Χρόνια Πολλά από το Μύλο των Ξωτικών…

Εύχομαι σε όλους σας μέσα από την καρδιά μου,

η χρονιά που έρχεται

να είναι πολύ πολύ καλύτερη από αυτή που πέρασε.

Κι αν μου ζητούσε κάποιος

να ταξινομήσω τις ευχές μου,

θα έβαζα πρώτα πρώτα

την ελευθερία,

μετά την ηρεμία

και ύστερα την υγεία.

Καλή χρονιά.

Παρακάτω είναι μερικές εικόνες από το Μύλο των Ξωτικών

στα Τρίκαλα,

που βρέθηκα με την οικογένεια τη δεύτερη μέρα των Χριστουγέννων.

Τα μικρά ξετρελάθηκαν, πάρτε μια δόση κι εσείς…

… γιατί όλοι μας αυτές τις μέρες είμαστε μικρά παιδιά…

😉

  1. Χρόνια Πολλά να έχετε ευλογημένα στην οικογένεια σαν την όμορφη μέρα αυτή στο μαγικό εργαστήρι της χαράς. Να είστε και οι τέσσερεις ευτυχισμένοι.

    • Χρόνια Πολλά κι ευλογημένα και σε σας Δημήτρη, μικρούς και μικρότερους!!!

  2. Χρόνια πολλά με όμορφες στιγμές γεμάτες παιδικότητα σε πείσμα των ημερών και των καιρών. Οι καρδιές σας να μην πάψουν να χαίρονται ότι όμορφο τους χαρίζει η ζωή. Να είστε πάντα καλά, ευχές για καλή χρονιά!

    • Επίσης, επίσης, επίσης.
      Χρόνια Πολλά μέσα από την καρδιά μου…!!!

      🙂

  3. Χρόνια πολλά, χρόνια καλά, χρόνια αγαπημένα! 🙂

    • Επίσης, χρόνια πολλά κι από μένα mastermeeple!

  4. Χαίρομαι ιδιαίτερα όχι μόνο για την ομορφιά μιας χαρούμενης οικογένειας, αλλά έχω εικόνα αυτού του χώρου από φωτό που μου έστειλε κάποτε ο φίλος μας VAD. Αφορμή ήταν δική μου ανάρτηση και θέμα αντίστοιχο κτίριο στα μέρη μου το οποίο καταρρέει.
    Όπως καταλαβαίνεις με συγκινεί περισσότερο όταν τέτοιες και άλλες εκδηλώσεις γινονται σε διατηρητέους χώρους γεμάτους ιστορία.
    Σας χάρηκα διπλά και χαμογελαστά:) και στέλνω τις πιο τρυφερές ευχές στην οικογένεια!!!

    • Θαλασσένια, αυτό το κτήριο στα Τρίκαλα που γίνονται οι εκδηλώσεις, πρέπει να ήταν παλιός μύλος που τώρα πια είναι χώρος εκδηλώσεων, θέατρο, κινηματογράφος κλπ, αλλά περισσότερα δεν ξέρω, δεν είμαι από εκεί. Χάρη πάντως στο μάρκετινγκ του Δημάρχου έχει περάσει από εκεί όλη η Ελλάδα…

      Διάβασα την ανάρτησή σου με το Ποτοποιείο στην περιοχή σου. Είναι πράγματι κρίμα να καταρρεύσει…

      Σου στέλνω κι εγώ με τη σειρά μου τις καλύτερες ευχές μου!

    • Καρυάτιδα Ακροπολίδου
    • 27 Δεκεμβρίου 2011

    Ενα τσιγάρο δρόμο, στην Άμφισσα αν ερχόσουν, θα συναντούσες τον Αη Βασίλη,(μαζί και την Κάρυ) στο χωριό των καλλικατζαραίων… που έφτασες στα Τρίκαλα, για να τον βρεις! :))
    Tελικώς οι πόλεις της περιφέρειας στολίστηκαν όλες πολύ όμορφα και η πρωτεύουσα, έμεινε με την μιζέρια της…!
    Κοίταξε Τελευταίε μου, που θα μ’αναγκάσουν στο τέλος μέχρι και μένα την κόρη των Αθηνών, να εγκαταλείψω το σπίτι μου, να πάρω τα μάτια μου και να μετοικήσω!
    Η Λαμία έχει Ερέχθειο? Γιατί έχω συνηθίσει στο κεφάλι μου βάρος να σηκώνω…και ως νάναι θα μου κακοφανεί!χαχαχχαχαχχαχαχχαχχαχχαχχαχαχχα!
    Χρόνια Πολλά Στρατηγέ μου, να τους χαίρεσαι όλους να τους καμαρώνεις και εγώ σου εύχομαι πρώτα νάχετε υγεία για να μπορέσεις να υπερασπίσεις την ελευθερία και την ειρήνη!
    Φιλιά πολλά

    • Κάρυ μου, φτου, φτου, φτου…
      Μακριά από μένα η Φωκίδα… Δυστυχώς, οι αναμνήσεις μου από εκεί δεν είναι καλές… Αν και για να μην είμαι αχάριστος, οφείλω να ομολογήσω ότι μου έδωσε ψωμί κι έφαγα (αν κι από το ένα καρβέλι που μου έδινε, μου έπαιρνε το μισό πίσω…)

      Να έρθεις Κάρυ μου στη Λαμία. Θα βρεις όσο βάρος θες για το κεφάλι σου. Εμείς στη Λαμία είμαστε άνθρωποι όχι καλοί, οπότε βάρος θα βρεις… χα, χα, χα…

      Κάθε σου σκέψη είναι ευχή μου για να να πραγματοποιηθεί. Κάθε τι που έχεις ονειρευτεί να γίνει πραγματικότητα. Και μιας και ήσουν με τον Αη Βασίλη, πες του ότι έχω κι εγώ κάτι στο πίσω μέρος του μυαλού μου, θα μου το πραγματοποιήσει φέτος…; χα, χα, χα…

      Χρόνια σου Πολλά Καρυάτιδά μου. Ευχές και στο Μαμούνι σου… 😉

    • ria
    • 27 Δεκεμβρίου 2011

    ξανά χρόνια πολλά τελευταίε!

    τι δουλειά είχες εσύ στα τυρίκαλα;

    • Πήγα μια βόλτα στο Μύλο των Ξωτικών για τα παιδιά!

      Χρόνια σου πολλά κι εσένα Ria.

  5. Kαλησπέρα και Χρόνια Πολλά.
    Εγώ τις ευχές θα τις έβαζα ακριβώς αντίστροφα : υγεία, ηρεμία, ελευθερία. Άλλωστε η έννοια της ελευθερίας και ψηλά και χαμηλά να την βάλουμε αναγκαστικά είναι περιορισμένη είτε ρεαλιστικά βλέποντάς την είτε φιλοσοφικά.
    Anyway, προχθές είδα αυτό το μέρος που δεν το ήξερα στην Ετ3. Τί σύμπτωση, τώρα το βλέπω κι εδώ! Είσαι από την ευρύτερη περιοχή;

    • Χρωματιστή, η ελευθερία πρέπει να είναι πάντα πρώτη και πάντα ψηλά. Έτσι αρμόζει τουλάχιστον στην Ελληνική ιδιοσυγκρασία. Ποτέ δεύτερη και ποτέ χαμηλά. Άλλωστε ο Έλληνας στην ιστορία του έχει να επιδείξει μονάχα αγώνες για την ελευθερία του, τόσο πραγματική όσο και για το πνεύμα του. Άλλωστε είναι ο μοναδικός λαός που κοίταξε ακόμα και τους Θεούς του στα μάτια, ουδέποτε έσκυψε…

      Anyway που λες κι εσύ, δεν είμαι από την ευρύτερη περιοχή, εκτός κι αν η Λαμία θεωρείται κοντινή περιοχή. Απλώς πήγα τα παιδιά μιας και είμαι σε άδεια για να δουν το Μύλο των Ξωτικών. Και τα μικρά παιδιά και τα μεγάλα 😉

  6. A, τα Τρίκαλα μεγαλουργούν βλέπω! Καλή χρονιά με έμπνευση, υγεία κι ομορφιά!

    • Ο Δήμαρχος των Τρικάλων έκανε μια πολύ έξυπνη κίνηση και τράβηξε κόσμο από όλη την Ελλάδα κυριολεκτικά. Μπράβο του που τόνωσε την αγορά των Τρικάλων μέσα στην οικονομική κρίση που βιώνει όλη η χώρα.

      Χρόνια Πολλά και σε σένα Newagemama και να καμαρώνεις την οικογένειά σου όπως επιθυμείς το 2012!

  7. Στο μύλο είχα πάει κάποτε για ποτάκι. Είναι φοβερό μέρος/μνημείο. Ελπίζω στο μέλλον να μπορέσω να ξαναπώ με τα δικά μου «ξωτικά»…

    • Μακάρι να τα πας τα ξωτικά σου για να διασκεδάσουν Δήμο.

      Χρόνια Πολλά.

  8. Άμα δεν έχεις υγεία δεν έχεις και ηρεμία και βρίσκεσαι κλεισμένος στην χειρότερη φυλακή που είναι η αρρώστια.
    Γι΄αυτό και εύχομαι πάνω από όλα υγεία που όταν την έχεις μπορείς να αγωνιστείς για την ελευθερία σου και έτσι τελικά να μπορέσεις να κατακτήσεις την ηρεμία σου!
    Εύχομαι πάντως σε εσένα και στην οικογένεια σου να έχετε όλα όσα επιθυμείτε το νέο χρόνο που μας έρχεται!

    • Φίλε μου Αθεόφοβε, θα διαφωνήσουμε. Σίγουρα η υγεία είναι πολύ πολύ σημαντικό πράγμα, αλλά σημαντικότερο αυτής είναι η ελευθερία, κατά τη γνώμη μου πάντα. Αλλιώς, γιατί θυσιάστηκαν οι 300 στις Θερμοπύλες, γιατί μαρτύρησε ο Διάκος, γιατί…, γιατί…, γιατί; Γιατί ο άνθρωπος εργάζεται προκειμένου να αποκτήσει την οικονομική του ελευθερία; Γιατί ο άνθρωπος πασκίζει για όλων των ειδών τις ελευθερίες και φτιάχνει Χάρτες δικαιωμάτων κι ελευθεριών; Γιατί ξεστόμισαν εκείνο το βαρύ: «Ελευθερία ή θάνατος»;

      Έχεις κι εσύ τις καλύτερες ευχές μου για τη χρονιά που έρχεται 🙂

      • Οι 300 του Λεωνίδα πολέμησαν και πέθαναν για την ελευθερία γιατί ήσαν υγιείς!
        Αν είχαν εξοντωθεί 300 τυφλοί ή παραπληγικοί ούτε θα μπορούσαν να πολεμήσουν και ούτε θα τους ξέραμε σήμερα όπως δεν ξέρουμε και τόσα εκατομμύρια που έχουν εξοντωθεί στους αιώνες από τους διάφορους κατακτητές!

        • Έτσι νόμιζα κι εγώ κάποτε Αθεόφοβε, ότι πολέμησαν επειδή είναι υγιείς, μέχρι που συνειδητοποίησα πόσο λάθος έκανα. Πολέμησαν γιατί ήταν ελεύθεροι και γιατί ήθελαν να παραμείνουν ελεύθεροι. Ακόμα και ετοιμοθάνατοι να ήταν θα πολεμούσαν, όπως λέει και ο όρκος που δίνουμε στο στρατό… «μέχρι της τελευταίας ρανίδος του αίματός…».

          Η ελευθερία είναι κάτι πολύ πιο πάνω και πολύ περισσότερο από την υγεία. Είναι τρόπος ζωής και σκέψης. Είναι ιδανικό. Δεν μπορεί καν, κατά τη γνώμη μου, να συγκριθεί με την υγεία. Στο κάτω κάτω, η υγεία είναι κάτι το οποίο διορθώνεται με τον ένα ή τον άλλο τρόπο αν δεν είναι καλή, χάρη σε ανθρώπους σαν κι εσένα. Η ελευθερία όμως δε διορθώνεται, απαιτεί αίμα και αγώνα για να αποκτηθεί. Εξάλλου, δεν είδα ποτέ κανέναν να πολεμάει για κάτι άλλο πέρα από την ελευθερία του…

  9. Καλώς σε βρίσκω…τελευταίε…και νόμιζα πως πάντα εγώ ανακάλυπτα τελευταία ότι όμορφο κυκλοφορεί στη μπλογκογειτονιά μας…σε συναντούσα στα σπιτικά πολλών κοινών μας φίλων!
    Μου άρεσε αυτό που κάνουν στα Τρίκαλα για τα παιδάκια μας…και όχι μόνο, μπράβο τους!
    Θα επανέλθω να σε περιδιαβάσω…μέχρι τότε, εύχομαι η καινούργια χρονιά να σου φέρει ελευθερία, υγεία, χαρά, συμπόνια και Αγάπη!

    ΥΓ: Η ελευθερία είναι εσωτερική κατάσταση του νου…και όταν την έχει κανείς, δεν τη χάνει ποτέ! Αυτό έγραψε ο Σολτζενίσκιν από τη φυλακή στη Ρωσία…(Αρχιπέλαγος Γκουλάς)

    • Άιναφετς, καλώς ήρθες στο ιστολόγιό μου!

      Κι εγώ σε συναντούσα σε ιστολόγια φίλων, αλλά ποτέ νομίζω δεν έτυχε να τα πούμε…

      Χρόνια πολλά και σε ‘σένα, έχεις τις καλύτερες ευχές μου. Όσο για την ελευθερία, νομίζω ότι θα συμφωνήσουμε… 😉

  10. Συμφωνώ με αυτά που λες περί ελευθερίας και φυσικά δεν την αρνούμαι σαν αγαθό, απλά συγκρινόμενη με τα άλλα δύο θεωρώ ότι έπεται.
    Αφού είσαι από τη Λαμία, είμαστε ψιλοπατριώτες. Εγώ απ’τον Παρνασσό.

    Anyway (κολλάει παντού) σου εύχομαι Καλή Χρονιά, με όλα όσα μπορεί να φανταστείς ότι σημαίνει για σένα.

    • Οι απόψεις διίστανται, χα, χα, χα… Δεκτή και σεβαστή η άποψή σου, μάλιστα θα την υπερασπιστώ κιόλας αν χρειαστεί!

      Χρόνια πολλά και σε σένα συντοπίτισσα… Από τον Παρνασσό που ακριβώς;

  11. Aγόριανη πεντάμορφη!

    • Αααα… Είσαι σε πολύ ωραίο μέρος!!! Μπορεί να σε επισκεφτούμε κάποια στιγμή, ΟΚ?

    • vad
    • 30 Δεκεμβρίου 2011

    Θα σε…μαλώσω!Αφού ήξερες πως ήμουν εκει,δεν εδωσες στίγμα!Κι εγω το πρωι της δευτερης μέρας πήγα,γινοτανε χαμός,η σχετική αναρτηση σε λιγες μερες…Καλή Χρονιά….

    • Όχι, δεν το πιστεύω… Δεν ήξερα ότι θα είσαι εκεί τη δεύτερη μέρα… Άσε που κι εγώ την πήρα την απόφαση στα ξαφνικά! Ποιος ξέρει αν θα μας δοθεί ξανά τέτοια ευκαιρία… 😦

      Δεν πειράζει όμως, την άλλη φορά θα είμαστε ποιο οργανωμένοι και θα βρεθούμε…

      Καλή σου χρονιά φίλε Vad!

  12. Τα μικρά μόνο ξετρελάθηκαν ή και τα μεγάλα παιδιά;
    καλή χρονιά με υγεία κι ότι άλλο επιθυμείτε.
    Mαίρη-Αγγελική

    • Ξετρελάθηκαν όλοι! Και τα μικρά μικρά παιδιά και τα μικρά μεγάλα!

      Καλή χρονιά να έχουμε Μαίρη-Αγγελική.

    • Θωμάς
    • 31 Δεκεμβρίου 2011

    Όχι μόνο από τον αριθμό αλλά και από το πνεύμα των μηνυμάτων που διάβασα παραπάνω, βγάζω το συμπέρασμα πως είμαστε πολλοί που θέλουμε να συνεχίσει τις αναρτήσεις το teleytaios.wordpress.com, γιατί όχι παράλληλα με το δημόσιο.net. Αντιλαμβάνομαι πως ο χρόνος σου έχει λιγοστέψει, αλλά έχω την εντύπωση πως ένα blog είναι ένα πνευματικό δημιούργημα πολύ διαφορετικό από ένα βιβλίο για παράδειγμα που το διαβάζεις -αν το διαβάσεις- κι ύστερα το αφήνεις στη βιβλιοθήκη σου. Το blog έχει το πλεονέκτημα της επικοινωνίας με τους ανθρώπους, καθόλου εικονικής -αυτό το απέδειξες άλλωστε-, είναι ένα ζωντανό δημιούργημα, που εξελίσσεται και ειδικά το δικό σου blog είναι από αυτά που αξίζουν να «ζήσουν» για πολλά πολλά χρόνια.
    Χρόνια πολλά και εύχομαι το 2012 να φέρει σε σένα και στην οικογένειά σου ό,τι επιθυμείτε.

    • Θωμά μου τα λόγια σου είναι τόσο όμορφα που με κάνουν να αισθάνομαι αμήχανα! Δεν ξέρω τι να πω παρά μόνο ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ, αν και νομίζω ότι είναι λίγο…

      Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου κι εύχομαι ολόψυχα να πάνε όλα όπως επιθυμείς μέσα στο 2012 που έρχεται σε λίγες ώρες.

      Σε ευχαριστώ και πάλι. 🙂

  13. τι ομορφα που περασατε!!!!

    ζηλεψα η ζηλιαρααααααααααα…:)))

    καλη χρονια να ευχηθω με υγειααααα και πολλα χαμογελααααααα..

    σας φιλω..

    • Περάσαμε μια χαρά. Όμορφα όπως λες. Και μη ζηλεύεις, του χρόνου να πας κι εσύ, ΟΚ;

      Καλή χρονιά και σε σένα, με τις θερμότερες ευχές μου 🙂

    • nikos
    • 11 Ιανουαρίου 2012

    ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΒΑΝΤ
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ\

    • Καλή χρονιά και σε ‘σένα Νικό και καλώς ήρθες στο ιστολόγιό μου. Άντε και του χρόνου με το Vad, να πιούμε και κανένα τσιπουράκι ε;

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

