Μεσημέρια

 

Images courtesy of DailyClipArt http://www.DailyClipArt.net

Κάθε μέρα, όταν γυρίζω από τη δουλειά, ο μεγάλος μου γιος (μεγάλος 4,5 χρονών!) με περιμένει. Τρώμε και μετά πάμε για ύπνο στην «κρεβατάβαρα» όπως συνήθιζε να αποκαλεί την κρεβατοκάμαρα όταν ήταν μικρότερος.

Η όλη διαδικασία μοιάζει με ιεροτελεστία. Μόλις σηκωνόμαστε από το τραπέζι κι επειδή εκείνος δε θέλει να κοιμηθεί, τον προκαλώ λέγοντάς του ότι εγώ θα φτάσω πρώτος στο κρεβάτι. Εκείνος τρέχει και πάντα με κερδίζει. Εγώ βεβαίως παραπονιέμαι  για την ‘ήττα’ μου και μετά ξαπλώνουμε, αυτός, η μαμά του κι εγώ για να κοιμηθούμε. Αμ, δε! Αρχίζει να παίζει μαζί μου, σκαρφαλώνει πάνω μου, με πειράζει και γενικώς δε με αφήνει σε χλωρό κλαρί. Ταυτόχρονα με προτρέπει να μιλήσω με τη μαμά του. «Μιλήστε εσείς, μιλήστε» λέει, προσπαθώντας να εξοικονομήσει χρόνο για να «ασχοληθεί» μαζί μου. Εμείς προσπαθούμε να τον ηρεμήσουμε για να μην κάνει φασαρία, καθόσον ο μικρός κοιμάται στο διπλανό δωμάτιο. Μάταια βέβαια, γιατί αν δεν κάνει αυτά που θέλει δεν ηρεμεί. Τον μαλώνω(;), αλλά κατά βάθος τα θέλω κι εγώ τα παιχνίδια του. Μετά μαλώνει η γυναίκα μου εμένα που δεν «επιβάλω» την τάξη και στο τέλος δε γίνεται τίποτα. Με την πάροδο της ώρας, ο μεγάλος νυστάζει και έτσι απλά κοιμάται στη μέση της «κρεβατάβαρας». Εντωμεταξύ η γυναίκα μου κι εγώ έχουμε ξαγρυπνήσει κι απλώς δεν έχουμε όρεξη για ύπνο. Σηκωνόμαστε, γιατί συνήθως έχει ήδη ξυπνήσει ο μικρός, και μετά περιμένουμε να σηκωθεί και ο μεγάλος.

Το αποτέλεσμα είναι δύο μικροί μπόμπιρες που έχουν χορτάσει τον ύπνο τους και είναι γεμάτοι ενέργεια, ο μπαμπάς να σέρνεται (και να το δείχνει) ενώ η μαμά πάντα έχει περισσότερες αντοχές. Και μετά θέλουν και παιχνίδια μέχρι το βράδυ…

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

