Εικόνες φόντου.

 

Ένα δώρο για τους φίλους μου…

Κολάζ (c) Τελευταίος

Παραθέτω δεκαπέντε εικόνες ανάλυσης 640 Χ 480, οι οποίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε διάφορα κινητά τηλέφωνα ως εικόνες φόντου. Είναι δικές μου φωτογραφίες και μπορούν να χρησιμοποιηθούν ελεύθερα.

Πιο κάτω εμφανίζονται ενδεικτικά λήψεις από την επιφάνεια εργασίας του κινητού μου τηλεφώνου.  Κάνοντας κλικ πάνω τους μεγαλώνουν. Οι εικόνες είναι μεγαλύτερες από αυτές που εμφανίζονται στην επιφάνεια εργασίας του κινητού λόγω του γεγονότος ότι το συγκεκριμένο κινητό έχει πολλαπλές επιφάνειες δεξιά κι αριστερά κι έτσι εμφανίζεται ένα μόνο μέρος της. Στο δικό σας κινητό μπορείτε να τις προσαρμόσετε ανάλογα.

Στο παραπάνω κολάζ, εμφανίζονται οι εικόνες στο πλήρες μέγεθός τους.

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Μπορείτε να τις κατεβάσετε μία μία κάνοντας κλικ πάνω στο όνομα καθεμιάς ή όλες μαζί.

Άνθος – Ασπρόμαυρο – Διαδρομή – Θάλασσα – Κέδρος – Κόκκινο – Κύκνος – ΜαγείαΜετέωρα – Ξύλο – Πράσινο_κόκκινο – Σκουριά – Τελευταίος – Φύλλο – Φωτιά

Όλα μαζί.

Εάν χρειαστεί διαφορετική ανάλυση εικόνας ή κάποια άλλη διόρθωση, παρακαλώ στείλτε email στο politis.wordpress@gmail.com

Ελπίζω, αν χρησιμοποιήσετε κάποιο από τα παραπάνω, να το δεχτείτε ως ένα δώρο μέσα από την καρδιά μου.

Υ.Γ. Κάθε κριτική είναι καλοδεχούμενη…

  1. Υπέροχες είναι όλες και επαγγελματικότατες! Και μεγάλη ποικιλία θεμάτων, θαυμάσια δουλειά! Εγώ στο κινητό μου έχω μονίμως μια δασοφύλακα εν στολή, αλλά θα τις κατεβάσω όλες και θα τις βάλω μαζί με τις φωτογραφίες δουλειά φίλων που κρατάω μαζί με τις δικές μου! Πήγα να σκεφτώ ποιές μου αρέσουν πιο πολύ αλλά λόγω τις ποικιλίας θεμάτων δεν μου έρχεται να ξεχωρίσω μερικές! Μπράβο!

    • Δημήτρη, το να ακούω από εσένα ότι είναι επαγγελματικότατες οι φωτογραφίες είναι μεγάλο κοπλιμέντο! Η «θάλασσα» είναι τραβηγμένη με την Canon Eos 5 (που έδωσα) και σκαναρισμένη.

      Τη «Μαγεία» να τη χαρίσω με όλη μου την αγάπη στη Μαργαρίτα, ενώ σε ‘σένα θα ταίριαζε περισσότερο το «Ασπρόμαυρο».

      Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια…
      (Κι αν χρειάζεσαι καμιά συμβουλή μη διστάσεις, χα, χα, χα…)

  2. Ορισμένες είναι φοβερές. Αλλά, ρε φίλε, να βγάλω την Αρτέμιδα με τα γαλανά ματάκια και να βάλω αυτά; Με τίποτα. Αφού δε λέει κινητό (-2), αλλά Μιμή (το Άρτεμις είναι δύσκολο)…

    • Κι εγώ είχα τα παιδιά μου στο τηλέφωνο. Κάθε φορά όμως που χτυπούσε κι εμφανιζόταν η οθόνη όλο και κάποιος άρχιζε τα σχόλια κι επειδή μου τη δίνει στα νεύρα απλώς πλέον δεν τα έχω. Άλλωστε τα βλέπω κάθε μέρα και για να σου πω την αλήθεια, δεν πολύ γουστάρω να τα βλέπουν κι οι άλλοι… Και ξέρεις, τα υποκριτικά σχόλια του τύπου «Τι χαριτωμένα είναι…» και «Αχ τι όμορφα, και μοιάσαν στο μπαμπά» και διάφορα άλλα συναφή μου τη δίνουν…

      Εσύ πάντως καλά κάνεις και έχεις την κόρη σου. Να μην τη βγάλεις και να την έχεις πάντα μπροστά στο τηλέφωνο για να τη βλέπεις!

  3. εχω αδυναμια στα ασπρομαυρα, μου αρεσε πολυ η θαλασσα, το φυλο, η τελευταια κοκκινη αλλα και ολες οι υπολοιπες..

    στο κινητο μου εχω μια φωτογραφια των παιδιων μου, πολυτιμη γιατι ειναι περιπου και τα δυο στην εφηβεια, το ενα στην αρχη το αλλο στο τελος και δεν την εχω τυπωμενη σε χαρτι, ουτε στις εικονες του κινητου αποθηκευμενη..
    θελω να την αποθηκευσω αλλα νομιζει δε γινεται, οποτε την φυλαω σα τα ματια μου

    πες πως μου το εκανες το δωρακι, σ ευχαριστω πολυ πολυ

    • Να είσαι καλά για τα καλά σου λόγια.

      Τι κινητό έχεις, μήπως μπορέσω να σου πω πως θα την αποθηκεύσεις τη φωτογραφία για να μην τη χάσεις.

  4. Αυτές είναι οι ομορφιές της ζωής και της φύσης. Χρειάζεται να τις θυμόμαστε και να τις αναδεικνύουμε, μήπως και τις διαφυλάξουμε…

    • Μακάρι και τα παιδιά των παιδιών μας να μπορούν να χαρούν τις ομορφιές της ζωής και της φύσης. Νομίζω ότι όπως και να ‘χει το πράγμα, όλο και κάτι καλό θα γίνει στο μέλλον και δε θα καταστραφεί η φυσική ομορφιά. 😉

    • vad
    • 9 Απριλίου 2011

    Γεια σου,Τελευταιε,με τα…λελούδια σου,τα κατεβαζω όλα ετσι για το αρχειο μου..

    Καλο Σαββατοκύριακο…

    • Γειά σου Vad και καλή σου μέρα κι εσένα.

      Τα λέλουδα σου τα χαρίζω με την καρδιά μου…

    • Καρυάτιδα Ακροπολίδου
    • 9 Απριλίου 2011

    Πολύ-πολύ ωραίες είναι όλες! Ξεχώρισα το φύλλο πάνω στο χιόνι, την φωτιά, το κόκκινο(τι είναι? Ροδιά?), το δεντρο τον Χειμώνα! Ολα υπέροχα και ετεροκλητα σε θεματολογία στο κολαζ.
    Μπράβο Τελευταίε μου, είσαι αστέρι στην φωτογραφία.
    Ευχαριστούμε πολύ

  5. Το κόκκινο λουλούδι είναι μπιγκόνια.

    Αστέρι στη φωτογραφία Καρυάτιδά μου δεν είμαι, αλλά κάποια στιγμή θα προσπαθήσω να γίνω…χα, χα, χα…

    Να είσαι καλά.

  6. Υπέροχες όλες! Δυστυχώς (ή ευτυχώς….δε το ξέρω!!) δεν ασχολούμε καθόλου με το κινητό. Δηλαδή έχω ένα παλαιάς τεχνολογίας, και η εικόνα του φόντου είναι μια απλή που έχω τραβήξει (χαμηλής ποιότητας κάμερα, δίχως ίντερνετ κλπ). Πάντως η ιδέα σου είναι καταπληκτική! Σε ευχαριστούμε!

    • Ευτυχώς Roadartist, γιατί όσο νεότερης τεχνολογίας είναι το τηλέφωνο τόσο και περισσότερες απαιτήσεις έχει. Ενίοτε αναπολώ το παλιό GA 628 Ericsson που είχα κάποτε…

  7. φχαριστω για τη σκουρια Τελευταιε!

    • Να είσαι καλά… Και που είσαι, η σκουριά είναι από τα μέρη σου, από ένα παρατημένο τρακτέρ!!!

  8. Ολες μ΄αρέσουν αλλά αυτό το μοναχικό δέντρο κάτι μου ψιθυρίζει…

    • Κι εμένα κάτι μου λέει… Άλλωστε αποτελεί το λογότυπο ετούτου του ιστότοπου…

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

