Εικόνα με άρωμα.

(c) Τελευταίος

Επειδή ξεκίνησα μετά το Πάσχα λίγο απότομα, σκέφτηκα να ρίξω λίγο το ρυθμό. Γι’ αυτό σας χαρίζω μια εικόνα γεμάτη άρωμα λεμόνι… μέχρι την επόμενη ανάρτηση!

Καλό Σαββατοκύριακο.

  1. Αυτή η φωτογραφία μας διηγείται μια πανέμορφη ιστορία…αφήνει το φως να περάσει διακριτικά και γαληνεύει τη καρδιά μας… το λεμόνι είναι μεν πανέμορφο, αλλά μας θυμίζει πως είναι και πικρό! 😉
    Καλή συνέχεια!

    ΑΦιλιά! :)))

    • Καλή μου μάγισσα, είδες τι ωραία διαχέεται το φως ανάμεσα στα φύλλα;

      Το λεμόνι είναι πικρό ή ξινό, αλλά το θέλουμε για να συνοδεύει γευστικά το φαγητό μας 😉

      ΑΦιλιά επίσης 🙂

  2. Συνεχίζω τον συλλογισμό της Μαγισσούλας μας απο πάνω…ξινή είναι η γεύση του λεμονιού…ξινή και οξειδωτική!
    Η τελευταία ιδιότητά του, για μένα είναι ελπιδοφόρα…;)
    Kαλό Σ/κο Τελευταίε μου…και χαιρετίσματα στην κοντούλα λεμονιά σου!:))

    • Κάρυ μου, μου αρέσει το άρωμα του φρεσκοκομμένου λεμονιού!

      Καλό ΣΚ 🙂

  3. Μοσχοβόλησε ο τόπος…

    • Ωραίο άρωμα, έτσι;

  4. Πω πω μυρουδιές! Υπέροχο το λεμονάκι!!

    • Να είσαι καλά!

      Καλό απόγευμα 🙂

  5. Πώς μπορεί ένα λεμόνι να αλλάξει την μέρα σου και να δώσει χρώμα στην ζωή σου; Μόνο ένα λεμόνι;; Μπορεί;
    Ναι, άμα το κοιτάξεις καλά-καλά. Σαν να βλέπεις για πρώτη φορά λεμόνι στην ζωή σου! Άμα το τραβήξεις φωτογραφία…
    Έτσι πρέπει να ξετρυπώνουμε την ομορφιά στην κάθε μέρα!
    Τις καλησπέρες μου Τελευταίε!
    Μύρισε ο τόπος ομορφιές 🙂

    • Τη φωτογραφία την τράβηξα την ημέρα του Πάσχα με το κινητό. Είδα το λεμόνι και μου τράβηξε το ενδιαφέρον. Αν είχα μια καλή ψηφιακή φωτογραφική μηχανή πιστεύω ότι το αποτέλεσμα θα ήταν πολύ καλύτερο, αλλά κι έτσι όπως είναι μου αρέσει!

      Καλησπέρα 🙂

    • Νέστορας
    • 20 Απριλίου 2012

    κλείνεις τα μάτια… βαθιά ανάσα… χαμόγελο… τριγύρω ησυχία κι ένα απαλό αεράκι… κι ο ήλιος να ζεσταίνει…

    • Έτσι, έτσι…

  6. Nα έχεις ένα Σαββατοκύριακο γεμάτο αρώματα της φύσης και γέλιο!!!

    • Επίσης Θαλασσένια. Καλό Σαββατοκύριακο 🙂

  7. Πολύ ωραία η φωτογραφία σου. Μου αρέσει το παιχνίδισμα του φωτός.
    Μου έφερε στο νου το αγαπημένο παιδικό τραγουδάκι , τον Πρίγκηπα Λεμόνη
    «Ο πρίγκιπας λεμόνης αρρώστησε βαριά
    Με ίκτερο και βήχα και πόνο στη καρδιά
    Τρέχουν οι γεωπόνοι με φάρμακα πολλά
    Τον πρίγκιπα λεμόνη να κάνουνε καλά
    Καρότα υπασπιστές μου ελάτε να σας πω
    Δεν έχω άλλο πόνο μονάχα αγαπώ
    Την όμορφη Κρεμμύδω αν δεν την παντρευτώ
    μεσ΄ τον λεμονοστύφτη θα πέσω να στυφτώ»

    Το ερωτευμένο λεμόνι…

    Την καλησπέρα μου

    • Σοφία, τον Πρίγκηπα Λεμόνη τον είδα πρώτη φορά σε ένα σκετσάκι στο νηπιαγωγείο του μεγάλου μου γιου! Ήταν πραγματικά υπέροχο.

      Καλό σου βράδυ και καλό Σαββατοκύριακο 🙂

    • GiP
    • 20 Απριλίου 2012

    Πολύ καλό αλήθεια !! Σαν να το μυρίζω !!!

    • Να είσαι καλά Γιώργο 🙂

      Καλό σου βράδυ.

  8. Μμμμμμμμ! Τι όμορφη μυρωδιά! Τι όμορφη φωτογραφία!
    Ευχαριστούμε!
    Καλό Σ/Κ

    • Καλό Σαββατοκύριακο και σε σένα Φλώρα 🙂

  9. λίγο λεμόνι – στο τέλος της γραφής – για ν’ ασπρίσει κάπως το θαύμα…
    έχω χαρίσει ένα λεμόνι…
    ο παραήπτης το βάπτισε Τζακ…
    είναι δυο χρονών σήμερα!
    ο Τζακ!

    • Διόρθωσέ με αν κάνω λάθος, αλλά καλώς κατάλαβα ότι το λεμόνι είναι δυο χρονών;

      Την καλημέρα μου katabran.

      • σωστάαα…
        🙂
        καληνύχτα

  10. Μια φωτογραφία που μας διηγείται την ιστορία της δημιουργίας…Πολύ καλή…καλησπέρα! 🙂

    • Την καλημέρα μου και τις καλύτερες ευχές μου για το Σαββατοκύριακο 😉

    • vad
    • 21 Απριλίου 2012

    Εγώ ο πεζός αδυνατώ παρακολουθήσω τα όντως όμορφα ποιητικά σχόλια των προλαλησάντων,απλώς αναρωτιέμαι,το άρωμά του ξεπλένει την πασχαλιάτικη τσίκνα;:))
    Χρόνια Πολλά!

    • Φίλε Βασίλη, την ώρα που κόβεται το λεμόνι από το δέντρο ξεπλένει όλες τις μυρωδιές. Κάθε φορά που μαζεύω λεμόνια από τις λεμονιές στον κήπο του πατέρα μου γεμίζω με το υπέροχο άρωμά τους.

      Την καλημέρα μου 🙂

  11. Μου θύμισες τα παιδικά μου χρόνια, τότε που η μαμά μου με «έλουζε» με μυρτώ λεμονάκι.
    Τι ωραίο άρωμα, τι γλυκιές αναμνήσεις.
    Καλή Κυριακή αισιόδοξη και χαμογελαστή 🙂

    • Πράγματι η Μυρτώ ήταν το άρωμα των νεανικών μας χρόνων!

      Καλό σου απόγευμα 🙂

  12. Καλησπέρα Κώστα μου!

    • Ωραίο τραγούδι Μελίτα, σε ευχαριστώ!

      Έλειπα τρεις τέσσερις μέρες και δεν έχω περάσει από τα δικά σας ιστολόγια. Αύριο όμως θα επανέλθω δριμύτερος!

      Καλό σου βράδυ 🙂

    • ANNA
    • 24 Απριλίου 2012

    Kαλησπέρα και Χριστός Ανέστη…Χθες γύρισα και είπα να αφήσω ευχές στην μοσχομυρισμένη σελίδα σου.
    Καλή εβδομάδα με άρωμα λεμονιού αλλά με γλύκα!!!!!!!!!!!

    • Άννα καλημέρα. Σου στέλνω κι εγώ τις ευχές μου, έστω κι ελαφρώς καθυστερημένα 🙂

      Καλή εβδομάδα και σε ‘σένα, αν και πια είναι Τρίτη!

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

