω καλομάθει, έτσι κάνω με όσους αγαπάω 🙂

      Έτυχαν ταυτόχρονα πολλές δουλειές μαζί και ξαφνικά ο χρόνος μου χάθηκε. Ελπίζω σύντομα να βρεθώ ξανά κοντά σας με όλη μου την ενέργεια και όλη μου την προσοχή.

      Καλό σου βράδυ και πολλά πολλά ΑΦιλιά κι από εμένα 🙂

  2. Καλησπέρα Κώστα μου , η αλήθεια είναι ότι μας έχεις λείψει πολύ αλλά καταλαβαίνουμε ότι έχεις ανειλημμένες υποχρεώσεις.
    Ελπίζω όμως να περνάς και εσύ υπέροχα μέρες που είναι γιορτινές και ο Άγιος Βασίλης να μην σε βρει δουλεύοντας.
    Να έχεις ένα όμορφο βράδυ.σε φιλώ.

    • Μελίτα να είσαι καλά!

      Τι να γίνει, καμιά φορά η ζωή δε μας αφήνει να κάνουμε ότι μας αρέσει 😉

      Να περνάς καλά κι εσύ εύχομαι ολόψυχα 🙂

  3. Πρόσεξα την απουσία και από τα δικά σου ιστολόγια. Τι να κάνουμε; Ειναι φυσικό να υπάρχουν κι άλλες δουλειές και υποχρεώσεις. Εδώ είμαστε όμως εμείς οι ανανγώστες σου, σε περιμενουμε και σύντομα κοντά μας. Με συγκίνησε αυτό Να περνάς καλά.

  4. Πρόσεξα την απουσία και από τα δικά σου ιστολόγια. Τι να κάνουμε; Ειναι φυσικό να υπάρχουν κι άλλες δουλειές και υποχρεώσεις. Εδώ είμαστε όμως εμείς οι ανανγώστες σου, σε περιμενουμε και σύντομα κοντά μας. Με συγκίνησε αυτό που είπες : να μπορέσω να βρεθώ πάλι σ’ αυτόν τον υπέροχο κόσμο των ιστολογίων που τόσο έχω αγαπήσει.

    • Δελφινάκι να είσαι καλά. Είναι πράγματι ένας όμορφος κόσμος αυτός του διαδικτύου αλλά η πραγματική ζωή πάντα προηγείται!

      Εύχομαι να είσαι καλά και να περάσεις όπως επιθυμείς τις γιορτινές ημέρες που έρχονται.

      Την καλημέρα μου.

  5. Welcome back Κώστα. Μας έλειψες. Ελπίζω να τελειώσεις σύντομα με τις δουλειές, πρώτον για να επανέλθεις κοντά μας και δεύτερον για να απολαύσεις τις ημέρες των Χριστουγέννων με τους αγαπημένους σου.
    Καλό κουράγιο, καλά να περνάς και αν δεν τα πούμε λόγω φόρτου εργασίας, καλές γιορτές να έχεις! 🙂
    Καλό βραδάκι.

    • Μαρίνα, που θα πάει, κάποια στιγμή θα βρεθεί και ο απαραίτητος χρόνος για τις διαδικτυακές μου ενασχολήσεις!

      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και σου τις ανταποδίδω με όλη μου την αγάπη 🙂

      Την καλημέρα μου.

    • VaD
    • 12 Δεκεμβρίου 2012

    Καλά περναμε μεσα στα…ιντερνέτια,αλλά το εχουμε ξαναπει,προηγειται η εξω ζωή,εδω ειμαστε,κάνε δουλειά σου:)

    • Έτσι είναι φίλε Βασίλη.

      Θα βρεθείς καθόλου στα Τρίκαλα φέτος; Μήπως και συναντηθούμε και πιούμε κανένα τσίπουρο;

      Την καλημέρα μου.

        • VaD
        • 14 Δεκεμβρίου 2012

        21 με 28 θα ειμαι εκει,θα σου στειλω μήνυμα σε λίγες μερες……

        • Υπάρχει ένα ενδεχόμενο να βρεθούμε, μικρό όμως…

          Την καλημέρα μου.

  6. Κώστα χαίρομαι που είσαι καλά!

    ‘Ετσι, δίνε πού και πού κανένα σινιάλο για να παίρνουμε γεύση από την όμορφη παρουσία σου στη διαδικτυακή περιοχή!

    Ελπίζω πριν τις γιορτές να τα ξαναπούμε!

    Να περνάς καλά!

    • Ευάγγελε, εδώ γύρω βρίσκομαι απλώς οι υποχρεώσεις με κρατάνε μακριά από το ιστολόγιο το δικό μου αλλά και των καλών φίλων που παρακολουθώ. Θα τα ξαναπούμε πριν τις γιορτές, αυτό είναι σίγουρο 🙂

      Να περνάς καλά κι εσύ και καλό σου απόγευμα.

    • ANNA
    • 12 Δεκεμβρίου 2012

    Καλησπέρα Κώστα. Ευτυχώς είσαι καλά . Αυτό έχει σημασία. Ήθελα να στείλω μαίιλ αλλά φοβήθηκα μήπως ενοχλήσω. Ας έχεις πολλά και ας είσαι απασχολημένος. Καλά να σαι και τίποτε άλλο!
    Καλησπέρα!

    • Άννα σε ευχαριστώ ειλικρινά για το ενδιαφέρον και να ξέρεις πως το email σίγουρα δε θα με ενοχλούσε.

      Να είσαι καλά κι εσύ και να περνάς όσο το δυνατόν καλύτερα.

      Την καλημέρα μου.

  7. Να είσαι καλά Κώστα. Η ζωή εκτός διαδυκτίου είναι προτεραιότητα.

    • marimar, σίγουρα η ζωή εκτός διαδικτύου έχει προτεραιότητα αλλά κακά τα ψέματα και το διαδίκτυο έχει γίνει πια μέρος της ζωής μας 🙂

      Την καλημέρα μου.

  8. Το λέει και η παροιμία:
    Δεν αφήνει κανείς τον γάμο να τρέχεις για πουρνάρια!

    • Έτσι είναι 🙂

      Καλό σου απόγευμα Αθεόφοβε.

  9. Σε πολλούς συμβαίνει αυτό και μας λείπει αυτή η επαφή.
    Να είμαστε καλά και να e-ανταμώνουμε όποτε μπορούμε.

    Καλάς γιορτές με όσους αγαπάς.

    • Θαλασσένια εύχομαι κι εγώ να περάσεις καλά αυτές τις ημέρες με όσους αγαπάς!

      Την καλησπέρα μου.

  10. Κωστή ολοκλήρωσε τις υποχρεώσεις σου κι εμείς εδώ θα είμαστε και πάλι. Δεν θα χάσεις και ιδιαίτερες σοφίες!

    • Μαίρη μου μπορεί να μη χάσω ιδιαίτερες σοφίες, κάτι το οποίο δεν είναι και πολύ σίγουρο, αλλά οπωσδήποτε μέχρι στιγμής έχω χάσει μια ζεστή παρέα!

      Την καλησπέρα μου στον παγωμένο, απ’ ότι μαθαίνω, βορρά της Ευρώπης.

  11. Τα καλκύτερα σου εύχομαι !! Βάστα !! Να αγωνιστούμε όλοι κατα πως μπορούμε να περάσει η νύχτα και να ξανασταθούμε στα πόδια μας !
    Άνθρωποι !

    Τα καλύτερα ! Από καρδιάς !!

    • Γιώργο, αν όλοι μας αναπροσαρμόσουμε ελαφρώς τις απαιτήσεις μας και προσαρμοστούμε στις νέες συνθήκες, νομίζω πως με δουλειά και σωστό προγραμματισμό μπορούμε όχι μόνο να διώξουμε τη νύχτα αλλά να δούμε μπροστά μας να ξεδιπλώνεται μια ολοφώτεινη ημέρα!

      Αλλά πάντα και πάνω από όλα πρέπει να είμαστε Άνθρωποι όπως πολύ σωστά επισημαίνεις.

      Καλό σου βράδυ φίλε Γιώργο με τις καλύτερες ευχές μου.

  12. Καλές γιορτές φίλε μου και με το καλό η νέα χρονιά!

    • Βασίλη χρόνια πολλά και σε εσένα. Εύχομαι να περάσεις καλά όλες τις γιορτινές ημέρες παρά με όσους αγαπάς 🙂

  13. Χρόνια πολλά και καλά, για σένα και την οικογένεια σου!
    Καλά Χριστούγεννα. Υγεία και αγάπη, να περάσετε όμορφα!

    • Μαίρη, συγγνώμη για την καθυστέρηση στην απάντηση, αλλά ήμουν εκτός των τειχών!

      Σου εύχομαι ολόψυχα η νέα χρονιά να είναι δημιουργική και γεμάτη όνειρα που εκπληρώνονται! Και πάντα με αγάπη και υγεία 🙂

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

