Κάρτα ταυτοποίησης!

Από το ιστολόγιο Αποθήκη Σκέψης

Επειδή το θέμα της ταυτοποίησης των μπλογκερς μόνο γέλιο μπορεί να προκαλέσει, είπα να κάνω και λίγη πλάκα…

Σε παγκόσμια αποκλειστικότητα, το παρόν ιστολόγιο εξασφάλισε πληροφορίες για τη διαδικασία ταυτοποίησης των διαχειριστών των ελληνικών ιστολογίων. Παραθέτουμε εν συντομία τη διαδικασία:

Βήμα 1o: Συγκέντρωση των απαραίτητων δικαιολογητικών

Απαιτούνται τα κάτωθι:

  1. Πιστοποιητικό γέννησης
  2. Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης
  3. Επικυρωμένο φωτοαντίγραφο αστυνομικής ταυτότητας ή διαβατηρίου
  4. Αντίγραφο ποινικού μητρώου (σε δύο αντίγραφα)
  5. Ιατρική γνωμάτευση πρωτοβάθμιας υγειονομικής επιτροπής
  6. Εκκαθαριστικό τελευταίας οικονομικής χρήσης
  7. Φορολογική ενημερότητα
  8. Ασφαλιστική ενημερότητα
  9. Παράβολο 20,00€
  10. Τέσσερις φωτογραφίες, μια προφίλ, μια ανφάς και δύο ολόσωμες.

Βήμα 2o: Λήψη δακτυλικών αποτυπωμάτων

Προσερχόμενοι στο Αστυνομικό Τμήμα της περιοχής σας, οικειοθελώς βεβαίως, θα σας πάρουν τα δακτυλικά σας αποτυπώματα. Κατόπιν του ελέγχου που θα γίνει και μετά από αλληλογραφία με τα βουλευτικά γραφεία του Νομού διαμονής σας, θα σας χορηγηθεί πιστοποιητικό φρονημάτων.

Βήμα 3o: Συνέντευξη – Φιλική κουβέντα έκθεσης απόψεων

Τα δικαιολογητικά του πρώτου βήματος μαζί με το πιστοποιητικό φρονημάτων τα προσκομίζετε στο Πρωτοδικείο της περιοχής σας και ταυτοχρόνως περνάτε από συνέντευξη στο γραφείο του ανακριτή. Για να απλοποιηθεί η διαδικασία και να γίνει συντομότερη, ο εισαγγελέας θα σας έχει ήδη απαγγείλει κατηγορία για χρήση κουκούλας. Μετά την απολογία, και με τη σύμφωνη γνώμη ανακριτή και εισαγγελέα, χορηγείται η πολυπόθητη Κάρτα Ταυτοποίησης Διαχειριστή Ιστολογίου όπως στις εικόνες, που κατ’ αποκλειστικότητα εξασφαλίσαμε, παρακάτω και οι οποίες έχουν το μέγεθος πιστωτικής κάρτας. Στην εμπρόσθια όψη φέρουν φωτογραφία και τα στοιχεία του κατόχου, ενώ στην πίσω όψη φέρουν μαγνητική ταινία μαύρου χρώματος που αναγιγνώσκεται από το ειδικό μηχάνημα – αναγνώστη της κάρτας. Το μηχάνημα αυτό διατίθεται ελεύθερα στο εμπόριο και συνδέεται στον ηλεκτρονικό υπολογιστή προκειμένου να επιτραπεί η πρόσβαση στο ιστολόγιο. Google και WordPress έχουν ήδη διαμορφώσει κατάλληλα το λογισμικό τους πριν ακόμα αποσταλεί η σχετική αλληλογραφία από το Υπουργείο Παραφροσύνης. Να σημειωθεί ότι ο αρμόδιος υπάλληλος απουσιάζει με άδεια και η διαδικασία θα αρχίσει μετά την επιστροφή του καθόσον κανένας άλλος υπάλληλος δεν μπορεί να επιτελέσει ένα τόσο σημαντικό έργο.

Εμπρόσθια όψη. (c) Teleytaios

Οπίσθια όψη. (c) Teleytaios

Με τις υγείες μας και προσοχή, η φούντα μπορεί να αποποινικοποιηθεί αλλά παραμένει επικίνδυνη για ανθρώπους με σοβαρή επάρκεια πνεύματος και μυαλού…

Υ.Γ. Την έμπνευση για το παραπάνω μου την έδωσε ο Δημήτρης με το άρθρο του αυτό και ιδίως με τη φωτογραφία που το συνοδεύει, την οποία αναδημοσιεύω  στην αρχή της ανάρτησης.

Advertisements
  1. Σε μια χώρα από την οποία ακόμα και ο Καραγκιόζης αποχωρεί μπας και δουν τα μαύρα μάτια του άσπρη μέρα (Καραγκιόζ = «μαυρομάτης» στα Τούρκικα: ήταν αληθινό πρόσωπο στην ακτή της Ιωνίας τον 17ο ή 18ο αιώνα, όπως και ο μπαρμπα-Γιώργος), σε μια τέτοια χώρα λοιπόν αναρωτιέται κανείς αν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι ξέχασαν ένα σημαντικό μέρος των ιστοσελίδων στα σχέδιά τους: Τις ιστοσελίδες πορνό. Αυτές σε τι κλίμακα και κατάταξη μπαίνουν; Κατ’ αρχάς η φόρμα δεν μπορεί να συμπληρωθεί πλήρως, ιδίως στο χρώμα εσωρούχου -μια και δεν φοράνε εσώρουχα σε πολλούς από αυτούς τους ιστοχώρους, και σε αυτούς που φοράνε μπορεί να είναι από μαύρο γυαλιστερό δέρμα οπότε δεν πέφτουν στην κατηγορία εσωρούχων αλλά ευρηματικής ενδυμασίας. Επίσης, δεν υπάρχει καθαρός διαχωρισμός κατηγοριών. Φερ’ ειπείν, αν μια ιστοσελίδα δημοσιεύσει μια φωτογραφία του κυρίου Παπαϊωάννου να έχει σεξουαλικές σχέσεις με μια κατσίκα (ή και ένα σκύλο) η ιστοσελίδα αυτή πέφτει στην κατηγορία πορνό, ή δημοσιογραφίας;

    • Δημήτρη, στο χρώμα του εσωρούχου αναγράφεται: Πράσινο με ροζ ΓΑΠ αν είσαι ΠΑΣΟΚτζής, Μπλε με κόκκινο Αντώνη αν είσαι ΝεοΔημοκράτης, Κόκκινο χωρίς Παπαρήγα γιατί δε χωράει αν είσαι ΚΚΕ κ.ο.κ. Τώρα αν ιστοσελίδα είναι ερωτικού ή πολιτικού περιεχομένου (καθόσον έχουν παραπλήσια θεματολογία) δεν αναφέρεται χρώμα και αντί αυτού αναγράφεται το μέγεθος … όχι, όχι μην πάει το μυαλό σου στο πονηρό (!), το μέγεθος λοιπόν της σκέψης όσων συνέλαβαν τη φαεινή ιδέα της ταυτοποίησης!

  2. Αφού τα λύσαμε όλα τα άλλα, ας διορθώσουμε και τα μπλογκς. Κάπως έτσι πρέπει να σκέφτηκαν τα »μυαλά» της ελληνικής »κυβέρνησης».

    Όσο για τα βήματα που γράφεις ρισπέκτ.

    • Μεγάλα μυαλά όμως, έτσι Κάνθαρε; Ποιος άλλος θα μπορούσε να σκεφτεί να δαμάσει το Internet; Στο επόμενο νομοσχέδιο θα γίνει απογραφεί των κόκκων της άμμου στις ελληνικές παραλίες προκειμένου να μοιραστεί ισόποσα στους κατοίκους για να μην έχει κανείς παράπονο!

    • Καρυάτιδα Ακροπολίδου
    • 6 Αυγούστου 2011

    Θα αφήσω ένα σχόλιο που ήδη άφησα και στο ιστολόγιο του thinks
    O Ελληνικός Σοσιαλισμός καμμια σχέση δεν έχει με την σημερινή κυβέρνηση!
    Εμείς οι αιθεροβάμονες εναπομείναντες απλοί σοσιαλιστές δεν εγκαταλείπουμε την χώρα μας ως καραγκιόζηδες! Μένουμε εδώ και αγωνιζόμαστε φυλώντας Θερμοπύλες!
    Τώρα για το άν έκανε πράγματι ατην δήλωση αυτή η ή όχι ο Υπουργός και ποιες οι προθέσεις του, κοντός ψαλμός αλληλούια! Ας βγει να το διαψεύσει…
    Το έντυπο που δείχνει τον Παπαιωάννου και κάθε πονηρό πολιτευτή να προβαίνει σε σεξουαλικές σχέσεις με ζώα το χαρακτηρίζω σατυρικό και ψάχνω να βρω τι υπονοεί!
    Ξέρετε η σάτυρα είναι η πλεόν σκληρή μορφή ελέγχου της εξουσίας!

    • Ο σοσιαλισμός, δυστυχώς, έχει παραποιηθεί σε βαθμό που πλέον δεν είναι δυνατόν να υπολογιστεί. Έχει καταντήσει σαν τον κομμουνισμό του Τσαουσέσκου που έτρωγε με χρυσά κουτάλια.

      Όσο για τη δήλωση περί κουκουλοφόρων, αν δεν την είχε κάνει θα είχε προβεί έστω και σε μια τυπική και στοιχειώδη διάψευση. Επιπροσθέτως, δε νομίζω ότι την έκανε μόνο για τους δημοσιογράφους, αλλά για το σύνολο των μπλόγκερ, καθόσον οι φωνές διαμαρτυρίας εις βάρος του πολιτικού συστήματος έχουν πολλαπλασιαστεί μέσω των ιστολογίων κι αυτό τους ενοχλεί. Η ανοιχτή και χωρίς περιορισμούς διατύπωση των απόψεων του λαού ήταν κάτι το οποίο πάντα ενοχλούσε τους ηγέτες. Κι ενώ μέχρι πριν από λίγα χρόνια κατάφερναν να τιθασεύσουν τα ΜΜΕ και να τα ελέγξουν πλήρως, τα ιστολόγια είναι πέρα από κάθε τέτοια δυνατότητα. Οπότε η φίμωσή τους, θεωρούν ότι είναι ο καλύτερος τρόπος για να μην ακούγονται αντίθετες απόψεις.

      Κοντός ψαλμός αλληλούια, σε λίγο καιρό θα δούμε τι θα αποφασίσουν τελικά…

  3. @Καρυάτιδα: Κάθε σάτιρα αξιολογείται με το κατά πόσον επιτρέπει το υπονοούμενο να παίρνει υποκειμενική μορφή στο νου του αναγνώστη 🙂

  4. Ο Παπαϊωάννου οραματίζεται να μπλοκάρει τις επικοινωνίες, κλειδώνοντας το Google φερ’ ειπείν, όπως ήδη προσπαθεί να κάνει η Κίνα (του ήρθε η ιδέα καθώς έτρωγε σε ένα Κινέζικο εστιατόριο φαίνεται). Οι ΗΠΑ πέσαν από ΑΑΑ σε ΑΑ+. Η Ισπανία και η Ιταλία μπαίνουν στον χορό της κρίσης. Έχουμε αρχίσει να παίρνουμε χαμπάρι που πάμε; Φορέστε τα κράνη σας και δέστε τις ζώνες σας!

  5. Το να μπλοκάρουν το ίντερνετ μπορεί να το επιτύχουν μέσα στην Ελλάδα, αλλά, και από μέσα από την Ελλάδα όσοι έχουν στοιχειώδεις γνώσεις ηλεκτρονικής θα μπορούν να κάνουν αναρτήσεις μέσω τηλεφώνου από το εξωτερικό, και φυσικά δεν θα μπορέσει ο βλαξ να ελέγξει χρήστες που βρίσκονται οι ίδιοι στο εξωτερικό, ή να ελέγξει την ανάγνωση αυτών που γράφονται από το εξωτερικό.

    Αν δηλαδή καταφέρει να φιμώσει τους απλούς Έλληνες, οι μόνοι που θα μείνουν αφίμωτοι είναι ακριβώς εκείνοι των οποίων τις φωνές είχε προσπαθήσει να σιωπήσει.

    Και μόνο το γεγονός ότι δεν το καταλαβαίνει αυτό ο Παπαϊωάννου, πριν ανοίξει το στοματάκι του να απολύσει αέρια από τα έντερά του, υποδηλώνει κραυγαλέα ότι η υπόθεσή που έκανα στο μπλογκ μου (ότι ο Παπαϊωάννου είναι διανοητικά και τεχνολογικά καθυστερημένος) μπορεί να έχει κάποια βάση…

    • Καρυάτιδα Ακροπολίδου
    • 6 Αυγούστου 2011

    Διάβασα πολλές φορές την απάντησή σου thinks, ώστε να καταλάβω ακριβώς τι θέλεις να μου πεις!
    Η σάτιρα επιχειρεί τον εμπαιγμό κάποιου προσώπου. Επιχειρείται μέσω της παρωδίας, της υπερβολής της ειρωνείας και της γελοιοποίησής !
    Σαφώς υπάρχει καλή και κακή σάτιρα,εύστοχη ή άστοχη, οπως σε κάθε άλλη μορφή θεάτρου!
    Όπως και ν’αξιολογηθεί δεν παύει να είναι σάτιρα και σε καμμία περίπτωση δεν πρέπει να ενοχοποιείται!
    Είναι όντως πολύ ενοχλητική γι’αυτό και την θεωρώ σκληρή μορφή ελέγχου…

    Υ.γ. Περίμενα απάντηση και για το ποιοι μένουν και υπομένουν και ποιοι φεύγουν και περιορίζονται απλώς στην εύκολη κριτική…

    • Αγαπητή Καρυάτιδα, εννοώ ότι η σάτιρα, πέρα από τον εμπαιγμό κάποιου προσώπου επιχειρεί την αντίδραση των αναγνωστών εναντίων αυτού του προσώπου, και το επιχειρεί αυτό προσπαθώντας να διοχετεύσει και να εστιάσει τον προσωπικό θυμό των αναγνωστών προς αυτό το πρόσωπο. Έτσι, η σάτιρα είναι πιο επιτυχημένη αν παρουσιάζει μια εικόνα η οποία μπορεί να προκαλέσει υποκειμενικές αντιδράσεις που να ξεπηδούν από την συνείδηση του κάθε αναγνώστη. Δεν πιστεύω βέβαια ότι εγώ και οποιαδήποτε σάτιρα επιχειρώ μπορεί να έχει τέτοια επιτυχία -υπάρχουν άλλοι πολύ καλύτεροι σε αυτό από εμένα…

      Συμφωνώ απόλυτα με ότι λες για την σάτιρα!

      Ως προς το ΥΓ., σου άφησα απάντηση και στο δικό μου ιστολόγιο, και να προσθέσω ότι τα φαινόμενα μπορεί να απατούν, ως το ποιοί φεύγουν και ποιοί μένουν, και το τι επιτυγχάνουν ή όχι και πως…

  6. Δημήτρη και Καρυάτιδα, παρακολουθώ τον ενδιαφέροντα διάλογό σας χωρίς να παρεμβαίνω. Είμαι χαρούμενος για δυο λόγους. Πρώτον γιατί το επίπεδο της συζήτησης και τα επιχειρήματα είναι άριστα και δεύτερον γιατί ο σκοπός της ανάρτησης από την αρχή ήταν ακριβώς αυτός. Να προκαλέσει το διάλογο ή όπως πολύ εύστοχα λέει ο Δημήτρης, η σάτιρα προσπαθεί να διεγείρει την αντίδραση των ακροατών – θεατών – αναγνωστών της.

    Πάντως, ακόμα κι αν η πρόθεση του υπουργού είναι να φιμώσει τους δημοσιογράφους και μόνο, αυτό είναι τεχνολογικά αδύνατον να γίνει και ως εκ τούτου δεν έπρεπε να υπάρχει ούτε καν σαν σκέψη. Γι΄ αυτό δικαίως ο Δημήτρης αναφέρεται στον υπουργό ως τεχνολογικά ανεπαρκή. Εκτός βέβαια κι αν τραβήξουν τα καλώδια στην κυριολεξία και δεν μπορεί όχι να γράψει αλλά να διαβάσει κάποιος οτιδήποτε από το internet γιατί απλούστατα δε θα έχει πρόσβαση!

    Αναμένω τη συνέχεια… 😉

    • Και διανοητικά! και διανοητικά!!

      (ανεπαρκής)

      • 😉

    • Καρυάτιδα Ακροπολίδου
    • 6 Αυγούστου 2011

    ΤHINKS: Δεν διαφωνώ με την ανάλυση των στόχων και των μεθόδων που χρησιμοποιεί η σάτυρα!
    Σωστά σκέφτεσαι(άλλωστε το δηλώνεις με το nick) και με το δεύτερο σχόλιό σου με διευκόλυνες να καταλάβω περισσότερο τι ακριβώς προσπαθείς να μου πεις!

    Και στο υστερόγραφο έχεις δίκιο!
    Απλά τον τελευταίο καιρό έχω διαβάσει πολλά απο τον Ελληνισμό της διασποράς που διαμορφώνει άποψη για όλα και όλους που ζουν στην πατρίδα, ενώ δεν βιώνει την καθημερινότητά μας.
    Αυτό μερικές φορές ειλικρινά μ’ενοχλεί!
    Συγγνώμη αν εμφανίστηκα λίγο απότομη με τον λόγο μου!
    Και πάλι ευχαριστώ για την συνομηλία μας.

    • Αγαπητή Καρυάτιδα, όσο για το υστερόγραφο, μιλάμε για το πως μπορεί κανείς να συμμετάσχει και να βοηθήσει, και από που. Στη ζωή μου, σαν κίσσα έχω πάρει μαθήματα και εμπειρίες από πολλά και πολλούς που συνάντησα. Στο θέμα της βοήθειας προς τους άλλους, έχω διαμορφώσει τις αρχές μου από την παράδοση του Ιουδαϊσμού, η οποία διδάσκει πως όταν θέλεις να δώσεις ελεημοσύνη (οποιαδήποτε βοήθεια) σε έναν επαίτη (οποιονδήποτε που έχει ανάγκη, και στην δική σου ομάδα ακόμα), πρέπει να τον πλησιάσεις από πίσω, να βάλεις τον οβολό στο χέρι του και να φύγεις αμέσως χωρίς να καταλάβει ποιός τον βοήθησε. Βάση αυτής της σκέψης καταλαβαίνεις πόσο καχύποπτος είμαι με όλους που διατυμπανίζουν τι καλοί που είναι και πως βοηθάνε και λοιπά και λοιπά. Η πραγματική συμμετοχή, η πραγματική βοήθεια, είναι εκείνη που δεν δίνεται με τρόπους φανερούς και διατυμπανισμένους. Ο καθένας μας κάνει ότι μπορεί για να γίνει το καλό. Όχι για να φαίνεται ότι το κάνει 🙂

      Ο Ελληνισμός της διασποράς, κάνει ότι μπορεί με τον τρόπο του, και σωστό και λανθασμένο καμιά φορά. Κι εγώ μπορεί να είμαι στην ΑΧΕΠΑ, αλλά επίσης υπάρχω και σαν άνθρωπος ανεξάρτητος, μεγάλωσα ένα Ελληνόπουλο στην Αμερική… γράφω στην Ελληνική μπλογκόσφαιρα… Αυτό που βλέπουμε οι Έλληνες του εξωτερικού από την δική μας άποψη μπορεί να είναι διαφορετικό για τον καθένα, και μπορεί βέβαια πολλοί να κάνουμε και σημαντικά λάθη: το κλειδί όμως βρίσκεται στην φράση σου: «…ενώ δεν βιώνει την καθημερινότητά μας». Ένα πράγμα που μπορώ να πω με σχετική σιγουριά είναι ότι ο Έλληνας που έχτισε κάτι στο εξωτερικό ξέρει καλά ότι η καθημερινότητα εξαρτάται από εμάς τους ίδιους και όχι από τους «κοτζαμπάσηδες»… Και με αυτό το σκεπτικό πολλοί Έλληνες του εξωτερικού πιθανώς να θλίβονται βλέποντας τους ανθρώπους στην πατρίδα να βουρλίζονται χωρίς αποτέλεσμα για την καθημερινότητά τους -το οποίο, αποτέλεσμα, θα μπορούσε να ισχυριστεί κανείς ότι εξαρτάται στην τελική από τους ίδιους και από τους τρόπους με τους οποίους συνεννοούνται και σέβονται ο ένας τον άλλον -ή όχι.

      Καλό απόγευμα! θα ξαναδιαβάσω το βράδυ αργά!

    • Δημήτρης
    • 6 Αυγούστου 2011

    Πέρα απο την πλάκα, ανωνυμία στο διαδύκτιο δεν υπάρχει. Αυτό όμως δεν το καταλαβαίνουν οι αρμόδιοι που όπως φαίνεται έχουν λόγο ηλικίας ΜΑΥΤΡΑ ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ. Εφόσον ένας έστω και ανώνυμα πέσει σε αδίκιμα που επιβάλει την άρση του απορρήτου κατα το άρθρο 19 του συντάγματος και βάση του νόμου, τότε είναι πολύ εύκολο να βρεθεί η i.p adress. Τα μπλόγκ δεν είναι καρτοκινητά που μπόρεσαν και ταυτοποιήθηκαν ( με το ανάλογο τίμημα για όλους ). Τα μπλόγκ δουλεύουν μέσω διαδυκτίου και απολαμβάνουν διεθνών δικαιωμάτων. Ανώνυμο σχόλιο δεν θα πεί οτι δεν υπάρχει και ip adress. Κάτι που οι κυβερνόντες λόγο ηλικίας δεν έχουν τις γνώσεις. Ίσως πρέπει να κάνουν μαθήματα νέων τεχνολογιών πρώτα και μετά να μιλάνε.

    • Η ανωνυμία, κατά τη γνώμη, μου είναι κακό όταν χρησιμοποιείται ως μέσο για συκοφαντία ή κατασκευή ψευδών ειδήσεων. Η χρήση όμως ενός ψευδωνύμου για να εκφραστούν απόψεις είναι κάτι τελείως διαφορετικό. Απέχει έτη φωτός από την κακώς νοούμενη ανωνυμία. Όσον αφορά στα τεχνικά θέματα, επειδή εμπλέκονται πολλοί φορείς και πολλές χώρες, είναι αδύνατο να καταφέρει κάποιος να φτάσει στην άκρη του νήματος ακόμα και με την ip. Θα μπορούσα να επεκταθώ, αλλά επειδή απαντώ από το κινητό είναι δύσκολη η δακτυλογράφηση.

      Καλώς ήρθες στο ιστολόγιό μου κι ελπίζω να τα λέμε συχνά.

    • Καρυάτιδα Ακροπολίδου
    • 6 Αυγούστου 2011

    «μεγάλωσα ένα Ελληνόπουλο στην Αμερική… γράφω στην Ελληνική μπλογκόσφαιρα…»
    Υποκλίνομαι σ’αυτούς που κατάφεραν να διατήρησουν την Ελληνική σου ρίζα!
    Είναι τουλάχιστον συγκινητικό για μένα να συναντώ Ελληνόπουλο και μάλιστα της Αμερικής (χωνευτήρι των λαών), που να διατηρεί σε τέτοιο υψηλό επίπεδο την Ελληνική γλώσσα και την αγάπη του για την μητέρα πατρίδα, όπως εσύ! Μου φαντάζει ως Ηράκλειος άθλος!!!
    ——
    Ένα πράγμα που μπορώ να πω με σχετική σιγουριά είναι ότι ο Έλληνας που έχτισε κάτι στο εξωτερικό ξέρει καλά ότι η καθημερινότητα εξαρτάται από εμάς τους ίδιους και όχι από τους “κοτζαμπάσηδες”…»
    Μην ξεχνάς αγαπητέ μου thinks, πως οι κοτζαμπάσηδες δεν έχουν φύγει ακόμα απο την Ελλάδα.
    Οπότε οι Ελληνες που έφυγαν μακριά απ’αυτήν ευκολώτερα μπορούν να δράσουν απ’όσους έμειναν και γαλουχήθηκαν με ραγιάδικες νοοτροπίες…
    Δεν είναι τυχαίο πως οι Έλληνες του εξωτερικού διαπρέπουν και οι του εσωτερικού θάβονται!
    Ολα είναι θέμα παιδείας. Και φυσικά τούτο το φαινόμενο αναλύεται κοινωνικοιστορικά.
    ——
    Χαίρομαι που μας δόθηκε η ευκαιρία μέσω του κοινού μας φίλου Τελευταίου να γνωριστούμε και ν’ανταλλάξουμε τις απόψεις μας!
    Ετσι για να σκάσουν οι οχτροί μας και σε πείσμα του Μιλτιάδη…χαχαχαχαχαχαχχααχαχαχαχαχα!

    • Καρυάτιδα, χαίρομαι ιδιαιτέρως που εκτίμησες το διάλογό σου με το Δημήτρη (thinks), ο οποίος σε διαβεβαιώ είναι από τους λίγους ανθρώπους που γνωρίζει να κάνει διάλογο. Σε πολλά θέματα οι απόψεις μας συμπίπτουν, σε κάποια άλλα όχι, αλλά πάντα ο διάλογος μαζί του είναι ευχάριστος. Κι επειδή είχα την τύχη να μιλήσω αρκετές φορές μαζί του και μέσω τηλεφώνου, μου έκανε ιδιαίτερη έκπληξη το γεγονός ότι αφενός ποτέ δε με διέκοψε κατά τη διάρκεια της κουβέντας κι αφετέρου παρά το γεγονός ότι ηλικιακά είναι μεγαλύτερός μου και θα μπορούσε κάλλιστα να μιλάει θεωρώντας ότι είναι ένα σκαλί πιο πάνω, δεν το έκανε ποτέ. Χωρίς να θέλω να του κάνω κοπλιμέντο, είναι από τους ανθρώπους που πραγματικά χαίρομαι να συνδιαλέγομαι αλλά και να μαθαίνω από τις εμπειρίες του.

      Άντε τώρα, πάω να φάω ένα παγωτάκι να δροσιστώ λίγο…

    • Καρυάτιδα Ακροπολίδου
    • 6 Αυγούστου 2011

    Ναι πράγματι Στρατηγέ μου διαπίστωσα την ικανότητά του να συνδιαλέγεται απο το πώς μ’αντιμετώπισε!:)
    Kαλή βολτούλα…Χαιρέτα μου τον Διάκο ε? χαχαχχαχαχχαχαχχαχαχχαχαχχαχαχα!

    • Να μην ξεχνάς ότι έχει μεγαλώσει, ζήσει κι εργαστεί στις Η.Π.Α. όπου, σε αντίθεση με την Ελλάδα, δεν χαρίζουν κάστανα! Οπότε είναι φυσιολογικό να αντιδρά, να σκέφτεται και να μιλάει έτσι όπως γαλουχήθηκε. Άλλωστε, το αν είναι ή όχι πχ. απότομος ή διαλλακτικός κάποιος δεν έχει τόσο σημασία όσο η ποιότητα του λόγου του και η ευστοχία των επιχειρημάτων που παραθέτει. Πιστεύω ότι, τουλάχιστον μέσα από ένα ιστολόγιο, αυτή είναι η ουσία του διαλόγου!

        • Καρυάτιδα Ακροπολίδου
        • 7 Αυγούστου 2011

        Mα συμφωνώ απόλυτα! Αυτό έγραψα και γω παραπάνω…
        Γειά σου Στρατηγέ μου με την παρέα σου!
        Δείξε μου τον φίλο σου να σου πω ποιος είσαι λέει η σοφή παροιμία….χαχα!
        Καλό βράδυ

  7. Αγαπητοί μου Καρυάτιδα και Κώστα, η χαρά (και αναγκαιότητα για τους ανθρώπους) είναι η καλή συζήτηση και αυτή γίνεται με το αυτί και όχι με το στόμα, με την κατανόηση, όχι με την επίδειξη. Η ικανοποίηση και το χαμόγελο που δίνουν οι συνομιλητές σε κάποιον ο οποίος διαβάζει αυτά που διάβασα να γράφετε για μένα είναι όμορφα συναισθήματα και σας ευχαριστώ για το ότι με κάνατε να τα νοιώσω… αλλά το ζητούμενο, πάντα, είναι η κοινή αντιμετώπιση, η κατανόηση, η συνεχής μάθηση και εγώ, σε όλες τις ηλικίες μου έμαθα και από μεγαλύτερους και από μικρότερους, άνδρες γυναίκες, άσπρους, μαύρους, καφέ, και πράσινους με ροζ πουά, μέχρι που σταμάτησα να κοιτάζω ηλικίες και κορμιά και πετσί και άρχισα να νοιώθω καρδιές και νου. Και για αυτό είμαι πάντα ευγνώμων για παρέες σαν την δικιά σας.

    Νομίζω Καρυάτιδα ότι οι Κοτζαμπάσηδες υπάρχουν (και το ξέρω ότι υπάρχουν) όσο τους το επιτρέπουν οι δυναστευόμενοι. Την στιγμή που ο Έλληνας θα ξεφύγει από την νοοτροπία του κλέφτη και του αρματολού και του πασά στα Γιάννενα, εκείνη τη στιγμή θα δεις τους κοτζαμπάσηδες να κάνουνε «πουφ!» και να εξαερίζονται στους τέσσερεις ανέμους.

    Να διορθώσω μια φράση μου από πιο πάνω για να βγαίνει το νόημα καλύτερα: «μεγάλωσα τον γιό μου να είναι ένα Ελληνόπουλο στην Αμερική». Ο Κώστας μου γεννήθηκε στην Βοστώνη και είναι Αμερικανός, αλλά και Έλληνας που πήγε Ελληνικό σχολείο βράδια. Και κάθεται πίσω μου τώρα που γράφω, καθώς μας επισκέπτεται εδώ στα βουνά της Ιταλίας από το Πανεπιστήμιο του στην Φλώριδα για δυό βδομάδες. Κλείνει τα 21 τον Σεπτέμβριο, και είναι ο Έλληνας τον οποίον περιγράφεις.

    Εγώ γεννήθηκα στην Αθήνα, και κερδίζοντας χρόνο στο σχολείο έφυγα για την Αγγλία στα 17. Επτά χρόνια Λονδίνο και σχεδόν 18 Βοστώνη και Νέα Υόρκη, και είμαι Αμερικανός, αλλά είμαι και Έλληνας… πάντα.

    Για να σου συστήσω τον Κώστα μας, και να τον δεις και 12 χρονών με Ελληνική σημαία μπροστά στο Δημαρχείο της Βοστώνης, και αργότερα μπροστά στο Space Shuttle, μπορείς να ρίξεις μια ματιά στα παρακάτω, με την άδεια ελπίζω του άλλου Κώστα, του οικοδεσπότη!

    http://dimitristhinks.blogspot.com/2011/06/blog-post_21.html

    http://dimitristhinks.blogspot.com/2010/06/blog-post.html

    http://dimitristhinks.blogspot.com/2011/07/blog-post_17.html

    Καληνύχτα σ’ όλους!

    (καλή νύχτα και σε σας κύριε Παπαϊωάννου!)

    • Δημήτρη, δεν ξέρω γιατί, αλλά το σχόλιό σου αυτό ήθελε έγκριση πριν δημοσιευτεί, παρά το γεγονός ότι δεν έχω comment moderation! Μου το κάνει κάπου κάπου η wordpress αλλά δεν μπορώ να κατανοήσω το λόγο. Εν πάσει περιπτώσει, ελπίζω αυτή η καθυστέρηση να μην βγει εις βάρος του διαλόγου.
      Την άδειά μου για τις αναρτήσεις σου σχετικά με τον Κώστα βεβαίως και τις έχεις, άλλωστε δεν κάνει περήφανο μόνο εσένα, αλλά όλους όσους είναι κι αισθάνονται Έλληνες.

      Την καλημέρα μου.

    • Καρυάτιδα Ακροπολίδου
    • 7 Αυγούστου 2011

    Πρωί-πρωί διάβασα το σχόλιο του Δημήτρη, που μας συστήνει τον ίδιο και τον γιό του!
    Πραγματικά θέλω να καταθέσω και την δική μου περηφάνεια και για τους δύο.
    —–
    Τώρα ο Δημήτρης δεν βρίσκεται στην Αμερική? Μπερδεύτηκα λίγο όταν αναφέρθηκε η Ιταλία:
    «Και κάθεται πίσω μου τώρα που γράφω, καθώς μας επισκέπτεται εδώ στα βουνά της Ιταλίας από το Πανεπιστήμιο του στην Φλώριδα για δυό βδομάδες.»
    Bρε παιδιά δεν αφήνετε για λίγο τις Αμέρικες και τα βουνά της Ιταλίας ναρθείτε να κάνετε διακοπές στην Ελλάδα μας? Αντε μπράβο να πάρετε λίγο αέρα αιγιοπελαγίσιο, να χαθείτε στο πράσινο του Ιουνίου, ν’αγναντέψετε ψηλά απο τον Ολυμπο, να πιείτε το νερό των Κενταύρων απο το δικό τους βουνό, να γευτείτε τα φρούτα της Βεργίνας, να ασημίσετε με την άμμο των Σποράδων, να εκστασιαστείτε με τις γαστρονομικές Μακεδονικές γεύσεις, να τραγουδήσετε και να πιείτε τις ρακές σας πάνω στον Ομαλό…!
    (ε!, καλά περάστε και μια βόλτα απο την Λαμία..χιχιχιχιχιχιχιχι)
    ——–
    Υ.γ. Να πεις του Κώστα σου όταν έρθει να φορά και την στολή του πιλότου …χαχαχα! να γίνει το έλα να δεις απο νύφες! χαχαχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχαχαχαχα!
    Νάστε καλά βρε αδέλφια! Νάχετε υγεία και να μας κάνετε πάντα υπερήφανους!
    Πολλά φιλιά!

    • Καρυ, απαντω απο το κινητο μου στην παραλια, οποτε η απαντηση θα ειναι μικρη. Ο Δημητρης εζησε στην Αγγλια και μετα στην Αμερικη οπου και εργαστηκε. Καποια στιγμη που ετρεχε με τα προβληματα υγειας των γονιν του αποφασισε να επιστρεψει στην Ελλαδα. Μετα απο ενα επαγγελματικο ταξιδι στη Σουηδια κι ενω γυριζε οδικως στην Ελλαδα, η τυχη και οι επιλογες του τον οδηγησαν στο χωριο των 200 κατοικων στην Ιταλια οπου και γνωρισε τη γυναικα του τη Μαργαριτα! Τα υπολοιπα στο ιστολογιο του.

      Παω για βουτια… 😉

    • Καρυάτιδα Ακροπολίδου
    • 7 Αυγούστου 2011

    Να αυτά κάνετε άρρωστοι μπλογκεράδες με τα κινητά και μετά σας έρχεται ο λογαριασμός στα ύψη!:P
    Boυτιά και για μένααααααααα! Σε ποια παραλία????

    • Άρρωστοι μπλογκεράδες!!! Χα, χα, χα… Πολύ μου άρεσε αυτό. Ρε Κάρυ, πήρα το κινητό στα χέρια μου για να πάρω ένα τηλέφωνο κι εκείνη τη στιγμή ήρθε μήνυμα για το σχόλιό σου. Δε θα ήταν αμαρτία να μην απαντήσω; Όσο για το κόστος, μη νομίζεις, 2-3 € το μήνα είναι αρκετά για να έχεις ιντερνετ στο κινητό.

      Σε ποιά παραλία; Εδώ
      Παραλία!

      Είναι περίπου 35 χλμ. από τη Λαμία, λίγο μετά τις Ράχες.

      Τη βουτιά πάντως την έκανα!

  8. Τρέχω! τρέχω! Κατάθεση στεφάνου των Αλπινιστών στο ηρώο του χωριού! Θα τα πούμε μετά!

    Καρυάτιδα, http://dimitristhinks.blogspot.com/2010/02/blog-post_21.html

    • Καρυάτιδα Ακροπολίδου
    • 7 Αυγούστου 2011

    @ΤΗΙΝΚS: Απίστευτη η ιστορία σου! Μία τροποποιημένη Οδύσσεια, που ο Οδυσσέας ταξιδεύει σ’όλο τον κόσμο για να γνωρίσει την Πηνελόπη του!
    Αχ! τρελλαίνομαι για τέτοιες ρομαντικές ιστορίες…λειώνουν τα μάρμαρά μου! :))
    Χαίρομαι που συνάντησες την ευτυχία!!!

    • Είδες που τα παραμύθια τελικά είναι αληθινές ιστορίες από τη ζωή;

      Κάπως έτσι γνώρισα κι εγώ τη γυναίκα μου, πάνω στο βουνό στο Περτούλι! Οπότε όποιος θέλει να βρει κάτι αξιόλογο στη ζωή του … ας πάρει τα βουνά!!! 😉

  9. Συνέντευξη του Υπουργού Δικαιοσύνης στην Καθημερινή για τα ναρκωτικά και την ανωνυμία στα μπλογκς μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

    Μου αρέσει ο όρος «επιστημονική επιτροπή» που θα προτείνει στον Υπουργό τις «τεχνικές παραμέτρους». Συνήθως αυτές οι «τεχνικές επιτροπές» είναι κάποιοι υπάλληλοι του υπουργείου που μεταφράζουν αντίστοιχους νόμους άλλων χωρών. Το γνωρίζω εκ πείρας, καθόσον γνωρίζω κάποιες τέτοιες επιτροπές, οι οποίες παρεμπιπτόντως αποτελούνται από ένα άτομο!

    Έχει ενδιαφέρον πάντως ο τρόπος με τον οποίο θα καθοριστεί ποιο ιστολόγιο θα είναι ειδησεογραφικό και ποιο όχι…

    Καλό απόγευμα Ελλάδα, καλό απόγευμα και στο μεγαλείο σου…

    • Ανακαλώ για τα της Επιτροπής. Διαβάστε εδώ τη σύνθεσή της…

      Ωραία, ωραία, σ’ αυτή τη χώρα υπάρχουν θεσμοί τελικά… Θα ασχοληθούν σοβαρά με το ζήτημα, όχι παίζουμε! 🙂 🙂 🙂

        • Μαίρη
        • 8 Αυγούστου 2011

        Περαστική είμαι κι εγώ ένα τραγουδάκι θα αφήσω για να μερακλωθεί όποιος θέλει, είναι το αγαπημένο μου τώρα τελευταία.
        Είναι καλύτερα να μερακλωθείς θα έλεγα παρά να περιμένεις να δεις άσπρη μέρα σε τούτη τη χώρα.
        Καλό απόγευμα, τυχερούληδες, στην θάλασσα ε!
        Την επόμενη βουτιά για μένα…

        • Ωραίο το άσμα! Δεν το ήξερα.

          Καλό απόγευμα 😉

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: