Σκέψεις στον καύσωνα.

Η εικόνα είναι από το flickr του χρήστη krystian_o

Αυτός που ζει από τη μάχη με έναν εχθρό, έχει προσωπικό συμφέρον να

διατηρήσει τον εχθρό του ζωντανό.

Νίτσε

Τα πράγματα είναι απλά. Ο κάθε ένας από εμάς αντιπροσωπεύει μια αξία σε χρήμα, μελλοντική αξία θα έλεγα, η οποία σε πολλές περιπτώσεις έχει ήδη εξαργυρωθεί εξαιτίας του αλόγιστου τρόπου ζωής και με τις ευλογίες του επίσης σπάταλου κράτους και τώρα πρέπει να βρεθεί το αντίκρισμα για την αποπληρωμή του. Μόνο που τώρα πια, μέσα στο συρφετό και την ομίχλη που επικρατεί σε οικονομικό επίπεδο όχι μόνο στη χώρα μας αλλά και διεθνώς, οι έχοντες τη δύναμη προσπαθούν να οικειοποιηθούν όσο μεγαλύτερο πλούτο μπορούν. Το μοναδικό πράγμα που υπάρχει ανάμεσα σ’ αυτούς και τους αδύναμους πολίτες, αν τους κοιτάξουμε υπό το πρίσμα της ατομικότητας, είναι οι πολιτικοί και οι κυβερνήσεις.

Το θέμα λοιπόν είναι ξεκάθαρο κι απλό, όσο η απλή σκέψη ενός μικρού παιδιού: Θέλουν οι κυβερνώντες να ξεκαθαρίσουν το τοπίο και να βάλουν τα πράγματα σε μια σειρά, έχουν τη δύναμη μπροστά στο πανίσχυρο κεφάλαιο ή απλώς είναι μαριονέτες και πιόνια που ενεργούν σύμφωνα με τα όσα επιτάσσει το σενάριο; Τι πιο απλό από το να γίνει ένας απολογισμός, όχι μόνο σε επίπεδο χώρας αλλά ενδεχομένως σε επίπεδο Ε.Ε., να τεθούν όλα τα οικονομικά ζητήματα επί τάπητος, να χαραχθεί μια πολιτική για την κάθε χώρα, η οποία να τεθεί στην κρίση του λαού βεβαίως, κι από εκεί και πέρα να πορευτεί ο κάθε λαός σύμφωνα με τις επιλογές του. Τι πάει να πει πως οι αγορές θέλουν αυτό ή εκείνο; Τι πάει να πει ότι θα χρεοκοπήσουμε; Τι πάει να πει να στερούμε την κοινωνία από τις στοιχειώδεις παροχές ενός ευνομούμενου κράτους; Τι πάει να πει να στερούμε τη δουλειά στον εργαζόμενο; Τι πάει να πει πως το μέλλον των παιδιών μας το διαλύουμε και πως ο καθένας κάνει ότι μπορεί για να σωθεί από ένα πλοίο που βουλιάζει; Δε ζούμε κύριοι στο Μεσαίωνα. Δεν είμαστε σε ένα πλοίο που βουλιάζει, δεν μπορεί άλλωστε να βουλιάξει μια χώρα ή μια ένωση κρατών παρά μόνο αν ο καπετάνιος ανοίξει τρύπες στα ύφαλα και το βυθίσει. Δεν είναι οι αγορές πανίσχυρες, πανίσχυρος είναι ο λαός, αλλά απαιτείται μια μεγάλη και βασική προϋπόθεση: Η γνώση. Ο λαός δε γνωρίζει την πραγματική κατάσταση που επικρατεί, ακούει και βλέπει ακόμα και τα πιο τρελά σενάρια κι έτσι αφενός δεν ξέρει τι να πιστέψει κι αφετέρου δεν υπάρχει συνοχή στον κόσμο. Το απλούστερο αλλά και αποτελεσματικότερο πράγμα που οφείλουν να κάνουν οι κυβερνώντες, κι αν δεν το κάνουν θα είναι υπόλογοι απέναντι στο λαό για εσχάτη προδοσία, είναι να ξεκαθαρίσουν επακριβώς την κατάσταση. Κι ο λαός ξέρει τι πρέπει να κάνει μετά. Το τωρινό καθεστώς της παραπληροφόρησης και του ομιχλώδους τοπίου δεν αφήνει περιθώρια σε κανέναν να σκεφτεί σωστά κι ακόμα περισσότερο να δράσει ορθά. “Δως μοι πα στω και ταν γαν κινάσω”, το είχε πει ο Αρχιμήδης περισσότερο από δυο χιλιάδες χρόνια πριν και είχε απόλυτο δίκιο. Αυτό το καρκίνωμα που επικρατεί ολόγυρα, αφημένο επίτηδες από τους κυβερνώντες για να τρομοκρατεί και να φοβίζει, σύμφωνα με το σκεπτικό που πολύ σωστά συνέλαβε ο Νίτσε κι αναφέρουμε στην αρχή αυτού του άρθρου, μπορεί να έσπειρε τον πανικό μέχρι τώρα αλλά θεωρούμε πως πια δε θα γίνει μια αυτοεκπληρούμενη προφητεία γιατί ο Έλληνας έχει την πνευματική διαύγεια για να αποστασιοποιηθεί και να το κρίνει. Και να το αποτάξει από πάνω του ακόμα κι αν οι ασήμαντοι που μας κυβερνούν δεν είναι ικανοί γι’ αυτό. Έσσεται ήμαρ…

 (Εστ’ ήμαρ ότε Φοίβος πάλιν ελεύσεται και ες αεί έσσεται, η πλήρης φράση που αποτελεί και τον τελευταίο χρησμό της Πυθίας σύμφωνα με μια εκδοχή)

 

 

 

    • gip
    • 7 Αυγούστου 2012

    Σωστός ! Το πρόβλημα Κώστα είναι ότι οι κυβερνήτες δεν έχουν τα ούμπαλα να κοιτάξουν τον λαό στα μάτια και να μιλήσουν έξω από τα δόντια. Γιατί αυτό θα σήμαινε παραδοχή των μεγάλων και ασυγχώρητων λαθών τους.

    • Γιώργο, το πρόβλημα δημιουργήθηκε επειδή μας κυβερνούν ασήμαντοι άνθρωποι, αυτό δεν μπορεί να το αμφισβητήσει κανείς. Το ζήτημα είναι όμως γιατί εμείς τους επιλέξαμε αυτούς και γιατί τους αφήσαμε να δράσουν με τον τρόπο που έδρασαν. Καμία φορά κατηγορώ τον εαυτό μου πρώτον από όλους τους άλλους, αλλά και πάλι δεν μπορώ να κατανοήσω γιατί συνέβαινε αυτό τόσα χρόνια. Ούτε θέλω να σκέφτομαι ότι οι Έλληνες είμαστε έτσι, αν και η ιστορία μας δείχνει πως λίγο πολύ η Ελλάδα ανά τους αιώνες παράπαιε εξαιτίας των Ελλήνων!

      Καλό σου απόγευμα.

  1. Συμφωνώ με τις περισσότερες σκέψεις σου.
    Η Ελλάδα θα μπορούσε να σωθεί, αρκεί όμως να ήθελαν κάτι τέτοιο. Δυστυχώς όλες οι αποφάσεις, είχανε και έχουνε ως σκοπό μονάχα το αντίθετο.
    Δεν εμπιστεύομαι τους πολιτικούς και το δηλώνω ευθαρσώς, δυστυχώς δε θέλουν να σώσουν τη χώρα μας. Μόνο να σώσουν το τομάρι τους. Σε αντίθετη περίπτωση δε θα έκαναν αυτά τα εξωφρενικά λάθη.
    Κάποιοι λένε πως δεν έχουνε δύναμη να διαπραγματευτούν.
    Δε πιστεύω πως τους λείπει η δύναμη ή η εξυπνάδα, αντίθετα τους λείπει το ηθικό και η ηθική. Όπως και η εμπειρία της ζωής.

    Αν υπήρχε δικαιοσύνη, θα έπρεπε να τιμωρηθούν όσοι μας οδήγησαν εδώ και αμέσως να βγουν από τη μέση…
    Να αναλάβουν νέοι άνθρωποι. Αυτά είναι τόσο αυτονόητα.
    Όσο διαιωνίζεται αυτό το σάπιο σύστημα, προσωπικά δεν ελπίζω σε καμία αλλαγή.

    Αλλά όπως αναφέρεις και εσύ όντως η μεγάλη απογοήτευση είναι από τους ανθρώπους που τους ξαναψήφισαν. Σε κατακλέβουν, διαλύουν το μέλλον των νέων και όμως τους δίνεις ξανά προβάδισμα. Αυτό είναι τουλάχιστον «Τραγικό»! Τέλος τα λόγια, καιρός για πράξεις. Μόνο πράξεις. Άλλωστε ο χρόνος ήδη έχει τελειώσει. Και για όποιον έχει ανοικτό το μυαλό του, δεν υπάρχει δικαιολογία άγνοιας.

    • Αγαπητή μου Μαίρη δεν μπορεί κανείς παρά να συμφωνήσει μαζί σου. Πρέπει να κάνουμε σοβαρή κι εμπεριστατωμένη κριτική κι επιτέλους να περάσουμε σε πράξεις. Όπως λες κι εσύ και συμφωνώ κι εγώ, ο χρόνος έχει τελειώσει…

      Την καλησπέρα μου.

  2. Θα επανέλθω….αλλά υπό προυποθέσεις: Θέλω ενα τεράστιο, γιγαντιαίο κύπελλο από Αφρικάνική κολοκύθα γεμάτη με παγωμένο γάλα ελεφαντίνας και ένα PC που μη μου σπάει αυτά στα οποία αναφέρεται ο GiP ο αθυρόστομος ή και ανθηρόστομος (τρελαίνομαι – ενθουσιάζομαι με αυτό). ¨Οπως τρελαίνομαι με το: «Πήρα τις εξετάσεις μου και ο «αιματοκρύπτης¨μου είναι λέει ψηλός. Γράφεις θρίλερ τώρα με το αιματοκρύπτης ή δεν γράφεις. Συγγνώμην για το άσχετο σχόλιο αλλά ενθουσιάστηκα που πήρε επι τέλους μπρος το PC μου γράφω αρλούμπες αφρικάνικες.
    Παρακαλώ να φροντιστεί η ειδική παραγγελία μου και χρεώστε την στο ΥΠΕΞ!

    • Χριστόφορε, θα ρωτήσω τον πατέρα μου που διετέλεσε στην Αφρική, αν έχει καθόλου γάλα ελαφαντίνας για να σου στείλω, χα, χα, χα… 🙂

      Ο πατέρας μου ήταν στην Αιθιοπία νομίζω το 1967 – 1968, εσύ βέβαια είχες φύγει τότε, αλλά θυμάμαι ότι κάποτε μου μίλησε για ένα φίλο του που γνώρισε εκεί με το ίδιο επώνυμο με εσένα. Αν δεν κάνω λάθος πρόκειται για τον πατέρα της ηθοποιού Άννας – Μαρίας με το ίδιο επώνυμο. Λείπει όμως τώρα και δεν μπορώ να το επιβεβαιώσω, όποτε ότι λέω το λέω με κάθε επιφύλαξη, ΟΚ?

      Ο ανθηρόστομος GiP είναι το στολίδι των ιστολογίων, μη μου τον κακολογείς, χα, χα, χα… 🙂 Όσο για τον αιματοκρύπτη, άστον, μην ασχολείσαι μαζί του για να μην ασχολείται κι εκείνος μαζί σου 🙂

      Λοιπόν, τώρα που έχει εκπτώσεις, πάρε ένα καινούριο PC, τι ψυχή έχει;

      Καλό σου βράδυ καλέ μου φίλε Χριστόφορε.

  3. Χμ! Νίτσε ε; 😉
    Στο απόφθεγμα, απαντώ μ’ ένα άλλο;
    «Το σκουλήκι μαζεύεται όταν το πατούν, αυτό είναι έξυπνο γιατί μειώνει τις πιθανότητες να το πατήσουν πάλι…
    Στη γλώσσα της ηθικής, αυτό λέγεται ταπεινοφροσύνη»…

    ΑΦιλιά από την μαμ-μάγισσα, που λειώνει από τη ζέστη! 🙂

    • Καλή μου μαμ-μάγισσα σου στέλνω όλη τη δροσιά από το Γοργοπόταμο που βρισκόμουν μέχρι πριν από λίγο και μάζευα κρύο για το βράδυ!

      Όσο για το απόφθεγμά σου είναι σοφό, ίσως αυτό να είναι η απάντηση στη μη, μέχρι στιγμής, αντίδραση των Ελλήνων.

      ΑΦιλιά, δροσερά δροσερά μαζί με την αγάπη μου 🙂

  4. «……μπορεί να έσπειρε τον πανικό μέχρι τώρα αλλά θεωρούμε πως πια δε θα γίνει μια αυτοεκπληρούμενη προφητεία γιατί ο Έλληνας έχει την πνευματική διαύγεια για να αποστασιοποιηθεί και να το κρίνει.
    Ακριβώς! Όλοι μα όλοι αυτοί τους οποίους εμείς κατα καιρούς ψηφίσαμε να μας κυβερνήσουν δυστυχώς ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ακόμη και τώρα ότι μπορούν κάθε φορά που τους ΥΠΑΓΟΡΕΥΤΑΙ η εντολή να εξαγγείλουν μέτρα εναντίον του εχθρού που λέγεται λαός, όχλος, μάζα, (χθες ψηφοφόροι) να σηκώνουν σκόνη με διάφορα επικοινωνιακά ηλίθια τεχνάσματα.
    Δεν έχουν όμως αντιληφθεί εις τους πύργους τους σαθρούς στους οποίους νομίζουν ότι θα μακροημερεύσουν υμνούμενοι από τους πληβείους, ότι πληβείους μεν δημιούργησαν, ηλιθίους όμως εξαφάνισαν πλεόν. Και ορθότατα κλείνεις το θαυμάσιο σου άρθρο με τον υπέροχο χρησμό: «Εστ’ ήμαρ ότε Φοίβος πάλιν ελεύσεται και ες αεί έσσεται.»
    Φως!!
    Τώρα σε ότι αφορά τον άνθρωπο που ο πατέρας σου γνώρισε στην Αιθιοπία εκείνη την περίοδο-ναι εγώ δεν ήμουν πια εκεί- δεν μπορεί να ήταν ο πατέρας της ηθοποιού Αννας Μαρίας Παπαχαραλάμπους, διότι ο πατέρας αυτού του κοριτσιού με τα δυο πανέμορφα αγοράκια είμαι εγώ! χα χα χα !!!
    Πάντως υπάρχει εξήγηση γι αυτό δεν είναι όμως της παρούσης, δεδομένου ότι δεν ικανοποιήθηκε η απαίτηση μου περί γάλακτος ελεφαντίνας, και μάλιστα παγωμένου σε κύπελλο κολοκύθας χα χα χα !
    Καλή σου μέρα φίλε μου! Μου αρέσουν πολύ οι γραμμές σκέψης σου!

    • Χριστόφορε, το έθεσες το πράγμα στη σωστή του βάση και είπες αυτό που εγώ δεν μπόρεσα να πω. Πληβείους δημιούργησαν, ηλιθίους όμως εξαφάνισαν πλέον. Ο μέσος Έλληνας, ο οποίος οφείλουμε να παραδεχτούμε ότι κοιμόταν τον ύπνο του δικαίου μέχρι σήμερα στριμωγμένος στην άνεση του καναπέ του, πλέον έχει ξυπνήσει και μάλιστα απότομα γιατί έχει θιχτεί από τα οικονομικά μέτρα που έχουν μαυρίσει την ψυχή του. Και είναι λογικό κι επόμενο πια να μην αποτελεί το εύκολο θύμα των πολιτικών αποφάσεων. Εκείνο δε που κατά τη γνώμη μου σώζει κάπως την κατάσταση και δεν έχουν παρατηρηθεί ακόμα έντονα κοινωνικά ξεσπάσματα βίας είναι το γεγονός πως λίγο πολύ όλοι μας είχαμε ένα κομπόδεμα στην άκρη ή μια στήριξη από γονείς – παππούδες κλπ. Αν όμως στερέψουν κι αυτές οι πηγές χρήματος νομίζω τα πράγματα θα γίνουν πιο δύσκολα και ο κοινωνικός ιστός θα διαρραγεί.

      Όσον αφορά στον πατέρα μου, βλέποντας την υπέροχη κόρη σου κάποτε στην τηλεόραση μου είχε πει πως ο πατέρας της ήταν στην Αιθιοπία, αυτό το θυμάμαι σίγουρα, εκείνο που δε θυμάμαι και το λέω με κάθε επιφύλαξη είναι αν σε είχε γνωρίσει ή όχι. Γι’ αυτό άλλωστε και στην προηγούμενη απάντησή μου σου γράφω πως ότι λέω το λέω με επιφύλαξη. Μόλις κατέβει από το χωριό θα τον ρωτήσω. Το όνομα Ηλίας Θερμογιάννης σου λέει κάτι;

      Η κόρη σου είναι εξαιρετική ηθοποιός και μαζί με τη γυναίκα μου την έχουμε κατατάξει στις αγαπημένες μας. Ειδικά στο σήριαλ «Μπαμπά μην τρέχεις» τη λατρέψαμε κι αυτή και το συμπρωταγωνιστή της αλλά και όλη τη σειρά γενικώς! Να της μεταβιβάσεις το θαυμασμό μας! Και να τη χαίρεσαι και να την καμαρώνεις όπως αγαπάς και την ίδια αλλά και όλη την οικογένειά της και τα εγγόνια σου.

      Σε καλημερίζω χωρίς ακόμα να έχω καταφέρει να βρω γάλα ελεφαντίνας 🙂 Ελπίζω να με συγχωρέσεις, χα, χα, χα…

  5. Καλημέρα στην παρέα και στον φίλο μου τον Τελευταίο!
    —–
    Σήμερα θα μου επιτρέψεις να μη σου σχολιάσω, γιατί είμαι σε φάση που θα πω κυρίως πολλά…εις βάρος των συμπατριωτών μου και δεν θα ήθελα με τέτοιο καύσωνα!

    • Κάρυ μου σε χαίρομαι γιατί είσαι εγκρατής ως άνθρωπος, χα, χα, χα… 🙂

      Από του GiP το άρθρο με τα ζώδια δεν έτυχε να περάσεις τώρα τελευταία, έτσι δεν είναι; Όχι, δε δε προκαλώ να περάσεις, έτσι τυχαία το ανάφερα 🙂 🙂 🙂

      Την καλημέρα μου καλή μου Καρυάτιδα.

      • Χαχαχαχαχαχα! Και μετά λένε πως τα ζώδια είναι κουταμάρες….
        Το γνωρίζεις πως μόνο με τα Λιοντάρια κάνουμε χωριό? Τα καλύτερα και πιο αγαπημένα φιλαράκια μας! 🙂

        • Τέτοια λες και θα αρχίσω να πιστεύω κι εγώ στα ζώδια 🙂

          Πάντως χαίρομαι που κάνουμε χωριό!

  6. Κώστα καλημέρα,
    Δεν μπορώ να πω ότι διαφωνώ με την τοποθέτηση σου γιατί θα ήταν ψέμα αλλά το θεωρώ ουτοπικό να γίνει μια αξιολόγηση της κατάστασης να δούμε ποια είναι τα μέτρα και ποια τα σταθμά και να κινηθούμε ανάλογα. Και αν με ρωτάς επιτρέψαμε στην πραγματικότητα να την κάνουν ουτοπία. Αν γίνει ο απολογισμός θα πρέπει όλοι να αναλάβουν τις ευθύνες τους και όλοι να συνεισφέρουν για το κοινό καλό. Αυτό δεν πρόκειται να γίνει, γιατί δύσκολα αφήνεις να ξεγλιστρήσουν από τα χέρια σου οι μετοχές στην Ελβετία και οι βίλες στο εξωτερικό αλλά και στο εσωτερικό και είναι λογικό και επόμενο πως μια πολιτική που θα ήταν σύμφωνη με τα θέλω του λαού θα εμπεριείχε και την απαίτηση να συμβάλλουν υλικά και όχι μόνο «ψυχικά» όλοι και όταν λέμε όλοι εννοούμε όλοι που λέει και μια γνωστή διαφήμιση.
    Anyway, να έχεις μια υπέροχη ημέρα και καλά μπανάκια (γιατί το μόνο που δεν έχουμε φορολογήσει ακόμα είναι το μπάνιο σε όλες τις θάλασσες).

    • Μαρίνα, τίποτα δεν είναι ουτοπία αν ο λαός το θελήσει. Εκεί βρίσκεται το κλειδί! Πρωταρχικό μέλημα των κυβερνώντων μας είναι να μας κρατάνε μαντρωμένους μέσα στην άγνοιά μας και χρησιμοποιούν το καλύτερο όπλο για να το κάνουν αυτό, την Παιδεία. Όσο οι άνθρωποι ανοίγουν τα μάτια τους τόσο περισσότερους φραγμούς θα βάζουν στην ανεξέλεγκτη δράση των πολιτικών, οπότε το μεγαλύτερο μέλημά μας είναι να επικεντρώσουμε την προσοχή μας στην Παιδεία, ακόμα κι αν η πολιτεία θέλει να την κρατάει στα αισχρά επίπεδα που είναι σήμερα.

      Anyway που λες κι εσύ, καλή σου ημέρα κι εύχομαι όταν βγεις στη ζωή τα πράγματα να είναι καλύτερα 🙂

  7. Χαχα! Στο ηρωικό Γοργοπόταμο βρήκες Χμ! να ξεκουράσεις το χεράκι σου;
    Πολύ μου αρέσει ότι μαθαίνω από την όμορφη παρεούλα μας, τα ζώδια και τα ανέκδοτα του Γιώργου-Gip…είδες οι Λέοντες!!! και πάνω απ’ όλα για τον Χριστόφορο που πια ήρθε η ώρα να τον επισκεφτώ…
    Όσο για την πανέμορφη Κόρη-Κάρυ, ο καλός θεούλης των Ελλήνων μας έδωσε τη ζέστη για να μας προφυλάξει από τον εξάψαλμο! 😉

    ΑΦιλιά από την μαμ-μάγισσα και καλή μας συνέχεια (εγώ δεν θα πάω διακοπές) αλλά η εδώ παρέα είναι μια δροσερή παρηγοριά! 🙂

    • Είδες που η ζέστη είναι χρήσιμη μερικές φορές; Χα, χα, χα… Αν έχω γελάσει τώρα που διάβασα το σχόλιό σου για την Κάρυ 🙂 🙂 🙂

      Στο Γοργοπόταμο πήγα να ποτίσω τα λουλούδια και τον κήπο στο σπίτι ενός ξαδέρφου μου που απουσιάζει κι έτσι βρήκα ευκαιρία να δροσιστώ λιγάκι 😉

      Τον Χριστόφορο να τον επισκεφτείς, είναι ευγενέστατος κι αξιόλογος άνθρωπος. Προσφάτως δε κυκλοφόρησε το βιβλίο του, το οποίο ακόμα δεν έχω καταφέρει να το βρω στα βιβλιοπωλεία της Λαμίας, αλλά που θα πάει; 😉

      Την καλημέρα καλή μου μαμ-μάγισσα και πολλά Αφιλιά! Δροσερά ΑΦιλιά 🙂

      • Σόρυ αλλά θα χρησιμοποιήσω μια έκφραση που χρησιμοποιούσε ο συγχωρεμένος ο μπάρμπας μου όταν τον πειράζαμε….καλή ώρα!

        «Κωλόπαιδα της Φρειδερίκης…!»
        Μη ρωτήσετε για ποια Φρειδερίκη μιλούσε… :))

        • Ξέρω για ποια λες, τη Φρειδερίκη τη γειτόνισσά μου, έτσι δεν είναι; Αχα, χα, χα,… 🙂 Που την ξέρεις βρε παιδί μου; 😉

          Άσε τη ζέστη Κάρυ μου να σε κάνει να ρίχνεις τους τόνους, χρειάζεται καμιά φορά… 😉

    • vad
    • 8 Αυγούστου 2012

    Εκτιμώ την αισιοδοξία σου,’εσσεται ήμαρ,ακομα κι αν αργήσει,η ακμή και η παρακμή αποτελούν εναλλασσόμενη φυσική νομοτέλεια…

    • Βασίλη, αν χάσουμε και την αισιοδοξία μας τι άλλο θα μείνει για να μας παρηγορεί;

      Πάντως έχεις δίκιο για την εναλλαγή της ακμής με την παρακμή, εύχομαι μόνο την παρούσα χρονική περίοδο να μη διανύουμε στιγμές ακμής…

      Την καλημέρα μου.

  8. Για τον Ηλία Θερμογιάννη που με ρωτάς, όχι δεν τον γνωρίζω. Το μόνο κοινό που έχει μαζί μου, είναι ότι ο πατέρας μου λεγόταν Ηλίας αλλά και ο γιος μου λέγεται Ηλίας. Τώρα αν κάποιος από τους δυο τους είναι ή ήταν τόσο θερμός ώστε να αποκτήσει παρατσούκλι δεν το γνωρίζω! χα χα χα
    Θα ήθελα πάντως να σε ευχαριστήσω για τα καλά σου λόγια σε ότι με αφορά και σε παρακαλώ με email στείλε μου την διεύθυνσή σου για να έχω την χαρά να σου ταχυδρομήσω το βιβλίο με την τεράστιας, μοναδικής αξίας – παγκοσμίως- αφιέρωση και υπογραφή μου. Λέγεται δε, ότι σε μερικά, ελάχιστα χρόνια τα βιβλία που θα φέρουν την ιδιόχειρη υπογραφή μου θα έχουν τόση αξία όση τα ισοδύναμα μέτρα που αναζητάνε.
    Επίσης θα μεταβιβάσω στην κόρη μου τα πολύ θερμά σας λόγια εσένα και της γυναίκας σου για κείνη και σας ευχαριστώ εκ μέρους της. Είναι βλέπετε σε διακοπές με την οικογένεια της.
    Να είστε καλά. Ελπίζω να έχετε πιο δροσιά από εδώ τουλάχιστον!

    • Χριστόφορε θέλω να σε ευχαριστήσω για την ιδιαίτερη και μεγάλη τιμή που μου κάνεις να μου χαρίσεις το βιβλίο σου. Ειλικρινά νιώθω εξαιρετικά και υπέροχα.

      Να την χαίρεσαι την κόρη σου και τα εγγόνια σου, ελπίζω μόνο να μην πηδάνε από μπαλκόνι σε μπαλκόνι τώρα που είναι μικρά, να μεγαλώσουν πρώτα 🙂 🙂 🙂

      Σου έχω ήδη στείλει email…

      Μόνο θα σε παρακαλούσα η υπογραφή σου να είναι μεγάλη, διάβασε στο email γιατί… 😉

      Καλό σου βράδυ.

  9. Εγώ θα είμαι πιο απαισιόδοξος από τον φίλο που σου θύμισε τη φυσική νομοτέλεια της ακμής και της παρακμής. Θα σου θυμίσω πως στα 180 περίπου χρόνια της ιστορίας του νεοελληνικού κράτους, η φτώχεια μας συντρόφευε στα 150 και τα 20 με 30 χρόνια που ζήσαμε καλά ίσως ήταν η εξαίρεση στον κανόνα. Είναι όμως στο χέρι μας πλέον να επιτύχουμε ένα αξιοπρεπές επίπεδο βιαβίωσης για τον λαό μας.
    Δεν ξέρω. Δυστυχώς οι αγορές, είτε το θέλουμε είτε όχι, διοικούν πλέον την Ευρώπη, το είπε χθες και ο Χέλμουτ Σμιτ, -καταπληκτικός, αν δεν τον άκουσες, Κώστα, ψάξε να τον ακούσεις- και θεωρώ ουτοπικό να σηκώσουμε μόνοι μας την παντιέρα της επανάστασης χωρίς πρώτα μια συνεννόηση με άλλους ευρωπαϊκούς λαούς -που θα το ξαναπώ, δεν είμαι καθόλου βέβαιος πως θέλουν τη συνεργασία μαζί μας όσο παραμένουμε αναξιόπιστοι-.

    • Θωμά, κανείς δεν είπε να σηκώσουμε την παντιέρα της επανάστασης έτσι όπως πολύ εύκολα έρχεται στο μυαλό. Αντιθέτως, μπορεί ο καθένας από εμάς να κάνει τη δική του επανάσταση και με μερικά απλά πράγματα να πάει η χώρα μπροστά. Ποιά πράγματα; Να κάνουμε τη δουλειά μας φιλότιμα. Να ζητάμε αποδείξεις για τα πάντα. Να μην κλέβουμε το κράτος και να σεβόμαστε την κοινή περιουσία. Να σταματήσουμε αυτό το «Ωχ, αδερφέ, δε βαριέσαι». Θεωρώ ότι τα πράγματα θα καλυτερέψουν αμέσως και πάρα πολύ.

      Άργησα να σου απαντήσω και συγγνώμη γι’ αυτό, αλλά έλειπα. Γυρνώντας σήμερα σταμάτησα να βάλω βενζίνη και στο πρατήριο αφού έβαλα καύσιμα περίμενα την απόδειξη και ο ιδιοκτήτης έφυγε. Αναγκάστηκα να τον φωνάζω για να μου δώσει απόδειξη. Και ξέρεις τι έκανε; Έβγαλε από την τσέπη του παλιές αποδείξεις και προσπάθησε να μου δώσει μια από εκείνες. Περιττό να σου πω τι έγινε, αλλά δεν είναι εκεί το ζητούμενο. Το θέμα είναι πως με νοοτροπίες σαν κι αυτή δεν πρόκειται να πάμε μπροστά. Αν θέλουμε να κάνουμε κάτι όλοι μαζί γι’ αυτή τη χώρα νομίζω πως πρέπει να δράσουμε όχι συλλογικά κατ’ αρχήν, αλλά ατομικά. Και μετά θα έρθουν και οι συλλογικές δράσεις.

      Καλό σου βράδυ φίλε μου Θωμά και ξανά συγγνώμη για την καθυστέρηση στην απάντηση.

      • Τώρα μου θύμισες τη γυναίκα μου. Στη λαϊκή έχει καταντήσει γραφική γιατί ζητάει συνέχεια απόδειξη. Και δεν είναι μόνο στη λαϊκή που δεν κόβουν αποδείξεις.

        • Καλά κάνει και ζητάει απόδειξη. Αν ζητούσαμε όλοι απόδειξη, τα έσοδα του κράτους θα ήταν υπερδιπλάσια από τα σημερινά. Σ’ αυτό παραδέχομαι τους Αμερικάνους που έχουν εξισώσει τη φοροδιαφυγή με το κακούργημα. Αλλά έτσι πρέπει να είναι αν το καλοσκεφτείς. Αυτός που δεν κόβει απόδειξη στερεί τα υλικά από το νοσοκομείο, τη θέρμανση στο σχολείο, την κοινωνική παροχή στον αδύναμο. Κι αυτά είναι κακουργήματα. Οπότε μπράβο στη γυναίκα σου και μπράβο σε όσους ζητούν απόδειξη.

          Καλό σου βράδυ Θωμά και να πεις στη σύζυγό σου ότι βρήκε ένα σύμμαχο στη Λαμία 🙂

    • vad
    • 9 Αυγούστου 2012

    Θωμάς,δε θα χαρακτηριζα ως ακμή την εποχή της ψευτικης αφθονιας που μας εφερε στα τωρινα χάλια,,αλλά επιμενω στη φυσική νομοτελεια,ευελπιστωντας σε μια ακμή όχι στηριγμενη σε πήλινα πόδια,ειναι μακριά σίγουρα…αλλά δεν μπορει,βρε αδερφέ,κάποτε θα διορθωθει το γενικο χάλι και οχι μονο το οικονομικό…δεν πάει άλλο…

  10. Βεβαίως έτσι είναι. Καμμία σχέση δεν είχε η ψεύτικη αφθονία που ζήσαμε τα τελευταία χρόνια με ακμή.

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

