Δύο και δύο… πάντα εν θερμώ!

Λίγο καιρό πριν συμπλήρωσε δυο χρόνια παρουσίας ο Τελευταίος σε τούτο το ιστολόγιο (ήταν την ημέρα που δημοσιεύτηκε η ανάρτηση: ‘Σε Άγνωστες Διαστάσεις’, λέτε να είναι τυχαίο; ). Είπα να μην κάνω καμία αναφορά στο γεγονός, άλλωστε δεν είναι δα και τίποτα σπουδαίο. Τελικά όμως, μιας και πρόκειται να γίνει μια αλλαγή στη δομή του ιστολογίου μου, η αναφορά στα γενέθλια του είναι αναπόφευκτη.

Πέρυσι και για κάποιες ανάγκες που υπήρχαν τότε, δημιουργήθηκε η ιστοσελίδα ‘εν θερμώ’ (www.nthermo.com), η οποία, μην αναρωτιέστε, αποτελεί λογοπαίγνιο με το επώνυμό μου. Ο αρχικός σκοπός της δημιουργίας της επιτεύχθηκε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και με δεδομένο το γεγονός ότι πια δεν εξυπηρετεί σε κάτι αποφάσισα πως ήρθε η ώρα να μεταμορφωθεί στο χώρο τον οποίο θα εκθέτω από εδώ κι εμπρός τις Μικρές μου Ιστορίες αλλά και τον εαυτό μου μέσα από τα δοκίμια που κατά καιρούς γράφω. Αυτό είχε ήδη γίνει κατά κάποιο τρόπο εδώ και αρκετό καιρό αλλά η μορφή της ιστοσελίδας που είχα δημιουργήσει απαιτούσε πολύ δουλειά προκειμένου να προσθέτω νέο περιεχόμενο κι έτσι αποφάσισα να χρησιμοποιήσω τα εργαλεία που δίνει η WordPress προκειμένου να κάνω τη ζωή μου λίγο πιο εύκολη! Ο Τελευταίος λοιπόν, στο παρόν ιστολόγιο θα σχολιάζει όπως πάντα την επικαιρότητα και οτιδήποτε άλλο πέφτει στην αντίληψή του ενώ ο Κώστας θα γράφει ερασιτεχνικά τις του ιστορίες στο ‘εν θερμώ’.

Δυο χρόνια λοιπόν έχει συμπληρώσει τούτο το ιστολόγιο που απέκτησε κι ένα αδερφάκι τώρα πια, οπότε τα ιστολόγια έγιναν δυο. Η αρχή στο νέο ιστολόγιο θα γίνει αναδημοσιεύοντας σταδιακά κάποιες από τις ήδη υπάρχουσες Μικρές Ιστορίες διότι θεώρησα σωστό να δημοσιευτούν και οι παλαιότερες ώστε να υπάρχουν όλες μαζί στο ίδιο μέρος και να μην πρέπει να αναζητά κανείς άλλες στο νέο ιστολόγιο και άλλες στο παλιό. Με την ολοκλήρωση των αναρτήσεων αυτών θα προστεθούν και νέες που τώρα βρίσκονται στο στάδιο της επεξεργασίας. Σημειώνω πως σε κάθε ιστορία θα υπάρχει δεσμός προς αντίστοιχο pdf αρχείο, το οποίο είναι σαφώς πιο καλά μορφοποιημένο αλλά και προς αρχείο epub (ηλεκτρονικό βιβλίο) για όποιον διαθέτει eReader.

Είστε ευπρόσδεκτοι όλοι σας στο ‘εν θερμώ’.

  1. Καλό Μεσημέρι. Χρόνια Πολλά στο μπλογκ σας..Πάντα επιτυχίες και με την ίδια όρεξη και καλή διάθεση … έρχομαι να γνωρίσω και το άλλο ιστολογιο και να γίνω και εκεί αναγνώστρια..

    • Δελφινάκι σε ευχαριστώ για τις ευχές και τα καλά σου λόγια! Συμπλήρωσα την παράλειψή μου και τώρα μπορείς να γραφτείς και στο ‘εν θερμώ’!

      Την καλησπέρα μου.

  2. Καλησπέρα Κώστα,
    σου εύχομαι να είσαι γερός και δυνατός και με όρεξη να σχολιάζεις πάντα την επικαιρότητα ως Τελευταίος για να γελάς και καλύτερα.
    Καλή αρχή στο καινούριο σου ξεκίνημα, εννοείται ότι θα είμαστε και εκεί δίπλα σου, άλλωστε απ’ το δείγμα των ιστοριών σου ξέρουμε πως θα αξίζει τον κόπο.
    Να έχεις ένα όμορφο απόγευμα! :)

    • Μαρίνα, να είσαι καλά!

      Σε ευχαριστώ για την ψήφο εμπιστοσύνης και θα σε περιμένω και στο ‘εν θερμώ’!

      Σου εύχομαι καλό απόγευμα επίσης :)

  3. Καλησπέρα Κώστα μου , να το χαίρεσαι και να το χαιρόμαστε το blog σου! Φαντάζομαι ότι το νιώθεις όπως και οι περισσότεροι σαν δικό σου δημιούργημα, σαν το “παιδί” σου.
    Νομίζω ότι είναι πολύ καλή η ιδέα σου και μεταξύ μας αν και γνώρισα και συμπάθησα τον Τελευταίο , αγάπησα και ένιωσα πιο κοντά με τον Κώστα γιατί μέσα από αυτά τα κείμενα του βγάζει περισσότερες ευαισθησίες και λίγο περισσότερο από τον εαυτό του.
    Καλή αρχή να έχεις και να ξέρεις ότι εμείς θα είμαστε δίπλα σου .
    Σε φιλώ.

    • Μελίτα, ότι κι αν δημιουργούμε δεν είναι “παιδί” μας; Αφού σου αρέσει λοιπόν περισσότερο ο Κώστας, θα έχεις την ευκαιρία να τον γνωρίσεις καλύτερα αφού από εδώ κι εμπρός θα γράφει… εν θερμώ!

      Σε ευχαριστώ για τις ευχές :)

      Καλό σου απόγευμα.

    • GiP
    • Οκτωβρίου 23rd, 2012

    Εγώ ήδη “εθερμάνθην” από τις “και πολύ πρωτες” ιστορίες και τα αρθράκια σου !!

    Σε όλα μέσα φίλε μου, θα σε παρακολουθώ !

    • Γιώργο, χαίρομαι που ‘ζεστάθηκες’ με τις ιστορίες μου γιατί έρχεται χειμώνας και το πετρέλαιο έχει φτάσει στο Θεό, χα, χα, χα…

      Να είσαι καλά :)

      Καλό σου απόγευμα.

      Υ.Γ. Μας χρωστάς μια συνέχεια… ;)

  4. Επιτέλους! Τουλάχιστον τώρα η Θερμ… ανση δεν θα μας κοστίζει ο κούκος αηδόνι αλλά
    ο Κώστας θα πληρώνει….
    ….με τις θαυμάσιες αναρτήσεις του, οποιοδήποτε κι αν είναι το θέμα του! Είμαι λίαν υπερήφανος που είμαστε παρέα και εύχομαι να βγαίνει πάντα μπόλικο ζουμί από τούτον τον χώρο.
    Τώρα τα άλλα περί “pdf αρχείο, το οποίο είναι σαφώς πιο καλά μορφοποιημένο αλλά και προς αρχείο epub (ηλεκτρονικό βιβλίο) για όποιον διαθέτει eReader.” επιτρέψτε μου να πεταχτώ στο Harvard αναζητήσω τον Visiting προφέσορα GAP να μου τα αναλύσει όπως αυτός και μόνο ξέρει…ότι λεφτά υπάρχουν!
    Ολόκαρδα εύχομαι να γράφουν εδώ και τα ……εγγόνια σου!

    • Χα, χα, χα… Τα πληρώνω όλα εγώ φίλε μου Χριστόφορε!

      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, περήφανος είμαι κι εγώ που βρίσκομαι στην εκλεκτή παρέα σας.

      Όσο για τα αρχεία, κάνε μια δοκιμή βρε Χριστόφορε!!! Στο ‘εν θερμώ’ και στο κάτω μέρος της πρώτης ιστορίας, της ομορφιάς, υπάρχει ένα λινκ με τον τίτλο “Η Ομορφιά” δεξιά από εκεί που λέει “Η ιστορία σε pdf”. Πάτα το… Μη φοβάσαι δε θα βγει καμιά χοντρή, που λέγαμε όταν είμαστε πιτσιρικάδες! Ένα απλό αρχείο είναι για να μπορείς να διαβάσεις το κείμενο με πιο καλή μορφοποίηση, παραγράφους κλπ, που η wordpress, κακώς, δεν επιτρέπει να γίνεται εύκολα. Όσο για το epub, αυτό άφησέ το, είναι μόνο αν έχεις από αυτά τα καινούργια τα “παιχνίδια”, τους αναγνώστες ηλεκτρονικών βιβλίων!

      Λεφτά υπάρχουν, απλώς τα έχουν άλλοι, χα, χα, χα… :)

      Σε ευχαριστώ για τις ευχές σου και τις ανταποδίδω. Μακάρι και τα δικά σου εγγόνια να γράφουν… αλλά στις γνωστές διαστάσεις!!!

      Την καλημέρα μου και συγγνώμη για την αργοπορία στην απάντηση. Χτες η forthnet με άφησε όλο το απόγευμα και το βράδυ χωρίς τηλέφωνο και internet… Έχω ήδη αποστείλει σχετική επιστολή διαμαρτυρίας.

    • perseus76
    • Οκτωβρίου 23rd, 2012

    Καλή αρχή και καλό κουράγιο λοιπόν :)

    • Σε ευχαριστώ πολύ :)

  5. Βρήκες ωραίο τρόπο να γιορτάσεις τα δύο χρόνια αυτού του blog.
    Εύχομαι να έχεις πάντα διάθεση για γράψιμο, σχόλια και παρατηρήσεις της καθημερινότητας, αφού οι απόψεις σου έχουν αλήθειες και ποιότητα.
    Να χαίρεσαι ό,τι αγαπάς.

    • Θαλασσένια σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Έχουν ιδιαίτερη βαρύτητα για μένα τέτοια λόγια αφού προέρχονται από ένα αξιόλογο άνθρωπο και γι’ αυτό τα εκλαμβάνω ως μεγάλη φιλοφρόνηση. Να είσαι καλά.

      Την καλημέρα μου.

  6. χρόνια πολλά λοιπόν για το μπλογκ σου, να συνεχίσεις να γράφεις σκέψεις, αναλύσεις και ό,τι σου κατεβαίνει στο κεφάλι, μας αρέσει :)

    καλή αρχή στο νέο θερμό περιβάλλον, θα τα λέμε κι από κει :)

    • Σε ευχαριστώ πολύ Νέστορα, να είσαι καλά. Μακάρι το νέο περιβάλλον να είναι θερμό όχι μόνο κατ’ όνομα ;)

      Την καλημέρα μου.

    • vad
    • Οκτωβρίου 24th, 2012

    Ορεξη νά’χεις να γράφεις,όρεξη θα εχουμε να σε διαβάζουμε:)

    • Vad, όρεξη υπάρχει άφθονη, από χρόνο πάσχουμε!

      Να είσαι καλά, την καλημέρα μου.

  7. Από ότι βλέπω γράφοντας έρχεται η όρεξη!
    Εύχομαι να διατηρήσεις αυτή την διάθεση για να απολαμβάνουμε τα κείμενα σου!

    • Μακάρι Αθεόφοβε να μη χάσω την όρεξή μου!

      Την καλημέρα μου.

  8. Χρόνια πολλά πολλά στο τετράδιο- ιστολόγιο σου… εύχομαι να είναι πάντα γεμάτο με όμορφα κείμενα… τώρα τρέχω και στο “‘εν θερμώ”, να συνεχίσω την ανάγνωση!

    ΑΦιλιά από την μαμ-μάγισσα που αισθάνεται πολύ τυχερή που μπορεί και επι-κοινωνεί με τον Κ-Τελευταίο! :)

    • Καλή μου μαμ-μάγισσα σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές. Σου στέλνω τα ΑΦιλιά μου για να ζεστάνουν την καρδιά σου τώρα που αρχίζουν τα κρύα… ;)

      Η χαρά και η τιμή είναι όλη δική μου που επι-κοινωνώ μαζί σου…

      Την καλημέρα μου :)

  9. Καλή αρχή στο νέο σου μπλογκ και καλή συνέχεια. Χρόνια πολλά για το ” τελευταίος ….πάντα ” που ξέρει να γράφει πολύ καλά σίγουρα και το μπλογκ του!!!!
    Καλό σου βράδυ

    • Άννα σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και τα καλά σου λόγια. :)

      Καλό σου βράδυ επίσης.

  10. Χρόνια πολλά στο blog σου Κώστα. Να είσαι πάντα δημιουργικός και με παρόμοια δύναμη για μοιράσματα. Όμορφο που ξεκινάς και δεύτερο ιστολόγιο με δικές σου ιστορίες. Καλή αρχή και σε αυτό λοιπόν και καλή συνέχεια στο τωρινό σου, να τα 100στησει ;)

    ΥΓ μόλις άκουσα για ένα σεισμό στη Λαμία, αν δε κάνω λάθος (που μπορεί και να κάνω) εκεί κοντά δε μένεις; Εύχομαι να είστε όλοι καλά, να μην κουνηθήκατε…
    Αυτό μας έλειπε τώρα…

    • Μαίρη, σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές :)

      Έγινε σεισμός με επίκεντρο κοντά στην Ιστιαία το βράδυ, αλλά για να σου πω την αλήθεια δεν τον κατάλαβα…

  11. Δύο χρόνια πέρασαν σε ένα ταξίδι που μας φώτισε με μία άλλη οπτική της αλήθειας που όλοι αναζητούμε… Σ’ ευχαριστούμε…

    • Δήμο, εγώ πρέπει να σας ευχαριστήσω που με συντροφέψατε σ’ αυτό το ταξίδι και που παρά τις διαφορετικές απόψεις, έμαθα και διδάχτηκα πολλά πράγματα. Να είσαι καλά και καλό σου βράδυ.

    • sofia
    • Οκτωβρίου 27th, 2012

    Καλησπέρα Κώστα,

    Εύχομαι να εξακολουθείς να είσαι δημιουργικός.

    Μη νομίζεις ότι επειδή δεν γράφω σχόλια ότι δεν σε διαβάζω.

    • Σοφία μου κι εγώ σε διαβάζω, αλλά τις περισσότερες φορές δεν έχω κάτι να συμπληρώσω στις αναρτήσεις σου κι έτσι δεν αφήνω σχόλιο.

      Σε ευχαριστώ και καλό σου βράδυ :)

  1. No trackbacks yet.

Υποβολή απάντησης

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 596 other followers

