Ελλάδα.

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Η Ελλάδα σε δεκαοχτώ εικόνες, με τη δική μου ματιά.

Τις εικόνες συγκεντρωμένες μπορείτε να τις βρείτε εδώ.
Όλες οι εικόνες είναι από το flickr των χρηστών Klearchos KapoutsisWolfgang StaudtxamogeloTilemahos EfthimiadisKostas Tsomakos και Indofunk Satish
    • GiP
    • 22 Ιουνίου 2012

    Πολύ ωραίες φωτό Κώστα. Μπραβο ! Καλοδιαλεγμένες. Μερικές τις είχα ξαναδει αλλά μου άρεσαν. Εξαιρετικός ο πίνακας του Βρυζάκη (η Έξοδος του Μεσολογγίου). Χιλιοειδωμένος, αλλά δεν ξέρω, τώρα με συγκίνησε.
    Τέτοια έξοδο χρειαζόμαστε για να βγούμε από τη μούχλα, την δυστυχία, το περιθώριο. Μία έξοδο ΕΘΝΙΚΗ !! Με τις αξίες τις φυλής μας αντι για καρυοφίλια. Με το ίδιο θάρρος όμως, την ίδια αυτοθυσία.

    Και πάλι μπράβο !

    • Πράγματι, μια τέτοια έξοδο χρειαζόμαστε!

      Επέλεξα κάποιες αντιπροσωπευτικές εικόνες που να απεικονίζουν τόσο την ιστορική εξέλιξη όσο και τις συνήθειες των Ελλήνων. Κανονικά έπρεπε να βάλω μερικές ακόμα, αλλά θα ήταν υπερβολή νομίζω…

      Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

  1. Ωραίο!
    Προσωπικά μου άρεσε το μπακιρένιο μπρίκι με το καφεδάκι 🙂
    Αν μου επιτρέπεις, θα προσέθετα κι αυτό το εξώφυλλο του Time Magazine: http://bit.ly/KYaozs, για την Ιστορία…

    • Κι εμένα μου έκανε τρομερή εντύπωση η φωτογραφία με το μπρίκι γι’ αυτό και την συμπεριέλαβα. Άλλωστε αποτελεί αγαπημένη συνήθεια των Ελλήνων ο καφές!

      Την εικόνα από το περιοδικό LIFE στην οποία με παραπέμπεις είναι πράγματι αντιπροσωπευτική της χώρας και για να σου πω την αλήθεια πρώτη φορά τη βλέπω. Δεν ήξερα πως το εν λόγω περιοδικό είχε κάνει τέτοιο εξώφυλλο! Σε ευχαριστώ πολύ για την υπόδειξη, σκέφτηκα να την κατεβάσω και να την προσθέσω, αλλά θεώρησα καλύτερο να κάνω κάποια στιγμή στο μέλλον μια ξεχωριστή ανάρτηση με αντίστοιχη θεματολογία.

      Την καλημέρα μου.

  2. Καταπληκτικές εικόνες! Έτσι να πάρουμε δύναμη για να συνεχίζουμε, πολύ ομορφιά, καλημέρα!

    • Να πάρουμε δύναμη αλλά και να αναλογιστούμε και τις δυνάμεις μας!

      Την καλημέρα μου επίσης 🙂

  3. Αυτές τις μέρες, γεμίζω μόνο με πανέμορφες εικόνας, γι αυτό και σ’ ευχαριστώ!

    ΑΦιλιά σε όλη την οικογένεια! :))

    • Στεφανία μπούχτισα με τα πολιτικά/κομματικά/ευρωπαϊκά κλπ. τεκταινόμενα και είπα να το ρίξω έξω για λίγο. Άλλωστε οι Έλληνες δεν είναι μοιρολάτρες!

      Εγώ σε ευχαριστώ για τα ΑΦιλιά και τα ανταποδίδω πολλαπλά 🙂

  4. καλημέρα
    πω πω πολυ μου αρεσε αυτη η αναρτηση. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ , μια χωρα γεματη ομορφια ΜΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΦΩΣ..ευχαριστω για τις ομορφιες που μου χαρισες
    να ειστε καλα

    • Δελφινάκι, έπρεπε να συμπεριλάβω και μερικές εικόνες από τον τελευταίο σου διαγωνισμό, αλλά είπα να περιμένω πρώτα το νικητή, χα, χα, χα…

      Να είσαι καλά και καλή σου ημέρα 🙂

      • 🙂
        καλή μέρα να χούμε όλη και καλή επιτυχία στην Ελλαδα μας αποψε

        • Καλή τύχη κι από εμένα στην Εθνική Ελλάδας 🙂

    • ria
    • 22 Ιουνίου 2012

    η φωτογραφία του παλαμά με συγκλόνισε. ακριβώς έτσι είμαστε οι έλληνες σήμερα!

    εκπληκτικές φωτογραφίες.

    • Ρία, θα συμφωνήσουμε σε όλα!

      Την καλησπέρα μου.

  5. Αντιπροσωπευτικές όλες αλλά ο νησιώτης παππούς που γυρίζει το κλήμα για να προφυλαχθεί ο καρπός από τον άνεμο, είναι για μένα πολύ συμβολική!
    Η τέχνη, η σοφία, η στωϊκότητα, η εξυπνάδα, η καλοσύνη, η υπομονή, η αντοχή και άλλα χαρακτηριστικά του λαού μας πλεγμένα με το κλήμα του παππού.
    Καλό Σαββατοκύριακο.

    • Πράγματι Thalassenia, η εικόνα αυτή είναι πολύ συμβολική γι’ αυτό και την συμπεριέλαβα. Πίσω της κρύβει το κρασί που είναι ένα πράγμα που συμβολίζει την Ελλάδα καθόσον ποτέ δεν έλειψε από το σπίτι του Έλληνα.

      Καλό Σαββατοκύριακο επίσης.

  6. Χμ, πες με γκρινιάρα πες με.
    Αλλά κάπου κατά βάθος στεναχωριέμαι την Ελλάδα να την βλέπουμε μέσα από ιστορικά γεγονότα που πέρασαν και να σου πω γιατί; Γιατί αν και δεν έχω περάσει δεκαετίες στον Πλανήτη και κατά συνέπεια στην Ελλάδα κάπου αισθάνομαι πως τους κόπους, τις θυσίες και όλα τα ρίσκα όλων εκείνων τον ανθρώπων που έγραψαν την ιστορία της Ελλάδας πριν από μένα για μένα, εγώ σαν Ελληνίδα σύγχρονη τα ξεφτίλισα.
    Υπέροχες εικόνες ωστόσο, καλοδιαλεγμένες και αντιπροσωπευτικές μιας Ελλάδας που ακόμα αναπνέει και ας δίνουν τα προγνωστικά το αντίθετο!!
    Καλή επιτυχία στην εθνική απόψε. Ζω για το 3-0!!!
    Ένα ευχάριστο διάλειμμα με ένα όμορφο post. Καλό απογευματάκι Κώστα! 🙂

    • Ίσως τα πράγματα να μην είναι ακριβώς έτσι. Για σκέψου ετούτο: Ο Έλληνας σε κάθε δεδομένη χρονική στιγμή αυτό που έκανε καλά ήταν να καταστρέφει! Όλους τους άριστους Έλληνες είτε τους εξοστράκισε είτε τους δολοφόνησε, όλα του τα επιτεύγματα φρόντισε να τα χαρίσει και μετά τα ξέχασε, όλη του την πρόοδο τη χαράμισε εξαιτίας προσωπικών και μικροπρεπών συμφερόντων… Πόσα αντίστοιχα πράγματα μπορεί κάποιος να σκεφτεί; Μπορείς να μου πεις κάποια χρονική περίοδο που δεν έκανε ζημιά στον εαυτό του; Εκτός βέβαια από τις στιγμές που κινδύνευσε στις οποίες μεγαλούργησε! Μπορεί να ακούγεται πολύ πεζό αυτό που λέω, αλλά καμιά φορά νιώθω ότι το ρημαδιασμένο το γονίδιό μας έτσι λειτουργεί μέσα στους αιώνες και δεν έχει αλλάξει ούτε καν σήμερα…

      Εγώ ποδόσφαιρο δεν παρακολουθώ, το θεωρώ κάτι παντελώς αδιάφορο και κακό πρότυπο για τη νεολαία. Σήμερα όμως θα καθίσω μπροστά στην τηλεόραση και θα δω τον αγώνα. Ζω για το 5-0!!! Πέντε γκολάκια δώρο στην αγαπητή μας Μέρκελ με όλη μας την αγάπη 😉

      Καλό απόγευμα!

      • Και εγώ θα κάτσω απόψε να δω τον αγώνα και αν και είμαι πολύ κουρασμένη δεν θα είμαι με πιτζάμες αλλά ντυμένη και έτοιμη να βγω να πανηγυρίσω και θα φωνάξω δυνατά να ακουστώ με την Γερμανία να με ακούσει και η κυρία Μέρκελ αν και μεταξύ μας όταν πρόκειται για εκείνη δεν μου πάει η καρδιά να της μιλήσω ελληνικά ή γερμανικά μονάχα κάτι γαλλικά μου έρχονται αλλά κρατώ επίπεδο (φατσούλα που σφυρίζει αδιάφορα).
        Καλό βραδάκι! 🙂

  7. Καταπληκτικές εικόνες μιας Ελλάδας που στην καθημερινότητά μας ξεχνάμε….Μιας Ελλάδας που μας κάνει περήφανους…καλησπέρα τελευταίε μου! 🙂

    • Στο χέρι μας είναι να μην την ξεχνάμε, έτσι δεν είναι;

      Την καλησπέρα μου επίσης!

  8. Πολύ ωραίες όλες οι φωτογραφίες, αλλά εμένα μου άρεσαν τα ερωτευμένα γαϊδουράκια.

    Καλησπέρα

    • Είναι όντως ξεχωριστή φωτογραφία!

      Καλό απόγευμα και καλό Σαββατοκύριακο 🙂

  9. Οι επιλογές είναι εξαιρετικές μία προς μία. Παρατηρώντας την καθεμιά ξεχωριστά αλλά και συνδυαστικά με την επόμενη και την προηγούμενη, συνειδητοποίησα πως ερμήνευα μέσα μου αυτό που έβλεπα με συναισθήματα και όχι με σκέψεις, λέξεις, προτάσεις. Δεν μπορούσα πραγματικά να μετατρέψω σε μια οποιαδήποτε φράση αυτό που ένιωθα. Και ναι, αυτό είναι μαγεία. Γιατί κοιτώντας τις ίσως η μόνη συμπερασματική πρόταση που μου έρχεται στο μυαλό είναι » ναι, έτσι είμαστε.»

    Καλό σου βράδυ Τελευταίε!!

    • koufetarie, αυτό ακριβώς που ένιωσες προσπάθησα να πω χωρίς λόγια αλλά με εικόνες, γιατί το ίδιο ακριβώς ένιωσα κι εγώ όταν τις είδα! Πράγματι, έτσι είμαστε!

      Καλό βράδυ επίσης 🙂

  10. Πολύ ωραίες.
    Μυρίζουν Ελλάδα

    Ψηφίζω τα γαϊδούρια 🙂

    • Μυρίζουν Ελλάδα και είναι Ελλάδα.

      Τα γαϊδουράκια βλέπω έχουν την τιμητική τους 😉

      Καλό βράδυ.

    • Kary
    • 22 Ιουνίου 2012

    ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΤΙΚΕΣ ΟΛΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ~
    ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΓΑΙΔΑΡΟΙ ! ΕΧΟΥΜΕ ΚΙ’ΑΠΟ ΔΑΥΤΟΥΣ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΥΣ! ΑΥΤΟΥΣ ΒΕΒΑΙΑ ΠΟΥ ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΣΕΣ ΟΙ ΠΙΟ ΧΑΡΙΤΩΜΕΝΟΙ….
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΤΕΛΕΤΥΤΑΙΕ ΜΟΥ….
    Υ.Γ. ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΑΝΟΥΜΕ ΚΕΡΔΙΖΟΥΜΕ? ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ….ΕΠΙΤΗΔΕΣ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ!

    • 1-1 Κάρυ. Απαντάω από κινητό. Θα τα πούμε αργοτερα 🙂

    • Τα καημένα τα γαϊδουράκια, μη μου τα συγκρίνεις με τους γαϊδάρους γύρω μας, θα σε μαλώσω!

      Δυστυχώς χάσαμε με 4-2 αλλά δεν πειράζει, ξέρουμε και να χάνουμε 🙂

      Καλό σου βράδυ και καλή ξεκούραση.

    • vad
    • 23 Ιουνίου 2012

    Εχει η Ανγκελα τετοια μπερεκέτια;:))τι να λεμε τωρα!

    • Αυτή η Μέρκελ ήθελα να ξέρω, καθρέφτες έχει στο σπίτι της; Πως είναι έτσι βρε παιδί μου; Και γιατί όλοι οι αντιπαθητικοί έχουν την ίδια φάτσα; 😉

    • perseus76
    • 23 Ιουνίου 2012

    όμορφες φωτογραφίες. Μπράβο Κώστα

    • Να είσαι καλά 🙂

      Καλή σου ημέρα και καλό ΣΚ!

  11. Καλησπέρα Κώστα μου ,χρειαζόταν το συγκεκριμένο ποστ σου νομίζω, ήταν μια όμορφη και ξεκούραστη ανάπαυλα από όλα όσα διαδραματίζονται, με άρωμα Ελλάδας.
    Και εγώ ψηφίζω το καφεδάκι 🙂 .

    • Melita μου άργησα να σου απαντήσω γιατί έλειπα, ελπίζω να με συγχωρέσεις!

      Οι εικόνες πράγματι ήταν μια απαραίτητη ανάπαυλα, τις χρειαζόμασταν όλοι!

      Αφού ψηφίζεις το καφεδάκι να σε κεράσω έναν 😉

      Καλό σου βράδυ.

      • Σε καταλαβαίνω απόλυτα και εγώ πολλές φορές αργώ να απαντήσω γιατί δεν προλαβαίνω , οπότε δεν χρειάζεται να σε συγχωρέσω . Αλλά δεν θα έλεγα όχι για ένα καφεδάκι :). Να έχεις ένα όμορφο βράδυ .

  12. Ωραίο ταξίδι μέσα από τις φώτο που επέλεξες! Αχ Ελλάδα………….πόσο χαμένη πας!!!!!!!Ιστορία, φως, ομορφιά, γαλήνη, τέχνη, αυτή είναι η χώρα μας!!!!!!!!!!!!!!!!!Σ’ευχαριστώ Κώστα για το φωτογραφικό ταξίδι
    Καλημέρα

    • Άννα, να είσαι καλά! Χαίρομαι που σου άρεσε το «ταξίδι» 🙂

      Καλό σου βράδυ.

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

