Στιγμές.

Χιονισμένο δέντρο.

Καλοκαιρινό πρωινό καθ’ οδόν για τη δουλειά.

Από μέσα προς τα έξω...

Δάκρυα…

Καλημέρα σας...

Χιονισμένο τοπίο.

Με αφορμή το σχόλιο της Ροδιάς σε προηγούμενη ανάρτησή μου για τη φωτογραφία που έχω στο εν λόγο ποστ, η οποία είναι και η φωτογραφία του προφίλ μου, είπα να ανεβάσω μερικές ακόμα για να μοιραστώ μαζί σας κάποιες στιγμές από το παρελθόν. Οι περισσότερες από αυτές είναι τραβηγμένες με κινητό τηλέφωνο κι έτσι δεν έχουν την καλύτερη δυνατή ποιότητα. Είναι φωτογραφίες που συνδέονται άμεσα με τη δουλειά μου και την ταλαιπωρία που έχω τραβήξει στα κορφοβούνια!!!

Μπορείτε να τις κατεβάσετε ελεύθερα.

Η συνέχεια εδώ.

  1. Το χιονισμένο δέντρο πολύ με «ακουμπάει»!

  2. Αυτές οι φυσικές φωτογραφίες είναι το κάτι άλλο.

    • vad
    • 30 Νοεμβρίου 2010

    Α,ανακατεψες καλοκαιρια και χειμώνες,οι δευτεροι δε μου λειπουν,φτάνουν τα χιόνια που εφαγα στα παιδικά χρόνια στο χωριό…

  3. newagemama, αν ήξερες τί ταλαιπωρία είχα φάει εκείνη τη μέρα… Ευτυχώς αυτή η φωτογραφία με αποζημίωσε.

  4. @ Δείμος του πολίτη: Όταν είσαι συνέχεια έξω, μέσα στο δάσος, τέτοιες φωτογραφίες βγάζεις. Πάλι καλά που υπάρχουν και τα κινητά.

  5. @ Vad: Πάντα καλοκαίρια και χειμώνες. Πρέπει να υπάρχει ισορροπία. Εμένα πάντως μου λείπει ο χειμώνας που ακόμα δε λέει να φανεί φέτος.

  6. «Πάρε κοσμε», δλδ.. Να εισαι καλα!!! :)))
    buzz, facebook, etc.. το προβαλλα δεοντως το ποστ, περιμενουμε κι αλλες…

    • Γιατί να τις κρατήσω μόνο για μένα τις φωτογραφίες; Περισσότερο θα χαρώ να τις μοιραστώ παρά να τις κοιτάω μόνος μου.

      ‘Ευχαριστώ’ για την προώθηση!!! (Τα κέρδη 50 -50 !!!) 😉

  1. 16 Δεκεμβρίου 2010

Σχολιάστε

