Αφηρημένος…πάντα!

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Τις εικόνες μπορείτε να τις βρείτε εδώ.

Μια από τις αδυναμίες μου είναι να προγραμματίζω ότι συσκευή προγραμματίζεται, σε αντίθεση με τη ζωή που μου αρέσει μεν να την προγραμματίζω αλλά σπανίως το κάνω. Μια λοιπόν από τις συσκευές που οικειοθελώς προσφέρθηκε να γίνει πειραματόζωο στα χέρια μου είναι και το κινητό μου τηλέφωνο. Λειτουργεί με Android για τους γνώστες, με ένα λειτουργικό σύστημα της Google για όσους δε γνωρίζουν. Κι αυτό παίρνει πολύ σκαντάλεμα. Αποφάσισα λοιπόν, όχι τώρα αλλά πολύ καιρό πριν, να «επέμβω» για να δοκιμάσω τις δυνάμεις μου. Άρχισα λοιπόν να πειράζω το λειτουργικό σε σημείο που το μεγαλύτερο μέρος ήταν πια δικιάς μου κατασκευής. Τώρα τελευταία, σε μια έξαρση έμπνευσης μαζί με μια μικρή(;) δόση τρέλας το έφτασα στα όριά του, αλλά αυτό εξακολουθεί να λειτουργεί άψογα. Ή καλύτερα σχεδόν άψογα! Μου παρουσίασε μια μικρή διαταραχή στη λειτουργία της φωτογραφικής του μηχανής! Κι έτσι, τώρα πια, μερικές φορές όταν φωτογραφίζω κάτι μου δημιουργεί εικόνες με μια διαχωριστική γραμμή κάπου προς τα δύο τρίτα της εικόνας. Σαν να λειτουργούν σε δυο διαφορετικούς χρόνους τα δυο αυτά κομμάτια του αισθητήρα της φωτογραφικής μηχανής! Μια αφηρημάδα μου κατά τον προγραμματισμό έκανε αυτό το πρόβλημα. Αμέσως σκέφτηκα να το διορθώσω, αλλά εν τω μεταξύ είχα βγάλει μερικές φωτογραφίες τις οποίες όταν κοίταξα λεπτομερώς ήταν άκρως ενδιαφέρουσες! Σώμα χωρίς κεφάλι ας πούμε, με το εξαφανισμένο κεφάλι όμως να έχει δώσει τη θέση του στο περιβάλλον από πίσω. Λες και ένας υμένας εξαφάνιζε ένα σημείο κι έκανε ορατό το πίσω μέρος από αυτό! Ή κεφάλι χωρίς σώμα ή ένα αυτοκίνητο που από εκεί που αρχίζουν τα παράθυρα κι επάνω είναι ανύπαρκτο. Αυτή την τελευταία έκανα μια μεγάλη χαζομάρα και την έσβησα! Θα προσπαθήσω να την ξανακάνω όμως. Όταν τραβάω φωτογραφία και κουνάω γρήγορα το τηλέφωνο, εκεί τα αποτελέσματα είναι ακόμα πιο ενδιαφέροντα. Μερικές λοιπόν τέτοιες εικόνες τις έριξα στο πρόγραμμα επεξεργασίας εικόνας και βγήκαν τα αποτελέσματα πιο πάνω. Καμαρώστε τες λοιπόν, και να θυμάστε ότι δεν είναι αφηρημένη τέχνη, είναι τέχνη (που λέει ο λόγος δηλαδή) από αφηρημάδα!

Χωρίς κεφάλι!

Επί τη ευκαιρία θα ήθελα να σας συστήσω σε ένα ενδιαφέρον νέο ιστολόγιο του Κώστα Μπαγινέτα, το οποίο μπορείτε να βρείτε εδώ. Ο Κώστας είναι πρώτος μου ξάδερφος αλλά μαζί με τον αδερφό του τους νιώθω περισσότερο ως αδέρφια παρά ως οτιδήποτε άλλο. Ξεφεύγει βέβαια από τα συνήθη όρια του περιεχομένου των ιστολογίων και πλησιάζει περισσότερο την επιστημονική πλευρά των πραγμάτων αλλά νομίζω ότι αξίζει να του ρίξετε μια ματιά.

Υ.Γ. Τελικά το πρόβλημα με τον προγραμματισμό στο κινητό μου δεν το διόρθωσα ούτε πρόκειται να το κάνω. Άλλωστε κάθε μεγάλος καλλιτέχνης έχει τα μυστικά του 🙂

  1. Μμμμ…και στις αφηρημάδες σου βγαίνεις καλλιτέχνης!
    Τέτοια λάθη εγώ δεν κάνω γιατί δεν γνωρίζω απο επεμβάσεις, αν και πολύ θα ήθελα να έπαιρνα μια ιδέα!
    Καλημέρα Γκατζετάκια μου!

    • Θα διοργανώσω σεμινάρια! Αν και για να πω την αλήθεια, μου έδωσες μια πολύ καλή ιδέα τώρα… Τι θα έλεγες να δοκιμάσεις ένα πρόγραμμα που φτιάχνω τώρα τελευταία και να μου επισημάνεις λάθη αλλά και προτάσεις για τη βελτίωσή του; Θα είναι έτοιμο σύντομα… 😉

      Την καλημέρα μου Κάρυ με τον αέρα τον Αιγαιοπελαγίτικο!

      • Όλο ιδέες είσαι! Δεν ησυχάζεις ποτέ Στρατηγέ μου!
        Για να δούμε θα προλάβουμε?

        • Πενία τέχνας κατεργάζεται, χα, χα, χα… 🙂

  2. Απο τον ξάδελφο θα περάσω…λίαν συντόμως!

    • Πέρνα αλλά να ξέρεις πως αυτός είναι σοβαρός άνθρωπος, χα, χα, χα… 😉

      • Πέρασα και το διαπίστωσα! Εκείνο το Dr μου έκοψε τα πόδια …δηλαδή τα χέρια! :))

        • Κοίτα, επειδή εγώ το έχω στήσει το ιστολόγιο άμα δε μας αρέσει κάτι το αλλάζουμε. Ειδικά το Dr μπορούμε να το αφαιρέσουμε ανά πάσα στιγμή. Είσαι; Χα, χα, χα… 😉

    • ο δείμος του πολίτη
    • 4 Σεπτεμβρίου 2012

    Αυτό με ακέφαλο σώμα είναι φοβερό… Για σένα κι άλλες μέχρι να πάμε για καφέ στον ξάδελφό σου…

    • Δήμο που να έβλεπες το αυτοκίνητο που από τις πόρτες κι απάνω δεν υπήρχε! Το έσβησα αλλά θα προσπαθήσω να το ξανακάνω, αν βεβαίως μου το επιτρέψει ο αισθητήρας της φωτογραφικής μηχανής του κινητού!

      Την καλησπέρα μου.

  3. ‘Οταν η φαντασία δουλεύει οι μηχανές (φωτογραφικές μαι μη)… ξεκουράζονται!

    Βαφτίζω -με την άδειά σου- το άλμπουμ… «Ασκήσεις φαντασίας» κι ο καθένας ας συμπληρώσει τις φωτογραφίας όπως τις φαντάζεται!!!

    Καλή σου μέρα!

    • Ευάγγελε ευχαριστώ για την πρόταση αλλά και την ονοματοδοσία του άλμπουμ. Τα υιοθετώ και τα δυο με μεγάλη χαρά 🙂

      Την καλησπέρα μου.

  4. Είναι ενδιαφέρουσες αλλά και λίγο τρομακτικές!
    Καλή σου μέρα Κώστα

    • Georgina, πράγματι το σώμα χωρίς το κεφάλι είναι κάπως τρομακτικό. Πάντως το κορμί ανήκει στο γιό μου!

      Την καλησπέρα μου και καλό σου απόγευμα.

  5. Θεέ και Κύριε, (θα έλεγε κάθε νοήμων ή μη άνθρωπος!) εδώ έχουμε να κάνουμε με α-φυσική (από το αφύσικο) που δεν έχει καμιά σχέση με μετα-φυσική… δεν αστειεύομαι, απλά (όσο μπορώ) θα σου επισημάνω πως «παίζοντας» με το «μηχάνημα», άθελα σου μπήκες σε σφαίρες άκρως μυστικές που μόνο μια μικρή ελίτ της ανθρωπότητας μπορεί να αποκρυπτογραφίσει…πχ το κεφάλι που λείπει αυτή την στιγμή, το επεξεργάζεται μια ομάδα στο Καζακστάν… όσο για το αυτοκίνητο που έχασες αυτή τη στιγμή πάνω του «εργάζεται» μια άλλη ομάδα σε άγνωστο σημείο…
    Επειδή «ξέρω» πως δεν θα με πάρεις στα σοβαρά, σε συμβουλεύω:
    1. Να πας σε μια θάλασσα και στο 11 κύμα να πεις: «Παρακαλώ σας κύματα, λυπηθείτε τους αναγνώστες μου που τα πειράματα μου κοντεύουν να τρελάνουν»…
    2. Να φωτογραφήσεις την κυβέρνησης μας.. μπας και «Αυτοί» τους επεξεργαστούν όπως τους αξίζει…
    3. Το αποτέλεσμα του πειράγματος άκρως καλαίσθητο.

    Χαιρετώ σε, και εύχομαι καλή συνέχεια!

    ΥΓ: Όταν θέλει η μαμ-μάγισσα γίνεται πολύ σοβαρή…

    • Μαμ-μάγισσα Άιναφετς, τώρα κατάλαβες ότι ανήκω σε αυτή την ελίτ που περιγράφεις; Απλώς δε σου το είχα πει για να μην ανησυχήσεις, χα, χα, χα… 🙂 🙂 🙂

      Πήγα στη θάλασσα, μέτρησα τα κύματα κι όταν είπα αυτό που έγραψες πιο πάνω η θάλασσα γέλασε και μου είπε: «Η καλή μάγισσα Άιναφετς σε πειράζει Τελευταίε αλλά να ξέρεις πως μόνο όποιον αγαπάει πειράζει». Νομίζω ότι μου έκλεισε και το μάτι αλλά μπορεί να ήταν κάποιο αφρόψαρο που γυάλισε στο φως… Όσο για τους κυβερνώντες μας, όσο κι αν τους κόψουμε το κεφάλι, άλλα θα ξεπηδήσουν από παντού, είναι σαν τη Λερναία Ύδρα αυτοί, χα, χα, χα…

      Καλό σου απόγευμα. 🙂

  6. Γεια.Καλώς σας βρήκα.
    τα σπουδαία πράγματα γίνονται από πειράματα..
    έτσι κι εσύ ανακάλυψες και έγινε ότι έγινε από κάποια πειράματα.
    🙂

    • Γειά σου Δελφινάκι, καιρό έχουμε να τα πούμε! Τα πειράματα όταν γίνονται συνειδητά είναι καλά, όταν γίνονται από αφηρημάδα… συνήθως αποτυγχάνουν, χα, χα, χα…

      Καλό σου βράδυ και χάρηκα που τα είπαμε.

    • GiP
    • 4 Σεπτεμβρίου 2012

    Έτσι γεννιούνται οι μεγάλοι καλλιτέχνες !
    Περιμένω την έκθεση σου όταν μαζέψεις αρκετά !! :))
    Για τράβα στο δρόμο μία … ξέρεις να είναι «κάπως»… με τα Γαλλικά της, το πιάνο της, καλλιεργημένο άτομο… να δούμε πως θα βγεί !
    Λες να τη δείξει γυμνή ; :))
    (a boy can dream…. Boy ? λέμε τώρα !! )

    • Boy George (!!!) μου έδωσες καλή ιδέα. Έχω ήδη πιάσει τα κατσαβίδια και τροποποιώ τον αισθητήρα της φωτογραφικής μηχανής, αχα, χα, χα… Σε μερικές μέρες θα φωτογραφίζω… γαλλικά πιάνα, χα, χα, χα…

      Την καλησπέρα μου.

  7. Νομίζω ότι ακόμα και η από τύχη τραβηγμένες φωτογραφίες σου έχουν εξαιρετικά χρώματα και είναι ενδιαφέρουσες.Σου στέλνω την καληνύχτα μου και τα φιλιά μου (Καλό μήνα δεν σου είπα έτσι?Καλό μήνα Κώστα μου , πφφφ σιγά σιγά μαζευόμαστε ).

    • Όχι και τύχη Μελίτα, όχι και τύχη. Έβαλα όλη την τέχνη μου, χα, χα, χα… 🙂 🙂 🙂

      Καμιά φορά πάντως συμβαίνει κι αυτό, να βγαίνει κάτι καλό από μια απροσεξία.

      Καλό μήνα κι από εμένα, αν και 5 του Σεπτέμβρη σήμερα! Σιγά σιγά θα μαζευτούμε στα ιστολόγια, ακόμα τώρα πάντως παλεύουμε να προσαρμοστούμε…

      Την καλημέρα μου.

  8. Eπίσης όλοι οι μεγάλοι καλλιτέχνες έχουν ένα συγκεκριμένο μοτίβο που ακολουθούν και που στο υποσυνείδητο του θεατή κάνει αμέσως τα έργα του αναγνωρίσιμα, π.χ. τα μπλε γυμνά του Matisse ή η αγαπημένη μου Rosina Watchmeister με τις γάτες. Έτσι κι εσύ! Tα κυματοειδή ψυχεδελικά χρώματα.

    • Χα, χα, χα… Έβαλα το στίγμα μου στην τέχνη 🙂 Να είσαι καλά Χρωματιστή μου, με έκανες και γέλασα! Από εδώ και στο εξής θα με χαρακτηρίζουν τα κυματοειδή ψυχεδελικά κύματα. (Φαντάσου να ήθελα να τα κάνω και να μην γινόταν από τύχη δηλαδή!)

      Καλό σου βράδυ 🙂

    • chrispap68
    • 6 Σεπτεμβρίου 2012

    Εγραψα ένα κάπως μακροσκελές σχόλιο προηγουμένως αλλά έμπλεξα με τα accounts.
    Εν πάση περιτώση και πριν με αποκεφαλίσεις κι εμένα ήθελα να σου πω πόσο μου άρεσε το Blog του ξαδέλφου σου. Θα τα συμπεριλάβω στην λίστα μου.
    Θα τα πούμε όταν παραλάβω το pC μου.
    Πρόσεξε μην αποξεφαλίσεις τον Πρωθυπουργό τώρα που ετοιμάζεται για την Θεσ/κη.
    Ελπίζω να καταφέρω να δημοσιευθεί αυτό το σχόλιο μου.

    Υ.Γ Εκτός από τα Androids, μήπως υπάρχουν Gynekoids? Θα τα προτιμούσα!

    • Ο εξάδερφος είναι εξαιρετικός και ως άνθρωπος αλλά και ως επιστήμονας. Νομίζω ότι αξίζει να τον παρακολουθείς.

      Τον πρωθυπουργό αλλά και τους παρατρεχάμενους γύρω από αυτόν μαζί και τους προκατόχους του πολύ θα ήθελα να τους τραβήξω φωτογραφία χωρίς κεφάλι! Άλλωστε και που το έχουν το χρησιμοποιούν για τίποτα άλλο πλην των προσωπικών τους συμφερόντων;

      Gynekoids δεν υπάρχουν, αλλά αν κάτσουμε γύρω από ένα τραπέζι και κάνουμε τα κατάλληλα σχέδια, μπορούμε να φτιάξουμε… χα, χα, χα… 😉

      Την καλημέρα μου Χριστόφορε.

  9. Καλησπέρα Κώστα. Αφηρημένη προφανώς και εγώ γι αυτό άργησα να δω την ανάρτησή σου. Εντυπωσιακά αποτελέσματα από την αφηρημάδα σου…χαχαχα μόνο που οι αποκεφαλισμοί μου κάνουν κάπως χαλάστρα. Σκέψου τώρα να φωτογραφίζεις το παιδί σου ………..με το φόντο να του φυτρώνει για κεφάλι!!!!!!! Α πα πα πα πα!!!!!!!χαχαχαχαχα
    Καλή συνέχεια με τους προγραμματισμούς σου……..πού ξέρεις; Μπορεί να σου ζητήσει συνεργασία κανένας αμερικάνικος κολοσσός για νέα προγράμματα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Καλό σου βράδυ

    • Αν σου πω Άννα ότι ήδη έχω δεχτεί μια πρόταση από μεγάλη αμερικανική εταιρεία θα με πιστέψεις; Κι όμως είναι αλήθεια, αλλά όταν μου έγινε η πρόταση δίστασα να το πάρω απόφαση. Αν όμως μου ξαναγίνει στο μέλλον θα πάω χωρίς δεύτερη σκέψη.

      Την καλησπέρα μου κι εύχομαι να έχεις ένα καλό βράδυ. 🙂

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

