Πόσο ζυγίζει ένα κιλό;

 

Image: Filomena Scalise / FreeDigitalPhotos.net

Σύμφωνα με την είδηση από το Βήμα Online, το πρωτότυπο του κιλού ζυγίζει κάτι λιγότερο από ένα κιλό! Οι επιστήμονες λοιπόν δεν μπορούν να καταλάβουν ακόμα το γιατί και ψάχνονται να βρουν άλλο τρόπο για να το μετράμε. Όπως για παράδειγμα, σύμφωνα με την εφημερίδα, το μέτρο που οριζόταν κάποτε ως η απόσταση ανάμεσα σε δύο γραμμές χαραγμένες σε ένα πρωτότυπο από ιρίδιο και πλατίνα και σήμερα ορίζεται ως η απόσταση που διανύει το φως σε κενό αέρος σε 1⁄299.792.458 δευτερόλεπτα, έτσι και το κιλό θα οριστεί με βάση τη σταθερά του Πλάνκ.

 

Επί του πρακτέου λοιπόν έχουμε τα εξής συμπεράσματα:

  1. Όταν ανεβαίνουμε από τώρα και στο εξής στη ζυγαριά είμαστε λιγότερα κιλά από όσο δείχνει. Συνεπώς, εμείς οι “εύσωμοι” έχουμε ένα λόγο να χαιρόμαστε λίγο παραπάνω, καθόσον εξ’ ορισμού είμαστε πιο αδύνατοι από την τελευταία φορά που επισκεφτήκαμε το διαιτολόγο. Μια σοκολατίνα επιβάλλεται για την ανάκτηση του απολεσθέντος βάρους.
  2. Μέχρι να αποφασίσουν οι επιστήμονες γιατί το κιλό έχασε βάρος, παρά το γεγονός ότι είναι διπλοκλειδωμένο αεροστεγώς, μπορούμε κάλλιστα να ισχυριστούμε ότι εμείς, που εκτιθέμεθα και στα στοιχεία της φύσης χωρίς καμία προστασία, χάνουμε διαρκώς βάρος και πρέπει να το αναπληρώσουμε προσθέτοντας ένα ακόμα γεύμα στα υπόλοιπα της ημέρας. Προσοχή, η νευρική ανορεξία είναι επί θύρας!
  3. Στις αγορές μας από δω και στο εξής πρέπει ότι ζυγίζεται να το πληρώνουμε λιγότερο, καθόσον τώρα πια το ένα κιλό ζυγίζει λιγότερο από ένα κιλό!
  4. Μόλις καταλήξει η επιστημονική κοινότητα στο νέο διεθνές πρότυπο για το βάρος, θα αλλάξουμε κι εμείς την ορολογία μας ως γραμματιζούμενοι που είμαστε. Θα λέμε λοιπόν: Άσε ρε γυναίκα, σήμερα που ανέβηκα στη ζυγαριά είδα ότι πήρα 8,742 εις τη μείον 10 Plank. Πρέπει να αρχίσω δίαιτα επειγόντως. Κι αυτή θα απαντάει: Τι να σε κάνω καλέ μου, όλο τρως. Κοίτα εμένα, ούτε ένα Plank εις την μείον 2 δεν πήρα εδώ και πέντε χρόνια…. Ναι, απαντάει εκείνος, αλλά εγώ είμαι 1,85/299.792.458 επί c* ψηλός σε κενό αέρος, πόσα Plank έπρεπε να είμαι; Άλλωστε ο άντρας πρέπει να έχει και κάποιο βάρος…
  5. Και μια εύλογη απορία: Πως είναι δυνατόν να χάνει βάρος το πρωτότυπο κιλό και να μη χάνει βάρος ο Πάγκαλος; Και να σκεφτείς ότι το κιλό είναι φτιαγμένο από πλατίνα και ιρίδιο. Ο αντιπρόεδρος από τι είναι φτιαγμένος;
  6. Μήπως, κατ’ αναλογία με το μέτρο, ο νέος ορισμός για το κιλό θα πρέπει να είναι η μάζα του αντιπροέδρου/250;

 

*όπου c η ταχύτητα του φωτός.

 

Νομίζω χρειαζόταν μια τέτοια ανάρτηση, για να σπάσει λίγο η μαυρίλα των ημερών. Άντε να γελάσουμε και λίγο…

  1. Μήπως οι τιμές στην Ελλάδα στηρίζονται σε μία σταθερά με φυσικό τύπο (ανάλογο του φωτός) και κατάντησαν… αστρονομικές; Μάλλον οι έμποροι εφάρμοσαν πριν τους επιστήμονες τη σταθερά για βάρος (πριν ανακοινωθεί από ΤΟ ΒΗΜΑ).

    • Μαι, ναι. Έτσι εξηγούνται οι τιμές. Δείμο έχεις δίκιο. Κάπου μπέρδεψαν την ταχύτητα του φωτός με τους συντελεστές που διαμορφώνουν τις τιμές…
      Πολύ καλό σχόλιο… 😛

      • Καλό δε λέει τίποτα, σαν την άδεια τσέπη μου. Κι είμαι και χωρίς δεύτερη δουλειά…

  2. αυτό πρέπει να το διαβάσει ο καλός μου….
    καλημερούδια!

    • Γιατί ρε katabran, είναι «εύσωμος»; Σίγουρα έχει καλή ψυχή όμως, έτσι δεν είναι; Την καλημέρα μου.

      • όχι μωρέ, αλλά μου κάνει plankες!
        πάντως εγώ θέλω να πάρω κάνα δυο κιλά…πόσα plank εις την μείον 2 πρέπει να πάρω;
        χωρίς plankα μου άρσε πολύ αυτό το ποστ!

  3. Aυτά τα κιλά του Πάγκαλου πάντως πρέπει να τα ξέρουμε είτε με την κλασσική ζυγαριά είτε κατά Πλανκ!. Αφού μαζί τα φάγαμε πρέπει να ξέρουμε την ποσότητα και που πήγαν! 🙂 Καλημέρα.

    • Έτσι είναι Βασίλη, πρέπει να μάθουμε πόσα είναι κι από που προήρθαν…
      Πρέπει να έχει φάει πολύ πλατίνα, ε… συγνώμη, πρότυπα του κιλού ήθελα να πω και μπερδεύτηκα…
      Καλημέρα.

    • Καρυάτιδα Ακροπολίδου
    • 25 Ιανουαρίου 2011

    Τα Παγκαλικά plang δεν λειτουργούν πια , διότι τα κορεσμένα του λιπαρά εμποδίζουν κάθε οργανική και κυρίως κάθε επιθυμητική λειτουργία!

    Σε απλή γλώσσα το ξύγκι του έγινε μπετόν-αρμέ και πλάκωσε την»τσίπα»

    • Θέλω να γελάσω με το εύστοχο σχόλιό σου, αλλά με τόση πίκρα πως να γελάσεις ρε Κάρυ; Και δε μιλάμε για μπετόν αρμέ απλό, αλλά οπλισμένο και τελείως άκαμπτο, που να μπορέσει να σηκώσει κεφάλι η τσίπα…

  4. @ katabran: Αν σου κάνει plankες τότε είναι καλός άνθρωπος. Να τον προσέχεις. Όσο για τα κιλά που θες να πάρεις, να σου στείλω εγώ μερικά plank εις την μείον 2 που μου περισσεύουν! Να μου πεις μόνο τη διεύθυνση 😛

    • thinks
    • 25 Ιανουαρίου 2011

    Οι κυβερνώντες παίρνουν βάρος για ένα απλούστατο λόγο: Έχουν, όπως και το «κιλό» αρνητικό δείκτη εξέλιξης. Τα λεγόμενά τους είναι αρνητικής τάσης (ψέματα, δηλ., μείον αλήθεια), όπου δύο αρνητικά πολλαπλασιαζόμενα μεταξύ τους δημιουργούν αποτέλεσμα θετικό (αυξανόμενο βάρος) .

    Ένας λόγος για την αλλαγή της τιμής βάρους του «κιλού» είναι ότι η περιστροφή της Γης έχει αλλάξει ταχύτητα απειροελάχιστα, αυτό όμως έχει επηρεάσει την βαρύτητα του πλανήτη.

    Όσοι συμφωνούν να πάνε αμέσως να δουν όλα τα επεισόδια του Star Trek, και να επαναλάβουν μέχρι να πιστέψουν ότι το Star Trek είναι η πραγματικότητα και η καθημερινότητα ένα κακό σαπουνόπερα!

    • Δημήτρη, πολύ πετυχημένη η εξήγησή σου. Γέλασα με την ψυχή μου… 😛

      Όσον αφορά στο Star Trek ήταν η αγαπημένη μου σειρά. Καλογραμμένο σενάριο και καλογυρισμένες οι σκηνές. Αληθοφανής πέρα για πέρα. Σήμερα δε γυρίζονται τέτοιες σειρές, που να στηρίζονται στο σενάριο κι όχι στα εφέ.

      Φεύγω όμως τώρα για Vulcan. Beam me up, Scotty…

    • vad
    • 25 Ιανουαρίου 2011

    Ενα τουβλο ζυγίζει ενα κιλο και μισό τουβλο,πόσα κιλά ζυγίζει το τουβλο;

    Στείλε το αινιγμα στους ειδικούς των μετρων και των σταθμών κι αν το λύσουν,ισως λυσουν και το πρόβλημα του…αδυνατίσματος του κιλού:)

    • Δε νομίζω Vad ότι θα καταφέρουν να το λύσουν… 😉

  5. TEΛΕΥΤΑΙΕ ΧΑΙΡΕ!!!!

    Ακουσα για κιλα ΚΑΙ ΠΑΓΚΑΛΟ!!!

    Ο ΠΑΓΚΑΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΣΥΜΠΙΕΣΤΟΣ…
    ΟΠΩΣ …Ο ΧΥΛΟΣ (ας πουμε)!!!!
    ΕΙΝΑΙ ΔΕ ΑΒΑΡΗΣ!!!!(δεν μετριεται με κιλα….ΑΛΛΑ με ΛΙΤΡΑ)….

    ……συνιστα τη

    ….ΦΟΥΣΚΑ ΤΩΝ ΕΝΟΧΩΝ ΜΑΣ!!!!

    ….κοιτα να δεις….ΜΟΛΙΣ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ….
    ….ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΛΑΜΕ …
    …..ΚΙ ΥΣΤΕΡΑ ….ΘΑ ΚΑΘΟΟΟΟΟΟΜΑΣΤΕ……

    ………..ΚΙ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟΝ ΣΚΑΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΑΓΚΑΛΟ ΜΑΣ (μεχρι να μας τα βρει) …..

    ΒΑΣΙΛΙΑ ΘΑ ΤΟΝ ΕΚΑΝΟΥΜΕ….
    ………..και στο …….ΔΗΜΟΣΙΟ παλι…

    ΘΑ ΜΑΣ ΒΑΛΕΙ!!!!ΧΑΧΑΑΑΑΑΑΑ!!!!

    αυτη…

    ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ …..»Η ΕΛΑΦΡΑΔΑ ΤΗΣ ΒΑΡΥΤΗΤΟΣ»…..
    THΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ.
    απο κει χαναμε ….

    ΤΗ ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΜΑΣ ΩΣ ΕΘΝΟΣ (της …πορδης!!!!) ΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑ!!!

    pordi

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ

    • Γεια σου Ιαματικέ. Καλώς ήρθες.
      Πάντα χαρακτηριστικά τα σχόλιά σου…

      «Ασυμπίεστος ο Πάγκαλος»… Ασχολίαστο… χα, χα, χα…

  6. ΑΡΓΗΣΑ ΒΕΒΑΙΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ…..ΤΕΛΕΥΤΑΙΕ…

    Τα ξερεις τωρα ….ΕΙΧΑ ΤΟΥΣ ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΣΕ ΣΕΝΑ «ΜΠΕΛΑΔΕΣ» ΜΟΥ…

    ΠΑΝΤΩΣ ΜΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΙ ΤΟ «ΙΔΙΟΝ» ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΣΟΥ …και με …
    ΓΟΗΤΕΥΕΙ!!!!

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ

    • Δεν πειράζει Ιαματικέ. Είσαι καλοδεχούμενος όσο κι αν άργησες. Άλλωστε οι στρατιώτες δεν αφήνουν τη «μάχη»…

      Πάντως, σου επισημαίνω ότι ο ιδιαίτερος τρόπος με τον οποίο συντάσσεις τα σχόλιά σου μου αρέσει πολύ. 😛

    • Καρυάτιδα Ακροπολίδου
    • 27 Ιανουαρίου 2011

    Για να δω θα καταφέρω εγώ να εμφανίσω το βιντεάκι που λέει ο Ιαμος?
    pordi
    Αλλιώς θα το βρείτε εδώ:http://www.youtube.com/watch?v=OWkE8neQJ94
    Bλέπεις τελευταίε μου τόφερε και σ’εμένα….χαχαχαχαχα!
    —–
    Ε…εεε?Δεν είναι ιδιαίτερος ο Ιαματικός μας? Εμένα ξέρεις τι μου θυμίζει?
    Μου φέρνει κάτι απο Πανουσική εκφραση!

    • Δεν πιάνεται ο άτιμος… 😛

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

