Βροχή…

Σήμερα η δουλειά στο γραφείο ήταν πεσμένη. Έχω το (κακό) συνήθειο να μην αφήνω εκκρεμότητες κι έτσι σήμερα τακτοποίησα πρωί πρωί τις νέες υποθέσεις – οι οποίες ευτυχώς ήταν εύκολες – κι έχω λίγο χρόνο διαθέσιμο.

Χάζευα τη βροχή που έπεφτε ασταμάτητα από το βράδυ. Λίγο πιο πέρα βρίσκεται μια πολυκατοικία στην οποία κατοικοεδρεύει μια αρκετά εμφανίσιμη οδοντίατρος. Σχεδόν ποτέ δεν την είχα δει στο μικρό μπαλκόνι που κοιτάζει προς το μέρος μου. Σήμερα όμως είχε βγει έξω και χάζευε κι αυτή τις καθαρτήριες σταγόνες που χτυπούσαν ανελέητα τη σκεπή από τσίγκο της αποθήκης που χωρίζει τα δυο κτήρια.

Μια λεπτοκαμωμένη φιγούρα, σχεδόν εύθραυστη. Μελαχρινή με άσπρο δέρμα. Δεν μπόρεσα να ξεχωρίσω περισσότερα χαρακτηριστικά. Αυτή κοίταζε τη βροχή κι εγώ εκείνη μέσα από τη βροχή. Σχεδόν παρακαλούσα να με πονέσει κάποιο δόντι για να δικαιολογήσω μιαν επίσκεψη στο ιατρείο της!!! Αυτή η λεπτεπίλεπτη φιγούρα είχε μαγνητίσει το βλέμμα μου για κάμποση ώρα. Μέχρι που χτύπησε το τηλέφωνο.

Μάζεψα τις σημειώσεις μου, τα χαρτιά και τα μυαλά μου κι έφυγα για τη σύσκεψη. Κάθε φορά που μετέχω σε συσκέψεις παρατηρώ τη σοβαρότητα – ή μήπως τη σοβαροφάνεια; – των συμμετεχόντων. Υπάρχουν λύσεις απλές για τις περισσότερες υποθέσεις κι όμως μαζευόμαστε πέντε –  δέκα ή και περισσότεροι άνθρωποι γύρω από ένα τραπέζι για να πει ο καθένας τη βλακεία του και τελικά να μη δίνεται λύση σε τίποτα. Όμως οι συσκέψεις είναι η πεμπτουσία της ζωής για κάποιους ανθρώπους. Ζουν, θαρρείς, για να συμμετέχουν σε meeting. Λες κι αλλάζει ο ψυχισμός τους, λες και γίνονται άλλοι άνθρωποι, σπουδαίοι που ο λόγος τους μετράει. Κι αν κάποιος τολμήσει να προτείνει κάποια εφικτή λύση αμέσως φέρνουν αντιρρήσεις και εμπόδια με μοναδικό σκοπό, νομίζω, την επανάληψη τη σύσκεψης. Δεν υπάρχει ο κατάλληλος όρος για να τους χαρακτηρίσει κανείς. Ίσως ‘Επαγγελματίες συσκέψεων’;

Αν μπορούσα δε θα ξανασυμμετείχα σε καμιά τέτοια μάζωξη. Τις σιχάθηκε η ψυχή μου.

Έξω συνεχίζει να βρέχει. Επέστρεψα στο γραφείο μου. Η οδοντίατρος έχει ασθενή.

  1. το θεμα ειναι οτι ξερω μια οδοντιατρο απο την πολη σου και μαλιστα ωραια.Λες να ειναι η ιδια?

  2. Λες;

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

