Μεθόπωρο…

(c) Τελευταίος

 

Νοσταλγικές οι φθινοπωρινές στιγμές,

γεμάτες σκέψεις και μελαγχολία για τον ήλιο και το φως που αφήσαμε πίσω μας…

…μέχρι να έρθουν ξανά τα χελιδόνια!

  1. Έχει την δική του χροιά το φθινόπωρο. Και η μελαγχολία του είναι γλυκιά και έρχεται μαζί με το πέσιμο των φύλλων και τις στάλες της βροχής για να σου προσφέρει συναισθήματα που δεν θα νιώσεις σε άλλη εποχή!
    Όμορφη ημέρα να έχεις Κώστα, γεμάτη χρώματα και όμορφες στιγμές!

    • Μαρίνα, κάθε εποχή έχει τη χροιά της, έχεις δίκιο σ’ αυτό. Και το φθινόπωρο έχει τη δικιά του ομορφιά, έχει αυτή τη γλυκιά μελαγχολία που λες κι εσύ.

      Να έχεις κι εσύ μια όμορφη ημέρα επίσης. 🙂

    • GiP
    • 23 Σεπτεμβρίου 2012

    Μελαγχολίες φίλε ;

    Να σου περάσουν γρήγορα εύχομαι !

    • Μπα, όχι κάτι το ιδιαίτερο, μέσα στα φυσιολογικά όρια. Η φωτογραφία είναι ακριβώς έξω από το σπίτι μου και έτσι όπως είδα τα χελιδόνια με το συννεφιασμένο ουρανό για φόντο, θέλοντας και μη η διάθεσή μου άλλαξε…

      Την καλησπέρα μου.

  2. «Ένα το χελιδόνι η άνοιξη ακριβή,
    για να γυρίσει ο ήλιος θέλει δουλειά πολύ»…

    Αυτό το τραγούδι του Θεοδωράκη με στοίχους του Οδ. Ελύτη ακούγαμε μαζί με τον Νίκο χθες το βράδυ… και να πως έδεσε με την ανάρτηση σου…και την όμορφη φωτογραφία σου!

    Θέλει δουλειά πολύ….

    ΑΦιλιά και καλή μας βδομάδα, από αύριο! 🙂

    • Εξαιρετικό σχόλιο με ένα επίσης εξαιρετικό τραγούδι!

      Καλή εβδομάδα από αύριο καλή μου μαμ-μάγισσα 🙂

  3. Εγώ λατρεύω το φθινόπωρο! Με εμπνέει. Δυστυχώς όμως έτσι όπως έγινε το κλίμα πάμε από το καλοκαίρι στον χειμώνα και τούμπαλιν.
    Ίσως μακράν των Αθηνών στην περιφέρεια η ομορφιές του φθινοπώρου να είναι ορατές και αισθητές…ακόμη.

    • Χριστόφορε και στην επαρχία λίγο πολύ τα πράγματα είναι όπως στην Αθήνα. Η μοναδική διαφορά ίσως είναι η μυρωδιά της βροχής αλλά και του βρεγμένου χώματος που απουσιάζει από την πρωτεύουσα!

      Καλό σου απόγευμα.

  4. Ένα πράγμα που μου αρέσει στο φθινόπωρο και στον ουρανό του είναι ότι εκεί που είναι γεμάτος από μαύρα και γκρι σύννεφα και ρίχνει που και που καμιά στάλα , γεμίζοντας σε απελπισία και στενοχώρια, εκεί είναι πάλι που ξάφνου ανοίγει μια χαραμάδα και ξεπετιέται η ηλιαχτίδα και σε γεμίζει ελπίδα και σε αισιοδοξία. Να κάτι σαν τους Έλληνες 😉 .
    Καλό ξημέρωμα Κώστα μου. .

    • Καλή μου Μελίτα, το σχόλιό σου είναι πραγματικά μια όαση αισιοδοξίας! Με έκανες και χαμογέλασα πρωί πρωί όταν το διάβασα.

      Να έχεις μια καλή ημέρα 🙂

    • vad
    • 24 Σεπτεμβρίου 2012

    Ημερολογιακά επιασε φθινόπωρο,αλλά εχουμε ακομα καιρό,καλά μας πάει…Καλή εβδομάδα…

    • Καλή εβδομάδα και σε ‘σένα Vad. Μακάρι να κρατήσει και να είναι έτσι ο καιρός όλο το φθινόπωρο αλλά και το χειμώνα, μπας και γλυτώσουμε και το πετρέλαιο, χα, χα, χα… 😉

      Την καλημέρα μου.

    • ο δείμος του πολίτη
    • 26 Σεπτεμβρίου 2012

    Θα έρθουν πάλι, μωρέ, θα έρθουν. Και η νοσταλγία χρειάζεται, γιατί μόνο θερινή ξενοιασιά δεν γίνεται… Να αλλάζουμε και λίγο συναισθήματα…

    • Έτσι είναι… 🙂

    • GiP
    • 26 Σεπτεμβρίου 2012

    Στον αναγραμματισμό…. BINGO !!! :)) :)) :))
    Στα υπολοιπα… αναμείνατε στο ακουστικό σας !! :)) :)) :))

    ΥΓ Δεν έχω το μαιηλ σου. Το χασα !! Γράψε μου ένα μάιηλ να το έχω !!

    • Το email έχει ήδη αποσταλεί…

      Αναμένω τη συνέχεια 😉

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

