Χούγια

Πρώτα πεθαίνει ο άνθρωπος και μετά το ‘χούι’. Έτσι λένε στο χωριό μου. Κι αν αναρωτιέται κανείς τι είναι το χούι, το μεταφράζω στη νέα ελληνική: η συνήθεια, συνήθως η άσχημη συνήθεια.

Ελεύθερο χρόνο δεν έχω, το πρωί στη δουλειά, το απόγευμα με τα πιτσιρίκια, τις δουλειές του σπιτιού και τις υποχρεώσεις δε μένει τίποτα. Άντε καμιά ώρα το βράδυ, όταν κλείνουν τα μάτια οι μικροί κι ονειρεύονται τι θα γίνουν όταν μεγαλώσουν. Αυτές οι ώρες, όταν υπάρχουν, είναι πολύτιμες. Πότε θα διαβάσω κανά βιβλίο, πότε θα χαζέψω στην τηλεόραση, πότε θα κάτσω στο μπαλκόνι να χαζέψω τη θέα.

Τώρα τελευταία με έχει πιάσει η μανία με την κατασκευή προγραμμάτων. Πάντα έφτιαχνα προγράμματα στον υπολογιστή, μερικές φορές για δικιά μου χρήση και διευκόλυνση κι άλλες πάλι τα πουλούσα κι έβγαζα μεροκάματο. Ερασιτεχνικά πάντα καθόσον είμαι κι αυτοδίδακτος. Τα τελευταία χρόνια το είχα παρατήσει το αντικείμενο αυτό, μιας και οι εξελίξεις στην τεχνολογία έγιναν πολύ γρήγορες για τα αντανακλαστικά μου. Έμεινα πίσω, άρχισα να νοιώθω σαν αναλφάβητος. Και να που για κακή μου τύχη, άλλαξα κινητό τηλέφωνο και πήρα ένα που έχει λειτουργικό Android. Τι ήταν να το πιάσω στα χέρια μου; Το σαράκι άρχισε να πιάνει δουλειά, δε μ’ άφηνε σε ησυχία μέχρι που καταπιάστηκα πάλι. Άρχισα να προγραμματίζω για το κινητό. Έσπασα το κεφάλι μου να βρώ τι πρόγραμμα θα φτιάξω. Κατέληξα σε ένα πρόγραμμα που θα κάνει προβλέψεις για το ΚΙΝΟ. Ναι, ναι, αυτό το παιχνίδι του ΟΠΑΠ. Δεν είμαι παίχτης ούτε τζογαδόρος, αλλά αυτό το ρημάδι το ΚΙΝΟ με έχει βάλει κι έχω ξαναδιαβάσει όλα τα συγγράμματα του Πανεπιστημίου για τις πιθανότητες. Κάτι σα χόμπι. Έχω καταλήξει σε κάποια συμπεράσματα τα οποία τα έχω εισάγει μέσα στο πρόγραμμα και αυτό κάνει τώρα πια προβλέψεις. Παρατηρώ ότι μερικές φορές έχει επιτυχία ή βρίσκεται κοντά σ’ αυτή. Όπως προείπα όμως, δεν είμαι τζογαδόρος, δεν παίζω. Μήπως όμως να αλλάξω τακτική; Είστε μέσα;

ΥΓ. Καμιά ιδέα για κάτι χρήσιμο να φτιάξω για το κινητό;

  1. αυτο το κοντα σε αυτη,ξερεις ποσο μ εχει στοιχισει? 🙂

  2. zouri μου εγκράτεια. Κι εγώ παίζω καμιά φορά, αλλά με μέτρο.

    ΥΓ. Ένα ξαδερφάκι μου λέει: Παν μέτρον άριστον, παν δίμετρον αριστότερον!!!
    Αν και το σωστό είναι «Μέτρο άριστο», το «δίμετρο» δεν έχω καταλάβει ακόμα που αναφέρεται…

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

