Συνθήματα στους τοίχους… η συνέχεια.

Συνθήματα στους τοίχους.

Παλιότερα είχα γράψει ένα ποστ για δυο συνθήματα που είχα δει στους τοίχους της πόλης.

Σήμερα θα επανέλθω με δυο τρία νέα, εξίσου έξυπνα με εκείνα του προηγούμενου άρθρου.

«Αυτοί που νομίζουν ότι τα ξέρουν όλα,
εκνευρίζουν
 εμάς που τα ξέρουμε»

«Τα πτυχία copies κτώνται»

«Συμμετέχω, Συμμετέχεις, Συμμετέχει, Συμμετέχουμε, Συμμετέχετε, Αποφασίζουν»

Το πρώτο, αφιερωμένο στον σύγχρονο Έλληνα.

Το δεύτερο, αφιερωμένο στον σύγχρονο, καλομαθημένο Έλληνα.

Το τρίτο, αφιερωμένο στον σύγχρονο, καλομαθημένο Έλληνα του καναπέ.

  1. Μάλλον το δεύτερο είναι αφιερωμένο στον σύγχρονο κακομαθημένο Ελληνα (που αντιγράφει τον ξένο κόπο αντί να σκεφτεί ο ίδιος)

    • Καλομαθημένος, κακομαθημένος, όλα σχετικά είναι Αθεόφοβε!

      Πάντως, υπάρχει μια ολόκληρη φιλοσοφική θεώρηση των πραγμάτων που ισχυρίζεται ότι είναι ελάχιστα τα αυθεντικά πράγματα και σκέψεις, όλα δε τα υπόλοιπα αποτελούν στην πραγματικότητα κλοπή τους που με τον έναν ή τον άλλον τρόπο εξελίχθηκαν και έφτασαν εκεί που είναι σήμερα. Σκέψου την επιστήμη σου για παράδειγμα. Κάποιοι γιατροί εφάρμοζαν τη Χ τακτική για την ίαση των ασθενών τους κάποτε, την οποία κάποιοι άλλοι την «έκλεψαν» για να την εξελίξουν και να κάνουν καλύτερη τη θεραπεία. Τρανό παράδειγμα η ασπιρίνη που «εκλάπη», αν μου επιτρέπεται ο όρος, από τη γνωστή γερμανική εταιρεία από τον Ιπποκράτη. Και πριν μου απαντήσεις, σε παραπέμπω στην επίσημη ιστοσελίδα της εν λόγω εταιρείας εδώ που κάνει ακριβώς λόγο για τον Ιπποκράτη και το ακετυλοσαλικυλικό οξύ.

  2. Τα έχω ξαναδεί, αλλά δεν παύουν να προκαλούν γέλιο… Κι όμως εγώ διακρίνω μία απίστευτη ωμότητα αποδοχής της αλήθειας μέσα από το γέλωτα. Κι αυτό ακριβώς αποτελεί γνήσια λαϊκή έκφραση,

    • Έτσι είναι Δήμο, αυτά τα συνθήματα κρύβουν από πίσω τους μια ολόκληρη φιλοσοφία, δεν είναι γραμμένα έτσι τυχαία. Σίγουρα είναι ένα κομμάτι της λαϊκής έκφρασης, το οποίο έχει οξύ, ως προς τα διαλαμβανόμενα κάθε φορά σ’ αυτό, χαρακτήρα.

  3. Μ’αρέσει που παίρνεις κάτι που συνήθως στιγμιαία μας κινητοποιεί διαβάζοντάς το κι εσύ το αναγάγεις σε λογοπαικτική φιλοσοφία.

  4. Χρωματιστή, τα συνθήματα συνήθως είναι μεν ευφυολογήματα που μπορείς να ασχοληθείς μαζί τους φευγαλέα, αλλά από πίσω τους πολλές φορές κρύβουν μια ολόκληρη φιλοσοφία. Βεβαίως, δεν είναι αυτός ο κανόνας πάντοτε, αλλά δεν παύει να έχει ισχύ αρκετές φορές.

    Την καλημέρα μου κι ευχές για τις ημέρες που έρχονται.

    • ria
    • 24 Δεκεμβρίου 2011

    καλά χριστούγεννα, τελευταίε!
    με υγεία αγάπη χαμόγελα!

    • Καλά Χριστούγεννα και σε σένα Ria!
      Πάντα με υγεία… 😉

  5. Καλά Χριστούγεννα σε σένα και στους αγαπημένους σου! Υγεία, αγάπη και ζεστασιά 🙂 Δύναμη να έχετε, και να περάσετε πολύ καλά 🙂

    • Αγαπητή μου RoadArtist, εύχομαι ότι καλύτερο. Κάθε σου επιθυμία ευχή μου.
      Να περνάς καλά.

    • Θωμάς
    • 25 Δεκεμβρίου 2011

    Καλά Χριστούγεννα και Χρόνια Πολλά, φίλε μου Κώστα. Να είσαι καλά κι εσύ και η οικογένεια.

  6. Θωμά, έχεις κι εσύ τις καλύτερες ευχές μου για σένα και την οικογένειά σου.

    • squarelogic
    • 25 Δεκεμβρίου 2011

    Τα 2 πρωτα μου ήταν γνωστά,το 3ο όχι,αλλά όλα εξίσου φιλοσοφημένα…
    Χρόνια πολλά σ’εσένα και την οικογένεια σου Κώστα.

    • Είναι όντως φιλοσοφημένα, κι αυτά και πολλά άλλα συνθήματα που είναι γραμμένα στους τοίχους της πόλης.

      Χρόνια σου πολλά και πάλι.

    • Αγγελική
    • 25 Δεκεμβρίου 2011

    Εύχομαι σε σένα και τους αγαπημένους σου υγεία και κάθε σας προσδοκία σας να εκπληρωθεί
    Χρόνια Πολλά! Μαίρη-Αγγελική

    • Χρόνια Πολλά και σε σένα και τους αγαπημένους σου Αγγελική. Έχεις τις καλύτερες ευχές μου!

  7. καλες γιορτες με πολυ πολυ αγαπη και υγεια,ευχες απο εμενα κ τους πριγκηπες μου απο καρδιας.

    • Κάθε σου επιθυμία ευχή μου για σένα και τους πρίγκηπές σου!
      Χρόνια Πολλά.

  8. Ήρθα να γράψω κι εγώ ένα σύνθημα,όχι όπως αυτά που βλέπουμε συνήθως στους τοίχους,μα ευχητήριο!
    Χρόνια πολλά με χαμόγελα και υγεία για όλο τον κόσμο!!!

    • Χρόνια πολλά και σε σένα Πιπεράτε. Εύχομαι η νέα χρονιά να μας βρει σε πολύ καλύτερη κατάσταση απ’ ότι είμαστε τώρα.

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

