Επίκαιρο τεστ!

Το παρακάτω έφτασε στο λογαριασμό του ηλεκτρονικού μου ταχυδρομείου, σταλμένο από ένα καλό φίλο. Νομίζω ότι είναι πολύ επίκαιρο και θεώρησα σωστό να το δημοσιεύσω. Η απάντηση δική σας…

Image: Salvatore Vuono / FreeDigitalPhotos.net

Το τεστ έχει μόνο 1 ερώτηση, αλλά είναι πολύ σημαντική!

Δίνοντας μια ειλικρινή απάντηση θα καθορίσει το φιλότιμο σου!

Το τεστ περιέχει μια τυχαία, εντελώς φανταστική περίσταση όπου ΕΣΥ καλείσαι  να πάρεις μια απόφαση! Θυμήσου ότι η απάντηση σου πρέπει να είναι ειλικρινής.

Διάβασε τα παρακάτω και δώσε ιδιαίτερη σημασία σε κάθε γραμμή!

Η ΠΕΡΙΣΤΑΣΗ 

Είσαι στην προβλήτα του Πειραιά. Γύρω σου κυριαρχεί το χάος, που προκάλεσαν ακραία καιρικά φαινόμενα, ένας τρομακτικός άνεμος και πολλαπλές πλημμύρες. Είναι μια καταστροφή βιβλικών διαστάσεων. Είσαι δημοσιογράφος – φωτογράφος, που δουλεύει για μία πολύ μεγάλη εφημερίδα, και είσαι παγιδευμένος μέσα στην μέση αυτής της καταστροφής!!

Η κατάσταση είναι φοβερή! Προσπαθείς να τραβήξεις φωτογραφίες που θα καθορίσουν την καριέρα σου. Σπίτια καταστρέφονται, άνθρωποι ουρλιάζουν, άλλοι εξαφανίζονται κάτω από τα νερά! Η φύση τα καταστρέφει όλα!

ΤΟ ΤΕΣΤ

Ξαφνικά βλέπεις έναν άνθρωπο μέσα στο νερό! Παλεύει για τη ζωή του προσπαθώντας να μη τον καταπιούν τα κύματα!
Πλησιάζεις… και σου μοιάζει οικείος! Ξαφνικά καταλαβαίνεις ποιος είναι!
Είναι ο Γιωργάκης Παπανδρέου !!!
Την ίδια στιγμή βλέπεις τεράστια κύματα να κατευθύνονται καταπάνω του έτοιμα να τον πνίξουν!

Έχεις 2 επιλογές:

1) Μπορείς να σώσεις την ζωή του Γιώργου  Παπανδρέου, ή

2) Να τραβήξεις μια δραματική φωτογραφία που αναπαριστά τον θάνατο ενός από τους πιο αμφιλεγόμενους πρωθυπουργούς της Ελλάδος που έφερε το ΔΝΤ στη χώρα!

Η ΕΡΩΤΗΣΗ:

Εδώ είναι η ερώτηση και παρακαλώ απάντησε ειλικρινά:

α) Θα επιλέξεις έγχρωμο φιλμ με υψηλή αντίθεση, ή

β) θα πας για την κλασική απλότητα του ασπρόμαυρου;

    • Thinks
    • 15 Σεπτεμβρίου 2011

    Δύσκολη απόφαση γιατί ο φωτογράφος πάνω απ’ όλα πρέπει να ξέρει ποιες φωτογραφίες να ΜΗΝ πάρει, και μια τέτοια φωτογραφία θα ηρωοποιούσε έναν άνθρωπο που δεν πρέπει να θεωρηθεί ποτέ ήρωας (Τον Άιχμαν και τον Μπιν Λάντεν τους αδειάσανε στη θάλασσα σε διεθνή ύδατα, χωρίς φωτογραφίες, για να μην υπάρχει μέρος λατρείας ή θύμηση του ατόμου).

    Δύσκολη απόφαση επίσης γιατί ένας άνθρωπος δεν μπορεί να επιτρέψει στον θυμό και τα ένστικτα εκδίκησης να μειώσουν το άτομό του και να το κατεβάσουνι στο επίπεδο εκείνου που του προκάλεσε τον θυμό και τα ένστικτα αυτά.

    Άρα, ελπίζω ότι στο δευτερόλεπτο το οποίο θα είχα στην διάθεσή μου για να πάρω απόφαση, θα αποφάσιζα, χωρίς καν να το σκεφτώ, να βοηθήσω τον άνθρωπο που κινδυνεύει μπροστά μου, κι όποιος σωθεί –με λίγη καλή τύχη και οι δύο.

    • Δημήτρη, μερικές φορές νομίζω ότι είσαι μέσα στο μυαλό μου! Ακριβώς την ίδια απάντηση έδωσα στον εαυτό μου όταν πρωτο-διάβασα το email.

      Από την άλλη μεριά, αν το πάρουμε από τη χιουμοριστική πλευρά και μόνο, μάλλον θα διάλεγα το ασπρόμαυρο φιλμ μόνο και μόνο γιατί ο ΓΑΠ μας έχει κάνει να χάσουμε το χρώμα από τη ζωή μας με τόση μαυρίλα που έχει φέρει!

  1. Η ερώτηση είναι παγίδα!
    Σπανίως ο επαγγελματίας φωτογράφος να έχει ασπρόμαυρο φιλμ στην μηχανή του!
    Άρα η φωτογραφία θα είναι έγχρωμη!

    • Μπα, αθεόφοβε, δε νομίζω ότι είναι ερώτηση παγίδα! Παγίδα είναι όλο το σκεπτικό της ερώτησης έτσι όπως περιγράφεται. Πάντως, εγώ αν και δεν είμαι επαγγελματίας φωτογράφος, μέσα στο βαλιτσάκι της, παροπλισμένης δυστυχώς, Canon EOS 300 πάντα είχα και έγχρωμο και ασπρόμαυρο φιλμ. Και μάλιστα προτιμούσα τα ασπρόμαυρα της ILFORD που πάντα μου έδιναν το αποτέλεσμα που ήθελα!

  2. η ερωτηση αφορα την δευτερη επιλογη… δηλ.. αποφασιζει για μας πριν απ εμας..
    δεν σε βαζει καν στην διαδικασια της επιλογης… κατι σαν μονοδρομος..

    απ την στιγμη που θα αποφασιζα να σώσω τον ανθρωπο που κινδυνευει… δεν θα ειχα στο μυαλο τι φιλμ…

    καλη συνεχεια σε ολους με φιλια που κανουν κλικ!

    • Έτσι είναι! Η απόφαση έχει ήδη ληφθεί, αλλά απλώς ως σάτιρα αν το εκλάβεις, αλλού περιμένεις να καταλήξει κι αλλού καταλήγει ο συντάκτης του κειμένου!

  3. Συμφωνώ με τον Δημήτρη! Το Email το είχα λάβει πριν μήνες…., το θέμα είναι πως θα φύγει ο συγκεκριμένος άνθρωπος.. όσο πιο γρήγορα γίνεται…

    • Κι εγώ συμφωνώ απόλυτα με το Δημήτρη. Τώρα, κι αν φύγει ο ΓΑΠ, ξέρεις κανέναν άξιο για να τον αντικαταστήσει;

  4. Όχι δυστυχώς. Και αυτό είναι το χειρότερο. Όμως όλα όσα βιώνουμε είναι τουλάχιστον τραγελαφικά. Παρακολουθούμε έναν αργό, βασανιστικό θάνατο των πιο αδύναμων πολιτών.. αυτής της χώρας.. Κανένας νοήμων άνθρωπος πλέον δεν νομίζω να πιστεύει πως αυτή η κυβέρνηση έχει «στόχο» να μας σώσει, να φέρει ανάπτυξη και παραγωγικότητα. Βλέπω το χαράτσι στα ακίνητα ακόμη και στους άνεργους και στους ανάπηρους (βλέπω το βίντεο με τον Βενιζέλο μόλις πριν λίγους μήνες να ψεύδεται … http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=WERICDPPwgc) τουλάχιστον το μόνο που πιστεύω είναι πως ΑΜΕΣΑ πρέπει να φύγουν, είναι τρομερά επικίνδυνοι οι απ-άνθρωποι.

    Το twit του Ιγνατίου.. τα λέει νομίζω όλα : @mignatiou Κύπρος βρήκε δανεικά Μόσχα.Ιταλία κατέφυγε Κίνα.ΓΑΠ παρέδωσε Ελλάδα IMF.Τίθα γράψει ο ιστορικός τ μέλλοντος?

    • Thinks
    • 15 Σεπτεμβρίου 2011

    Κι εγώ συμφωνώ απόλυτα με την Roadartist μας! Πριν δεκατέσσερεις μήνες μάλιστα είχα γράψει κι είχε πάει το μυαλό μου στην Κίνα για βοήθεια. Ήταν το λογικό. Και έτσι θα φλέρναμε και μια κάποια έμμεση κόντρα και επιβολή προς το τέταρτο Ράιχ το οποίο φυσικά δεν θέλει Κινέζους στην Ευρώπη. Αλλά κι αυτόι το τραίνο το χάσαμε.

    Είναι απαραίτητο πιά, υπό οποιαδήποτε λογική, να φύγουν αμέσως. Όχι ότι υπάρχει πουθενά άξιος αντικαταστάτης. Αλλά η αλλαγή φρουράς θα άλλαζε δυναμική στο σκηνικό.

  5. RoadArtist και Δημήτρη, συμφωνούμε απολύτως. Δυστυχώς, όπως λέει κι ο Δημήτρης η μόνη μας ελπίδα είναι μόνο η αλλαγή της δυναμικής του σκηνικού, μιας και άξιος άνθρωπος για να αναλάβει τα ηνία της χώρας δεν υπάρχει ή τουλάχιστον δεν τον γνωρίζουμε ακόμα…

      • Thinks
      • 15 Σεπτεμβρίου 2011

      Πάντως εδώ στην Αθήνα με όποιον μιλάω ακούω ότι πάμε για αιματοκύλισμα… που θα είναι και το τελευταίο μας τραγικό λάθος.

      • Πράγματι Δημήτρη, θα είναι ένα λάθος το οποίο δεν θα μπορεί να διορθωθεί με τίποτα!

  6. Από το μεσημέρι σκέφτομαι τι σχόλιο θα σου κάνω, κι επάνω που αποφάσισα να γράψω κάτι χιουμοριστικό, διαπιστώνω πως η κουβέντα -όπως ήταν λογικό- σοβάρεψε. Δεν έχω να προσθέσω τίποτε, μέχρι πριν από λίγο ήμουν ο τελευταίος αισιόδοξος άνθρωπος στη χώρα, τώρα πλέον ούτε εγώ πιστεύω πως υπάρχει κάποια ελπίδα ή μάλλον υπάρχει ελπίδα, τη βλέπω κάθε πρωί στα ματάκια των πολύ μικρών μαθητών μου -Α΄ δημοτικού- που ανέλαβα φέτος, για πρώτη φορά επιτέλους μετά από 22 χρόνια. Είμαι πολύ χαρούμενος, κάθε μέρα παίζω, χοροπηδάω, τραγουδάω, και το απόγευμα βάζω τη γυναίκα μου αλλά και την κόρη μου να με βοηθήσουν σε διάφορες κατασκευές. Σήμερα φτιάξαμε έναν τεράστιο ήλιο με ακτίνες που θα τον ζωγραφίσουμε αύριο στην τάξη, χθες ετοιμάσαμε λουλουδάκια για να βάλουν τα παιδιά τις φωτογραφίες τους. Και βέβαια κάθε φορά που πιάνω το μολύβι των παιδιών για να τους δείξω πώς θα σχεδιάσουν το α, συλλογίζομαι πόσες φορές στη ζωή του κάθε παιδάκι θα γράψει ξανά και ξανά αυτό το α. Και στην κάθε φορά που θα το γράφει θα έχω συνεισφέρει κι εγώ με τον τρόπο μου, έστω και σε ένα μικρό ποσοστό.
    Σύγνωμη που ξέφυγα πάλι από το θέμα, αλλά ήθελα να προσθέσω ένα μικρό κομμάτι αισιοδοξίας σ’ αυτή τη δύσκολη περίσταση που όλοι περνάμε.

    • Θωμά (να το πρώτο «α» στο Θωμ -ά- που με έμαθε η δασκάλα μου), πρόσθεσες πολύ κι όχι λίγο μόνο αισιοδοξία. Άμα οι δάσκαλοι στο σχολείο ξεκινήσουν να κάνουν αυτό για το οποίο φτιάχτηκαν να κάνουν πραγματικά και όχι να τσακώνονται γιατί ο ένας κάνει περισσότερες ώρες από τον άλλο, η χώρα θα έχει πολλές ελπίδες να κοιτάζει προς το φως και πάλι. Αλλιώς, απλώς θα παραμείνουμε εδώ που είμαστε στην καλύτερη των περιπτώσεων!

      Καλό σου βράδυ φίλε μου.

      Υ.Γ. Γιατί δε γράφεις και το χιουμοριστικό, όλα είναι ευπρόσδεκτα, κι ας σοβάρεψε η κουβέντα… 😉

  7. Τι όμορφο το σχόλιο του Θωμά. 🙂
    Για τα παιδιά αυτά αξίζει να μη σκοτωθεί η ελπίδα.
    Δυστυχώς το αιματοκύλισμα δε νομίζω να το γλυτώσουμε. Είναι τόση η υπομονή που επιδεικνύει ο κόσμος, μάλλον όντως έχουμε υποστεί…το δόγμα του σοκ, ή από την άλλη ίσως απλά κάνουμε υπομονή, να δούμε που πάμε.. Αλλά τόσα λάθη, ψέματα και κοροϊδία, μόνο κακό θα φέρουν.

    • Ο Θωμάς RoadArtist πρώτα απ’ όλα είναι ένας καλός άνθρωπος και μετά ένας πολύ καλός δάσκαλος, από αυτούς που δύσκολα συναντάς πια. Και δεν ξεχνώ και το πολύ αξιόλογο ιστολόγιό του που αξίζει να το επισκεφτείς.

      Όσο για το αιματοκύλισμα, έτσι νομίζω κι εγώ, ότι τελικά δε θα το γλυτώσουμε… 😦

    • Καρυάτιδα Ακροπολίδου
    • 16 Σεπτεμβρίου 2011

    Δεν θα ετίθετο τέτοιο δίλλημα, διότι δεν θα αποθανάτιζα την σκηνή.
    Σίγουρα άλλα δραματικά σκηνικά θα τραβούσαν την προσοχή μου,.
    Εξ’άλλου κάποιο μέσο διασωστικό θα ερχόταν προς βοήθειά του. Ένα σκάφος του λιμενικού, ένα ελικόπτερο κάτι τέλος πάντων που οι υπόλοιποι άτυχοι άνθρωποι δεν θα είχαν!

    • Κάρυ μου, διακρίνω μια μικρή δηκτικότητα στα λόγια σου. Άκου οι υπόλοιποι άνθρωποι δε θα είχαν σωστικά μέσα. Που νομίζεις ότι ζεις, σε καμιά τριτοκοσμική χώρα κι όχι στη χώρα που ανθεί η φαιδρά πορτοκαλέα;

      Την καλημέρα μου.

    • Coula
    • 17 Σεπτεμβρίου 2011

    Εγω πάλι η τελευταία, θα ευχομουν απλα να ειναι αλλοι 300 μεσα στο νερο.
    Δε θα εσωζα κανεναν και δεν θα φωτογραφιζα κανεναν!!!!!!

    Παγιδα ξεπαγιδα, αυτη ειμαι εγω…..γεματη κακια!

    φιλια

    • Χα, χα, χα… Όντως, είσαι πολύ κακιά Coula μου!

      Την καλησπέρα μου.

    • Καρυάτιδα Ακροπολίδου
    • 18 Σεπτεμβρίου 2011

    Πες καλέ μου Στρατηγέ και για το μαργαρτιτάρι που σας αποθανάτισα και όχι απαθανάτισα!!! :))

    • Σσσσ, αυτά είναι μεταξύ μας… 😉

    • Μαίρη
    • 18 Σεπτεμβρίου 2011

    Εγώ θα προσπαθούσα να μείνω ψύχραιμη ….με το έγχρωμο φίλμ της μηχανής μου θα τραβούσα ασταμάτητα ακόμα κι όταν θα βλεπα το νερό να κάνει μπουρμπουλίθρες.
    Τότε θα ανασάνω και θα πω, τέλος καλό όλα καλά.
    Καριέρα είναι αυτή, και θα την εκτοξεύσω στα ύψη με το υλικό αυτό, δεν θα με πιάσει το συναίσθημα της λύπης για κάποιον που καθημερινά στέλνει στο θάνατο πολλούς απελπισμένους με την πολιτική που ακολουθεί…
    Καλημέραααα!

    • Μαίρη, τελικά με τις νέες εξελίξεις που ήρθαν στο φως, ίσως να έχεις δίκιο. Πραγματικά ο ΓΑΠ μπορεί να μη στέλνει πολλούς στο θάνατο κυριολεκτικά, αλλά τους στερεί την αξιοπρέπεια και γεμίζει την ψυχή τους με αγωνία και φόβο. Οπότε, τώρα που το σκέφτομαι, τείνω να αναιρέσω την προηγούμενη θεώρησή μου και να σταθώ δίπλα σου να βγάζω φωτογραφίες!!!

  8. Όλα τα γράφει η ιστορία. Αυτόν που πνίγεται, που πνίγει, τον φωτογράφο, όοοολα.
    Κανένα χιούμορ δεν μας σώζει, ούτε το μαύρο.
    Πόσα συγχωροχάρτια πια να δώσεις.

    Δεν έχει και μαλλιά για να πιαστεί ο καημένος 😦 ή 🙂

    • Μαύρο χιούμορ, μαύρο δάκρυ!

      Όσο για τα μαλλιά, κι εμείς που έχουμε δεν σωζόμαστε με τίποτα!!!

    • ria
    • 19 Σεπτεμβρίου 2011

    ασπρόμαυρο, δεν το συζητώ!
    καλά, γελάω μόνη μου και με κοιτούν από τις άλλες βεράντες!

    • Ελπίζω μόνο να μη σε παρεξήγησαν οι γείτονες, χα, χα, χα… 😉

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

