Ανακούφιση!

Image: ntwowe / FreeDigitalPhotos.net

Ουφ, επιτέλους, έφυγε ο Βενιζέλος από το Άμυνας και πήγε στο Οικονομικών απ’ όπου έφυγε ο Παπακωνσταντίνου και πήγε στο Περιβάλλοντος… Τι ανακούφιση είναι αυτή… Τελειώνει και το χαρτί υγείας…

(Μια λέξη μου έρχεται στο μυαλό, αλλά δεν μπορώ να τη γράψω…)

  1. Αλλά δεν ανέφερες το πιο σημαντικό. Έρχονται από την Φλόριδα, την Ντίζνεηγοώρλντ και την Γιουνιβλέρσαλ οι ηθοποιοί που είναι μέσα στα κουστούμια του Μίκυ, του Ντόναλντ, του Γκούφη, των τριών γουρουνιών, και φυσικά της Μίνι Μάους και του Σκρουτζ Μακ Ντακ, για να εμπλουτίσιυν, για την τηλεόραση, τα υπουργικά συμβούλια, τις εκπροσωπίσεις στον τύπο, και θα ξεκινήσει αυτή η πρωτοτυπία με μια ομαδική εμφάνιση-έκπληξη όλων αυτών των καλών μας φίλων στο Σύνταγμα, ανάμεσα στους αγανακτισμένους, μοιράζοντας μπαλόνια με ήλιον σε σχήμα του κεφαλιού και αυτιών του Μίκυ!!!!

    • Χα, χα, χα…
      Μεγάλη η παράλειψή μου πράγματι!!!

    • Καρυάτιδα Ακροπολίδου
    • 18 Ιουνίου 2011

    Αντε θα σε διευκολύνω εγώ! :Χ Ε Σ Τ Η Κ Α Μ Ε!!!!

    • 😉

      Η γαλλική μου παιδεία και το savoir vivre που επιβάλλουν να πω έχοντας τη μύτη μου ψηλά:
      Α, πα, πα, πα… τι κουβέντες είναι αυτές…!

  2. το χαρτι τουαλετας θα μας χρειαστει για τους επομενους μηνες νομιζω..

    περα απο αυτα.. μια καλησπερα και καλο κυριακοαπογευμα :):)

    • Καλησπέρα και σε ‘σένα. Όσο για το χαρτί…, θα χρειαστούμε και πολλά χαρτομάντηλα επίσης…

  3. Εγώ πάντως θα τον υπερασπιστώ τον Βενιζέλο, όχι γιατί είναι Θεσσαλονικιός, αλλά γιατί θα μπορούσε τώρα να αρχίσει να λέει διάφορα κατά του μνημονίου μήπως και καταφέρει και γλυτώσει το ξύλο. Παρ’ όλα αυτά αναλαμβάνει ένα πόστο ηλεκτρική καρέκλα και πέφτει κι αυτός στη μάχη, γιατί μέχρι τώρα όπως και ο ίδιος παραδέχτηκε δεν έκανε τίποτα. Αν μου το έλεγαν πιο μπροστά ότι θα γινόταν υπουργός οικονομικών θα έλεγα αποκλείεται, ο Βενιζέλος δεν είναι βλάκας. Και όμως δέχτηκε και μπράβο του. Τώρα αν τα καταφέρει δεν το γνωρίζω. Εύχομαι -και προσεύχομαι- να πετύχει.

    • Θωμά, καλά έκανε κι ανέλαβε, αλλά η προσωπική μου γνώμη είναι ότι απλώς θα προσπαθήσει να ενισχύσει την εικόνα του. Μόνο και μόνο το επιχείρημα ότι πήγε εν μέσω κρίσης να αναλάβει το Οικονομικών είναι από μόνο του ικανό να τον «ανεβάσει» στην κλίμακα της πολιτικής αξίας, τουλάχιστον έτσι όπως την αντιλαμβάνεται εκείνος.

      Όσον αφορά το αν θα πετύχει ή όχι, το σίγουρο είναι ότι εμείς θα την πληρώσουμε τη νύφη, ανεξαρτήτως του τι αποτέλεσμα θα φέρει αυτός. Δες το μεσοπρόθεσμο και ότι άλλο ακολουθήσει.

  4. Oh, mon Dieu!
    Quelle horreur!

    • Excusez-moi
      J’ai été très impoli!

  5. Εγώ φίλοι μου δεν γνωρίζω «γαλλικά», ξέρω όμως αυτό που λένε,
    «Καράβι που αργεί σκατά είναι φορτωμένο»
    Αργήσαμε πολύ και η βάρκα έγειρε.

    Άκομψη η πρώτη μου επίσκεψη.
    Ζητώ συγνώμη και καλώς σε βρήκα.

    • Thalassenia καλώς ήρθες.

      Δεν είναι καθόλου άκομψη η πρώτη σου επίσκεψη, η δική μου ανάρτηση είναι άκομψη 😉

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

