Γαία πυρί μιχθήτω.

Το τελευταίο χρονικό διάστημα απουσιάζω από το ιστολόγιό μου λόγω έλλειψης χρόνου. Δυστυχώς (ή ευτυχώς) οι εποχές επιτάσσουν εγρήγορση ειδάλλως δεν υπάρχει σωτηρία. Θεωρώ ότι το «συν Αθηνά και χείρα κίνει» είναι πιο επίκαιρο από ποτέ. Και παρόλο που δεν είναι στα άμεσα σχέδιά μου η καθολική επιστροφή μου στο μπλογκ, σήμερα θα κάνω μια εξαίρεση. Δι’ ευνοήτους λόγους…

Κι ενώ στην αρχή η πρόθεσή μου ήταν να αρχίσω να παραθέτω τις απόψεις μου για τα τεκταινόμενα στην Ελλάδα αλλά, απ’ ότι φαίνεται, και στον Ευρωπαϊκό χώρο γενικότερα και να κάνω κριτική κι ανάλυση, τελικά απλώς παραθέτω το σημερινό πρωτοσέλιδο της liberation και τους στίχους του τραγουδιού του Γιάννη Μαρκόπουλου που φτάνουν στ’ αυτιά μου με την υπέροχη φωνή του Ξυλούρη. Νομίζω αρκούν για να περιγράψουν τις πολιτικές αποφάσεις της Κυβέρνησης της Ελλάδας…

Ζαβαρακατρανέμια ζαβαρακατρανέμια
Αλληλούια αλληλούια

Ζαβαρακατρανέμια ίλεως ίλεως
λάμα λάμα νάμα νάμα νέμια
Αλληλούια αλληλούια

Ίλεως ίλεως ίλεως
ίλεως ίλεως νέμια
Ίλεως ίλεως ίλεως ίλεως
λάμα λάμα νάμα νάμα νέμια
Αλληλούια αλληλούια

Ζαβαρακατρανέμια ζαβαρακατρανέμια
Αλληλούια αλληλούια

Ζαβαρακατρανέμια ίλεως ίλεως
λάμα λάμα νάμα νάμα νέμια
Αλληλούια αλληλούια
Αλληλούια αλληλούια

Σας φιλώ ελπίζοντας να μη χρειαστεί να κελαηδήσουν όπλα…

  1. Άστα να πάνε. Καλημέρα.

    • Που θα πάνε όμως είναι το ζητούμενο RoadArtist…

  2. Ότι είναι νά ‘ρθει, θά ‘ρθει! Εκτος αν δεν έρθει. Καλημέρα κι από ‘δώ!

    • Θα έρθει Δημήτρη μου, το θέμα είναι αν αυτό που θα έρθει θα είναι καλό ή καταστροφικό…

      Τα φιλιά μου στη Μαργαρίτα 🙂

    • kariatida62
    • 2 Νοεμβρίου 2011

    Καλημέρα! Ετοιμάσου για όλα…και έσω έτοιμος Στρατηγέ! :))

    • Έχω γυαλίσει τα παράσημα και είμαι καβάλα στο άλογο Κάρυ μου. Κι όπου φύγει φύγει, χα, χα, χα… 😉

    • ria
    • 2 Νοεμβρίου 2011

    ε καλά, ας μην υπερβάλουμε!

    πάντως ότι πάμε κατά διαόλου, είναι γεγονός!

    • Ria μου δεν πάμε κατά διαόλου, κατά ΓΑΠ πάμε…

  3. μπα σκιάχτηκαν τα ξένα μμε…ε;
    τα δικά μας να δούμε πότε θα σκιαχτούν…
    ίσως όταν πάψουν να παίρνυν δάνεια απ τις τράπεζες…
    καλησπέρα Τ.

    • Ότι σκιάχτηκαν, σκιάχτηκαν, αυτό είναι γεγονός. Ή έτσι θέλουν να νομίζουμε! Το σίγουρο είναι πάντως ότι σκιαχτήκαμε κι εμείς!

      Την καλησπέρα μου.

    • squarelogic
    • 4 Νοεμβρίου 2011

    Δεν σου είχα πει θα σε αναγκάσουν να ξαναγράψεις?
    Ενας ανευθυνος και ανισόρροπος παίκτης καφενειακής κολτσίνας πήγε να παίξει
    «μπουρλότο’ με καραματσωμένους επαγγελματίες στους οποίους χρωστά το σπίτι του!
    Τώρα έχει τρελλαθεί στις κωλοτούμπες ως άλλος Ιωάννης Μελασσανίδης.
    Ομοίως και ο ευτραφής και αντιπαθέστατος αντιπρόεδρος του…Εχει κάνει 4πλό άξελ το τελευταίο 3μερο…

    • Squarelogic, το καλό με όλο αυτό το συρφετό είναι ότι μας κρατάνε σε αγωνία και δεν προλαβαίνουμε να πάθουμε κατάθλιψη!

      Την καλημέρα μου.

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

