Δημοσκόπηση.

Οι ημέρες μέχρι την 6η Μαΐου πλησιάζουν γρήγορα αλλά πολλοί συμπολίτες μας, μαζί κι εγώ, δεν έχουν ακόμα αποφασίσει αν και που θα ρίξουν την ψήφο τους. Τα ζητήματα αυτή τη φορά είναι αρκετά και εντελώς διαφορετικά απ’ ότι είχαμε συνηθίσει να συζητάμε μέχρι σήμερα. Η στείρα αντιπαράθεση μεταξύ ΠΑΣΟΚ – ΝΔ ή ΝΔ – ΠΑΣΟΚ με τα υπόλοιπα κόμματα να περιφέρονται μάτια προσπαθώντας να πείσουν τους ψηφοφόρους δεν υπάρχει πια. Η περιρρέουσα ατμόσφαιρα δείχνει ότι οι πολίτες έχουν άλλα κριτήρια πια και το αισθητήριό τους είναι στραμμένο αλλού. Δημοσκοπικά τουλάχιστον, περίπου δέκα κόμματα διεκδικούν την είσοδό τους στη Βουλή, πράγμα καινοφανές που φανερώνει ευκρινώς αυτή την αλλαγή της στάσης.

Προβληματιζόμενος λοιπόν για το ποια θα είναι η επιλογή μου στις επερχόμενες εκλογές, σκέφτηκα το εξής σενάριο: Αν με κάποιο μαγικό τρόπο ο αρχηγός κάθε κόμματος που συμμετέχει στις εκλογές δεν μπορούσε να ψηφίσει το κόμμα του, τότε άραγε ποιο κόμμα θα ψήφιζε; Και γιατί; Τα συμπεράσματα που έβγαλα ήταν εντυπωσιακά, τουλάχιστον για μένα. Δε θα τα παραθέσω εδώ γιατί δε θα ήθελα να προκαταλάβω κανέναν, αλλά νομίζω πως θα ήταν εξαιρετικά ενδιαφέρουσα μια τέτοια συγκέντρωση των απόψεών σας όπως βεβαίως κι ο διάλογος που ενδεχομένως θα ακολουθήσει. Προσπαθώντας λοιπόν να αιτιολογήσω γιατί ο Βενιζέλος θα ψήφιζε το τάδε κόμμα ή ο Σαμαράς το δείνα και ο Τσίπρας το άλλο κλπ. σχημάτισα μια κρίση τόσο για τα πρόσωπα όσο και για τα κόμματα που μέχρι σήμερα δεν είχα. Η μοναδική όμως που δεν μπόρεσα να εξάγω κανένα συμπέρασμα είναι η κατά τα άλλα συμπαθέστατη κυρία Παπαρήγα!

Σας περιμένω λοιπόν…

Advertisements
    • Νέστορας
    • 26 Απριλίου 2012

    θα έριχναν λευκό ή άκυρο 🙂

    • Σωστή η παρατήρησή σου! Δεν το είχα σκεφτεί παρά είχα στο μυαλό μου πως θα ήταν αναγκασμένοι να ψηφίσουν οπωσδήποτε κάποιο άλλο κόμμα. Αλλά με έβαλες στη θέση μου, χα, χα, χα…

      Καλό σου βράδυ Νέστορα.

    • Θωμάς
    • 26 Απριλίου 2012

    Υποπτεύομαι πως έχεις ετοιμάσει ένα ωραιότατο κείμενο. Γιατί δεν το δημοσιεύεις να δούμε τα συμπεράσματα στα οποία κατέληξες;
    Σου το λέω αυτό γιατί για εμένα προσωπικά μου φαίνεται δύσκολο να σκεφτώ αυτό που ζητάς.

    • Φίλε μου Θωμά, πραγματικά έχω έτοιμες κάποιες σκέψεις, κείμενο όμως όχι. Θα σου πω λοιπόν ποιες είναι οι σκέψεις μου αυτές για να ικανοποιήσω όχι μόνο εσένα αλλά και το Χριστόφορο από κάτω.

      Ας πάρουμε το Βενιζέλο ως παράδειγμα για να ξεκινήσουμε, εξετάζοντας τα κόμματα που εν δυνάμει εισέρχονται στη βουλή σύμφωνα με τις τελευταίες δημοσκοπήσεις που είδαν το φως της δημοσιότητας, δηλαδή ΠΑΣΟΚ, ΝΔ, ΚΚΕ, ΣΥΡΙΖΑ, ΔΗΜΑΡ, Ανεξάρτητοι Έλληνες, Χρυσή Αυγή και ΛΑΟΣ (με το τελευταίο σε άλλες δημοσκοπήσεις να είναι πάνω και σε άλλες κάτω από 3%) . Δε μπορεί να ψηφίσει ΠΑΣΟΚ αλλά είναι υποχρεωμένος να ψηφίσει κάτι. Ξεκινάμε από τα κόμματα εκείνα που μάλλον σίγουρα δε θα ψήφιζε κι αυτά πρέπει να είναι η Χρυσή Αυγή και το ΚΚΕ καθόσον προγραμματικά τουλάχιστον βρίσκονται σε αντιδιαμετρικές θέσεις. Το ΛΑΟΣ κατά πάσα πιθανότητα δε θα το ψήφιζε για λόγους πολιτικής αξιοπρέπειας, αν μη τι άλλο, αφού έφυγε ξαφνικά από τον κυβερνητικό συνασπισμό του Παπαδήμου παίζοντας πολιτικά παιχνίδια εις βάρος του. Στον Καμμένο πιστεύω πως δε θα έδινε την ψήφο του γιατί ξαφνικά έγινε αντιμνημονιακός κάτι το οποίο είναι ενάντια στις πολιτικές αρχές του Βενιζέλου. Το ΣΥΡΙΖΑ επίσης πιστεύω πως δε θα το ψήφιζε γιατί υπάρχουν μεγάλες διαφορές ειδικά σε ζητήματα που έχουν απασχολήσει το τελευταίο χρονικό διάστημα την κοινή γνώμη όπως το μεταναστευτικό. Ας μην ξεχνάμε και τις πολύχρονες αντιπαραθέσεις ΠΑΣΟΚ – ΣΥΡΙΖΑ με τους πρώτους να κατηγορούν τους δεύτερους ότι υποκινούν τις γνωστές ταραχές και επεισόδια και τους δεύτερους να κατηγορούν τους πρώτους για παρακράτος κλπ. Μένει λοιπόν η ΔΗΜΑΡ και η ΝΔ. Όπως και να το κάνουμε, η ΔΗΜΑΡ είναι ένας πολιτικός σχηματισμός που απομυζά δυνάμεις από το ΠΑΣΟΚ οπότε σε καμία περίπτωση δε θα ήθελε να το ενδυναμώσει. Η ΝΔ από την άλλη φαινομενικά διαφέρει σε ιδεολογία από το ΠΑΣΟΚ. Έχει αποδειχτεί όμως ότι το σοσιαλιστικό ΠΑΣΟΚ τελικά έχει κυβερνήσει τον τόπο με περισσή νεοφιλελεύθερη πολιτική, βασιλικότερη του βασιλέως θα μπορούσε να ισχυριστεί κανείς. Υπό αυτό το πρίσμα λοιπόν, πιστεύω ότι ο Βενιζέλος θα έριχνε την ψήφο του στη ΝΔ, λαμβάνοντας υπόψη και την κοινή μνημονιακή πολιτική τους.

      Ίσως να υπεραπλούστευσα το σκεπτικό μου, αλλά το έκανα για την οικονομία του χώρου. Μια δια ζώσης συζήτηση σίγουρα θα έβγαζε κι άλλα συμπεράσματα. Με το ίδιο σκεπτικό λοιπόν, πιστεύω πως ο Σαμαράς θα ψήφιζε ΠΑΣΟΚ, ο Τσίπρας τον Καμμένο, ο Καμμένος τον Κουβέλη (μη θέλοντας να ενισχύσει κανένα από τα δεξιά κόμματα για ευνόητους λόγους αλλά και γιατί προσπαθεί να δημιουργήσει ένα προφίλ λαϊκού – κεντρώου δεξιού), ο Κουβέλης μάλλον το ΠΑΣΟΚ γιατί έχει βλέψεις προς τα εκεί, ο Καρατζαφέρης τη ΝΔ γιατί έχασε τους δεξιούς ψηφοφόρους και κινδυνεύει να μην μπει στη Βουλή οπότε πρέπει να δείξει με κάθε τρόπο ότι διαβιεί στην ίδια “πολυκατοικία”, η Χρυσή Αυγή μάλλον το ΛΑΟΣ και η Παπαρήγα τα πράσινα εξωγήινα ανθρωπάκια! Πραγματικά η Παπαρήγα δεν μπορώ να φανταστώ τι θα μπορούσε να ψηφίσει…
      Καταλήγω δηλαδή στο συμπέρασμα ότι έχουμε στην πραγματικότητα όχι δικομματισμό αλλά ένα κόμμα (ΠΑΣΟΚ – ΝΔ) που είναι οι διαφορετικές όψεις του ίδιου νομίσματος με μοναδική διαφορά τα πρόσωπα. Ενδεχομένως επί των πρώτων ημερών του Ανδρέα Παπανδρέου να υπήρχαν αισθητές ιδεολογικές διαφορές με τη ΝΔ οι οποίες όμως αμβλύνθηκαν με τα χρόνια για να μην πω ότι εξαφανίστηκαν. Από την άλλη, έχουμε μια αριστερά, πλην ΚΚΕ, που κινείται προς τα δεξιά με σπασμωδικές βέβαια κινήσεις και μια δεξιά που δε διστάζει να φανεί πως είναι κοντά στον πολίτη, ειδικά στον ημεδαπό πολίτη και νοιάζεται για την εργασία του, για τη διαβίωσή του κλπ., χρησιμοποιώντας ακόμα και τη διαλεκτική της αριστεράς ενίοτε! Το ΚΚΕ είναι στο δικό του σύμπαν, ενώ η άκρα δεξιά μοιάζει να χαράσσει και να ακολουθεί τη δικιά της ανεξάρτητη πορεία, επιτυχημένη μπορώ να πω, τουλάχιστον μέχρι στιγμής.

      Σταματώ εδώ για να μη γίνω κουραστικός με την ελπίδα να απολαύσω ένα καλό διάλογο από εδώ και πέρα. 🙂

    • Χριστόφορος
    • 26 Απριλίου 2012

    Πολύ ενδιαφέρουσα η σκέψη σου. Ομολογώ όμως ότι δεν είναι και εύκολο να το κάνεις! Δείξε μας τον δρόμο….πρώτος εσύ ω Τελευταίε!

    • Χριστόφορε νομίζω ότι είναι η πρώτη φορά που αφήνεις σχόλιο στο ιστολόγιό μου, οπότε σε καλωσορίζω με την ελπίδα να τα λέμε συχνά. Αν πάλι κάνω λάθος κι έχεις ξαναπεράσει, συγχώρεσέ με 😉

      Το σκεπτικό μου το ανέφερα πιο πάνω στο Θωμά, οπότε νομίζω πως μια ματιά εκεί θα σου κάνει γνωστό το σκεπτικό μου.

      Σε ευχαριστώ για την επίσκεψη και το επικό «ω Τελευταίε»… Καλό σου βράδυ 🙂

  1. Λοιπόν η ιδέα σου ήταν καταπληκτική! Ξέρεις τι πιστεύω εγώ ότι θα γινόταν σ’ενα τέτοιο υποθετικό σενάριο? Οτι η αποχή θα χτύπαγε στο κόκκινο! Κανείς τους δεν θα ψήφιζε τον άλλο θα πήγαιναν για ούζα στην παραλία…
    Αν υπήρχε αυτή η δυνατότητα να ψηφίσει ο ένας τον άλλον,θα βλέπαμε ήδη και τίμιες συνεργασίες μεταξύ τους τώρα στην άσχημη κατάσταση που βρίσκεται η χώρα!

    • Κάρυ όλα εντάξει με το ρούτερ; Ή ακόμα παιδεύεσαι;

      Αν πήγαιναν για ούζα στην παραλία θα μας άδειαζαν τον τόπο και θα έμπαιναν καινούρια πρόσωπα στην πολιτική σκηνή. Ίσως τότε και να βλέπαμε και μια άσπρη μέρα. Ίσως βέβαια και όχι, χα, χα, χα… 🙂

      Μακάρι να δούμε τίμιες συνεργασίες, αλλά όχι μόνο με τους δυο (μέχρι τώρα) μεγάλους! Ξέρεις, όλο αυτό το κακό που έγινε στη χώρα στάθηκε η αφορμή οι πολίτες να πολιτικοποιηθούν και να αρχίζουν να ψάχνονται και να αρθρώνουν λόγο αλλά από την άλλη μοιάζει να αλλάζουν οι πολιτικές τακτικές και συνήθειες, μάλλον προς το καλύτερο. Ας ελπίσουμε να έρθουν καλύτερες μέρες. 🙂

      Καλό σου βράδυ.

    • vad
    • 27 Απριλίου 2012

    Οι αρχηγοί κατι θα βρίσκανε,κάπου θα κολλούσαν εγω,φίλε Τελευταίε,δεν εχω πού ν’ακουμπήσω,θα φτάσω στις κάλπες κι ακομα δε θα εχω καταλήξει πουθενά,γιατί δε βλέπω φως…

    • Vad, όλοι το ίδιο πρόβλημα έχουμε! Δέκα μέρες πριν τις εκλογές και δεν ξέρουμε τι να ψηφίσουμε. Δυστυχώς να πω όμως ή μήπως ευτυχώς;

      Την καλημέρα μου.

  2. Έξυπνο το σενάριο που βάζεις. Ο Μπένυ το Σαμαρά και ο Σαμαράς το Μπένυ. Ο Πάνος μάλλον την Αλέκα (ως συνεπή), ο Τσίπρας μάλλον κανέναν ή Οικολόγους (υπόνοιες για τον Πάνο κόβονται a priori), οι Οικολόγοι τον Τσίπρα, η Αλέκα άκυρο…

    • Ενδιαφέρουσα η προσέγγισή σου! Λες ο Πάνος να ψήφιζε την Αλέκα; Να τον έβλεπα και με το Ριζοσπάστη παραμάσκαλα και τι άλλο στον κόσμο, χα, χα, χα…

      Την καλημέρα μου.

      • Για ψήφο μιλήσαμε όχι για προπαγάνδα, μην τα θες όλα δικά σου…

        • Χα, χα, χα… 🙂

  3. Και να έβγαζες ένα συμπέρασμα για την κυρία Παπαρήγα θα διαφωνούσε χαχαχα.
    Η αλήθεια είναι πως αυτές οι εκλογές είναι ιδιαίτερα σημαντικές αλλά βλέπεις αρκετό κόσμο ακόμα και όχι τόσο μεγάλης ηλικίας άτομα, να επιμένουν στον δικομματισμό.
    Η αλήθεια είναι ότι για μένα μετά από όλα όσα έχουν συμβεί, δεν υπάρχουν χρώματα. Και κατά την γνώμη μου ούτε σωτήριες επιλογές. Ο μόνος λόγος που θα πάω να ψηφίσω είναι το γεγονός ότι η ψήφος αποτελεί το μοναδικό μου όπλο και θα το χρησιμοποιήσω όσο μπορώ πιο σωστά.
    Η αλήθεια είναι ότι ποτέ δεν είχα πολιτική συνείδηση και με στεναχωρεί που με αυτό το συνεχιζόμενο αυτό πολιτικό μοτίβο δεν πρόκειται να αποκτήσω.
    Πάντως για να ελαφρύνουμε λίγο το κλίμα (γιατί η πολιτική πάντα μου κάθεται βαριά), αν ο Ολυμπιακός είχε κόμμα στην Βουλή αυτό θα ψήφιζα 😛
    Με την Ελπίδα ότι η ψήφος από όλο τον κόσμο δεν θα δοθεί κατά συνήθεια αλλά κατά συνείδηση, σου εύχομαι να έχεις μια υπέροχη ημέρα 🙂

    • Πράγματι, θα συμφωνήσουμε πως υπάρχουν κάποιοι συμπολίτες μας, ιδιαίτερα μεγαλύτερης ηλικίας, που επιμένουν στο δικομματισμό. Βέβαια, ενίοτε σκέφτομαι πως καλώς η κακώς, ο δικομματισμός είναι αυτός με τον οποίο έχει πορευτεί όλα αυτά τα χρόνια η χώρα χωρίς καμία άλλη αξιόλογη πρόταση, μέχρι τώρα τουλάχιστον, κι έτσι δεν μπορώ να ξέρω αν είναι κάτι κακό ή κάτι κακό τελικά ο δικομματισμός. Ίσως έτσι να σκέφτονται κι εκείνοι.

      Καλά κάνεις και θεωρείς πως η ψήφος σου είναι όπλο και θα τη χρησιμοποιήσεις όσο καλύτερα μπορείς. Έτσι πρέπει να νιώθουμε και να ενεργούμε όλοι μας. Πάντως εγώ τον Ολυμπιακό μάλλον δε θα τον ψήφιζα! Με το ποδόσφαιρο δεν έχω τίποτα κοινό και το θεωρώ ως κακό πρότυπο για την κοινωνία. Ίσως σε κάποια μελλοντική ανάρτηση να αναφερθώ στο θέμα αυτό.

      Καλή σου ημέρα επίσης 🙂

    • Θωμάς
    • 27 Απριλίου 2012

    Σε μια παλιά ιστορία του Λούκι Λουκ γίνονταν εκλογές για ανάδειξη δημάρχου και όλοι οι υποψήφιοι σκέφτηκαν να ψηφίσουν αυτόν που θεωρούσαν πιο ακίνδυνο αντίπαλο και έτσι βγήκε δήμαρχος της πόλης ο …πιο χαζός που τελικά -αν δε με απατά η μνήμη μου- αποδείχτηκε πολύ καλός δήμαρχος!
    Αν σκεφτούν έτσι και οι αρχηγοί μας υπάρχει περίπτωση να ψηφίσουν τον …Βεργή.
    Να εκφράσω όμως και την αντίθεσή μου στην επίθεση που κάνεις στο ΚΚΕ και την Παπαρήγα. Βλέποντας χθες στο βράδυ τον Κουβέλη στο Μέγκα να διατυπώνει τις απόψεις του περί «σταδιακής απαγκίστρωσης» από το Μνημόνιο, περί «παραμονής στο ευρώ και την ευρωπαϊκή ένωση» και περί «ανάγκης επιτάχυνσης των μεταρρυθμίσεων»!! διαπίστωσα πως τελικά η μόνη ρεαλιστική αντιπολιτευτική άποψη είναι του ΚΚΕ. «Αποχώρηση από Ε.Ε και ευρώ και μονομερής διαγραφή των χρεών». Και όταν λέω «ρεαλιστική» εννοώ πως είναι το μόνο που μπορεί να γίνει αμέσως, την επόμενη των εκλογών. Όλα τα άλλα είναι για προεκλογική κατανάλωση.

    • Χαίρομαι που σου αρέσει ο Λούκι Λουκ, υπήρξα κι εγώ φανατικός αναγνώστης!

      Θωμά, είναι όντως ρεαλιστική η λύση που προτείνει το ΚΚΕ; Και γιατί το λέω αυτό; (Έχεις σκεφτεί το σοβαρό ενδεχόμενο αν ΠΑΣΟΚ και ΝΔ προτείνουν να βγούμε από την Ευρωπαϊκή Ένωση το ΚΚΕ να γίνει το μεγαλύτερο φιλοευρωπαϊκό κόμμα; !!!) Για να μιλήσω σοβαρά όμως, ακούγοντας την Παπαρήγα στην τηλεόραση τις προάλλες να λέει ότι το ΚΚΕ απέλυσε τους εργαζόμενους στο Ριζοσπάστη, τον 902 και την Τυποεκδοτική γιατί δεν ήταν μέλη του κόμματος, κι όταν αφήνει απλήρωτους τους εργαζομένους του για μήνες και γενικά έχει αποδειχτεί ο χειρότερος εργοδότης, δεν μπορώ να πιστέψω πως η Παπαρήγα και το ΚΚΕ ενδιαφέρθηκε ποτέ για μένα, για σένα, για τον εργάτη. Είναι μια κλειστή κλίκα που έχει ως αυτοσκοπό να αντιδρά και να αρνείται τα πάντα. Τουλάχιστον αυτό έχω καταλάβει εγώ. Δε διαφωνώ με το υπόλοιπο σκεπτικό σου για τον Κουβέλη και τους λοιπούς, αλλά για το ΚΚΕ θεωρώ πως δεν παράγει πολιτική. Όχι σοβαρή πάντως. Κι άντε ας πούμε πως βγαίνουμε από το ευρώ, πως θα αντιμετωπίσει η δραχμή το δολάριο, το ευρώ και την Κίνα; Θα σωθούμε με την πολιτική της αναβίωσης των Σοβιέτ των αρχών του προηγούμενου αιώνα που ευαγγελίζεται το ΚΚΕ;

      Την καλησπέρα μου.

        • Θωμάς
        • 28 Απριλίου 2012

        Ονόμασα την άποψη του ΚΚΕ «ρεαλιστική» ως προς τη δυνατότητα εφαρμογής της, όχι ως προς τα αποτελέσματα που θα προκύψουν, τα οποία μπορεί και να είναι καταστροφικά (αλλά μήπως τα αποτελέσματα του μνημονίου δεν είναι;)
        Η αλήθεια είναι πως δε γνώριζα τι συνέβη με τους υπαλλήλους του ΚΚΕ, βλέποντας όμως την κ. Παπαρήγα στην ΕΡΤ (www.youtube.com/watch?v=hre1kb4omQw), ομολογώ πως δε με έπεισε. Επί 4 λεπτά προσπαθούσε να δικαιολογηθεί, μάλιστα έχασε τα λόγια της αρκετές φορές -δείγμα ταραχής-, χωρίς τελικά να καταφέρει να εκστομίσει ούτε ένα πειστικό επιχείρημα. Θα συμφωνήσω λοιπόν μαζί σου ως προς το συγκεκριμένο θέμα, δε θα φτάσω όμως στον κάπως απόλυτο αφορισμό σου πως το ΚΚΕ δεν ενδιαφέρθηκε ποτέ για τον εργάτη, γιατί είναι σαν να θεωρώ πως οι χιλιάδες εργάτες που είναι μέλη ή απλώς ψηφοφόροι του δεν έχουν το κριτήριο να κρίνουν σωστά.
        Ούτε σκοπεύω να κάνω το συνήγορο του ΚΚΕ, δεν ασπάζομαι ούτε στο ελάχιστο τις ιδέες του, απλώς διαφωνώ με την άποψη ότι είναι κάτι το ξεχωριστό από τα υπόλοιπα κόμματα.

        • Θωμά, κατάλαβα πως εννόησες το «ρεαλιστική» αλλά δεν αντιστάθηκα στον πειρασμό να σημειώσω πως το ΚΚΕ είναι μόνο λόγια απ’ ότι φαίνεται! Τη συνέντευξη της Παπαρήγα που είδες στο YouTube έτυχε να τη δω ζωντανά. Σε κάποια αποστροφή του λόγου της και υπό τις διαρκείς ερωτήσεις των δημοσιογράφων είπε: «Μα δε διώξαμε μέλη του κόμματος, αλλά όσους δεν ήταν μέλη», κάτι που δεν ακούγεται στο τμήμα της συνέντευξής της στο βίντεο που παραθέτεις. Εκείνη τη στιγμή επιβεβαίωσε αυτό που είπα πιο πάνω, πως πρόκειται για έναν κύκλο ανθρώπων που μοναδικός τους σκοπός είναι να βρίσκονται μέσα σε ένα κόμμα απλώς και μόνο για να βρίσκονται! Δεν παράγουν πολιτική παρά μόνο άρνηση. Ουδέποτε έχουν υποβάλλει μια ρεαλιστική πρόταση, ουδέποτε συμφώνησαν ακόμα και σε πράγματα που η κοινή λογική λέει πως είναι τα σωστά και ουδέποτε βγήκαν από το καβούκι τους! Απλώς υπάρχουν για να βρίσκονται εκεί!

          Την καλημέρα μου.

    • ANNA
    • 27 Απριλίου 2012

    Kαλησπέρα Τελευταίε. Και εγώ δεν έχω αποφασίσει ακόμη….μάλλον δεν βρίσκω κάποιον που να πιστεύω ότι μου προτείνει μια λύση εφικτή. Τέλος πάντων, στο θέμα σου ….Τι θα ψήφιζαν λοιπόν υποχρεωτικά οι αρχηγοί. Νομίζω ότι θα διάλεγαν τα ακίνδυνα κόμματα. Και επειδή υπάρχει μια συμπάθεια Βενιζέλου-Μπακογιάννης νομίζω ότι θα ψήφιζε Ντόρα ο Βενιζέλος. Ο Σαμαράς θα ψήφιζε Καρατζαφέρη επειδή έχει πέσει πολύ στις δημοσκοπήσεις, δεν τον φοβάται και είναι ….»παιδί» της ΝΔ. Ο Τσίπρας θα ψήφιζε Κουβέλη με παρασκηνιακή συμφωνία, ώστε ο ένας να ψηφίσει τον άλλον για να συνεργαστούν μετά. Η Χρυσή Αυγή θα ψήφιζε…………..ΛΑΟΣ, ενώ το ΛΑΟΣ θα ψήφιζε Σαμαρά. Η κ. Παπαρήγα θα επέλεγε κάποιο κόμμα ΜΛΚΚ ή ΛΜ ή ΚΛΜ ή όποιο αριστερό εξωκοινοβουλευτικό κόμμα μπει υποψήφιο στις εκλογές….χαχαχαχαχα Ο Καμένος θα ψήφιζε Δημαρά, ένεκα η συνεργασία ντε….και ο Δημαράς Καμένο…………..Ξέχασα κανένα;;;;;;;;;;;;;;

    • Δεκτός ο συλλογισμός σου στη δημοσκόπηση! Εντύπωση πάντως μου κάνει που λες πως ο Βενιζέλος θα ψήφιζε Ντόρα! Σίγουρα είναι μια ακίνδυνη επιλογή, αλλά δεν υπάρχουν άλλες, λιγότερο ακίνδυνες;

      Σε ευχαριστώ που μοιράστηκες τις σκέψεις σου μαζί μας. Καλό σου βράδυ Ελπίδα Άννα.

    • ria
    • 27 Απριλίου 2012

    μην το κουράζεις φίλε μου. συγκυβέρνηση νδ και πασοκ θα έχουμε. είναι κανονισμένο. και την κάτσαμε τη βάρκα. έτσι απλά…

    • Ria μου ελπίζω ολόψυχα και εύχομαι να μη συμβεί αυτό που λες. Παρόλα αυτά, η ανάρτησή μου σκοπό έχει να δείξει τις διαφορές και τις ομοιότητες των κομμάτων, που πιστεύω πως είναι πολλές, μήπως και βοηθηθούμε να επιλέξουμε αυτό που πραγματικά είναι το καλύτερο δυνατό για τη χώρα και όχι για την πάρτη μας αυτή τη φορά!

      Καλό σου βράδυ και καλό σαββατοκύριακο. Ελπίζω να μην έχεις υπηρεσία 😉

    • Αγγελική
    • 28 Απριλίου 2012

    Καλή σου μέρα και καλά κουράγια για την βδομάδα προς τις εκλογές. Για την ώρα μετράμε συγνώμη απ το ΠΑΣΟΚ, επειδή μας έλιωσαν. Βλέπουμε τον Σαμαρά να κόπτεται να μας πείσει πόσο αντιμνημονιακός είναι, αλλά η άτιμη η ανάγκη τα φερε… κι όλοι οι υπόλοιποι απέναντι κι ο καθένας στο δικό του μετερίζι.
    Κι εγώ συγκυβέρνηση μυρίζομαι με την ανοχή και πάλι των αριστερών δυνάμεων, παρότι ο Τσίπρας έκανε φιλότιμες προσπάθειες να ενωθούν.Πάντως δεν θα άλλαζε πολύ το τοπίο αν ψήφιζαν οι πολιτικοί, γιατί ο καθένας αφού δεν θα μπορούσε να ψηφίσει τον εαυτό του, μιας κι όλους τους άλλους τους βλέπει σαν αναγκαίο κακό, θα βλέπαμε μόνο λευκά.
    Το θέμα είναι ποιος θα πάρει τη θέση του Καρατζαφέρη μετά τις εκλογές στην συγκυβέρνηση, αφού μετά βίας μπαίνει στη Βουλή.Επίσης μπορεί να ξαναπάμε σ΄εκλογές όπως στη Γαλλία.
    Κοντός ψαλμός αλληλούια…

    • Αγγελική καλημέρα.

      Πράγματι, το ΠΑΣΟΚ κάνει μετάνοιες ενώ ταυτόχρονα προσπαθεί να μας πείσει πως δε γινόταν αλλιώς, λες και κάποιος άλλος οδήγησε τη χώρα εδώ, ενώ ο Σαμαράς ονειρεύεται αυτοδυναμίες! Από εκεί και μόνο καταλαβαίνει κανείς πόσο χάλια πολιτικός είναι… Από τους λοιπόυς, υπάρχουν μερικοί που κάνουν φιλότιμες προσπάθειες πράγματι, όπως ο Τσίπρας που για πρώτη φορά αφήνει να διαφανεί ότι δε βρίσκεται εκεί μόνο για να διαμαρτύρεται, αλλά έχει βλέψεις για κυβέρνηση! Μόνο και μόνο γι’ αυτό εγώ του λέω μπράβο, αν και έχω ιδεολογικές διαφορές. Ο Καρατζαφέρης πιστεύω ότι θα μπει στη Βουλή παρά τις δημοσκοπικές του επιδόσεις. Εκτός κι αν η Χρυσή Αυγή και η συσπείρωση γύρω από τη ΝΔ είναι τόσο ισχυρές που του στερήσουν τελικά την είσοδο.

      Κι όπως λες κι εσύ, κοντός ψαλμός… αλληλούια… 🙂

  4. Καλησπέρα Κώστα μου!
    Εγώ αποφάσισα… 😉 σαν κακόγουστο αστείο μπορεί να φαίνεται αλλά έτσι είναι…
    ΑΦιλιά και καλή έμπνευση στους αναποφάσιστους της παρέας! 🙂

    • Οποία σύμπτωσις! Έχω την εντύπωση πως σήμερα αποφάσισα κι εγώ! Λες να είναι μια απλή σύμπτωση τελικά ή μήπως δεχτήκαμε το ίδιο ερέθισμα που μας οδήγησε στην απόφαση; 😉

      Καλό σου απόγευμα και πολλά πολλά ΑΦιλιά καλή μου μάγισσα 🙂

  5. Πολύ έξυπνη η απορία σου Τελευταίε, δίνει τροφή για υποθέσεις είτε ρεαλιστικές είτε εξωγήινες( βλέπε ψήφο Παπαρήγας.)

    Δεν θα διαφωνήσω καθόλου με τις πολιτικές προτιμήσεις των αντίπαλων αρχηγών και κομμάτων. Αντιθέτως η επιχειρηματολογία σου αποδεικνύει για άλλη μια φορά την ανάγκη για την επικράτηση του δικομματισμού στην εξουσία( ψήφος Βενιζέλου σε Σαμαρά και αντίστροφα) και την σχέση αλληλεξάρτησης που έχουν τα δύο μεγάλα κόμματα, ανεξάρτητα από ιδεολογικές αποστάσεις και κομματικές συγκρούσεις. Με τον Τσίπρα δαγκωτό στον Καμμένο, χμ νομίζω πως ένα μετριοπαθές κόμμα της δεξιάς, ίσως ενίσχυε τον αντιπολιτευτικό του λόγο, τους Καρατζαφέρη και Κουβέλη τους εξήγησες, για την Χρυσή Αυγή μάλλον ΛΑΟΣ όπως λες, κι αυτό διότι δεν έχει άλλη επιλογή ( αν και η προσπάθεια προσέλκυσης ακροδεξιών ψηφοφόρων από το ΛΑΟΣ, δημιουργεί ακόμα ένα ερώτημα για την προτίμηση της Χ.Α). Η Παπαρήγα είναι μία κατηγορία συζήτησης από μόνη της. Η Παπαρήγα μπορεί να ψήφιζε ΜΛ-ΚΚΕ και ΚΚΕ( μ-λ) μιας και οι δύο κομμουνιστικές οργανώσεις, συμμερίζονται τις απόψεις περί αντιμπεριαλιστικού αγώνα και γενικότερα ασπάζονται την μαρξιστική-λενιστική ιδεολογία. Θα ψήφιζε τέλος πάντων κάτι το οποίο να μην δήλωνε την υποστήριξη στην πλουτοκρατική υποδούλωση της Ε.Ε. και του ΝΑΤΟ. Άλλωστε σκοπός της Παπαρήγας είναι να ΜΗΝ βγει στην εξουσία αλλά να χρησιμοποιεί διαρκώς τον αντίλογο ως μέσο επιχειρημάτων.

    Φοβερή ανάρτηση!!

    • Koufetarie, ΠΑΣΟΚ και ΝΔ βλέποντας τη δημοσκοπική τους κατρακύλα έχουν αρχίσει να βάζουν πολύ νερό στο κρασί τους. Τόσο, που πια το κρασί μου φαίνεται ότι είναι λιγότερο από το νερό. Τις τελευταίες ημέρες και υπό το βάρος των δημοσκοπήσεων που δε βλέπουν τη δημοσιότητα, ακόμα και η αυτοδυναμία που ευαγγελιζόταν ο Σαμαράς έχει γυρίσει σε «ισχυρή κυβέρνηση»!
      Το κάλεσμα Τσίπρα για κυβέρνηση της αριστεράς, κάτι πρωτοφανές για τα ελληνικά δεδομένα, μοιάζει να έχει συσπειρώσει τον κόσμο γύρω από το ΣΥΡΙΖΑ. Δεν ξέρω τι θα βγει τελικά από τις κάλπες, εκείνο που μπορώ να υποθέσω με σχετική πάντα βεβαιότητα, είναι το γεγονός πως οι κάλπες θα βγάλουν αποτελέσματα πρωτόγνωρα.

      Την καλημέρα μου 🙂

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: