Τρεχάτε…

Φωτογραφία ΑΠΕ, από το in.gr

Ορίστε, ο πρωθυπουργός μας, μας δίνει το καλό παράδειγμα. Αρχίστε να τρέχετε κι εσείς κι εγώ μαζί μπας και σωθούμε… (που δεν το βλέπω…)

Εγώ πάντως τα αθλητικά μου ρούχα τα έχω κρύψει. Μη ρωτάτε το γιατί, είναι αυτονόητο. Όταν θα μας τα πάρουν όλα και μας αφήσουν με τα βρακιά (!!!) (αν τα αφήσουν κι αυτά δηλαδή) θέλω να τρέχω αξιοπρεπώς, με τη φόρμα μου την αντιανεμική και το παπουτσάκι με την αερόσολα. Μην πάθω και καμιά κάκωση…

  1. στην φωτο τους βλεπουμε να χορευουν κοτσαρι

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

