Μαθήματα ζωής απο ένα διαφημιστή.

Κατά το παρελθόν έχω αναρτήσει άλλες δυο φορές ομιλίες από το TED, μια για την Παιδεία με τον εξαιρετικό Sir Ken Robinson εδώ και μια με τον Σάιμον Σίνεκ για το πως οι ηγέτες εμπνέουν εδώ.

Σήμερα θέλω να μοιραστώ μαζί σας μια ακόμα τέτοια ομιλία, αυτή τη φορά από έναν ‘κακό’ διαφημιστή, τον Ρόρι Σάδερλαντ, ο οποίος με πολύ μεγάλη δόση χιούμορ μας κάνει μαθήματα για τη στάση μας στη ζωή. Σας αφήνω να τον απολαύσετε χωρίς άλλα περιττά λόγια.

  1. Η ιστορία με την πατάτα και τον Καποδίστρια βλέπω πως έχει και άλλη εκδοχή!

    • Αθεόφοβε, αυτό μου έκανε εντύπωση κι εμένα!

      Καλό απόγευμα.

  2. Αχ! δεν μου το ανοίγει…
    Μπορείς να μου το στείλεις με mail….παρακαλώ!

    ΑΦιλιά από την μαμ-μάγισσα που το pc της έχει “περιορισμούς”! ;-)

    • Καλή μου μαμ-μάγισσα δοκίμασε να κάνεις κλικ εδώ και πες μου αν το ανοίγει ή όχι. Θα περιμένω να μου απαντήσεις… ΟΚ;

      Πολλά ΑΦιλιά :)

  3. Ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκριση, κατάφερα να τον παρακολουθήσω, παρόλο που μίλαγε πολύ γρήγορα (αυτός είναι ένας τρόπος να σου περάσουν οι διαφημιστές αυτό που θέλουν, χωρίς να σου αφήνουν τον χρόνο να το επεξεργαστείς). Πολύ έξυπνη και διασκεδαστική η παρουσίαση του… πάντως η διαφήμιση έχει εισχωρήσει στη ζωή μας και έχουν βρει πολύ έξυπνους τρόπους να μας πείσουν να καταναλώνουμε… επίσης η χρήση του χιούμορ έχει “καλά” αποτελέσματα, όπως και όταν απευθύνονται στο συναίσθημα ή χρησιμοποιούν παιδιά! Τα παιδιά ως γνωστόν, λατρεύουν τις διαφημίσεις και επηρεάζουν τους γονείς. ;-)

    Όντος απολαυστικό video, ευχαριστούμε!
    ΑΦιλιά πολλά πολλά! :)

    • Χαίρομαι που σου άρεσε καλή μου μαμ-μάγισσα :)

      Την καλημέρα μου και πολλά πολλά ΑΦιλιά :)

  4. Πολύ ενδιαφέρουσες απόψεις δοσμένες με απολαυστικό χιούμορ.

    • Την καλησπέρα μου Χριστόφορε.

      Πράγματι είναι ενδιαφέρουσες οι απόψεις του αλλά και ο τρόπος με τον οποίο τις μεταδίδει.

      Ελπίζω να βλέπεις τα πράγματα καθαρά τώρα πια…

  1. No trackbacks yet.

Υποβολή απάντησης

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 595 other followers

