Johnnie Society

Το Johnnie Society έρχεται να επιβεβαιώσει τον κανόνα που λέει ότι τα ακριβά πράγματα δεν κοστίζουν! Είναι ένα υπέροχο μυθιστόρημα το οποίο ο συγγραφέας του, ο Γιάννης Φαρσάρης, το διαθέτει δωρεάν και απλόχερα σε όλους από τη δικτυακή διεύθυνση http://www.johnnie-society.org/

Τι είναι όμως το Johnnie Society; Κατά τη γνώμη μου είναι κάτι παραπάνω από ένα καλογραμμένο μυθιστόρημα. Είναι ένα μυστικό ή καλύτερα ένα όραμα που είχε ο Γιάννης Φαρσάρης στο μυαλό του και φρόντισε να το διαδώσει σε όλους μας, κρύβοντας έντεχνα τις σκέψεις του πίσω από έναν ήρωα που τα έχει όλα και τα χάνει όλα. Ο συγγραφέας πρέπει να είναι ένας άνθρωπος που οριοθετεί και ξεκαθαρίζει τους στόχους που έχει και σχεδιάζει προσεκτικά κάθε του κίνηση. Και παρά το γεγονός ότι τέτοιου είδους άνθρωποι είναι συνήθως ψυχροί και μονοδιάστατοι, εδώ έχουμε να κάνουμε με κάποιον ρομαντικό που λίγο πριν κοιμηθεί το βράδυ πρέπει να αφήνει τον εαυτό του ελεύθερο να ονειρεύεται! Σίγουρα ιδεολόγος και σίγουρα οπαδός της ελεύθερης σκέψης και δράσης, είναι άνθρωπος με πολυδιάστατη αντίληψη των πραγμάτων, με σφαιρικές γνώσεις πολλών επιστημονικών αντικειμένων, ο οποίος όμως φροντίζει να μη το δείχνει ούτε να παινεύει τον εαυτό του γι’ αυτό! Σίγουρα, όταν έγραφε το Johnnie Society είχε στο μυαλό του κάποιες αξίες που σπανίζουν στην εποχή μας, όπως ο αλτρουισμός, η θυσία, η αγάπη αλλά και η προσφορά και η ανεξαρτησία. Σίγουρα, για να γράψει κάποιος για όλα αυτά πρέπει να υπάρχουν μέσα του γερά στερεωμένα και θεμελιωμένα, αλλιώς σίγουρα θα φανεί ότι ο λόγος του είναι επιδερμικός και χωρίς βάθος.

Το Johnnie Society πραγματεύεται την πτώση και την προσπάθεια για επανεκκίνηση αλλά και την εξεύρεση και εξερεύνηση του αξιακού συστήματος που κρύβει ο καθένας μέσα του. Μέσω της αφήγησης τα μηνύματα που περνάει ο συγγραφέας είναι τα ιδανικά που δυστυχώς σπανίζουν στις μέρες μας. Η γραφή είναι αψεγάδιαστη και η πλοκή είναι τέτοια που το να πάρει κανείς τα μάτια του αλλά και τη σκέψη του από το βιβλίο είναι πολύ δύσκολη! Δυο μέρες, μετά τη δουλειά, παράτησα ότι κι αν είχα και το ρούφηξα με μια ανάσα. Είναι τόσο καλογραμμένο αλλά και δοσμένο με κινηματογραφικό τρόπο, που ο αναγνώστης πλημμυρίζει με εικόνες αλλά και αγωνία για τη συνέχεια.

Και είναι δωρεάν!

Το μοναδικό αρνητικό σημείο του Johnnie Society είναι ότι τελειώνει…!!!

Ένα μεγάλο μπράβο στο Γιάννη Φαρσάρη με την ευχή σύντομα να έχουμε και άλλο τέτοιο δείγμα γραφής!

  1. Το έχω κατεβάσει εδώ και λίγο καιρό το βιβλίο του Γιάννη Φαρσάρη, ωστόσο δεν υπάρχει χρόνος να το διαβάσω! Με την ανάρτηση αυτή όμως με πείθεις να επισκεφτώ το βιβλιοπωλείο για μια εκτύπωση όταν βγω απ’ το σπίτι..! Δεν πιστεύω να το διάβασες απ’ τον υπολογιστή, τα μάτια μου ζαλίζονται πολύ εύκολα, άλλωστε δεν μπορώ να συμμετέχω στις σκέψεις του συγγραφέα όταν με χωρίζει από αυτόν μία οθόνη!

    Καλημέρες!

    • koufetarie αν και ξεκίνησα να το διαβάζω στην ηλεκτρονική του μορφή, είχα την τύχη τελικά να το αποκτήσω στην έντυπη έκδοσή του χάρη στον συγγραφέα του! Πραγματικά η ανάγνωση στην οθόνη είναι λίγο δύσκολη και κουραστική.

      Ελπίζω να το χαρείς κι εσύ όπως κι εγώ, είναι πραγματικά αξιόλογο έργο.

      Την καλημέρα μου.

  2. Σπεύδω άμεσα να το κατεβάσω. Με τις αφραγγείες της ανεργίας, μόνο δωρεάν e-books μπορούμε να διαβάσουμε…

    • Δήμο, παρά το γεγονός ότι είναι δωρεάν, κατά τη γνώμη μου αξίζει πολύ περισσότερο από άλλα αντίστοιχα που κυκλοφορούν επί πληρωμή στα βιβλιοπωλεία! Εσένα ειδικά νομίζω ότι θα σου αρέσει ιδιαιτέρως!

      Καλημέρα στη Βόρεια Ελλάδα.

      • Σε πιστεύω, γι’ αυτό το κατέβασα…

  3. Ακούγεται πολύ ενδιαφέρον… Αλλά τι κρίμα τέτοια έργα να μην κυκλοφορούν και στα βιβλιοπωλεία με την ίδια ευκολία που γίνεται με κάποια άλλα… Είναι πραγματικά ασύλληπτο το πως βλέπουν την έκδοση ενός βιβλίου οι εκδοτικοί οίκοι στις μέρες μας! Είναι πολύ δύσκολο να εκδώσεις ένα βιβλίο και να μεταφέρεις τις ιδέες σου, όταν δεν σε λένε Λένα Μαντά για παράδειγμα, ή όταν δεν έχεις πατέρα εκδότη… Σε »ξεζουμίζουν» κανονικότατα έτσι και σου »χαρίσουν» την βοήθειά τους… Είναι τελείως άδικο και αποθαρρυντικό, απ’ όσα έχω ακούσει.. Πραγματικά είναι κουραστική η ανάγνωση στον υπολογιστή… Χάνεται κι εκείνη η μαγεία που κουβαλάνε οι σελίδες που μυρίζουν τυπωμένο μελάνι.. Σαν να χωλαίνει το ταξίδι..
    Το βιβλίο πάντως ακούγεται αξιόλογο.. Θα προσπαθήσω να βρω χρόνο.. 🙂
    καλησπέρες ταξιδιάρες!

    • Magikifoni, αν επικοινωνήσεις με το συγγραφέα στο johnnie.society@gmail.com, νομίζω ότι ίσως μπορέσεις να το αποκτήσεις εκτυπωμένο. Είναι πολύ καλή η βιβλιοδεσία του και αν θες πραγματικά να το διαβάσεις, νομίζω ότι αξίζει τον κόπο.

      Την καλησπέρα μου!

  4. Πού πας και τους ανακαλύπτεις όλους!
    Νάσαι καλά και ήθελα πολύ αυτό τον καιρό να διαβάσω κάτι…

    • Κάρυ μου, έχω προτείνει ποτέ κάτι που να μην είναι καλό; 😉

      Κάνε ένα κόπο να επικοινωνήσεις με το συγγραφέα, johnnie.society@gmail.com, μήπως αποκτήσεις και την έντυπη έκδοση! Πάντως, αν το διαβάσεις θα με θυμηθείς, είναι πάρα πολύ καλό, από τα καλύτερα βιβλία που έχω διαβάσει τα τελευταία χρόνια.

      Καλησπέρες 🙂

      • Το διαβάζω…το διαβάζω! Εχω τελειώσει και το δεύτερο κεφάλαιο, είναι συναρπαστικό!
        Χαλάλι τον αστιγματισμό που θ’αποκτήσω μέχρι να το τελειώσω! χαχαχαχαχχαχααα!

        • Προχώρα δυναμικά! Και στο τέλος θα σου κάνω εγώ δώρο τα γυαλιά, χα, χα, χα…

          Πάντως είναι πολύ καλό ε; Περιμένω εντυπώσεις μόλις το τελειώσεις 😉

    • vad
    • 12 Μαρτίου 2012

    Δοκιμασα κι εγω να διαβάσω βιβλίο στον υπολογιστή,πέρα απο το κουραστικό της απόπειρας,αν δε μυριζεις το βιβλιο,αν δεν το ξεφυλλίζεις,αν δεν το πιάνεις στα χερια σου,δυσκολο,μωρέ,για μας τους παραδοσιακούς αναγνωστες…Να περιμενουμε την κανονική εκδοση;

    • Vad, έχεις δίκιο, η ανάγνωση στο χαρτί είναι απείρως καλύτερη, τουλάχιστον αυτό έχω συνειδητοποιήσει κι εγώ. Προσωπικά συστήνω ανεπιφύλακτα το Johnnie Society κι αν θέλεις την έντυπη έκδοση νομίζω ότι θα μπορούσες να επικοινωνήσεις με το συγγραφέα για περισσότερες λεπτομέρειες… Ίσως το κάνω εγώ και σας ενημερώσω, ΟΚ;

    • ria
    • 12 Μαρτίου 2012

    εκπλήσσομαι που το πόνημά του το διαθέτει δωρεάν στο διαδίκτυο. προφανώς είναι έξω από τα κυκλώματα εκμετάλλευσης…

    ένα μεγάλο μπράβο μαζί με ένα μεγάλο ευχαριστώ στο συγγραφέα!

    • Ρία, πραγματικά αξίζει ένα μεγάλο μπράβο ο συγγραφέας, όχι μόνο γιατί διέθεσε το έργο του δωρεάν, αλλά περισσότερο γιατί είναι ένα αξιόλογο μυθιστόρημα που δε σε αφήνει να ξεκολλήσεις μέχρι να το τελειώσεις!

      Την καλησπέρα μου.

    • Αγγελική
    • 12 Μαρτίου 2012

    Κι εγώ είμαι παραδοσιακή του διαβάσματος, φυλλομέτρημα , σημειώσεις και το χαρτί να
    αναδύει το δικό του άρωμα, αυτό δεν μπορεί να το προσφέρει ο υπολογιστής.
    Ωστόσο θα έχω στα υπόψιν μου τον Φαρσάρη.
    Την καλησπέρα μου και καλή εβδομάδα!
    Μαίρη-Αγγελική

    • Μαίρη Αγγελική, έχεις και τη δική μου καλησπέρα.

      Είπαμε, το χαρτί είναι κάτι που η δικιά μας γενιά το έχει συνηθίσει και δύσκολα μπορεί να ξεφύγει… Οι επόμενες γενιές όμως ίσως να μην το έχουν τόσο ανάγκη! Όσο για τον συγγραφέα, να τον έχεις υπόψη σου, είναι νομίζω αξιόλογος!

      🙂

  5. Καλησπέρα Κώστα μου.
    Γενικά είμαι βιβλιοφάγος.Έχω μια τεράστια βιβλιοθήκη στο σπίτι μου και πάντα ψάχνω για κάτι καινούργιο. Θέλω λοιπόν να ευχαριστήσω τόσο εσένα που το ανάρτησες ,όσο και τον κύριο Φάρσαρη , για τη γενναιόδωρη προσφορά του.
    Σε φιλώ.

    • Melita καλημέρα.

      Μπράβο σου που έχεις μεγάλη βιβλιοθήκη. Εύχομαι να γίνει ακόμα μεγαλύτερη!

      Το ευχαριστώ πάντως πρέπει να πάει στο συγγραφέα και όχι σε μένα 😉

  6. Είδες, Τελευταίε, πώς όλα συνδέονται; Με την έννοια ότι πριν λίγο σου απάντησα(στο δικό μου μπλογκ) για τον Νταλάρα και τις δωρεάν συναυλίες του και τώρα διαβάζω εδώ για το δωρεάν μυθιστόρημα. Η τέχνη απ’όπου κι αν προέρχεται είναι ευπρόσδεκτη και πολύτιμη και ειδικά όταν είναι δωρεάν αφού απευθύνεται σε πλατύτερο κοινό κι έχουν πολλοί τη δυνατότητα να επωφεληθούν, να πάνε τη σκέψη τους λίγο παραπέρα, να ξεβαλτώσουν, να ταξιδέψουν. Αυτή η εποχή, λοιπόν, έχει και τα καλά της και σ’ευχαριστώ πολύ που από την ανάρτησή σου έμαθα για το μυθιστόρημα αυτό.

    • Λες, ε; Μάλλον έχεις δίκιο, όλα συνδέονται!

      Η τέχνη πάντως είναι όχι μόνο ευπρόσδεκτη αλλά κι απαραίτητη. Αρκεί βεβαίως να είναι τέχνη αληθινή και όχι τίποτα σαβούρες που τις πλασάρουν για τέχνη!

      Την καλησπέρα μου.

      • Φυσικά.
        (εγώ είμαι αυτή που έκανα «1» το χεράκι το εγκριτικό στα λόγια σου)

        • Ευχαριστώ για το «χεράκι»! 🙂 Σου το ανταποδίδω…

  7. Εγώ πάλι τελευταία, τελευταίε μου Κώστα, περνάω φάση που με απωθεί και με κουράζει οτιδήποτε «μεγάλο», μεγάλα σχόλια, μεγάλα ποστ, άρθρα, εκπομπές, έργα, βιβλία και ειδικά οτιδήποτε διαβάζεις μέσα από το internet. …μπορεί σ’ αυτό να φταίει που για χρόνια μεταφράζω φιλοσοφικά βιβλία και έχω κουραστεί, ίσως κάποια στιγμή μου ξανανοίξει η όρεξη! 😉

    ΑΦιλιά και καλό μας βραδάκι! :))

    • Στεφανία,κι εμένα τον τελευταίο καιρό τα «μεγάλα» με κουράζουν στο διαδίκτυο. Αλλά μου έχει ξανασυμβεί στο παρελθόν και το ξεπέρασα!!! Οπότε δεν ανησυχώ. 🙂

      Δε μου λες, ποια φιλοσοφικά βιβλία έχεις μεταφράσει; Χτύπησες φλέβα τώρα, με τη φιλοσοφία έχω ένα θέμα. Έχεις να μου προτείνεις κάτι ξεχωριστό;

      Ευχαριστώ εκ των προτέρων. Πολλά ΑΦιλιά κι από μένα.

      • Βασικά μεταφράζω Κρισναμούρτι…μόνο!
        Ο Παραμυθάς (Ν. Πιλάβιος) τα διορθώνει και ο ίδιος έχει μεταφράσει πολλά πάλι του Κρισναμούρτι..
        1. «Το ξύπνημα της νοημοσύνης». (Κυκλοφόρησε το 2003 από τον Κέδρο)
        Αμερική.
        2. «Το ξύπνημα της νοημοσύνης» …(το 2004 πάλι από τις εκδόσεις Κέδρος)
        Ινδίες.
        3. «Το ξύπνημα της νοημοσύνης» …(το 2007, Κέδρος)
        Ευρώπη.
        4. » Η Αίσθηση της Ευτυχίας» …(το 2010 από τις εκδόσεις Καστανιώτη)
        Αν δεν τον έχεις διαβάσει, το τελευταίο θα σ’ ενδιαφέρει γιατί απάντα σε ερωτήσεις παιδιών και δασκάλων με πολύ απλή γλώσσα όπως συνηθίζει.
        Αυτό τον καιρό μεταφράζω το, «Exploration into insight», (Για τον Καστανιώτη) και ένας θεός ξέρει πότε θα το τελειώσω,,, ευτυχώς δεν έχω dead line!!!

        ΑΦιλιά με θέματα!!! :))

        • Θα το έχω στα υπόψη Άιναφετς την «Αίσθηση της Ευτυχίας» και κάποια στιγμή θα το πάρω για να το διαβάσω.

          Σε ΑΕυχαριστώ 😉

          Την καλημέρα μου.

  8. Yπέροχο μυθιστόρημα!!!
    Ο Τζώνυ μου χάρισε μια νότα ελπίδας και αισιοδοξίας τώρα που βλέπω όλα δίπλα μας να καταρρέουν…
    Οσο ο τόπος αυτός θα μπορεί να γεννά Ζορμπάδες-Τζώννηδες, όπως έγραψα και στον συγγραφέα του έργου, τίποτα δεν πρόκειται να χαθεί!
    Σ’ευχαριστώ πάρα πολύ φίλε μου Τελευταίε!

    • Κάρυ, χαίρομαι πολύ που σου άρεσε κι ακόμα περισσότερο που έγινα η αφορμή να επικοινωνήσεις με το Γιάννη Φαρσάρη.

      Πάντως δεν πρέπει να ευχαριστήσεις εμένα αλλά το συγγραφέα που εμπνεύστηκε τον Johnnie του μυθιστορήματος και μας τον χάρισε αφιλοκερδώς!

      Την καλησπέρα μου.

      • Τον ευχαρίστησα μ’όλη την δύναμη της πληρότητας μέσα απ’τις απολαυστικές στιγμές ανάγνωσης που μου χάρισε!
        Σειρά είχες εσύ που πάντα κάτι σπουδαίο έχεις να μας υποδείξεις… 🙂

        • Να είσαι καλά Κάρυ. Πάντα με τον καλό το λόγο!

          🙂 🙂 🙂

    • Αγγελική
    • 17 Μαρτίου 2012

    Με τέτοια υπέροχη μέρα δεν έχω παρά να σου ευχηθώ ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!
    Μαίρη-Αγγελική

    • Μαίρη – Αγγελική, σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές. Καλό Σαββατκύριακο και σε σένα!

      🙂

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

