Συνήγορος του Καταναλωτή

Πριν τρεις μήνες σχεδόν αγόρασα ένα σετ κλειδιά για την πόρτα του σπιτιού μου. Τα παλιά τα είχα πάνω από πέντε χρόνια και είπα να τα αλλάξω καλού κακού μην τυχόν από τη χρήση φθείρουν την κλειδαριά. (Στη συγκεκριμένη πόρτα δεν αλλάζεις «αφαλό» για να αλλάξει ο συνδυασμός της κλειδαριάς αλλά απλά αλλάζεις κλειδιά).

Για να μην τα πολυλογώ, τα κλειδιά μετά από χρήση λιγότερο των τριών μηνών έσπασαν! Τα πήγα στο κατάστημα που τα αγόρασα με τη συσκευασία τους και την απόδειξη και ούτε λίγο ούτε πολύ ο μαγαζάτορας επέμενε ότι τα κλειδιά μου έπεσαν κι έσπασαν και πως ούτως η άλλως δεν έχουν εγγύηση!!! Μου είπε ανερυθρίαστα ότι πουλάει προϊόντα χωρίς εγγύηση!!!

Αφού λοιπόν δεν τα βρήκαμε, αποφάσισα να προσφύγω στο Συνήγορο του Καταναλωτή. Σήμερα έστειλα μια επιστολή με όλα τα δικαιολογητικά (αποδείξεις κλπ.) και περιμένω να δω την εξέλιξη της υπόθεσης. Θέλω να δω αν και πως λειτουργούν οι θεσμοί. Περισσότερο θέλω να κινηθεί η όλη διαδικασία εκ μέρους του Συνηγόρου παρά να αποζημιωθώ. Έτσι, για την ηθική ικανοποίησή μου. Για το γαμώτο που λένε και στο χωρίο μου…

 

Έχουμε και συνέχεια εδώ.

Σχολιάστε

