Το φτερό.

«…άμα ο άνθρωπος δε συγχωράει τον άνθρωπο τότε ποια είναι η ουσία της συγχώρεσης;…»

«Το παγόνι δε χρειάζεται να προσπαθήσει να γίνει όμορφο, είναι από τη φύση του έτσι. Το ίδιο είναι και η ανθρώπινη ψυχή. …»

Τούτα τα παραπάνω είναι δυο μικρά κομμάτια από την καινούρια μικρή ιστορία που σκάρωσα για να σας παιδέψω πάλι! Άμα έχετε όρεξη να διαβάσετε τέσσερις χιλιάδες λέξεις, τη μια πίσω από την άλλη, κάντε κλικ εδώ, αν όχι… καλή καρδιά!

Την καλημέρα μου

  1. Όμορφο…
    Την καλημέρα μου 🙂

    • Την καλημέρα μου lefti και καλώς ήρθες στο ιστολόγιό μου. Ελπίζω κι εύχομαι να τα λέμε συχνά!

      Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια 🙂

  2. Mέσω αυτής της ιστορίας άγγιξες μεγάλες αλήθειες…
    Να είσαι καλά.

    • 🙂

  3. Κάθε γραμμή και ένα νόημα, κάθε λέξη και μια αφορμή για να σκεφτείς.
    Απλά υπέροχη η ιστορία σου. Το ταλέντο σου είναι μεγάλο.
    Καλημέρα Κώστα και καλή εβδομάδα!

    • Μαρίνα, σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια αλλά και για το γεγονός ότι πρωί πρωί έκατσες και διάβασες ολόκληρο κατεβατό!

      Την καλημέρα μου και καλή εβδομάδα να έχουμε. 🙂

        • ♔DƦάɱα QuƎeи ♔
        • 15 Οκτωβρίου 2012

        Ω! Δεν χρειάζεται να με ευχαριστείς με αποζημίωσε η ιστορία σου, ήταν καλογραμμένη και με πολλά μηνύματα. Την διάβασα πολύ ευχάριστα και σε πολλά σημεία με κρατούσε σε αγωνία!
        Καλημέρα με έμπνευση! 🙂

    • ο δείμος του πολίτη
    • 15 Οκτωβρίου 2012

    γαμώ τις ατάκες…

    • Να είσαι καλά Δήμο 🙂

      Την καλημέρα μου κι από εδώ!

    • Θωμάς
    • 15 Οκτωβρίου 2012

    Εξαιρετικό. Αποπνέει γαλήνη και ηρεμία. Μ’ έκανε να σκεφτώ πως υπάρχουν κι άλλα σημαντικά θέματα στη ζωή εκτός από την οικονομική κρίση.

    • Σημαντικά είναι και τα θέματα της οικονομίας αλλά υπάρχουν φίλε μου Θωμά κι άλλα εξίσου, αν όχι σημαντικότερα πράγματα και ζητήματα στη ζωή μας.

      Την καλημέρα μου.

  4. Υπέροχο…τροφή για σκέψη!
    καλό σου βράδυ!!

    • Να είσαι καλά!

      Την καλημέρα μου και καλή Κυριακή να έχεις 🙂

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

