Αλλαγή.

Μετά από ενάμιση χρόνο, το ιστολόγιό μου αποφάσισε να αλλάξει το φαίνεσθαι, το είναι του βεβαίως θα παραμείνει το ίδιο! Νομίζω πως η χρονική στιγμή είναι η καταλληλότερη.

Με την ελπίδα να σας αρέσει, σας στέλνω τις θερμότερες ευχές μου για το Πάσχα. Θα είμαστε ξανά μαζί την ερχόμενη εβδομάδα, ανανεωμένοι πια…

    • Νέστορας
    • 13 Απριλίου 2012

    με γειες λοιπόν η όμορφη καινούρια εμφάνιση!

    καλό πάσχα εύχομαι Κώστα, εύχομαι να περάσεις όμορφα και ήρεμα ετούτες τις μέρες. τα λέμε από βδομάδα 🙂

    • Να είσαι καλά Νέστορα.

      Τις ημέρες αυτές περνάμε όμορφα πλην όμως κουραστικά! Αλλά μας αρέσει 🙂

  1. Μεγάλες αλλαγές, και καλή δουλειά, Κώστα. Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση και πάλι και σ’ εσάς!

    • Ευχαριστούμε πολύ για τις ευχές. Τις ανταποδίδουμε και τις στέλνουμε και πέρα από τον Ατλαντικό!

    • GiP
    • 14 Απριλίου 2012

    Καλό Πάσχα Κώστα (το είδα σε προηγούμενα σχόλια) και ότι επιθυμείς !!! Να είσαι καλά και να περάσεις καλά !!

    • Γιώργο, σε ευχαριστώ πολύ. Εύχομαι το ίδιο για σένα και όσους αγαπάς.

  2. Εύχομαι να περάσεις χαρούμενο Πάσχα με όσους αγαπάς.
    Τις αλλαγές θα τις δω με την ησυχία μου όταν τελειώσουν οι γιορτινές μέρες και θα έχω χρόνο.
    Καλή Ανάσταση!!!

    • Θαλασσένια, εύχομαι κι εγώ να είσαι μαζί με όσους αγαπάς και να περάσεις όμορφα.

  3. Για να δούμε τι θα δούμε…χαχα! 😉
    Προσωπικά μου αρέσουν οι αλλαγές! :))

    • Καλή μου μάγισσα, είδες που με οδήγησε η μέχρι τώρα μελέτη του Κρισναμούρτι; Χα, χα, χα… Μπορεί να μην έγινα ακόμα άλλος άνθρωπος, αλλά τουλάχιστον άλλαξα εμφάνιση στο ιστολόγιο! Πάντως, μόλις τελειώσω τη μελέτη θα τα πούμε! Να ξέρεις μόνο ότι έμεινα έκπληκτος, αλλά το γιατί θα το συζητήσουμε άλλη στιγμή 🙂

      Φιλιά σε σένα και την οικογένειά σου.

  4. Καλορίζικο και »καλοτάξιδο»! Η ανανέωση βοηθάει! Είτε σε σπίτι είναι αυτό είτε σε μπλογκ! Καλημέρες!

    • Κουφετάριε σε ευχαριστώ. Ένιωθα πως έπρεπε να κάνω μια αλλαγή και την έκανα τώρα που είχα λίγο χρόνο διαθέσιμο.

      Την καλησπέρα μου.

  5. Καλησπέρα Κώστα μου!
    Χρόνια πολλά! Χριστός ανέστη!
    Να είναι καλορίζικο το σπιτικό σου! Η αλλαγές πάντα μας ανανεώνουν και μας φτιάχνουν την διάθεση , οπότε είναι ευπρόσδεκτες!
    Σε φιλώ!

    • Χρόνια πολλά και σε σένα Μελίτα.

      Οι αλλαγές απαιτούνται ενίοτε γιατί όπως λες κι εσύ μας αλλάζουν και μας φτιάχνουν τη διάθεση.

      Σου στέλνω τα φιλιά και την καλησπέρα μου 🙂

    • *Οι αλλαγές
      Βιαστική καθώς ήμουν έκανα λάθος, συγνώμη.

  6. Ωωωω να τις οι αλλαγές. Μ’αρέσει πολύ.
    Καλορίζικο το νέο «σκηνικό».
    Σου εύχομαι ότι καλύτερο, καλό Πάσχα με υγεία και ευτυχία.
    Φιλιά 🙂

    • Σου αρέσει; Συμπαθητικό νομίζω πάντως ότι είναι και βεβαίως λίγο πιο σύγχρονο από την παλιά εμφάνιση.

      Τις ευχές και τα φιλιά μου 🙂

  7. Χρόνια σου πολλά!Χριστός Ανέστη! 🙂

    • Χρόνια πολλά και σε σένα! Τις καλύτερες ευχές μου και την καλημέρα μου 🙂

    • Θωμάς
    • 16 Απριλίου 2012

    Μήπως το φύλλο θα αντικαταστήσει το δέντρο που ήταν σήμα του blog; Το λέω αυτό γιατί το δέντρο συμβόλιζε μια σταθερότητα ενώ το φύλλο που το παρασέρνουν τα νερά συμβολίζει άλλα πράγματα (και μήπως εννοείς την Ελλάδα;)
    Χρόνια Πολλά.

    • Θωμά, το δέντρο του Τελευταίου παραμένει και δεν αντικαθίσταται! Θυμάμαι ακόμα τη στιγμή που το απαθανάτισα, ήταν από εκείνες που μένουν αξέχαστες στη ζωή. Πραγματικά ήταν μια αληθινή οπτασία! Το φύλλο από την άλλη απλώς συνοδεύει την ανάρτηση. Και το επέλεξα ακριβώς γιατί απεικονίζει το απερχόμενο, εκείνο που ότι είχε να δώσει το έδωσε κι αναφέρομαι βεβαίως στην προηγούμενη μορφή του ιστολογίου μου! Κανένας άλλος συμβολισμός δεν υπάρχει και βεβαίως δεν εννοώ επ’ ουδενί την Ελλάδα.

      Έχω επιλέξει να συνοδεύουν τα άρθρα μου εικόνες που απεικονίζουν τη φύση. Είτε δικές μου είτε άλλες που δε συνοδεύονται από πνευματικά δικαιώματα. Έχω μια πληθώρα τέτοιων ωραίων εικόνων κι ελπίζω να τις απολαύσετε! 🙂

      Την καλημέρα μου.

    • Αγγελική
    • 16 Απριλίου 2012

    Εκανες ένα μίνι λίφτινγκ δηλαδή.
    Καλορίζικο!
    Τα χρόνια μου πολλά με υγεία!

    • Νομίζω πως χρειαζόταν αυτή η αλλαγή 🙂

      Χρόνια πολλά και σε ‘σένα με τις καλύτερες ευχές μου!

  8. Όντως χρειαζόνταν μια αλλαγή. Είναι και πιο λειτουργικό, μη σου πω…

    • Πράγματι κι εγώ νομίζω πως η αλλαγή ήταν επιβεβλημένη.

      Την καλημέρα μου.

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

