Κλειστόν προσωρινά!

 

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Λόγω ίωσης το ιστολόγιο θα παραμείνει ανενεργό για μερικές ημέρες…

Σύντομα ξανά κοντά σας!

Ενημέρωση: Η καλή μου μάγισσα η Άιναφετς μου έδωσε μια καλή ιδέα. Να ντύσω τις εικόνες με τη μουσική μου. Κι επειδή κρατάει μαγικό ραβδί και με μάγεψε, άλλαξε η ανάρτηση… 🙂

Κάντε κλικ εδώ για να δείτε το αποτέλεσμα!

  1. ανθρωπινο.. περαστικα τελευταιε μου.. καλη ξεκουραση !

    • Να είσαι καλά! 🙂

  2. Γρήγορη ανάρρωση σου εύχομαι Κώστα μου.

    PS. Την πατήσαμε και οι δύο μου φαίνεται 😦 . Περαστικά μας!

    • Περαστικά και σε σένα Μελίτα! 🙂

  3. Τις υπέροχες φωτογραφίες, μήπως θα μπορούσες να τις ντύσεις με τη μουσική σου…για να μη κάνω μιξάζ μόνη μου…χαχα! 😉
    Περαστικά σου!
    ΑΑΦιλιά!!! :))

    • Άιναφετς, το έκανες πάλι το μαγικό σου και με ανάγκασες να σε υπακούσω, χα, χα, χα…! Πολύ δυνατό μαγικό ραβδί έχεις! 😉

  4. Δεν κατάλαβα καλά, πού είμαστε σε καμία δημοκρατική επιχείρηση ή το δημόσιο; Άκου εκεί θέλει κι αναρρωτική. Από το μισθό σου, φιλαράκι, θα το αφαιρέσουμε. Από το μισθό σου. Τώρα έχουμε Μνημόνιο ΙΙ και τρόικα. Πάνε τα ψέματα… Άκου εκεί, θέλει κι αναρρωτική… Άντε γίνε γρήγορα καλά κι έλα στη δουλειά, περαστικά και γρήγορα 🙂

    • Δήμο, έχω κανά δυο μέρες τώρα που το Μνημόνιο ούτε καν περνάει από το μυαλό μου! Τελικά ο πυρετός έχει και τα καλά του. Όσο για το μεροκάματο, μη νομίζεις, τώρα πια παίρνουμε μηνιάτικο όσα έπαιρναν οι πατεράδες μας πριν καμιά 20αριά χρόνια! Οπότε ότι και να κόψεις μόνο για γέλια θα είναι 😉

      • Άρα δεν είναι εποχές για αρρώστιες. Όπως παει αν αρρωστήσεις μια μέρα χάνεις το μισό μισθό…

        • Πες το ψέματα!

  5. Περαστικούλια, καλή ανάρρωση !:)

    • Ευχαριστώ πολύ!
      🙂

  6. Γρήγορα περαστικά και πάλι γερός! Υπάρχει επιδημία!.Καλή διατροφή. ¨Όχι , όχι δεν είμαι γιατρός. Παππούς είμαι. Χα χα χα χα
    Υπέροχη η ιδέα της Άιναφετς.!

    • Χριστόφορε, καλώς ήρθες στο ιστολόγιό μου. Στης Καρυάτιδας σε διαβάζω κι έχω περάσει δυο τρεις φορές από το ιστολόγιό σου. Ελπίζω να τα λέμε συχνά, αν και λόγω επιδείνωσης της ίωσης μάλλον θα απουσιάσω μερικές μέρες για να ανασυντάξω τις δυνάμεις μου!

      Η Άιναφετς είναι πραγματικά αξιόλογος άνθρωπος με ωραίες ιδέες… 🙂

  7. Και συγγραφέας και μουσικός;
    Περαστικά σου. Κια εγώ έχω ένα κρυολόγημα αλλά το περνώ στο πόδι.

    • Μπα, ούτε συγγραφέας είμαι ούτε μουσικός. Το κέφι μου κάνω!

      Περαστικά και σε σένα.

        • Θωμάς
        • 29 Φεβρουαρίου 2012

        Σοφία, ο Τελευταίος πράγματι δεν είναι ούτε συγγραφέας ούτε μουσικός. Είναι απλά ένας δημιουργικός άνθρωπος, πράγμα σπανιότατο στις μέρες μας.
        Κώστα, σου εύχομαι περαστικά, να παίρνεις τα φάρμακά σου, ας είναι και γενόσημα, ο Λοβέρδος λέει πως δεν υπάρχει πρόβλημα, και πού ξέρεις ίσως στο κρεβάτι σού έρθει η έμπνευση και γράψεις ένα καινούριο διήγημα.

        • Σε ευχαριστώ Θωμά μου. Αρχίζει πάλι ο πυρετός και πάω για ξάπλα!

          Καλό σου βράδυ.

  8. Καλέ…που είναι η μουσικούλα; 😉
    Όταν την βάλεις δώσε σήμα… για πήγανε (πριν ανέβει ο πυρετός!) και στο Paramythas.gr ή μπες από το blog μου…να δεις το videaki που τράβηξε ο «σύζυγος», με το σπίτι μες τα χιόνια!
    ΑΑΑ Φιλάκια …χαχα! θα σου στέλνω όσα Α Α Α θέλω…το καλό του διαδικτύου…δεν κολλάς τέτοιους ιούς!!! :))

    • Άιναφετς, τη μουσική θα τη βρεις κάτω από την ενημέρωση, στο λινκ που έχω βάλει. Αλλά για να μην παιδεύεσαι, δες την εδώ.
      (http://youtu.be/jnruI_uVDWI)

      Το βίντεο θα το δω αργότερα, γιατί ο μεγάλος μου γιος ο Ηλίας, βλέπει τώρα τον Παραμυθά! Είναι φανατικός! 🙂

  9. Oh! yes…super! ευχαριστώ! 🙂 🙂 🙂
    Α! και εσύ μπορείς να δεις μαζί με τον Ηλία τα δυο τελευταία (25 και 26) επεισόδια στο Παραμυθάς ΤV, «Πώς γνώρισα την μάγισσα Άιναφετς» …είναι το love story πως γνωριστήκαμε και είναι 85,5% αληθινό!!! 😉

    • Χα, χα, χα… Το έβαλες στ’ αλήθεια τον Παραμυθά να κάνει τη δοκιμασία του 5; Και καλά όλα τα άλλα, του στέρησες και τα γλυκά του ανθρώπου;

      Καλό σας βράδυ 🙂

      • Είπα η δοκιμασία του 5…ανήκει στο 85,5% της αλήθειας τα άλλα 14,5% που δεν αναφέρονται… τον «έδεσαν»…τι μάγισσα θάμουνα εξάλλου…. χαχα! 😉

        Ευχαριστώ…και καλή νύχτα σε όλους σας! :))

        • Εγώ πάντως χωρίς γλυκό, κατά προτίμηση σοκολάτα, δεν κάνω ούτε πέντε λεπτά, όχι πέντε μήνες, χα, χα, χα…!!!

          Καλό σας βράδυ και να είστε πάντα δημιουργικοί 🙂

  10. Περαστικά με ζεστά αφεψίματα για πιο γρήγορα.

    • Να είσαι καλά! Καλό σου βράδυ!

    • Νέστορας
    • 29 Φεβρουαρίου 2012

    περαστικά κι από μένα! γρήγορη ανάρρωση και σύντομα κοντά μας 🙂

    • Νέστορα σε ευχαριστώ. Μην ανησυχείς, σύντομα θα επιστρέψω… 😉

  11. Μαέστρο, μου αρρώστησες? Περαστικούλια…..έλα σου έφερα και λίγο τσάι του βουνου και φασκόμηλο απο τα βουνά του νησιού….για πολλά αφεψήματα
    Πόσο χαίρομαι που πρώτη δημοσιοποίησα τις πολύ όμορφες συνθέσεις σου,!
    Ευχαριστώ και πάλι που μου τις εμπιστεύτηκες…

    Η Μελαγχολία ήταν η πρώτη σύνθεση που άκουσα….

    • Κάρυ μου, εσύ ταλαιπωρήθηκες με τα μποφόρια, εγώ την πάτησα! Και δε λέω να συνέλθω με τίποτα βρε παιδί μου. Πάλι χάλια είμαι σήμερα, είμαι και άυπνος και στη δουλειά είναι ντάνες οι φάκελοι… Δε βαριέσαι, θα ζήσω… 🙂

  12. Περαστικά!!!!!!!!!!!!!! Καλή ξεκούραση στα ζεστά!

    • Άννα σ’ ευχαριστώ πολύ. Προσπαθώ να ξεκουραστώ αλλά δε γίνεται, οι δουλειές τρέχουν… 🙂

  13. Περαστικά σου Τελευταίε!! Εμένα με βασανίζει εδώ και μέρες πονόδοντος!! Εύχομαι γρήγορη ανάρρωση και επιστροφή δυναμική, όπως κάνεις άλλωστε σε κάθε σου ανάρτηση!!

    Καλό σου βράδυ!!

    • Κουφετάριε, ο πονόδοντος είναι χειρότερος! Καλά κουράγια και περαστικά!

    • vad
    • 1 Μαρτίου 2012

    Αριστη η μουσική επιλογη,αλλά δε θα σε πιάσει μελαγχολια με μια ίωση:)τεσσερις φορές γριππώθηκα φέτος το χειμώνα και υποθετω ανοιξιάτικα πάμε για πέμπτη,κωλώνουμε;οχι βεβαια!
    Περαστικά και Καλό μήνα…

    • Vad, κι εγώ φέτος δεν πάω πολύ καλά! Κάθε φορά που αρρωσταίνει ο μικρός ακολουθώ κι εγώ, λες και με έχει βάλει στόχο το άτιμο! Που θα πάει όμως, θα συνέλθουμε!

      Καλό μήνα και καλή άνοιξη σε ‘σενα και όλα τα παιδιά!

  14. Καλημέρα πάλι μες το χιόνι και μόνη… (ο Παραμυθάς πρέπει να βγάλει το ψωμί μας και έφυγε!) 😦
    Μου αρέσει, η ανακοίνωση πως το blog έχει πάρει αναρρωτική…ποιο κλειστό καλέ…εδώ γίνεται χαμός και έχεις τώρα τριπλάσια δουλειά…αυτό δεν θα το περίμενες, αλλά βοηθάει η Αγάπη μας στην ανάρρωση, θα δεις! 😉

    ΑΦιλιά, καλό μας μήνα και καλή ανάρρωση! :))

    • Αγγελική
    • 1 Μαρτίου 2012

    Kαλό μήνα και καλή ξεκούραση!
    Μαίρη

    • Αγγελική καλό μήνα και σε ‘σένα, έστω και καθυστερημένα 😉

  15. Περαστικά!!!!!

    • Μαίρη σε ευχαριστώ! Ευτυχώς τα δύσκολα πέρασαν!!!

  16. Στα πιο πάνω σχόλια διάβασα για παραμύθια και μικρά παιδιά. Τα παιδιά σου ακούν το «Λαμπιόνι» και » Στις ίλινες τις μπίλινες, τις αλαμαλακούσιες;» Σάββατο 9.30 και Κυριακή 10 το πρωί στο Δεύτερο με την Αγνή Στρουμπούλη.Είναι από τις πιο αξιόλογες παιδικές εκπομπές και ίσως οι μοναδικές ( δεν ξέρω αν υπάρχει κάτι αντίστοιχο αλλού,γιατί δεν ακούω και άλλον σταθμό). Τις συνιστώ ανεπιφύλακτα, Τώρα ακούω το Λαμπιόνι
    ( σαν μικρό παιδί που είμαι κι εγώ) γι’ αυτό σε σκέφτηκα που είσαι μικρομπαμπάς.
    Την καλημέρα μου

    • Σοφία, το άλλο Σαββατοκύριακο θα συντονιστώ στο Δεύτερο πρόγραμμα και θα βάλω τα μικρά να το ακούσουν! Ελπίζω να τους αρέσει, αν και δεν το βλέπω πολύ πιθανό… 🙂 Σε κάθε περίπτωση θα το ακούσω εγώ πάντως!

  17. Τελευταίε καλησπέρα!! Ανάρρωσες; Όλα εντάξει;

    • Μαβιέ, ανάρρωσα! Είμαι κατά 95% εντάξει, αν εξαιρέσεις ένα βήχα που ακόμα με ταλαιπωρεί! Πάντως, πρώτη φορά ίωση τράβηξε τόσες μέρες χωρίς να μπορώ να κάνω τίποτα για να συνέλθω!!!

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

