Καλοκαίρι.

Η φωτογραφία είναι τραβηγμένη σε φιλμ με μηχανή Canon EOS 300.

Όσα προβλήματα κι αν υπάρχουν, όσα λεφτά κι αν χρωστάμε, όσα κι αν λένε για εμάς αλλά και όσα καντάρια μισελληνισμού παράγονται κάθε μέρα, ήλιος, θάλασσα και καρδιά Ελληνική πάντα θα υπάρχει και πάντα θα την απολαμβάνουμε ακόμα και μέσα στην ανέχειά μας…

Καλό καλοκαίρι.

Υ.Γ. Λόγω ενός προβλήματος στο δεξί χέρι μου το οποίο κατά διαστήματα φροντίζει να επανέρχεται, πρέπει να μείνω για λίγο διάστημα μακριά από το πληκτρολόγιο…

  1. καλημερα καλη βδομαδα μου αρεσε πολυ αυτη η αναρτηση
    η αγαπημενη μου εποχη το καλοκαιρακι
    η Ελλαδα αυτο ειναι ηλιος θαλασσα μια ομορφη χωρα

    περαστικα και συντομα ξανα κοντα μας υγιης

    καλο καλοκαιρι

    • Καλώς ήρθες στο ιστολόγιό μου natzogr. Ελπίζω να τα λέμε συχνά 🙂

      Καλό καλοκαίρι και σε εσένα 🙂

      • το δελφινακι ειμαι…περασε το σχολιο με αλλο ονομα , ειχα δοκιμασει να κανω ενα ιστολογιο στο wordpress, αλλα το διαγραψα…οταν εγραψα αυτο το σχολιο απο μονο του ειχε επιλεξει αυτο το ψευδωνυμο , δε ξερω πως…

        • Πράγματι, τα σχόλια είναι ίδια κι εγώ δεν το πρόσεξα καν! Είμαι καταπληκτικός ε; χα, χα, χα… 🙂

          • 🙂

  2. Καλοκαιρινή ανάρτηση μπράβο μπράβο.
    Καλό καλοκαίρι να έχουμε γεμάτο εμπειρίες και όμορφες στιγμές! 🙂
    Περαστικούλια, εύχομαι να περάσει σύντομα ο πόνος και να επανέλθεις επί πληκτρολογίου.
    Καλημέρα και καλή εβδομάδα!

    • Μαρίνα καλό μας καλοκαίρι! Ήδη έχω κάνει 4-5 μπάνια και οφείλω να ομολογήσω πως ήταν εξαιρετικά. Εν όψει και της καλοκαιρινής άδειας αδημονώ για ξεκούραση και χαλάρωση…

      Ευχαριστώ για τις ευχές αλλά το χέρι έχει άλλα σχέδια! 5 γιατροί έδωσαν 5 διαφορετικές διαγνώσεις… 😦 Χρειάζεται ξεκούραση και μάλιστα άμεσα! Θα περνάω να σας διαβάζω όλους, σχόλια αν μπορώ να κάνω θα αφήνω αλλιώς να με συγχωρέσετε, ΟΚ;

      Καλή εβδομάδα επίσης 🙂

      • Καλή ξεκούραση και φυσικά δεν τίθεται κανένα θέμα παρεξήγησης από κανέναν νομίζω.΄Όταν η υγεία μιλάει οι υπόλοιποι σωπαίνουν.
        Καλό καλοκαίρι! 🙂

  3. καλημερα καλη βδομαδα μου αρεσε πολυ αυτη η αναρτηση
    η αγαπημενη μου εποχη το καλοκαιρακι
    η Ελλαδα αυτο ειναι ηλιος θαλασσα μια ομορφη χωρα

    περαστικα και συντομα ξανα κοντα μας υγιης

    καλο καλοκαιρι

    • Δελφινάκι, καλή εβδομάδα επίσης. Σε ευχαριστώ για τις ευχές.

      Η Ελλάδα είναι υπέροχη κι αυτό δεν μπορεί να μας το στερήσει κανείς!

      Καλό καλοκαίρι 🙂

  4. Γι αυτό Κώστα μας έχουν βάλει στο μάτι! Γι αυτόν τον ήλιο, για το φως και τη θάλασσα!!!!!!!!!!!!!Είναι όλα αυτά που μας ζεσταίνουν την καρδιά.
    Καλό καλοκαίρι ας έχουμε πραγματικά!
    Περαστικά στο χέρι σου! Ξεκουράσου και τα ξαναλέμε!
    Να σαι καλά!

    • Έτσι είναι… Αλλά θα τους βγει το μάτι 😉

      Να είσαι καλά και καλό καλοκαίρι επίσης 🙂

    • Νέστορας
    • 25 Ιουνίου 2012

    και σάμπως τι κάναμε για να αξίζουμε τον ήλιο και τη θάλασσα σε τούτη τη χώρα;
    μοναχά απολαμβάνουμε δυστυχώς… λες και τα φτιάξαμε οι ίδιοι…
    ουφ άσε με έχω απηυδήσει με όσα βλέπω τριγύρω και τα αντιλαμβάνομαι γκρίζα…
    περαστικά εύχομαι ολόψυχα!

    • Μην είσαι τόσο απαισιόδοξος Νέστορα! Όσο για την ερώτησή σου επέτρεψέ μου να σημειώσω πως τίποτα δεν είναι τυχαίο σε τούτο τον κόσμο, άρα και η παρουσία μας σε αυτόν τον τόπο 😉

      Να είσαι καλά και καλό απόγευμα.

  5. Μην ακούς τους γιατρούς…πρώτη συμβουλή από κόρη γιατρού (!) και συγγραφέα του βιβλίου ¨Γιατροσόφια»… δέσε το χέρι, έτσι που να μην κρέμεται, κάνε απαλές εντριβές με κάποια παυσίπονη αλοιφή με Arnica…πάψε να πληκτρολογείς (χιχι!). κολύμπα ανάσκελα στη θάλασσα, παίξε με τα παιδάκια σου, αδυνάτησε λιγάκι τρώγοντας καρπούζι και γρανίτες και πάνω απ’ όλα, μην ανησυχείς, εδώ είμαστε και θα σε περιμένουμε! 😉

    Πολλά πολλά ΑΦΦ σου στέλνω (Αληθινά, Φαρμακευτικά, Φιλιά)! 🙂

    • Μόνο όταν το δένω με αφήνει! Το κακό είναι ότι ζορίζω το αριστερό μου για να κάνω τις δουλειές μου (σκέψου ότι τώρα στα πίσω πίσω έχω μάθει να γράφω με το αριστερό!!!) και τελικά κουράζονται και τα δυο και είμαι σαν ανάπηρος… 😦 Όσο για τη θάλασσα έχω ήδη αρχίσει τα μπάνια!

      Σε ευχαριστώ για τα ΑΦΦιλιά, να είσαι καλά 🙂 🙂 🙂

      Υ.Γ. Όταν βρεθούμε κι επειδή είσαι πράγματι πολύ καλή μάγισσα με αγνή ψυχή, θα σου κάνω δώρο ένα ζευγάρι παπούτσια με φιογκάκια 😉

  6. Καλησπέρα Κώστα μου , καλή ξεκούραση και περαστικά σου εύχομαι.
    Μην στενοχωριέσαι και μην αγχώνεσαι , εδώ θα είμαστε όλοι όταν γυρίσεις εσύ με το καλό. Εξάλλου τώρα γίναμε όλοι μια μεγάλη μπλογκοπαρέα έτσι δεν είναι;
    Καλό καλοκαιράκι σου εύχομαι. Σε φιλώ γλυκά.

    • Να είσαι καλά Μελίτα μου. Ελπίζω σε μερικές ημέρες να έχω ηρεμήσει και να επανέλθω δριμύτερος…

      Καλό απόγευμα και καλό καλοκαίρι εύχομαι! Το ΚΔΑΠ έκλεισε ή ακόμα έχετε μικρά και μεγάλα παιδιά να χαρίζετε το χαμόγελό σας;

      • Όχι δεν κλείσαμε , δουλεύουμε όλο το χρόνο άλλα έχω μαζέψει όλη την άδεια μου για τον Αύγουστο , μπας και πάω και εγώ διακοπές κάπου 🙂 .

        • Ωραία! Καλές διακοπές λοιπόν τον Αύγουστο!

          🙂

  7. Εύχομαι ένα μεγάλο φωτεινό καλοκαίρι σε πείσμα της δύσκολης εποχής

    Και περαστικά

    Καλησπέρα

    • Σοφία πολύ όμορφο το τραγούδι, σε ευχαριστώ πολύ!

      Καλό απόγευμα και καλό – φωτεινό καλοκαίρι 🙂

    • ria
    • 25 Ιουνίου 2012

    περαστικά, υπομονή θα περάσει!

    • Να είσαι καλά Ρία μου 🙂

    • GiP
    • 25 Ιουνίου 2012

    Όλα να σου πάνε καλά Φίλε !!

    Να είναι εντάξει το χέρι σου γρη΄γορα ! Να απολαμβάνω τα κείμενα σου και να μουτζώνουμε παρέα τα στραβά γύρω μας, μια που σε πολλά έχουμε κοινή οπτική γωνία.

    Και πάλι περαστικά από καρδιάς !

    • Έχω τώρα τελευταία πολλά πράγματα να γράψω αλλά το χέρι κουράζεται πολύ γρήγορα κι έτσι προτίμησα να απέχω για μερικές ημέρες. Πάντως μούντζες ρίχνω χωρίς πρόβλημα, χα, χα, χα…

      Σε ευχαριστώ πολύ για τα λόγια που είμαι σίγουρος πως είναι πράγματι από την καρδιά σου.

      Καλό βράδυ.

  8. Πρόσεχε τι εύχεσαι στις μάγισσες!!!!!!!!!!!!!!!!! 😉

    • Εύχομαι… εύχομαι… εύχομαι να ήξερα και το νούμερό σου, χα, χα, χα… 😉 Τα φιογκάκια θα τα βρούμε… 🙂

  9. Περαστικά για το χέρι σου!!Η θάλασσα,ο ήλιος,το καλοκαίρι είναι πράγματα που δε μπορούν να μας πάρουν..Ας τα απολαύσουμε λοιπόν…καλησπέρα! 🙂

    • Ας τα απολαύσουμε όλα!

      Σε ευχαριστώ και καλή σου ημέρα 🙂

    • vad
    • 27 Ιουνίου 2012

    Κάποιον πλάκωσες στις δεξιές μπάτσες,δεν εξηγειται αλλιώς:)))
    -Μεσα στα ζόρια που περναμε,θεωρω τον εαυτο μου ευτυχή που το καλοκαιρι εχω να διαλέξω δίπλα μου εβδομήντα πέντε χιλιόμετρα ακρογιαλιές,ετσι,για να γεμισουν οι μπαταρίες,αλλιώς την ειχαμε βαμμένη,καθώς διακοπές και τετοια μπερεκετια τελειωσαν πια…

    • Μπα, δε συνηθίζω να ρίχνω μπάτσες 🙂 …

      Η αλήθεια είναι ότι έχετε πολύ καλές παραλίες, τις οποίες είχα τιμήσει κατά τα φοιτητικά μου χρόνια. Αλλά κι εμείς εδώ έχουμε μερικές όμορφες ακτές, ειδικά ένας μικρός κόλπος που έχω ανακαλύψει τα τελευταία χρόνια και τον έχω σχεδόν πριβέ!

      Καλό καλοκαίρι και καλά μπάνια Vad!

  10. Περαστικούλια, ευκαιρία για αποτοξίνωση από το net.
    Η καλύτερη θεραπεία είναι η ξεκούραση:)

    • Σε ευχαριστώ πολύ Θαλασσένια, είμαι ήδη μακριά από το πληκτρολόγιο όσο μπορώ! Μόνο για τη δουλειά το ακουμπάω κι αυτό με πολύ φειδώ!

      Καλό καλοκαίρι!

    • perseus76
    • 27 Ιουνίου 2012

    Περαστικά και υπομονή.
    Να είσαι καλά που επιμένεις στην ομορφιά αυτής της χώρας.

    • Ευχαριστώ!

      Η χώρα μας είναι όμορφη, το ίδιο και οι άνθρωποί της, αυτό ποτέ δε θα σταματήσω να το υποστηρίζω, ακόμα κι αν ορισμένοι, ηθελημένα πιστεύω, θεωρούν πως δεν είναι έτσι!

      Την καλημέρα μου.

  11. Το καλοκαίρι είναι το γιατρικό για όλα! (Μόνο που είναι κι αυτό… περαστικό!!!) Να είσαι καλά!

    • Ευάγγελε καλώς ήρθες στο ιστολόγιό μου. Ελπίζω να τα λέμε συχνά.

      Το καλοκαίρι είναι ωραίο πράγμα και το καλύτερο απ’ όλα είναι ότι φωτίζει την ψυχή μας και διώχνει, έστω και για λίγο, τις έγνοιες και τις σκοτούρες από μέσα μας.

      Την καλημέρα μου.

  12. Να προσέχεις τον εαυτό σου φίλε μου. Υπέροχη η φωτογραφία σου. Ολοζώντανη. Νιώθω τις πιτσιλιές του αλμυρού νερού στα μάγουλά μου τώρα.

    • Χριστόφορε, όταν ο φακός αλλά και η μηχανή είναι καλή τότε ο φωτογράφος έχει τη μεγαλύτερη δυνατή βοήθεια για να αποδώσει το αποτέλεσμα που θέλει!

      Καλό σου απόγευμα κι ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια 🙂

  13. Καλοκαίρι=Ελλάδα και Ελλάδα =Καλοκαίρι για πάντα!
    Περαστικούλια στο χεράκι σου(σύνδρομο καρπιαίου έχεις?) και σε περιμένουμε…

    • Η πιο σωστή εξίσωση!

      Το χέρι έχει κάτι πιο περίπλοκο, κάτι δεν πάει καλά με ένα από τα μικρά κόκκαλα της παλάμης κι όταν αρχίζει ο πόνος κρατάει πολύ καιρό… Έκανα θεραπεία για περισσότερο από ένα χρόνο αλλά στο τέλος θα χρειαστεί μαχαίρι…

      Σύντομα θα επιστρέψω 🙂

      Καλό σου βράδυ.

  14. Περαστικά, Κώστα. Αν το πρόβλημα είναι πιο περίπλοκο από το σύνδρομο καρπιαίου -που έτσι κι αλλιώς είναι περίπλοκο- τότε σου εύχομαι καλό κουράγιο. Αν χρειαστείς μαχαίρι, κοίτα να βρεις έναν καλό γιατρό. Διαβάζω βέβαια πως 5 γιατροί έδωσαν 5 διαφορετικές διαγνώσεις, οπότε η συμβουλή μου δεν έχει νόημα. Κάνε υπομονή, που την έχεις, και θα βρεις την άκρη. Έχω κι έναν καλό γιατρό στη Θεσσαλονίκη, στην ανάγκη έλα από εδώ να το ψάξουμε μαζί.

    • Θωμά σε ευχαριστώ πολύ. Προσπαθώ να το τραβήξω όσο πιο πίσω γίνεται το μαχαίρι γιατί δεν ξέρω τι συνέπειες μπορεί να έχει. Προς το παρόν ξεκούραση και στα δυο χέρια, γιατί κουράζεται και το αριστερό που κάνει όλες τις δουλειές, με αποφυγή όλων όσων με επιβαρύνουν.

      Την καλημέρα μου και τις ευχές μου για τη δική σας περιπέτεια.

  15. Καλό καλοκαίρι Κώστα και περαστικά σου. Να περάσετε όμορφα και εις το επανιδείν , σύντομα ‘κοντά’ μας 🙂

    • Καλό καλοκαίρι Μαίρη και σε εσένα. Σε ευχαριστώ για τις ευχές, ελπίζω την ερχόμενη εβδομάδα να επανέλθω… 😉

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

