Επιστροφή.

(c) Τελευταίος

Οι ημέρες των διακοπών έφτασαν στο τέλος τους για ακόμα μια φορά και η επιστροφή στην καθημερινότητα είναι πλέον γεγονός! Οφείλω όμως να ομολογήσω ότι οι στιγμές με την οικογένεια ήταν υπέροχες, όμορφες κι ανεπανάληπτες. Αυτό που έχει μείνει ακόμα να θυμίζει τον ήλιο και τη θάλασσα είναι το μαύρισμα που παρά τις προφυλάξεις μας, αποκτήσαμε οικογενειακώς.

Η αλήθεια είναι ότι μέσα στην περίοδο των διακοπών προέκυψαν κάποιες δουλειές οι οποίες όμως στριμώχτηκαν μέσα στο χαλαρό πρόγραμμα κι έτσι συνδυάστηκε το τερπνόν μετά το ωφελίμου! Όπως και να έχει όμως, η επιστροφή στους συνήθεις ρυθμούς της ζωής απαιτεί μια, μικρή έστω, περίοδο προσαρμογής. Παρόλα αυτά όμως, η θετική ενέργεια από το διάλειμμα με κάνει να βλέπω τα πράγματα αισιόδοξα!

Σιγά – σιγά θα επανέλθουν και οι ρυθμοί μου μέσα στον κόσμο των ιστολογίων. Καλώς σας βρήκα…

Υ.Γ. Ο αστερίας της εικόνας βγήκε από το νερό για ελάχιστα δευτερόλεπτα προκειμένου να απαθανατιστεί και μετά επέστρεψε στη θάλασσα, στο ίδιο σημείο ακριβώς από το οποίο τον αλίευσα.

    • GiP
    • 24 Ιουλίου 2012

    Καλώς γύρισες φίλε Κώστα ! Χαίρομαι που πέρασες καλά.
    Μην βουτήξεις απότομα στην εδώ καθημερινότητα ! Χαλαρά, το καλοκαιράκι δεν τέλειωσε ακόμα και όσο να ‘ναι κάποιες χαλαρές στιγμές σε κανένα ΣαββατοΚύριακο θα τις έχεις.

    Δεν έχασες πολλά από επικαιρότητα… Στα ίδια χάλια είμαστε που μας άφησες ! :))

    Χαίρομαι που θα έχω πάλι την ευκαιρία να σου γράφω κάτι, αν έχω κάτι να πω.

    • Γιώργο καλά ήταν… 😉 Ελπίζω να ξεκλέψω και μερικές ημέρες τον Αύγουστο για μια ακόμα μικρή περίοδο χαλάρωσης πριν το δύσκολο χειμώνα που βλέπω να έρχεται…

      Την καλημέρα μου.

  1. Καλημέρα Καλή Επιστροφή στην καθημερινότητα σου , στην δουλειά και στην μπλογκογειτονιά μας.. Χαίρομαι που πέρασες καλά.. Ομορφη η φωτογραφία της ανάρτησης 🙂

    • Δελφινάκι, ήταν καλά αλλά όπως κάθε καλό τελείωσε γρήγορα!

      Η φωτογραφία προέκυψε μετά από μερικές βουτιές και χωρίς πολύ σκέψη! 🙂 Πάντως ο αστερίας επέστρεψε σώος και αβλαβής στο σπίτι του.

      Την καλημέρα μου!

  2. Με τις υγείες σου!
    Να είστε καλά και να περνάτε όμορφα κι ευτυχισμένα όλη η οικογένεια!
    Το καλοκαίρι έχει ακόμα δρόμο γι’ αυτό μην χαλάς τη χαλαρή σου διάθεση, συνέχισε σε τόνους θερινών διακοπών!
    Εξάλλου το μαύρισμα κάθε φορά που κοιτάς στον καθρέφτη θα στο υπενθυμίζει!!

    • Ευάγγελε να είσαι καλά!

      Η καλοκαιρινή διάθεση υπάρχει και θα εξακολουθήσει να υπάρχει μέχρι το τέλος του Αυγούστου, εκείνο που χρειάζεται είναι απλώς να βάλουμε στη σειρά τις σκέψεις και τις δουλειές μας για να μη βρεθούμε προ εκπλήξεως το χειμώνα!

      Την καλημέρα μου.

  3. Καλώς επέστρεψες πάλι στην μπλογκογειτονιά Τελευταίε!
    Αλλά μην ανησυχείς…, όπως και να’ χει το καλοκαίρι δεν τέλειωσε ακόμη 😉 Έτσι να σκέφτεσαι, αισιόδοξα.
    Λατρεύω τον αστερία σου!!

    Καλημέρα!

    • Να είσαι καλά! Το καλοκαίρι συνεχίζει και μας χαρίζει υπέροχες στιγμές ξεγνοιασιάς 😉 Άλλωστε, όπως λες κι εσύ, δεν τελείωσε ακόμα!

      Την καλημέρα μου.

  4. Τέλεια! Ουάου κόκκινος αστερίας ε, πανέμορφος… Χαίρομαι που περάσατε τόσο όμορφα, να είστε πάντα καλά, μπράβο 😉

    • Μαίρη, ο αστερίας βρέθηκε μπροστά μου να με περιμένει(!!!) και δεν αντιστάθηκα στον πειρασμό να τον απαθανατίσω. Τελικά βρέθηκε να ποζάρει για τρεις – τέσσερις φωτογραφίες αλλά όλη η διαδικασία κράτησε μερικά δευτερόλεπτα και μετά βούτηξε ξανά στο νερό! Αν τον έβλεπες ζωντανά ήταν υπέροχος με το κατακόκκινο χρώμα του.

      Την καλημέρα μου 🙂

  5. Ωραίο το γαλανό της εικόνας — ωραία να είναι και η προσαρμογή από τις διακοπές στα καθ’ημέραν 🙂

    • Να είσαι καλά. Η προσαρμογή πάντα είναι λιγουλάκι δύσκολη, έτσι δεν είναι;

      Την καλημέρα μου.

      • Ακόμη εργάζομαι, αλλά μάλλον νιώθω ότι εφέτος ίσως χρειαστώ μια περίοδο προσαρμογής στις σύντομες διακοπές μου 😉

        Καλό μεσημέρι!

  6. Καλώς όρισες Κώστα,
    τουλάχιστον εσύ πήγες και διακοπές. Εγώ δεν έχω καταλάβει καν ότι έχουμε καλοκαίρι. Και η ξεκούραση; Προς αναζήτηση.Δεν ξέρω πού κρύφτηκε φέτος.

    Αισθητή η απουσία σου.

    Καλημέρα

    • Σοφία, παράτησέ τα όλα και πήγαινε να ξεκουραστείς! Απαιτείται γιατί ο χειμώνας που έρχεται είναι δύσκολος…

      Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

      Καλό απόγευμα 🙂

  7. Καλώς τον οικολόγο…πάλι καλά που οι αστερίες δεν εξαφανίστηκαν και βρίσκουν καλούς φωτογράφους να τους αποθανατίσουν!
    Ελπίζω να ξεκούρασες το χεράκι σου…μη ξεχνάς πως σε θέλουμε δυνατό κοντά μας! 😉

    ΑΦιλιά και καλή καλοκαιρινή συνέχεια! 🙂

  8. Α! ξέχασα να επαινέσω την σύνθεση… (και αυτό είναι ταλέντο!) 🙂

    • Χα, χα, χα… Να λοιπόν που απέκτησα και μια διαδικτυακή μαμά! Το χέρι δυστυχώς δεν είναι στα καλύτερά του, άλλωστε δεν το άφησα και πολύ ήσυχο!

      Πάντως, τον λυπήθηκα τον αστερία για γι’ αυτό τον πήγα πίσω στο σπίτι του! Θα ήταν κρίμα να χανόταν αυτό το υπέροχο κόκκινο χρώμα από το βυθό της θάλασσας… 😉

      Καλή καλοκαιρινή συνέχεια και σε ‘σένα. Πολλά ΑΦιλιά καλή μου μαμ.. μάγισσα… 🙂

    • ria
    • 24 Ιουλίου 2012

    μικρές αποδράσεις για κολύμπι μπορείτε οικογενειακώς να κάνετε και στην αττική. την πιο καλή περίοδο επέστρεψες. δεν έχει κίνηση, φυσάει και λίγο, και στη δουλειά όλα είναι πιο χαλαρά τον αύγουστο.

    και οικολόγος!!!

    • Ρία μου δεν είμαι στην Αττική, στη Λαμία είμαι! Μικρές αποδράσεις κάνουμε και θα κάνουμε όλο το καλοκαίρι!

      Οικολόγος είμαι όχι για κανένα άλλο λόγο παρά μόνο γιατί πρέπει να συμπεριφερόμαστε με σεβασμό στη φύση.

      Την καλημέρα μου.

  9. Kαλώς όρισες!!!!!!!!!!!!!! Χαίρομαι που πέρασες καλά……και με το μαλακό η επιστροφή στα καθ’ημάς! Μόνο που εγώ τώρα έφυγα και σε χαιρετώ από το πλάι στης θάλασσας!!! Η φώτο σου πολλή καλή!! Και η ευαισθησία σου για τον αστερία θαυμάσια!!!!!!!!!!!
    Καλή δουλειά και καλές βουτιές όποτε έχεις την ευκαιρία!
    Καλή συνέχεια!!!!!!!!!!!!!

    • Καλές διακοπές λοιπόν Άννα και καλή ξεκούραση (ή μήπως πρέπει να ευχηθώ να κουραστείς όσο μπορείς περισσότερο για να ευχαριστηθείς τις διακοπές σου 😉 )

      Να είσαι καλά!

  10. Τώρα, σιγά-σιγά η προσαρμογή σου στην ατμοσφαιρική πίεση της καθημερινότητας.
    Καλώς μας ήρθες.
    Εκείνον το αστερία άραγε αν μου πεις που τον είχες αλιεύσει θα μπορέσω άραγε να τον βρω; Σπουδαία φυσιογνωμία με χαρακτήρα αλλά και χρώμα απίθανο!
    Πολύ χαίρομαι που σε ξαναβλέπω!

    • Ο αστερίας κατοικοεδρεύει στην παραλία κοντά στις Ράχες στο Ν. Φθιώτιδας. Αλλά η ακριβής διεύθυνσή του είναι απόρρητη για ευνόητους λόγους, χα, χα, χα… 😉

      Κι εγώ χαίρομαι που επέστρεψα και σας βρήκα όλους εδώ!

      Την καλησπέρα μου Χριστόφορε.

    • vad
    • 25 Ιουλίου 2012

    Επέστρεψες;Το έκανες το λάθος!!:)

    • Το έκανα το λάθος, κάθε φορά το ίδιο λάθος κάνω μαμώτο!

      Την καλημέρα μου.

  11. Καλή προσαρμογή λοιπόν Κώστα. Εγώ τώρα είμαι διακοπές και ελπίζω να βρω και εγώ αστερίες!! Να περνάς όμορφα όπου και αν είσαι. Καλό απογευματάκι.

    • Μακάρι να βρεις πολλούς αστερίες Μαρίνα και πολλά αστέρια στη ζωή σου!

      Να περνάς καλά κι εσύ 🙂

      Την καλημέρα μου.

    • Νέστορας
    • 26 Ιουλίου 2012

    καλή προσαρμογή στην καθημερινότητα εύχομαι! μετά τις διακοπές τα πάντα μου φαίνονται πολύ πιο εύκολα.. κρατάμε την αισιοδοξία λοιπόν και προχωράμε 🙂

    • Να είσαι καλά Νέστορα. Η αισιοδοξία είναι απαραίτητη γιατί αλλιώς… χαθήκαμε!

      Την καλημέρα μου.

  12. Mαζί επιστρέψαμε! Αλλά για μένα τελείωσε μόνο το Α! μέρος των διακοπών… χαχαχαχαχχα! ζουλιάρη!

    Ο Αστερίας υπέροχος!

    • Πως να πάει μπροστά η ρημάδα η χώρα άμα πας από διακοπές σε διακοπές Κάρυ; Σε επαναφέρω στην τάξη, … μας βλέπουν κι εκείνοι οι ξερακιανοί από την Τρόικα και νομίζουν ότι τους έχουμε γραμμένους, χα, χα, χα… 🙂

      Την καλημέρα μου κι εύχομαι το Β’ μέρος των διακοπών να είναι ακόμα καλύτερο, αν κι από ότι είδα, το πρώτο ήταν υπέροχο.

      • Αχ!!!θα σε μαλώσω Στρατηγέ μου! Η ρημάδα χώρα δεν μένει πίσω γιατί οι Έλληνες χαίρονται την ζωή τους, εξ’άλλου η Ζορμπακική φιλοσοφία μας κρατά αιώνες τώρα ζωντανούς! Οι Τροικανοί να πάνε στις χώρες τους να εφαρμόσουν τους νόμους τους, εγώ παραμένω Ελληνίδα και δεν πρόκειται να μεταλλαχθώ σε ρομποτάκι όπως επιδιώκουν εκείνοι!
        Οι Έλληνες δυστυχώς κινδυνεύουν μόνο απο τους δικούς τους πολιτευτές και όχι απο τους Τροικανούς! Ο μεγάλος εχθρός βρίσκεται εντός των τειχών….και η Ιστορία μας έχει αποδείξει πως είναι ο χειρότερος όλων! Μη με φουρκίζεις παραπάνω …αρκετά έχω ανάψει με το θέμα της Παπαχρήστου!
        Αχ….! στο τέλος και να μου το θυμηθείς, θα μας κάνουν όλους Κασιδιάρηδες οι αφιλότιμοι!

  13. Καλημέρα κι από μένα. Καλή δουλειά και καλό κουράγιο. Προμηνύεται δύσκολος Αύγουστος και ακόμη πιο δύσκολο Φθινόπωρο, περιμένω τις αναρτήσεις σου να έχουμε να λέμε τον καημό μας.

    • Καλημέρα Θωμά.

      Οι επόμενοι μήνες πράγματι προβλέπονται δύσκολοι, αλλά θα ζήσουμε. Σκέφτομαι σοβαρά να μην ασχοληθώ στο ιστολόγιο με θέματα της πολιτικής, τουλάχιστον όχι με ότι αφορά στα της οικονομικής κατάστασης, αλλά δεν το βλέπω να μην υποκύπτω στον πειρασμό, οπότε μάλλον θα τον πούμε τον καημό μας πολλές φορές, χα, χα, χα… 🙂

      Όμως, ποτέ μα ποτέ δε θα χάσουμε την περηφάνια και την αξιοπρέπειά μας.

  14. Eλπίζω να πέρασες πολύ όμορφα! Γέμισες μπαταρίες; Είσαι έτοιμος για όσα έρχονται; Και μια τελευταία ερώτηση. Θα στείλεις διήγημα στον διαγωνισμό διηγήματος μέλος του οποίου είναι ο Γιάννης Φαρσάρης; Πολύ θα ήθελα να δω κάτι δικό σου εκεί!

    Καλοκαιρινούς χαιρετισμούς

    Κουφετάριος 😀

    • Φίλε koufetarie και μόνο που ξέφυγα από την καθημερινότητα ήταν εξόχως χαλαρωτικό! Σκέψου πως σήμερα είμαι από τις 6:45 το πρωί στο τρέξιμο κι ακόμα στις 17:00 το απόγευμα δεν έχω τελειώσει… Οπότε οι άδειες νομίζω πως μας κουράζουν ενδεχομένως σωματικά, αλλά καθαρίζει το μυαλό μας!

      Είδα το διαγωνισμό διηγήματος του art mag «Λόγω Τέχνης 2012» αλλά για να σου πω την αλήθεια, νομίζω πως το μυαλό μου αυτή την περίοδο δεν είναι σε κατάσταση να κατεβάσει καλές ιδέες. Αν πάλι μου έρθει η έμπνευση, μέχρι τα μέσα Σεπτέμβρη κάτι μπορεί να γράψω! Εσύ θα συμμετέχεις; Ελπίζω πως ναι 😉

      Την καλησπέρα μου, βάζω πάλι το κεφάλι μέσα για δουλειά!

  15. Τι ταλαιπωρία είναι αυτή Τελευταίε, πάνω που ηρεμείς, πέφτεις πάλι στα βαθειά. Καλή ξεκούραση εύχομαι ελπίζω να μην έκλεισες 12ωρο μαραθώνιο σήμερα! Όσο για τον διαγωνισμό, υπάρχει χρόνος ακόμα γι’ αυτό αναπροσαρμόσου και σύντομα θα επανέλθεις στους γνωστούς για όλους ρυθμούς! Λεω να συμμετάσχω έχω ένα διήγημα στα σκαριά αλλά επειδή ως γνωστόν ο άνθρωπος είναι και λίγο άπληστος και αχάριστος, περιμένω λίγο ακόμη μήπως και προκύψει κάτι καλύτερο!

    Καλό σου βράδυ!

    • 11:20 και μόλις τελείωσα! Τι να πει κανείς; Μερικές μέρες είναι περίεργες… Και να σκεφτείς ότι σήμερα ήταν και τα γενέθλιά μου! Έχω μισή ώρα να τα γιορτάσω, χα, χα, χα… 39 χρονάκια στην πλάτη…

      Θα περιμένω να διαβάσω τη συμμετοχή σου, είμαι σίγουρος πως θα είναι αρκετά αξιόλογη!

      Την καληνύχτα μου.

  16. Επιστροφή μετά γενεθλίων, λοιπόν ε;
    Μα φυσικά και είσαι λιοντάρι…χιχι φαίνεται από μακριά (είναι ο ωροσκόπος μου!) 😉
    Λοιπόν.. ως μα-μα-γισσα, θα σου ευχηθώ πάνω απ’ όλα υγεία εσωτερική και εξωτερική, τύχη σε ότι κάνεις, χαρά και ευτυχία!

    ΑΦιλιά καρδιάς! 🙂

    • Καλή μου μαμ- μάγισσα, όσοι με γνωρίζουν δια ζώσης λένε πως ουδεμία σχέση έχω με το λιοντάρι! Εσύ λες πως φαίνομαι από μακριά, άρα η αλήθεια πρέπει να είναι κάπου στη μέση, χα, χα, χα… 🙂

      Σε ευχαριστώ από καρδιάς για τις ευχές σου. Να χαίρεσαι την οικογένειά σου και όσους αγαπάς!

      Την καλημέρα μου.

  17. Θέλεις να πεις πως αμφισβητούν τη Φύση; απαπαπαααααααααααα!
    Και εσύ τους πιστεύεις;
    ΕΙΣΑΙ ΛΙΟΝΜΑΡΙ και η αλήθεια δεν είναι ποτέ στη μέση!!! 🙂

    • Χα, χα, χα… Αν είναι έτσι, τότε ή κάπου έχω χάσει τις αρχηγικές μου τάσεις ή όταν μου τις χάρισαν ξέχασα να τις πάρω 🙂 🙂 🙂

      Πάντως στο φαγητό είμαι σίγουρα λιοντάρι… χα, χα, χα…

      Να είσαι καλά καλή μου μάγισσα 🙂

  18. Καλησπέρα και καλώς τον ξανά! Η μπλογκογειτονιά δεν ήταν ίδια χωρίς εσένα.Ελπίζω να ξεκουράστηκες αρκετά , να ξεπέρασες το πρόβλημα στο χέρι σου και να επέστρεψες δριμύτερος. Να έχεις ένα όμορφο απόγευμα.

    PS.Τι τέλειος που είναι ο αστερίας σου!Καλά έκανες και τον έριξες στην θάλασσα , θα ήταν πολύ κρίμα να του στερούσες τη ζωή.

    • Γεια σου Μελίτα. Πάντα με τον καλό το λόγο στο στόμα, να είσαι καλά, σε ευχαριστώ πολύ!

      Καλό βράδυ και καλή επιστροφή!

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

