Η πόλη από ψηλά.

Πλατεία Λαού. (c) Τελευταίος.

Μπλεγμένα τα κλαδιά του δέντρου, μπλεγμένες και οι ψυχές των ανθρώπων από κάτω.

Καμιά φορά πρέπει να βλέπουμε τα πράγματα από πάνω προς τα κάτω για να συνειδητοποιούμε πόσο μικροί είμαστε. Να αναγνωρίσουμε ότι η συγχώρεση είναι καλύτερη από την τιμωρία. Ότι ζούμε στο παρόν και το μέλλον είναι πολύ μακριά, ίσως και να μην έρθει… Να εκτιμήσουμε τα απλά και καθημερινά πράγματα, τις λεπτομέρειες που διαρκώς αγνοούμε. Όλα εκείνα που τα θεωρούμε δεδομένα, τους φίλους μας, τους αγαπημένους μας. Κι όλα αυτά που αναβάλουμε διαρκώς λες και είμαστε σίγουροι ότι θα τα προλάβουμε όλα.

Καμιά φορά ξεχνάω την αξία της αγκαλιάς των παιδιών μου, της γλυκιάς κουβέντας προς τη σύντροφό μου. Ξεχνάω να πω καλημέρα. Ξεχνάω ότι κάποτε αυτό που θα μείνει από μένα θα είναι η συμπεριφορά μου. Θυμάμαι μόνο τις υποχρεώσεις. Τη δουλειά. Τις δουλειές. Κι αντί να παίξω με τα παιδιά μου σκέφτομαι πως θα εξασφαλίσω το αύριο. Κι όταν το αύριο περάσει, τότε σκέφτομαι ότι χτες ξέχασα να φιλήσω τον μεγάλο και να σκεπάσω τη νύχτα τον μικρό. Κι έπειτα μελαγχολώ γιατί το χτες πέρασε και δεν μπορώ να το γυρίσω πίσω. Και θα έχω δώσει ένα φιλί λιγότερο…

    • Despi
    • 30 Ιανουαρίου 2011

    Μικρές λεπτομέρειες στην καθημερινότητα μας που όμως κάνουν τη διαφορά!!
    Πόσο δίκαιο έχεις ..»Κι έπειτα μελαγχολώ γιατί το χτες πέρασε και δεν μπορώ να το γυρίσω πίσω. Και θα έχω δώσει ένα φιλί λιγότερο…» έχω βαρεθεί να πιάνω τον ευατό μου να κάνει ξανά και ξανά το ίδιο λάθος με τον γιό μου.

    καλημέρα !!
    despi

    • Despi καλώς ήρθες στα μέρη μου.

      Σ’ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Ελπίζω να σε περνάς συχνά και να συζητάμε, όπως και με τους άλλους φίλους εδώ.

      Για όποιον διαβάσει αυτό το σχόλιο, θα ήθελα να τον παραπέμψω στο ιστολόγιο της Despi που αφορά τα παιδιά, το οποίο ανακάλυψα τελείως τυχαία αυτές τις μέρες. Βρίσκεται εδώ http://www.moro-blog.gr/
      και είναι γεμάτο πολλές και χρήσιμες πληροφορίες για νέους γονείς (Δείμο, για σένα το λέω…).

      Την καλημέρα μου.

      • Τώρα είδα τη σχετική επισήμανση. Μη νομίζεις, από τις πρώτες μέρες προ διετίας, ήμουν καθημερινά στο δίκτυο αναζητώντας τέτοιες εμπειρικές πληροφορίες. Σε συνδυασμό με τις παιδαγωγικές μου γνώσεις, νομίζω ότι πάει καλά…

  1. Κι όμως η (εξ)ασφάλιση του αύριο, αποτελεί ένα άλλο δείγμα αγάπης. ίσως όχι τόσο εμφανές, ίσως πιο απόμακρο, αλλά πάντα δένεται με την αγάπη για τα δικά μας πρόσωπα. Η λύση είναι βέβαια πάντα το μέτρο.

    • Έτσι είναι Δείμο. Αρκεί να μην παραγκωνίζουμε τα παιδιά και την αγάπη μας προς αυτά και η εξασφάλιση του αύριο γίνει αυτοσκοπός. Να μη γίνει παθογένεια. Σωστά, όπως λες, πάντα και παντού το μέτρο.

  2. Δυστυχώς ο συγχρονος τρόπος ζωής μας δεν αφήνει πολλά χρονικά περιθώρια για να βρισκόμαστε μαζί με τα παιδιά μας και, ξαφνικά μια μέρα ανακαλύπτουμε ότι είναι ήδη μεγάλα…

    Πολύ ωραία εικόνα, η φωτό με το δένδρο μέσα στον ιστό της πόλης. Ελεύθεροι χώροι, πλατείες με πράσινο & δένδρα !
    Στο σέντραλ πάρκ είπες ότι είναι;))

    • Ναι, ναι, στο σέντραλ παρκ από δίπλα… χα, χα, χα…
      Στην Πλατεία Λαού στη Λαμία…, κοντά στο Μανχάταν…

    • ΚΑΡΥΑΤΙΔΑ ΑΚΡΟΠΟΛΙΔΟΥ
    • 30 Ιανουαρίου 2011

    Aπόψε θα σου σχολιάσω μουσικώς, κατά την συνήθεια του μαμουνιού μου!
    έτσι
    Kαλό βράδυ, στην πλατεία του Λαού…

    • Α, ρε Καρυάτιδα, είχα πολύ καιρό να ακούσω αυτό το τραγούδι…
      Να είσαι καλά και καλό βράδυ και σε σένα. 😉

  3. ποτε δεν θα εισαι τοσο πολυς οσο θα ηθελες και ποτε δεν εισαι τοσο λιγος οσο νομιζεις ;)))

    • Την καλημέρα μου Στέλλα …:)

  4. ……ΠΛΑΤΕΙΑ ΛΑΟΥ?????

    Που ειναι ρε συ ΑΥΤΟΣ???
    Που χαθηκε ο ΜΑΥΡΟΣ????

    Σε λιγο …..ΘΑ ΠΟΥΛΑΜΕ CD…….OI MAYΡΟΙ…..ΣΕ ΜΑΥΡΟΥΣ!!!!

    Πρεπει ….ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ!!!!…..

    ΝΑ ΓΕΜΙΣΕΙ Η ΠΛΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ!!!!

    Οντως…
    ολΕς ….ΟΙ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΙΤΡΙΝΟΥ….

    ΑΑΑΑΑΑΧΧΧΧΧ…..ΘΑ ΧΙΟΝΙΖΕΙ ΤΩΡΑ ΣΤΙΣ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΡΑΧΕΣ ΤΥΜΦΡΗΣΤΟΥ!!!!

    ΚΑΛΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ

    • Να έρθεις γιατρέ μου. Θα πάρουμε και τους μαύρους και θα πάμε για φαί… Ξέρεις, ψητό… ή παϊδάκια… ή ότι τραβάει η ψυχή σου…χα, χα, χα…
      Σε περιμένω, θα πάμε και στον Τυμφρηστό αν θες. Και στο Καρπενήσι…στα χιόνια… 😛

    • pela
    • 31 Ιανουαρίου 2011

    last but not least!!
    Είσαι πολύ μεγάλος! για να αναγνωρίζεις το μεγαλείο αυτων των «μικρών»πραγματων..και να απολαμβάνεις πάντα τις «μικρές» στιγμές ευτυχίας της ζωής σου!!Να’σαι καλά!!

    • Καλώς ήρθες pela στον «οίκο» μου. 😉

      Και σ’ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια…

  5. «Όποιος ξεχνάει, χάνεται. Ραγίζει όποιος θυμάται..»

    Τουλάχιστον προσπαθούμε να θυμόμαστε κι ας μην το καταφέρνουμε πάντα.

    Καλό σας βράδυ.

    • Έτσι είναι. Τουλάχιστον προσπαθούμε να θυμόμαστε.
      Καλό βράδυ και σε σας.

  6. Κάπως έτσι είμαστε όλοι. Και είναι καλό που το συζητάμε. Στα μικρά είναι η γεύση της ζωής, στις μικρές μας στιγμές. Καλό απόγευμα!

    • Καλό απόγευμα και σε σένα Βασίλη.

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

