Επιστροφή

Image: graur razvan ionut / FreeDigitalPhotos.net

Πολλές σκέψεις πέρασαν τις τελευταίες ημέρες από το μυαλό μου. Όπως είναι φυσιολογικό ξύπνησε μέσα μου ο φιλόσοφος κι άρχισα να βλέπω τα πράγματα από διαφορετική οπτική γωνία. Αποκόπηκα από την καθημερινότητα. Ξέχασα τις υποχρεώσεις, ξέχασα το μνημόνιο, ξέχασα την επικαιρότητα. Μέχρι σήμερα το πρωί που άνοιξα για λίγο την τηλεόραση, περισσότερο για παρέα πίνοντας τον καφέ μου, μιας και δεν πήγα στη δουλειά έχοντας άδεια. Έπεσα πάνω στους τίτλους των εφημερίδων. Λες και ξύπνησα απότομα από το λήθαργο. Μονομιάς ήρθαν όλα στο μυαλό μου. Τρόικα, απολύσεις, ανεργία, ύφεση κτλ κτλ…

Η επαναφορά στα καθημερινά λειτούργησε σα χαστούκι. Οι σκέψεις μου επανήρθαν στα φυσιολογικά για την εποχή επίπεδα, κατά την προσφιλή ορολογία των μετεωρολόγων. Πρέπει να ασχοληθώ με όλα εκείνα τα μικρά πράγματα που συνθέτουν την καθημερινότητά μου πάλι. Και νομίζω ότι θα μου κάνει καλό. Να θυμώσω, να γελάσω, να εκπλαγώ, να κουραστώ, να σχεδιάσω…

 

  1. Ψηφιστε με ψηφιστε με
    τη μοιρα σας ορισετε
    ψηφιστε με ψηφιστε με
    και ησυχο αφηστε με

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

