Στιγμές (συνέχεια).

Παραθέτω μερικές φωτογραφίες ακόμα σε συνέχεια της προηγούμενης ανάρτησής μου.

Σημειώνω για ακόμα μια φορά ότι είναι τραβηγμένες με κινητό τηλέφωνο και δεν έχουν την καλύτερη δυνατή ποιότητα. Μπορείτε να τις κατεβάσετε και να τις χρησιμοποιήσετε ελεύθερα.

Πολιτισμός.

Περιδιαβαίνοντας το δάσος.

Ξεχασμένες εποχές.

Νεκρή φύση.

Χωρίς λόγια.

Μαγικές διαδρομές.

Όμορφα πρωινά.

2500 μέτρα...

Η μύγα...

Εγκαταλειμμένη κεραμοσκεπή γεμάτη πευκοβελόνες και στο βάθος ένα έλατο.

Καλά κατεβαίνουμε, μετά πως ανεβαίνουμε;

Δίδυμοι μεγαλοπρεπείς κορμοί.

buzz it!

  1. Άσε ρε φίλε, έλα να δεις την όμορφη πόλη μου. Επιτέλους χιόνισε και στη Θεσσαλονίκη και είδαμε κι εμείς μία άσπρη μέρα…

  2. Έχω κάποιες καταπληκτικές φωτογραφίες από τη Θεσσαλονίκη, που ήμουνα φοιτητής, με χιόνι, μέρα αλλά και βράδυ. Δυστυχώς είναι τραβηγμένες με φιλμ (άλλωστε τότε ούτε υποψία για ψηφιακές δεν υπήρχε) και δεν μπορώ να τις αναρτήσω. Έχω την κακιά συνήθεια ακόμα και σήμερα να τραβάω φωτογραφίες με αναλογική μηχανή. Έχω τάξει στον εαυτό μου όμως ότι θα πάρω ένα ψηφιοποιητή για φιλμ και κάποια στιγμή θα περάσω όλες μου τις φωτογραφίες στον υπολογιστή. Έχω πάρα πάρα πολλές από τη Θεσσαλονίκη.
    Να χαίρεσαι το χιόνι σήμερα. Κι εγώ σήμερα, στη Λαμία, ξύπνησα με χιόνι. Επιτέλους, λοιπόν, μια άσπρη μέρα…

    • Καλά κι εσύ από τότε (μετά από τόσες δεκαετίες)…

      Αλήθεια, οι φωτογραφίες είναι έγχρωμες ή ασπρόμαυρες; :)))))))))))))

      • Πράγματι μετά από τόσες δεκαετίες. Μιλάω για το 1991 μέχρι το 1996!!!
        Οι φωτογραφίες είναι ασπρόμαυρες, αλλά υπάρχουν και αρκετές έγχρωμες. Νομίζω είχε εφευρεθεί το έγχρωμο φιλμ τότε!!!

  3. Δώσε τροφή στο λαό.

    • Πάρε κόσμε… 😉

    • thinks
    • 16 Δεκεμβρίου 2010

    Χιονισμένο δέντρο.
    Πολιτισμός.
    Νεκρή φύση.
    Χωρίς λόγια.
    Όμορφα πρωινά.
    Η μύγα…
    🙂

    • thinks, ευχαριστώ για τις επισημάνσεις, παρόλο που οι φωτογραφίες είναι τραβηγμένες με κινητό τηλέφωνο. Η δική σου άποψη έχει ιδιαίτερη βαρύτητα. Ελπίζω να αξιολόγησες επιεικώς το καδράρισμα γιατί με το κινητό δεν μπορείς να κάνεις και πολλά πράγματα…

        • thinks
        • 16 Δεκεμβρίου 2010

        Αυτές που έγραψα μου άρεσαν και περισσότερο και μου φάνηκαν και πιό «σωστές». Θα είχα γράψει και τον τοίχο/παράθυρο/γατάκια από την προηγούμενη ανάρτηση αλλά σκέφτηκα ότι αν και το κάδρο ήταν τέλειο, η γωνία θα έπρεπε να είναι πιό κάθετη με τον τοίχο αντί να βλέπουμε λίγο προς τα κάτω -έτσι θα ταίριαζε πιό πολύ με την αίσθηση που δίνει το κάδρο. Είτε παίρνεις με κινητό τηλέφωνο είτε με Hasselblad την φωτογραφία δεν την παίρνει το σώμα της μηχανής, αλλά ο φακός/εστιακή απόσταση, και το μάτι 🙂

  4. thinks έχεις απόλυτο δίκιο για τη γωνία στη συγκεκριμένη φωτογραφία. Τραβήχτηκε ενώ είχα μια συνομιλία και ξαφνικά εκείνη τη στιγμή πετάχτηκαν από μέσα τα γατάκια. Δεν μπορούσα να κάνω κάτι καλύτερο.
    Πολύ θα ήθελα να είχα μια Hasselblad, την ανταλλάσσω με το κινητό μου !!!

    Δεν το είχα σκοπό, αλλά μου φαίνεται θα πάρω ένα σκάνερ για φιλμ και θα ψηφιοποιήσω τις φωτογραφίες μου για να τις δεις και να τις κρίνεις. Οι συμβουλές σου θα είναι σίγουρα πολύτιμες…

      • thinks
      • 16 Δεκεμβρίου 2010

      Είχα μια Hasselblad με τρείς φακούς επί 20 χρόνια… 500CM αλλά στο τέλος την πούλησα το 2003 γιατί ανήκε πια σε ένα ένδοξο παρελθόν. Τώρα καμιά φορά σε κανένα μαγαζί ή έκθεση βάζω μια παλιά Hasselblad κοντά στο αυτί μου και κάνω κλικ και γυρίζω την μανιβέλλα μόνο και μόνο για να ακούσω την μουσική του μηχανισμού…

      Θα ήταν χαρά μου να δω φωτογραφίες σου. Μην το πολυ»ρίχνεις» το ψηφιακό… απλά ένα άλλο είδος «φιλμ» είναι. Η μηχανή κοστίζει πενταπλάσια, αλλά ποτέ δεν έχεις έξοδα για εμφανήσεις και εκτυπώσεις 🙂

      • Δεν την υποτιμώ την ψηφιακή, απλώς αυτή τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο έχω πολλά έξοδα και δεν μπορώ να επενδύσω ένα καλό ποσό για μια αξιόλογη ψηφιακή. Κάποια στιγμή θα πάρω κάποια και τότε σίγουρα η γνώμη σου θα είναι πολύτιμη. Βέβαια, πάντα έχω το νου μου για καμιά ευκαιρία.
        Πάντως, το φιλμ έχει τη δική του χάρη. Αυτή η αγωνία της εκτύπωσης… Αυτή η αγωνία αν όλα πήγαν καλά μόλις πατάς το κουμπί του κλείστρου…

    • thinks
    • 16 Δεκεμβρίου 2010

    Απόλυτα σωστός… άλλη χάρη είχε το εμφανηστήριο και η εκτύπωση… Όσο για αγορά μηχανής, έλεγα πάντα: «Ξοδέψτε τα περισσότερά σας λεφτά να έχετε τους καλύτερους φακούς και εστιακές αποστάσεις (για 35) από 20 έως 210 χιλιοστά, πείτε στον πωλητή να σας δείξει 4-5 σώματα μηχανών στα λεφτά που σας έχουνε μείνει, και αγοράστε αυτό που σας φαίνεται πιό όμορφο!»

    • Έτσι είναι. Άμα ο φακός δεν είναι καλός, διαυγής και φωτεινός τότε την καλύτερη μηχανή να έχεις δεν κάνεις τίποτα…

  5. Ωραιες οι φωτό σου! Καλλιτέχνης!

    • Σ’ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, αν και νομίζω ότι οι φωτογραφίες αυτές δεν είναι και τίποτα το φοβερό! 😉

  6. Ωραίες είναι. Λέω να αξιοποιήσω κάποια στιγμή στο μπλογκ μου τις «μαγικές δαιδρομές» και τᨻόμορφα πρωϊνά» αφού δεν έχεις αντίρρηση. «Κόβει» το μάτι σου (το φωτογραφικό)!
    Καλημέρα

    http://newagemama.com

    • Θα ήταν τιμή μου 😉

    • vad
    • 18 Δεκεμβρίου 2010

    Πανέμορφες,αν εδινες και γωγραφικό στίγμα…

    Καλημέρααααα…..

    • Δυστυχώς δεν έχω το γεωγραφικό στίγμα. Όσο προχωράει η τεχνολογία, τα απλά πράγματα γίνονται σύνθετα και ζητάμε όλο και περισσότερα και τότε γίνονται ακόμα πιο σύνθετα και πάει λέγοντας. Νομίζω όμως ότι από ένα σημείο και πέρα χάνουμε την ουσία Vad.

      • Ενας διαφορετικος κοσμος στις φωτο. «Εκτος των τειχων»

  1. 16 Δεκεμβρίου 2010

Σχολιάστε

