Διαμάντια

Image: Salvatore Vuono / FreeDigitalPhotos.net

Από εχθές έχω προσθέσει μια νέα σελίδα στο ιστολόγιό μου υπό τον τίτλο «Διαμάντια», στην οποία έχω την πρόθεση να συγκεντρώσω κείμενα από το διαδίκτυο τα οποία θεωρώ ότι είναι αξιόλογα και έχουν μια ξεχωριστή θέση εδώ. Πρώτη μου επιλογή είναι ένα κείμενο του thinks με τίτλο “Από τους τρείς, ο δυσκολότερος”. Περισσότερα εδώ.

  1. Δηλαδή ένα ανθολόγιο ιστολογικών αναρτήσεων;

    • Πραγματικά, θα προσπαθήσω να συγκεντρώσω ότι θεωρώ αξιόλογο για να γίνει μια “βιβλιοθήκη”, αν μου επιτρέπεται ο όρος, η οποία θα είναι διαθέσιμη σε όλους. Πάντα με την άδεια των συντακτών των κειμένων. Ίσως να γίνει ένα χρήσιμο εργαλείο για κάποιους, για μένα πάντως σίγουρα θα γίνει.

  2. Μια ανθολογία που παρουσιάζει την ευρύτερη γνώμη της εποχής από στοματα όλων μας, μέσα από τα μάτια σου! Δεν μπορώνα σκεφτώ πιο πολυδιάστατο τρόπο έκφρασης του οικοδεσπότη, ούτε μεγαλύτερη τιμή για τους γράφοντες.

    • Νομίζω ότι από το να γράφω μόνο εγώ σε τούτο το ιστολόγιο θα είναι καλύτερα να υπάρχει πλουραλισμός. Να ακουστούν πολλοί, όσο το δυνατόν περισσότεροι. Και με γνώμες διαφορετικές από τη δική μου. Ίσως έτσι γίνω κι εγώ καλύτερος. 😉

  3. Γεια,πολύ ωραίο ιστιολόγιο.Αν δεν σας κάνει κόπο επισκευθείτε και αυτό:

    http://www.ypnos-blog.blogspot.com/

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

