Προτροπή!

(c) Τελευταίος

Εχθές είχα μια δύσκολη μέρα στη δουλειά. Μόλις σχόλασα το κεφάλι μου ήταν γεμάτο υπηρεσιακά θέματα, αν και συνήθως όταν κλείνω την πόρτα της δουλειάς τα αφήνω όλα πίσω. Μαζί λοιπόν με τα υπηρεσιακά θέματα, μέσα στο μυαλό μου στριφογύριζε η κακή οικονομική κατάσταση, η ανασφάλεια, η αβεβαιότητα για το μέλλον κι όλα τα υπόλοιπα ζητήματα που βασανίζουν τους Έλληνες τα τελευταία χρόνια σπρώχνοντάς μας προς την κατάθλιψη…

Κατευθυνόμενος προς το αυτοκίνητο πέρασα μπροστά από ένα κατάστημα με λουλούδια. Το παραπάνω γλαστράκι αιχμαλώτισε το βλέμμα μου. Αυτομάτως ήρθε στο μυαλό μου η σύζυγός μου. Μπήκα μέσα, το πήρα με τις κορδέλες του και όλα τα σχετικά και βγαίνοντας έξω, ως δια μαγείας το κεφάλι μου καθάρισε και το χαμόγελο πια δεν μπορούσε να κρυφτεί!

Όταν έφτασα στο σπίτι το χάρισα στη Γεωργία. Εκείνη απόρησε στην αρχή, αλλά τα μάτια της έλαμψαν! Δεν πρόλαβε να με ρωτήσει, της είπα ότι δεν έχουμε κάποια επέτειο, απλώς  γιορτάζουμε το γεγονός ότι είμαστε καλά, τα παιδιά κι εμείς, καθώς επίσης ότι εκτιμώ όλα όσα κάνει για την οικογένειά μας. Παρά το γεγονός ότι της φάνηκε παράξενο χαμογέλασε!

Γιατί σας τα λέω σήμερα όλα αυτά; Όχι βεβαίως για να πάρω εύσημα, αλλά για να σας προτρέψω να κάνετε κάτι από εκείνα τα μικρά αλλά ξεχασμένα καθημερινά πράγματα που αδειάζουν το μυαλό από τις σκοτούρες κι επαναφέρουν το χαμόγελο στα χείλια. Το έχουμε ξεχάσει, τουλάχιστον εγώ το ξέχασα, ότι πρέπει να φροντίζουμε και τους ανθρώπους μας αλλά και την ηρεμία μας. Κι αυτά τα μικρά πράγματα είναι το καλύτερο αντίδοτο στη ζοφερή πραγματικότητα που ζούμε.

Υ.Γ. Ρώτησα το όνομα του λουλουδιού την κυρία στο ανθοπωλείο, αλλά δυστυχώς το ξέχασα… 🙂

  1. Έτσι ακριβώς τελευταίε! Από αυτά το μικρά αλλά πολύ σημαντικά (που είμαστε καλά, που έχουμε ο ένας τον άλλο…) πρέπει να θυμόμαστε αυτούς τους δύσκολους καιρούς! Και οι μικρές αυτές χειρονομίες δίνουν πολύ κουράγιο και χαμόγελο που τόσο το έχουμε ανάγκη!

    Υ.Γ Το μοιράστηκα, δεν πιστεύω να σε πειράζει;

    • Φλώρα καλά έκανες και το μοιράστηκες, άλλωστε γι’ αυτό υπάρχουν τα ιστολόγια!

      Καλό σου απόγευμα 🙂

  2. Σωστός!!!
    Το συγκεκριμένο λουλούδι, αλλά σε πορτοκαλί χρώμα, πρόσφερα πριν από χρόνια και σε μια άσχετη μέρα στην αγάπη μου! Αργότερα το μετέφερα σε γλάστρα και τώρα έχει θεριέψει και τέτοια εποχή γεμίζει λουλούδια. Φυσικά και δεν θυμάμαι το όνομά του αλλά ποιός σκάει για αυτό 🙂

    • Λες να το βάλω σε καμιά μεγάλη γλάστρα; Μου έδωσες ιδέα τώρα… 😉

      Την καλησπέρα μου!

  3. Μα τα καλύτερα δωράκια είναι τα απρόσμενα, τα ξαφνικά. Ειδικά όταν η παρουσίαση είναι πρωτότυπη και παιχνιδιάρικη.

    • Έτσι είναι! Τα καλύτερα δώρα πάντα έρχονται από εκεί που δεν τα περιμένεις!

      Καλησπέρα 🙂

  4. Tέτοια της κάνεις και δεν έχει μάτια γι’άλλον! χαχαχαχαχαχχαχαχχαχαχαχαχαχα! ;))

    • Έτσι μας εκπαίδευσαν στη σχολή των Στρατηγών! Τι τα φοράμε τα γαλόνια, χα, χα, χα…
      🙂

      Καλό σου απόγευμα Κάρυ μου.

  5. Είδα πρόσφατα μια ταινία -μαζί με τη γυναίκα μου- που ο σύζυγος έστειλε από το ανθοπωλείο δύο πανομοιότυπες γλάστρες, μία στη σύζυγο και μία στην ερωμένη, και είπα θριαμβευτικά στη γυναίκα μου: «Να γιατί δε σου κάνω δώρα, αγάπη μου!!» Λες να την πίστεψε τη δικαιολογία μου;

    • Χα, χα, χα… Δε νομίζω να σε πίστεψε καλέ μου φίλε Θωμά 😉

      Εγώ πάντως ένα λουλούδι πήρα…

  6. To λουλουδάκι το λένε «Καλαχόη», αυτό που έκανες όμως το λένε ευαισθησία, αγάπη, φροντίδα, ευχαριστώ, αναγνώριση, λογική, παράδειγμα και άλλα πολλά ονόματα.
    Σε είχα σε εκτίμηση με κάτι γαλόνια, τώρα πήρες κι άλλα στρατηγέ μου, που λέει και η Κάρυ.

    • Καλαχόη, ναι, αυτό το όνομα μου είπε, έχεις δίκιο και σε ευχαριστώ πολύ για την πληροφορία!

      Η Κάρυ λέει πολλά, μην την πιστεύεις, χα, χα, χα… 🙂

  7. Θα έλιωσε η συνονόματη να είσαι βέβαιος! Να χαίρεσαι την όμορφη φαμίλια σου! Ευχές πολλές!

    • Έλιωσε, έλιωσε! Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου τις οποίες ανταποδίδω μέσα από την καρδιά μου 🙂

  8. Αχ, ρε φίλε. Όταν είχαμε λεφτά το κάναμε τακτικά… Σήμερα πια…

    • Ρε Δήμο, με σε παίρνει από κάτω, κάποια στιγμή θα αλλάξουν τα πράγματα. Άλλωστε το είπε κι Βενιζέλος: «Αρχίσαμε»… (την πτώση!)

      Την καλησπέρα μου.

      • Μπα, δε με παίρνει, ετοιμάζομαι να υπογράψω… Σε λίγο θα έχω τουλάχιστον να τρώω, αν όχι για λουλούδια…

        • Μπράβο Δήμο και καλή αρχή, κι αν ασχοληθείς ξανά με αυτοδιοικητικά και χρειαστείς βοήθεια, μη διστάσεις. Λόγω θέσης αποκτήσαμε κι ανάλογες γνώσεις!

    • Αγγελική
    • 20 Μαρτίου 2012

    Ναι κι εγώ έχω την εντύπωση ότι τώρα αρχίσαμε, μέχρι τώρα μάλλον κάνανε πρόβα..
    Τα λουλούδια όνειρο! μια πολύ όμορφη και τρυφερή χειρονομία.
    Στα μικρά και στα απλά πράγματα μπορεί κάποιος να βρει και να δώσει χαρά τελικά.Να είσαστε πάντα καλά και να χαίρεστε ο ένας τον άλλον.

    • Ας ελπίζουμε Αγγελική, ότι η πτώση δε θα είναι μεγάλη. Οπότε, το γυρίζουμε στα λουλούδια και τα απλά καθημερινά πράγματα γιατί αλλιώς θα μας πιάσει κατάθλιψη! Προτιμώ το χαμόγελο και την αισιοδοξία.

      Καλό σου βράδυ.

    • GiP
    • 20 Μαρτίου 2012

    Το απλό, το απρόσμενο, το γνησιο… όταν τα προσφέρεις χαρίζεις στιγμές ευτυχίας.

    Τον δρόμο που βλέπεις από το παράθυρο σου, την δεκαετία του 80, Πάσχα, Καλοκαιρια, Σ/Κ με αργία πριν και μετά… Πατήσια-Αμπελόκηποι τον είχα…
    Πήγαινα σε ένα Κάμπινγκ έξω από τα Καμένα Βούρλα, τα παιδιά μου εκεί μεγάλωσαν. Και με κέντρο το κάμπινγκ οργώναμε τις περιοχες. Λαμία, Στυλίδα, Καμένα Βούρλα, το μοναστήρι πάνω, ο Μύλος…

    Τι μου θύμισες….

    • Γιώργο, έτσι είναι, το απρόσμενο όταν δεν είναι για κάτι άσχημο βεβαίως, χαρίζει τη μεγαλύτερη ευτυχία.

      Πέρασες καλά στα μέρη μου ε; Όταν ξανάρθεις θα σε κεράσουμε ένα καφεδάκι, έτσι;

      Υ.Γ. Στο ιστολόγιό σου, τρόμαξα να αφήσω σχόλιο. Πατάω δημοσίευση και μοιάζει να μην κάνει τίποτα. Τις προάλλες δε δημοσιεύτηκε, σήμερα από ότι είδα τελικά όλα πήγαν καλά. Θα μπορούσες να βάλεις την επιλογή Όνομα/Url; Θα με διευκόλυνες…

    • ria
    • 20 Μαρτίου 2012

    υπέροχη κίνηση και εξαιρετικά συμβολική. πρέπει να εκτιμάμε αυτό που έχουμε και το θεωρούμε αυτονόητο.
    πρέπει να ειμαστε ευγνώμωνες για την υγεία, τη δουλειά μας, την απλή τετριμένη καθημερινότητά μας!

    • Την τετριμμένη καθημερινότητά μας! Αυτήν την καθημερινότητα τις περισσότερες φορές την καταριόμαστε, αλλά όταν αλλάζει, συνήθως αλλάζει για κακό και μόνο τότε την εκτιμούμε!

      Καλό σου βράδυ Ρία μου.

  9. Η ευτυχία βρίσκεται στα μικρά καθημερινά πράγματα. Αυτό να μην το ξεχνάμε ποτέ ούτε και το γεγονός ότι πρέπει να χαιρόμαστε την κάθε στιγμή με τα αγαπημένα μας πρόσωπα και να δείχνουμε ότι τα νοιαζόμαστε και τα αγαπάμε, όπως μπορεί ο καθένας.
    Τα προβλήματα πάντα θα υπάρχουν , οι άνθρωποι όμως;
    Καλό βράδυ

    • Το ξεχνάμε όμως Σοφία και τελικά νομίζω πως ξεχνάμε το σημαντικότερο πράγμα τελικά. Καμιά φορά σκέφτομαι ότι αν κάποιος μου έλεγε πως οι στιγμές μου στη ζωή είναι μετρημένες και είναι τόσες, τότε θα εκτιμούσα κάθε δευτερόλεπτο. Κι αμέσως την άλλη στιγμή ξεχνάω ότι πράγματι οι στιγμές μου είναι μετρημένες, πεπερασμένες και όχι άπειρες. Κι έτσι ξεχνάω να δωρίζω κάθε μέρα στη γυναίκα μου ένα λουλούδι! Δεν είναι κρίμα;

      Καλό σου βράδυ κι εσένα.

        • Νέστορας
        • 20 Μαρτίου 2012

        από την άλλη, αν δώριζες κάθε μέρα θα έχανε την αξία του, έτσι δεν είναι; 🙂
        πολύ μου αρέσουν αυτές οι μικρές στιγμές…

        • Έτσι είναι Νέστορα.

          Καλημέρα 🙂

  10. Καλά είναι και τα λουλούδια αλλά σημαντικότερη -για μένα- είναι η ανθρώπινη επαφή. Να πιείς ένα κρασί, να πας μια βόλτα, να χαζέψεις , να ακούσεις τον άλλον και πολλά άλλα μικρά αλλά πολύτιμα, κτίζουν γερές σχέσεις.

    • Συμφωνούμε Σοφία κι αυτό ήθελα να πω κι εγώ παραπάνω, αλλά μιας και το θέμα είχε επικεντρωθεί στα λουλούδια, απλώς έκανα λόγω γι’ αυτά λίγο περισσότερο 😉

  11. Είσαι καταπληκτικός! Μπράβο για την ευαισθησία, το σεβασμό και την αγάπη που της έδειξες. Νομίζω ‘τελευταίε’ πως ελάχιστοι το πράττουν αυτό, ειδικά μετά από χρόνια σχέσης. Πραγματικά σε χάρηκα και φαντάζομαι πόσο ευτυχισμένη θα αισθάνθηκε η γυναίκα σου, είναι τυχερή :)))
    Αν έχετε τέτοια αγάπη, τίποτε δε μπορεί να σας φοβίσει.

    • Μαίρη, η αγάπη που έχουμε μεταξύ μας είναι πραγματικά αληθινή. Κι εκείνη με το λουλούδι ένιωσε υπέροχα αλλά κι εγώ «ξελάφρωσα» από τις σκοτούρες. Γι’ αυτό θεώρησα σωστό να προτείνω σε όλους να «ξεχάσουν» για λίγο τα προβλήματα της καθημερινότητας.

      Την καλημέρα μου.

  12. Νάσαστε πάντα καλά και ευτυχισμένοι στην υπέροχη οικογένεια που έχετε φτιάξει με τόση αγάπη. Τις ευχές μας.

    • Δημήτρη μου σε ευχαριστώ πολύ για τα λόγια σου. Το ίδιο εύχομαι κι εγώ για εσένα και την καλή μου φίλη και μεγάλη μου αδυναμία, τη Μαργαρίτα. 🙂

  13. Δεν ξέρω αν φταίει η ηλικία μου αλλά ειλικρινά συγκινήθηκα, πολύ… συγκινήθηκα γιατί με αυτή την τρυφερή κίνηση έδειξες πως είσαι από τους ανθρώπους που όχι μόνο οι δυσκολίες δεν τους καταβάλουν, αλλά μπορούν και ξέρουν να εκφράζουν την αγάπη τους….και ξέρεις αυτό δεν είναι απλό στην εποχή μας!
    Κι ένα ευρώ να μην έχουμε στην τσέπη, μπορούμε να μοιραστούμε τα πλούσια μας αισθήματα με τους ανθρώπους γύρω μας, ακόμα και προσφέροντας ένα λουλουδάκι από κάποιο φράχτη…έτσι δεν είναι;

    ΑΦιλιά πολύ τρυφερά! :))

    ΥΓ: Αυτό είναι ευγένεια ψυχής!

    • Αχ, καλή μου μάγισσα, τώρα εσύ συγκίνησες εμένα!!!

      Μια προτροπή για να ξεφύγουμε από τα προβλήματα, έστω και πρόσκαιρα, έκανα, τίποτα άλλο, αλλά εσύ κοίταξες με έκανες και κοκκίνισα 🙂

      Το πως διαχειριζόμαστε την κατάσταση που βιώνουμε, έστω κι αν αυτή είναι δύσκολη, κάνει τη διαφορά στη ζωή μας. Άλλωστε, όσο το κεφάλι μας είναι ψηλά και η αξιοπρέπειά γεμίζει την ψυχή μας, όσες δυσκολίες κι αν υπάρχουν νομίζω ότι μπορούν να αντιμετωπιστούν.

      Την καλημέρα μου και σου στέλνω κι ένα τεράστιο Αευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου 🙂

  14. Μπράβο σου βρε Τελευταίε.. Πραγματικά. Την ανάρτησή σου την είδα χθες ωστόσο δεν πρόλαβα να σχολιάσω. Έφυγα απ’ το σπίτι και σκεφτόμουν να αλλάξω έστω του ρου της καθημερινότητας όπως ακριβώς έκανες εσύ. Και το άλλαξα χάρη σε σένα. Σ ευχαριστώ!!

    Καλημέρα!!

    • Μπράβο σου koyfetarie 🙂
      Χαίρομαι που υπήρξα η αφορμή για να αλλάξει κάτι από την καθημερινότητά σου!
      Να είσαι καλά και σου στέλνω κι εγώ την καλημέρα μου.

  15. Χρόνια Πολλά σήμερα στους Στρατηγούς Δασοπόνους μας!!!! :))

    • Κάρυ μου, πράγματι σήμερα είναι η πρώτη μέρα της Άνοιξης και η Παγκόσμια Ημέρα Δασοπονίας. Χρόνια πολλά σε όλους μας 🙂

      Παρενθετικά αναφέρω ότι λόγω των πολλών αστεριών που φέρω εις τους ώμους μου, κατέχω τον τίτλο του Δασολόγου και όχι του Δασοπόνου! (Η διαφορά μεταξύ τους ως προς τις σπουδές είναι στο ότι οι πρώτοι είναι απόφοιτοι ΑΕΙ ενώ οι δεύτεροι ΤΕΙ. Βεβαίως όμως, οι Δασοπόνοι είναι αξιολογότατοι, πλήρως κι επαρκώς καταρτισμένοι στην επιστήμη και άκρως απαραίτητοι για τη λειτουργία των Δασικών Υπηρεσιών. Εγώ βέβαια όπως γνωρίζεις δεν εργάζομαι σε Δασαρχείο, αλλά σε διοικητική υπηρεσία 😦 )

    • xromatisti
    • 21 Μαρτίου 2012

    Εσύ λέγεσαι Τελευταίος, εγώ έφτασα τελευταία στην ανάρτηση αυτή. Τις τελευταίες λίγες μέρες απήχα και μόλις είδα την όμορφη ανάρτησή σου. Αυτό το όμορφο λουλουδάκι αν και λέγεται Καλαγχόη, εγώ το λέω νυφούλα γιατί μόλις ανθίζει είναι σαν μια χρωματιστή, χαρούμενη, μοντέρνα στολισμένη νυφούλα. Όπως κι οι αμυγδαλιές που βλέπω αυτόν τον καιρό (παραδοσιακές-στα άσπρα_νυφούλες) και τις θαυμάζω κι εύχομαι να μην τις ματιάζω.
    Η κίνηση σου, όντως, παράδειγμα αφύπνισης.

    Υ.Γ.Έχε υπόψιν, ότι επειδή ανήκει στα παχύφυτα δεν θέλει πολύ νερό και αν σου πιάσει μικρά-μικρά ασπράκια σαν πιτυρίδα, ψέκασε την με διάλυμα απορρυπαντικού πιάτων (με άρωμα λεμόνι) σε νερό και θα γίνει αμέσως καλά.
    Αυτά και καλό βράδυ.

    • Xromatisti, και η αποχή επιβάλλεται! Ωραίο όνομα διάλεξες για το λουλούδι!!!

      Σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες και τις υποδείξεις. Θα ληφθούν σοβαρά υπόψη 😉

  16. Καλησπέρα Κώστα μου.
    Το έχω πει ξανά και μου δίνεις την ευκαιρία να το ξαναπω. Δεν χρειάζεται κάποιος να περιμένει τη γιορτή του Αγ.Βαλεντίνου ή τα γενέθλια -ονομαστική γιορτή, για να εκφράσετε την αγάπη σας ή να κάνετε δώρα στο άλλο σας μισό. Με το να κάνεις καθημερινά μια γλυκιά έκπληξη κρατάς την αγάπη και τον έρωτα σας, σαν φωτιά, πάντα αναμμένα !
    Πολύ γλυκιά η κίνηση σου και χάρηκα που η γυναίκα σου ένιωσε τόσο όμορφα.
    Να είσαι πάντα καλά για να κάνεις τέτοιες εκπλήξεις.
    Σε φιλώ!

    • *εκφράσει του ή να κάνει δώρα στο άλλο του μισό
      Πφφφ….Αχ αλλού είχα το μυαλό μου όταν έγραφα 😦

      • Melita, δεν πειράζει για το λαθάκι!!!

        Μόνοι μας καθορίζουμε την καθημερινότητά μας, οπότε αυτές οι μικρές κινήσεις είναι ότι πρέπει να για να ξεφεύγουμε λιγάκι 😉

        Καλό σου βράδυ!

  17. κάποιοι άλλοι απλά τα … κόβουν!από κήπους, πάρκα…
    τα βάζουν στο ποτήρι πάνω στο γραφείο, να βγει το μεροκάματο λίγο πιο αισιόδοξα…
    καλημέρα Τελευταίε ρομαντικέ υπάλληλε!

    • katabran έχεις την καλημέρα μου.

      Κατά καιρούς και σε κήπους είχαμε μπει και σε πάρκα κι όπου αλλού βρήκαμε άνθη κατάλληλα για να σμιλέψουν το χαμόγελο στα χείλη που ποθούσαμε 😉

  1. 21 Μαρτίου 2012
    Trackback from : top100 | Lesvosnews.net
  2. 4 Απριλίου 2012

Σχολιάστε

