Ο γιατρός…

 

Image: jscreationzs / FreeDigitalPhotos.net

Από χτες είμαι καλύτερα. Ήμουν άρρωστος εδώ και καιρό. Ο Δομίνικος, ο γιατρός μου, μου είχε δώσει πριν πολύ καιρό να πιω ένα σιρόπι. Δεν το ήθελα, μου φαινόταν παράξενο στα καλά του καθουμένου να πιω σιρόπι. Αλλά οι συγγενείς μου και οι φίλοι μου επέμεναν, ο Γιωργάκης, ο Κωστάκης, η Αγγελική και όλη η παλιοπαρέα. Κι έτσι το ήπια. Η αλήθεια είναι ότι είχε γλυκιά γεύση. Ή έτσι νόμιζα, μπορεί να είχαν βάλει ζάχαρη στο κουταλάκι. Στην αρχή αισθανόμουνα ωραία, αλλά μετά μια γλυκιά νύστα γυρόφερνε τα μάτια μου. Σαν να ζούσα μέσα σε όνειρο. Η παλιοπαρέα είχε μπει στο σπίτι μου κι αλώνιζε κι εγώ, μέσα στην αφασία μου, τους έβλεπα και γελούσα. Περνούσα καλά, δεν μπορώ να πω. Όλη μέρα χαρές και γλέντια.

Κάποια στιγμή όμως, δε θυμάμαι ακριβώς πότε, εξαφανίστηκαν όλοι. Κι εγώ δεν έβρισκα το σιρόπι. Άρχισα να πονάω, να έχω πυρετό. Με πιάσαν ρίγη. Μ’ όλη τη δύναμη που είχα βγήκα στις αγορές. Έψαχνα τη σωτηρία γιατί όλοι είχαν εξαφανιστεί. Κανείς δε με βοήθησε. Γύρισα σπίτι και σήκωσα το τηλέφωνο, ένα παλιό που είχαν σβηστεί τα νούμερα απ’ το καντράν. Το καινούριο, το σιμενς  που το είχε πάρει κάποιος από την παρέα, δεν ξέρω ποιος. Και το είχα πληρώσει χρυσάφι. Πήρα την παλιοπαρέα. Βοήθεια…

Και χτες ήρθε ο γιατρός. Ήρθε ο Δομίνικος. Ένιωσα καλύτερα τη στιγμή που τον είδα. Άνοιξα την πόρτα διάπλατα να μπει στο σπίτι. Όλα δικά σου, αποκρίθηκα, λύτρωσέ με όμως. Αλλιώς χάθηκα. Και μόνο που τον αντίκρισα ένιωσα καλύτερα. Πήρα το σιροπάκι μου. Από χτες είμαι καλύτερα…

buzz it!

    • Rodia
    • 8 Δεκεμβρίου 2010

    Δεν σε έδεσε επί της χειρουργικής κλίνης; Πάλι καλά… 😉

  1. Δεν μπήκα ακόμα στο χειρουργείο… Σιγά σιγά θα γίνει κι αυτό. Να δούμε τι αναισθησία θα μας δώσουν, αν μας δώσουν…

  2. Ουσίες; (αν έπεσα μέσα πολύ έξυπνη και και αφαιρετική-συμβολική περιγραφή υπόθεση).

    • Να βοηθήσω: Δομινίκος κατά κόσμο Dominique (Strauss-Kahn), ο οποίος χτες δήλωσε γιατρός (http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artid=4607986). Γιωργάκης ο ΓΑΠ, Κωστάκης ο πρώην, Αγγελική η φίλη μας η Μέρκελ κι ο πρωταγωνιστής εμείς όλοι και η ελληνική οικονομία. Πολύ αφηρημένο ε;

      • Πάντως τώρα που το ξαναδιάβασα με τα νέα στοιχεία που έδωσες, το κατάλαβα καλύτερα 🙂

  3. Ούτως ή άλλως περί «δοσολογίας» ομιλούμε επί του μνημονίου!
    αλλά κι εκεινος, ο αλήστου μνήμης επί της καθαρεύουσας, έφθανε όντως μέχρι της «χειρουργικής κλίνης»
    ένι γουέι, φαίνεται πως η ιατρική έχει προοδεύσει…

    • Η ιατρική έχει κάνει θαύματα όντως…Ειδικά ο κλάδος της αναισθησιολογίας!!!

    • Μούτρο
    • 9 Δεκεμβρίου 2010

    Όπως μας Στρός(Κ)ανε θα κοιμηθούμε;

    • Κάτσε να μπορέσουμε να κοιμηθούμε γιατί μας έχει κοπεί ο ύπνος μ’ αυτά που ακούμε…

  4. Δυστυχώς δε θα τη βγάλουμε μ’ ένα σιροπάκι. Σύντομα έρχεται η χημειοθεραπεία…
    Πανέξυπνο το κείμενο.

    • Δε μας σώζει τίποτα…

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

