Εξήντα λεπτά.

Το γέλιο πρέπει να υπάρχει στη ζωή μας, χωρίς αυτό η καθημερινότητά μας είναι μονότονη. Συνήθως το γέλιο προέρχεται από σάτιρα, σπανίως από αυτοσαρκασμό. Ο αυτοσαρκασμός όμως, πέρα από το γεγονός ότι εξαγνίζει την ψυχή μας, είναι μια πολύ καλή μέθοδος αυτοκριτικής.

Σήμερα σας έχω μια νέα, αλληγορική μικρή ιστορία, στο εν θερμώ, που είναι εν πολλοίς ένας αυτοσαρκασμός. Θα γελάσετε… με την ψυχή σας… κυριολεκτικά! Παρά το μέγεθος της ιστορίας, θα τη διαβάσετε πολύ γρήγορα, είμαι σίγουρος, άλλωστε ούτε περιγραφές θα δείτε ούτε τίποτα περιττά λόγια. Ένας απλός διάλογος, από την αρχή μέχρι το τέλος. Πίσω όμως από το γέλιο, κρύβεται ο με δεικτικό και καυστικό τρόπο σχολιασμός κάποιων θεσμών και καταστάσεων που όμως δε θα σας αποκαλύψω εδώ γιατί θα σας χαλάσω την έκπληξη!

Διαβάστε το εδώ.

Καλή ανάγνωση κι ελπίζω κάποιοι… όμοιοι με εμένα να μην παρεξηγηθούν!

  1. Εμένα πάντως μου άρεσε πολύ!!

    • Να είσαι καλά Μαρίνα, σε ευχαριστώ πολύ 🙂

      Καλό σου απόγευμα.

  2. Το καλύτερο βρίσκεται στο τέλος 🙂
    Εύγε

    • Να είσαι καλά, σε ευχαριστώ πολύ 🙂

  3. Πραγματικά την απόλαυσα..πολύ ξεκούραστη και ευχάριστη..
    με έκανες πραγματικά να γελάσω…μπράβο σου!!

    είδα οτι είσαι και από την Λαμία?δεν το είχα δει!κι εγώ το ίδιο.. 😀

    ελπίζω να δούμε και άλλες ιστορίες..
    πολλά φιλιά!!

    • Είμαστε συντοπίτες; Μα τότε πρέπει να βρεθούμε κάποια στιγμή! Αν όχι προμελετημένα, τυχαία 😉

      Να είσαι καλά, χαίρομαι που σε έκανα να γελάσεις. Το γέλιο είναι καλό πράγμα, μακάρι να γελάμε συνέχεια…

      Την καλημέρα μου.

      • Μα φυσικά..δίπλα είμαστε άλλωστε! 🙂
        καλό σου βράδυ με όμορφες ιστορίες πάντα..

        • 🙂

    • V
    • 17 Νοεμβρίου 2012

    Απολαυστικο…

    • V, καλώς ήρθες στο ιστολόγιό μου. Ελπίζω να τα λέμε συχνά από εδώ κι εμπρός 🙂

      Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια κι εύχομαι να έχεις ένα καλό βράδυ!

  4. Μεταξύ σοβαρού και αστείου, η απολαυστική σου ιστορία με ξανάβαλε σε σκέψεις…γιατί μπορεί μεν για σένα να είναι μια απλή φανταστική διήγηση… υπάρχουν όμως μαρτυρίες ανθρώπων που έζησαν παρόμοιους διαλόγους, όταν όλοι γύρω τους νόμιζαν πως είχαν πεθάνει…αυτοί επέστρεψαν και διηγήθηκαν κάτι παρόμοιο…
    Χμ!… ενδιαφέρον δεν νομίζεις; 😉

    ΑΦιλιά από την σκεφτική μαμ-μάγισσα…χαχα! 🙂

    • Καλή μου μαμ-μάγισσα, δε γνωρίζω κανέναν άνθρωπο που να ‘επέστρεψε’ και να διηγήθηκε κάτι παρόμοιο, αλλά για να το λες σίγουρα θα υπάρχουν! Εύχομαι μόνο αν ποτέ βρεθούμε εκεί, ο ‘υπάλληλος’ να μην είναι γραφειοκράτης, χα, χα, χα… 😉

      Πολλά ΑΦιλιά καλή μου μαμ-μάγισσα και καλή εβδομάδα να έχουμε από αύριο 🙂

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

